خرید ترموود وارداتی؛ انتخاب اصلی بسیاری از شرکت‌ها و افراد

واردات چوب ترموود به ایران غالبا از کشورهایی مثل فنلاند و روسیه انجام می‌شود. با در نظر گرفتن کیفیت بالای این تولیدات خارجی به ویژه تولیدات کشور فنلاند و استفاده شرکت‌های فنلاندی از تکنولوژی‌های پیشرفته، شاهد واردات این محصول زیبا و پرطرفدار به کشور هستیم. ترموود فنلاندی، محصولی مرغوب و محبوب در سطح جهانی به شمار می‌آید. خرید ترموود وارداتی، انتخاب محصولی فراوری شده از چوب‌های مرغوب است که در جریان یک پروسه حرارت‌دهی قرار گرفته است.

خرید ترموود وارداتی؛ انتخاب اصلی بسیاری از شرکت‌ها و افراد

نکاتی درباره واردکنند‌ه‌های چوب ترموود

یکی از مسائل مهم در زمینه خرید ترموود وارداتی، اطلاع از برخی شرایط حاکم بر روند واردات این نوع از محصولات کاربردی است. واردکننده‌های چوب ترموود می‌توانند این محصول را از هر کشور و هر شرکتی وارد نمایند. در ایران واردکننده‌های بسیاری مشغول ارائه این محصولات به نمایندگی از شرکت‌های خارجی هستند. اینکه کدام یک از این محصولات ارزشمندی بیشتری دارد و خرید آن مقرون‌به‌صرفه‌تر است، نیاز به اطلاع از چند نکته مهم دارد.

آیا نام ترموود بر روی محصول، نشان از کیفیت دارد

در درجه اول در بحث خرید ترموود وارداتی، نام ترموود بر روی محصول، به تنهایی به معنی کیفیت بالای آن نیست. دقت داشته باشید که به‌کارگیری استانداردهای بین‌المللی ترموود کشور فنلاند، به منظور ارائه محصولاتی با برند تجاری ترموود، امری ضروری است؛ اما شرطی کافی برای تضمین کیفیت بالا نیست.

شرکت‌ها و افراد برای خرید ترموود وارداتی می‌توانند به سراغ شرکت‌های واردکننده‌ای بروند که این محصولات را با درجات کیفی مختلفی وارد می‌کنند. بر اساس این استاندارد چوب ترموو با دو درجه کیفیت A و B تولید می‌شود. طبیعتا به لحاظ کیفیت، درجه A در سطحی بالاتر قرار دارد و در تولید آن‌ها از چوب‌های با کیفیت‌تری استفاده شده است.

نکاتی درباره واردکنند‌ه‌های چوب ترموود

نوع چوب به کار رفته در ساخت ترموود

یکی دیگر از نکات بسیار مهم در زمینه خرید ترموود وارداتی، نوع چوب به کار رفته در ساخت ترموود است که تاثیر بسیار بالایی در کیفیت نهایی محصول می‌گذارد. به عنوان مثال چوب درختان کاج شمال کشور فنلاند از چوب درختان کاج جنوب آن باکیفیت‌تر هستند. یا چوب درختان جنوب فنلاند از چوب درختان کاج کشور استونی کیفیت بیشتری دارند. همچنین نرم و یا سخت بودن از دیگر مواردی است که بر روی کیفیت نهایی ترموود تولیدی بسیار موثر است.

لزوم خرید ترموود وارداتی از مراجع معتبر

در نهایت هم در بحث خرید ترموود وارداتی، نکته‌ای بسیار حساس وجود دارد که باید آن را مورد توجه قرار دهید. متاسفانه در بازار فروش چوب ترموود وارداتی افراد متقلبی حضور دارند که ممکن است چوب‌های بی‌کیفیت را با بسته‌بندی شرکتی معتبر و خارجی به شما بفروشند.

به منظور جلوگیری از این اتفاق و خرید ترموود باکیفیت، بهتر است به دنبال یک واردکننده چوب‌های ترموود باسابقه باشید. در عین حال در زمان خرید ترموود وارداتی می‌توانید واقعی بودن محصول را از گمرک استعلام بگیرید. در نهایت حتی می‌توانید در صورت ادعای داشتن نمایندگی از شرکت‌های خارجی، از واردکننده بخواهید که مدارک نمایندگی خود را به شما نشان دهد و یا صحت موضوع را از شرکت خارجی مورد نظر استعلام بگیرید.

مزایای خرید ترموود وارداتی

با خرید ترموود وارداتی شما متریالی را در اختیار دارید که از دل طبیعت گرفته شده است. چوب ترموود می‌تواند به راحتی تبدیل به عضو مهمی از دکوراسیون منزل ما بشود. ترموود علاوه بر افزایش دوام، دیگر ویژگی‌های چوب را نیز ارتقا می‌دهد و آن را زیباتر از گذشته می‌کند. به همین دلیل خرید ترموود وارداتی، امروزه نیازی رو به رشد در جوامع مختلف به خصوص ایران به شمار می‌آید.

در این رابطه خواندن مقاله ” مزایای چوب ترموود | یک چوب مدرن برای دکوراسیون و سازه‌های مدرن ” میتواند مفید باشد !

نابودی حشرات درون چوب و کاهش احتمال پوسیدگی

از بین بردن حشرات درون چوب یکی از دلایل مهم خرید ترموود است. دمای بالایی که به این چوب‌ها اعمال می‌شود، آن‌ها را از هرگونه جانور میکروسکوپی، قارچ و حشرات عاری می‌کند. همین موضوع سبب افزایش دوام و طول عمر این متریال می‌شود. ترموود باعث می‌شود که چوب در برابر تغییرات رطوبت، واکنش کمتری از خود نشان دهد. به همین دلیل هم خرید ترموود وارداتی به منظور استفاده در نمای بیرونی، دکینگ، سونا و یا پارکت چوبی گزینه‌ای منطقی به شمار می‌آید.

شستشو و نگهداری آسان چوب ترموود

شستشو و نگهداری آسان چوب ترموود

یکی از دلایلی که باعث شده افراد به دنبال خرید ترموود وارداتی باشند، شستشو و نگهداری آسان چوب‌های ترموود است. در این چوب‌ها به دلیل وجود حداقل میزان رطوبت، شاهد کم‌ترین میزان انبساط، انقباض و ترک‌خوردگی هستیم. وجود همین خصوصیات باعث راحتی در فرایند شستشو و نگهداری این متریال بدون تغییر شکل آن‌ها می‌شود.

عدم استفاده از هر نوع ماده شیمیایی

یکی از ویژگی‌هایی که خرید ترموود وارداتی را از نظر تاثیر بر سلامت انسان به گزینه‌ای مطمئن تبدیل کرده است، عدم استفاده از هر نوع ماده شیمیایی در مراحل ساخت این متریال است. در پروسه ساخت این متریال، بخش عمده رزین یا صمغ چوب از آن خارج می‌شود. در نهایت هم بافت خالص و یکنواختی به شکل بلور باقی می‌ماند که بی‌ضرر است و تاثیر مخربی بر روی سلامت انسان ندارد.

نصب آسان با خرید ترموود وارداتی

یکی از مزایای خرید ترموود، نصب آسان این متریال بدون نیاز به نیروی متخصص است. شاید عدم نیاز به نیروی متخصص در نگاه اول اغراق‌آمیز به نظر برسد اما به دلیل ساختار و شکلی که در چوب ترموود در اثر فرایند ترمو ایجاد می‌شود، امکان نصب و ساخت سازه با استفاده از این متریال سریع‌تر انجام می‌شود.

نصب آسان با خرید ترموود وارداتی

پارس آرای کوهستان؛ مرجع معتبر واردات چوب‌های تخصصی ساختمان

مجموعه پارس آرای کوهستان اولین و معتبرترین مرجع چوب‌های تخصصی صنعت ساختمان در زمینه واردات چوب ترموود از کشورهای اروپایی و آمریکایی است. پارس آرای کوهستان همچنین در زمینه نصب و اجرای انواع پروژه‌های ویلایی و مسکونی، دارای سال‌ها تجربه مفید و همچنین نمونه کارهای متفاوت و لوکس است. پارس آرای کوهستان با واردات برترین محصولات ترموود از کشورهایی مثل فنلاند و آلمان، کیفیت را سرلوحه خدمات خود قرار داده است. مدیریت و پرسنلی مجرب و متخصص در کنار تیم مشاوران، پارس آرای کوهستان را به گزینه‌ای برتر برای خرید ترموود وارداتی تبدیل کرده است.

برچسب ها: