کارفرمایان در اصفهان خرید ترموود را به دیگر متریال‌ها ترجیح می‌دهند

معماری در اصفهان صرفا به معماری اسلامی ‌یا تاریخی محدود نمی‌شود. زیرا پروژه‌های معماری در اصفهان طی چند سال اخیر با طرح‌هایی مدرن و بی‌نظیر، نامی ماندگار را از خود در دنیای معماری بین‌المللی بر جای گذاشته‌اند. در همین راستا ترموود را می‌توان یکی از باکیفیت‌ترین محصولات چوبی مدرن در بازار امروز ساختمان کشور معرفی کرد که نه‌تنها در تهران بلکه در شهرهای بزرگ کشور مانند اصفهان نیز تقاضای بالایی برای خرید آن وجود دارد. اگر این بار از ساکنین شهر اصفهان بوده و به دنبال استفاده از ترموود برای پروژه‌های طراحی داخلی و خارجی خود هستید، در این مطلب از سایت پارس آرای کوهستان شما را با نکات خرید ترموود در اصفهان آشنا خواهیم کرد.

دلایل وجود تقاضای بالا برای خرید ترموود در شهر اصفهان

همواره محصولات چوبی عضوی ثابت در دکوراسیون داخلی به شمار می‌روند و طی سال‌های گذشته تاکنون استفاده از این محصول و اهمیت آن تغییری نکرده است. اما نوع این محصولات تغییر زیادی داشته است و مدل‌های زیادی از آن در بازار عرضه می‌شود که قطعا ترموود یکی از آن‌ها است. با علم به این موضوع، افراد زیادی به دنبال یک مرکز فروش ترموود در اصفهان هستند تا به خرید این محصول با بهترین کیفیت بپردازند. اگر شما نیز به دنبال یک نمایندگی فروش ترموود در اصفهان می‌گردید، بهتر است پارس آرای کوهستان را به عنوان اولین مرکز تخصصی عرضه و نصب ترموود در کشور انتخاب کنید.

آن طور که به نظر می‌آید شهر اصفهان یکی از قطب‎‌های دریافت خدمات فروش ترموود است و می‌توان چنین برداشت کرد که با این میزان از استقبال از خرید ترموود در اصفهان، مردم این شهر علاقه بالایی به ترموود و مزایای شگفت‌انگیز آن دارند. از سویی دیگر تنوع بالای قومیتی در این شهر نیز یکی از عواملی است که باعث رونق هر چه بیشتر خرید و فروش ترموود در اصفهان شده است. چرا که هر فردی با هر عقیده و سلیقه‌ای دست به انتخاب برترین و باکیفیت‌ترین خدمات فروش ترموود اصفهان زده و به دنبال راهی است که مرغوب‌ترین کیفیت این محصول را بیابد.

مشخصات ترموود برای خرید آن در اصفهان

علی‌رغم وجود تنوع بالا در المان‌ها و متریال‌های مختلف برای ساخت سازه‌ها، روحیه انسان به اشیا و مواد طبیعی معمولاً گرایش دارد. به همین خاطر سعی می‌کند محیط و فضای اطراف خود را تا حدودی با این مواد طبیعی پر کند. در اجرای این هدف از انواع چوب استفاده می‌شود که هر کدام از این چوب‌ها دارای ویژگی‌های خاص خود هستند.

یکی از انواع این چوب‌های مورداستفاده چوب ترموود است که باتوجه‌به اینکه با مکانیزم و فرایند پیشرفته حرارتی فراوری شده است، دارای دوام و ماندگاری بالا نسبت به سایر چوب‌ها می‌باشد. وجود چنین ویژگی باعث شده تا ترموود به یک چوب خاص تبدیل شود.

در فرایند تولید ترموود از هیچ نوع مواد شیمیایی و مشتقات آن استفاده نمی‌شود. مسئله لانه‌گزینی حشرات موذی، موریانه و ساس و قار و کپک برای سایر چوب‌ها امکان دارد رخ بدهد که این امر منجر به کاهش مقاومت چوب می‌شود و برای جلوگیری از این مشکل باید از موادی که این خطرات را دفع کند استفاده شود. این مواد قطعاً ترکیباتی شیمیایی دارند؛ اما چوب ترموود به علت حرارتی که دریافت می‌کند، بافت زنده‌ای ندارد و میزان زیادی آب در بافت آن خشک ‌می‌شود.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت خرید ترموود در استان اصفهان

یکی از دغدغه‌های مهم پیمانکاران اصفهانی، قیمت ترموود و عوامل مؤثر بر آن است. به‌طورکلی قیمت خرید ترموود در اصفهان نسبت به دیگر شهرهای کشور، تفاوتی جزئی دارد که این مسئله از دلایلی مانند حمل‌ونقل تأثیر می‌پذیرد.

فاکتورهای مؤثر بر قیمت ترموود به شرح زیر هستند:

  • بدیهی است که نخستین نکته‌ای که در قیمت محصولات ترموود تأثیر قابل‌توجهی دارد، کیفیت است. کیفیت محصولات خبر از استفاده از مواد اولیه باکیفیت در ساخت این محصولات می‌دهد که طبیعتاً در قیمت نهایی آن‌ها تأثیری مستقیم دارد
  • اصولاً شهرت یک برند و البته کیفیت آن، در قیمت آن محصول تأثیر زیادی داشته و تفاوتی ندارد این ترموود در اصفهان باشد یا یک شهر دیگر. چرا که قیمت کارخانه‌ای این محصولات بالا یا پایین می‌باشد و تأثیری در شهر محل خریداری آن ندارد
  • بدون شک اگر ترموودی که در دست شما می‌باشد از کشور‌های خارجی مانند استونی تهیه شده باشد باید انتظار قیمت بالاتری از آن داشته باشید و علت این موضوع نیز کاملاً مشخص است چرا که دراین‌خصوص عواملی مانند ارز خارجی تأثیرگذار می‌باشد و بدون شک در قیمت نهایی مؤثر است که در این زمینه نباید از کیفیت بالای ترموود هم غافل شد
  • بعضی از رنگ‌ها و مدل‌ها به‌تازگی به بازار عرضه می‌شوند و ازاین‌رو بدیهی است که از قیمت بالاتری برخوردار می‌باشد. از طریق دیگر تولید برخی از رنگ‌ها بیشتر هزینه بر می‌دارد و باعث می‌شود که قیمت بالاتر برود
  • نوع ترموود در اصفهان که آن را خرید می‌کنید نیز از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد. چرا که طبیعتاً قیمت پرگولا با فلاورباکس یا نمای چوبی و کف‌پوش متفاوت می‌باشد؛ زیرا ساخت‌وساز این محصولات متفاوت بوده و ساخت آن‌ها روند متفاوتی دارد

خدمات بی‌نظیر پارس آرای کوهستان در سومین شهر پرجمعیت ایران

مجموعه پارس آرای کوهستان اولین و معتبرترین مرجع چوب‌های تخصصی صنعت ساختمان مانند ترموود در کشور است. مجموعه ما علاوه بر تهران در سایر شهرها نیز مانند اصفهان اقدام به عرضه و نصب ترموود برای پروژه‌های طراحی داخلی و خارجی می‌کند. پارس آرای کوهستان همچنین با استفاده از کادری مجرب و بهترین ترموودها، توانسته در حوزه دکوراسیون داخلی و دیگر کاربرد‌های آن، دستاوردی جدید را به بازار این صنعت در کشور اضافه کند.

سؤالات متداول

ترموود چه کاربردهایی دارد؟

ساخت آلاچیق، نماسازی، درب و پنجره، نرده و پله، تزیینات دکوراسیون داخلی، سقف، سایه‌بان، مبلمان برای فضای باز، اتاقک سونا و بخش‌هایی از استخر از جمله کاربردهای ترموود به شمار می‌آیند.

از نظر روش تولید چند ترموود در بازار موجود است؟

به‌طورکلی از نظر روش تولید، ترموودها به دودسته ترموودهای نوع اس و دی طبقه‌بندی می‌شوند.

برچسب ها: