کاهش هزینه نصب ترمووود در شهرستان با شناخت عوامل مؤثر در قیمت

اجرای سازه‌های ترمووودی به انتخاب اول طراحان دکوراسیون داخلی و خارجی و علاقه‌مندان به سازه‌های چوبی تبدیل شده است. کیفیت بالا، مقاومت در برابر انواع حشرات موذی، رطوبت، گردوغبار و ضربه و همین‌طور ماندگاری طولانی از مزایای استفاده از آیتم‌ها و سازه‌های ترمووود هستند. اجرای سازه‌های ترمووودی متناسب با کاربرد موردنظر، فضایی که ترمووود در آن کار می‌شود و هزینه‌های جانبی برای کار در شهرستان، تعرفه‌های مختلفی دارد. بر همین اساس در این مطلب از پارس آرای کوهستان به هزینه‌های نصب ترمووود در شهرستان و عوامل مؤثر بر آن‌ها می‌پردازیم.

آیا هزینه نصب ترمووود در شهرستان بیشتر از تهران است؟

بسیاری از علاقه‌مندان به چوب برای دکینگ، استخر و سونا، نمای ساختمان، روف‌گاردن‌ها، تراس و بالکن، سازه‌های ترمووودی، ساخت آلاچیق و پرگولا، آب‌نماهای شهری و … از ترمووود استفاده می‌کنند. هزینه نصب و اجرای این متریال در شهرستان متناسب با برخی عوامل ثابت، تفاوت چندانی با تعرفه کاری در تهران ندارد؛ زیرا متناسب با برخی عوامل ثابت، قیمت کلی نصب و اجرای ترمووود تعیین می‌شود.

بااین‌حال در صورت استفاده از مجموعه‌های خدماتی معتبر در تهران و استفاده از باکیفیت‌ترین چوب‌های وارداتی، ممکن است برخی هزینه‌های حمل‌ونقل، خرید چوب باکیفیت، دستمزد کارگران و … به تعرفه نهایی اضافه شود؛ اما در حالت معمول این اتفاق نمی‌افتد. شما می‌توانید برای اجرا و نصب انواع سازه‌های ترمووودی در تهران و شهرستان‌ها، مجموعه پارس آرای کوهستان را انتخاب کنید و از کیفیت نهایی مطمئن باشید.

عوامل موثر بر هزینه اجرای ترمووود در شهرستان‌ها

نصب و اجرای ترمووود یک فرایند تخصصی و زمان‌بر است که باید توسط مجموعه‌های معتبر انجام شود. در غیر این صورت علاوه بر افزایش بی‌دلیل هزینه اجرای ترمووود، ماندگاری این سازه نیز کاهش می‌یابد. بر همین اساس در ادامه به مهم‌ترین عواملی می‌پردازیم که در هزینه اجرا و نصب ترمووود در شهرستان تأثیرگذار هستند.

ضخامت و ابعاد ترمووود

مهم‌ترین عامل افزایش هزینه‌های نصب ترمووود در شهرستان، ضخامت الوارهای به‌کاررفته است. الوارهای ترمووود متناسب با کاربردشان در ضخامت‌های مختلفی برش داده می‌شوند که هر کدام از آن‌ها قیمت متفاوتی دارند. از سوی دیگر کیفیت چوب مصرفی نیز در تعیین هزینه‌های نصب این متریال تأثیرگذار است. ترمووودهای تولیدشده از درختان چوب‌های سخت، به دلیل کیفیت بالاترشان نسبت به انواع چوب‌های نرم، هزینه نصب بیشتری را شامل می‌شوند.

انواع ابعاد مختلف چوب ترمووود عبارت‌اند از:

  • ۱۱ میلی‌متری: مناسب برای سقف، نمای داخلی و دکوراسیون
  • ۱۶ میلی‌متری: مناسب برای نمای ساختمان‌، روف‌گاردن، دیوارهای فروشگاهی، سرویس‌های بهداشتی، آلاچیق و پرگولا
  • 19 میلی‌متری: مناسب برای دیوارپوش، کف‌پوش و کف در صورت تایل شدن
  • ۲۶ میلیمتری: مناسب برای دکینگ و کف‌سازی دور استخر و سالن‌های روباز
  • ۴۲ میلی‌متری: مناسب برای ستون‌های داخل همایش‌ها

کیفیت نهایی سازه ترمووودی

در بسیاری از موارد، مجریان سازه‌های ترمووودی کیفیت موردنظر مشتریان را جویا می‌شوند. اگر آن‌ها به استفاده از متریال‌های درجه یک و باکیفیت تمایل داشته باشند، هزینه نهایی نصب ترمووود در شهرستان نیز افزایش می‌یابد. در شهرستان‌ها به دلیل تنوع بالای الوارهای ترمووود در کیفیت‌های مختلف، کیفیت نهایی سازه، در تعیین هزینه نهایی نقش مهمی را بر عهده دارد.

کیفیت نهایی سازه ترمووودی در اجرا و نصب آن‌ها به عوامل زیر وابسته هستند:

  • کیفیت رنگ الوارها
  • میزان رطوبت باقی‌مانده در الوارها
  • کیفیت نهایی ترمو کردن چوب‌ها

چوب‌های وارداتی هزینه بیشتری دارند

باکیفیت‌ترین ترمووودها متعلق به کشورهای اسکاندیناوی به‌ویژه فنلاند و استونی هستند. کشورهای دیگری مانند ترکیه نیز نوع درجه یک این متریال‌ها را به سرتاسر دنیا صادر می‌کنند. یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش قیمت ترمووود در شهرستان استفاده از چوب‌ها بر اساس نوع برند و کشور تولیدکننده آن‌ها است. ترمووودهای فنلاندی به دلیل فرایند ساخت استاندارد و کیفیت فوق‌العاده چوب‌ها، نسبت به دیگر کیفیت‌های چوب ترمووود قیمت بالاتری دارند.

تعیین هزینه نصب متناسب با متراژ محیط

شاخه‌های الوارهای ترمووود متناسب با ضخامتشان، برای کاربردهای خاصی تولید می‌شوند. به‌عنوان‌مثال شما برای دکینگ کردن یک استخر و سونا متراژ متفاوتی از این متریال را نسبت به ساخت آلاچیق یا مبلمان باغی نیاز دارد؛ بنابراین با افزایش متراژ محیط و تعداد شاخه‌های موردنیاز ترمووود، قیمت نصب ترمووود در شهرستان نیز بیشتر می‌شود. همچنین هزینه اجرا و نصب ترمووود با قیمت آن رابطه مستقیم دارد و متناسب با توانایی و مهارت مجریان، قیمت‌ها متغیر خواهند بود.

تأثیر عایق‌کاری ترمووود بر هزینه نصب آن

ترمووودها پس از اجرا و نصب به فرایندهایی تخصصی برای عایق‌کاری و افزایش مقاومت در برابر اشعه UV و تهدیدات خارجی دیگر را دارند. برای پوشش سطح ترمووودها از دو نوع رنگ بر پایه آب و بر پایه روغن استفاده می‌شود که بر قیمت نصب ترمووود در شهرستان تأثیرگذار هستند. با افزایش کیفیت رنگ مصرفی، هزینه اجرا و نصب این متریال‌های کاربردی نیز افزایش می‌یابد.

هزینه‌های جانبی نصب ترمووود؛ اصلی‌ترین عامل افزایش قیمت اجرا در شهرستان

عامل اصلی متمایزکننده هزینه‌های نصب و اجرای ترمووود در تهران و شهرستان‌ها، هزینه‌های جانبی موردنیاز برای کار در شهرستان است. برخی هزینه‌ها مانند دستمزد کارگران، هزینه‌های حمل‌ونقل و… می‌توانند نرخ نصب ترمووود در شهرستان را افزایش دهند. پارس آرای کوهستان با ارائه تعرفه‌هایی رسمی و حساب‌شده، کم‌ترین هزینه‌های نصب ترمووود در شهرستان را از شما دریافت می‌کند.

نصب مقرون‌به‌صرفه ترمووود در شهرستان با خدمات پارس آرای کوهستان

پارس آرای کوهستان یک مرکز معتبر برای اجرا و نصب انواع سازه‌های ترمووودی در تهران و شهرستان‌ها است که کیفیت یکسانی از خدمات را برای مشتریان تهرانی و شهرستانی ارائه می‌دهد. مجموعه ما با تولید و عرضه انواع چوب دکینگ، آلاچیق، ترمووود نما، سونا و استخر و انواع پارکت‌های چوبی، نیاز شما از مراجعه به دیگر مراکز برطرف می‌کند. شما می‌توانید برای مشاهده نمونه کارهای پارس آرای کوهستان و اطمینان از کیفیت نهایی اجرا، از بخش پروژه‌ها در سایت ما دیدن کنید.

سؤالات متداول

هزینه اجرای ترمووود در شهرستان به چه عواملی بستگی دارد؟

کیفیت چوب، نوع عایق‌کاری، متراژ محیط، مهارت مجری و… از جمله عوامل مؤثر در این زمینه هستند.

آیا هزینه خرید الوارهای داخلی از ترمووودهای وارداتی ارزان‌تر است؟

بله. الوارهای خارجی به دلیل کیفیت بالاترشان، هزینه بیشتری دارند.

آیا کیفیت نصب ترمووود در تهران با شهرستان متفاوت است؟

خیر. اگر از مجموعه‌‌های معتبر کمک بگیرید، از همان کیفیت نصب ترمووودت در تهران بهره‌مند می‌شوید.

برچسب ها: