مهندس گیوه چیان - اقدسیه | کف پوش های چوبی، لمس ناب طبیعت

مهندس گیوه چیان - اقدسیه | کف پوش های چوبی، لمس ناب طبیعت

اطلاعات کلی پروژه

پروژه لاله واقع در خیابان گلستان شمالی  یکی از بهترین مناطق  مسکونی  تهران میباشد . در این پروژه با توجه به حسن نظر کارفرما  و اعتماد آن از اصالت کالا جهت پوشش  دیوارهای  نمای شمالی از پروفیل  های  42*42 ترمو پاین استفاده شده است .

در این پروژه با توجه به طرح آرشیتکت محترم  مبنی  بر نصب لور های  عمودی  و فواصل مشخص یکی  در میان لور ها  تصمبم بر آن شد در ابتدا  نقشه شاسی   کشی  فلزی  به کارفرما جهت نصب  داده شده است .

در این پروژه پس  از بازدید کارشناسان فنی  و موقعیت قرار گیری پروفیل های  چوبی ترموود جزییات اجرا در قالب  نقشه فنی  شاسی کشی فلزی  به صورت افقی به کارفرما ارئه شد و پس  از بازدید های  مکرر از وضعیت زیر سازی  در کلیه مراحل  نسبت به تحویل  آن از کارفرما و آهنگر اقدام لازم انجام شده است /

در این پروژه با توجه به نوع مقاطع خریدرای  در ابتدا  کلیه پروفیل  ها  به سیله رنگ walnut  محصول  کمپانی mocopinusآلمان  در دو نوبت رنگ آمیزی شده اند . یکی  از خصوصیات بارز رنگ ها و پوشش  های  بیرونی شرکت پارس آرای  کوهستان قابلیت دفع  اشعه ماورای  بنفش  و جلوگیری  از آسیب از باران اسیدی  برروی چوب  خواهند شد / پس  از رنگ آمیزی  کلیه مقاطع از پروفیل  های  25*47 کاملا  اشباع شده جهت زیر سازی  چوبی نما  استفاده شده است . برای این منظور از سری  پیچهای  گالوانیزه 6*40 برای نصب  برروی شاسی فلزی  استقاده شده است .

بعد از حصول اطمینان از ریسمانی  بودن  و تراز بودن زیر سازی  کلیه مقاطع 42*42 توسط پیچ 5*60 استنلس  استیل  محصول  کمپانی  spax استفاده شده است .

در این پروژه همچین جهت جلوگیزی  از آسیب دیدگی  در اثر بارش های  روزانه نسبت به نصب  ورق  فلاشینگ دور بالای  چوب ه ای  نما  به صورت دو طرف  خم استفاده شده است .

در پایان از همکاری  کارفرما این پروژه کمال  تشکر را  داریم /