نمایی فوق العاده با ترموود

نمایی فوق العاده با ترموود

01.مقدمه پروژه

پروژه فوق که توسط مهندس اصغر زاده طراحی گردیده است. در این پروژه با توجه به طرح آرشیتکت محترم مبنی بر اجرای نمای  متحرک لور در نمای  شمالی  و بعضی از قسمت های  شرقی و غربی تصمیم بر این گردید از سری  پروفیل های  42*42 ترمو پایین برای  استفاده در این قسمت مورد نظر قرار گیرد .

02. بستر کار اجرایی

با توجه به طرح خاصی  اجرای نما  در این پروژه بعد از بررسی های  و طراحی های  انجام شده کلیه نمای شمالی به وسیله پروفیل های  ترمو پایین به صورت یکپارچه به یکدیگر کلاف گردید . و به صورت پانل های  یکپارچه در ابعاد 50*200 سانتی متر به یکدگیر متصل شدند . با توجه به حساسیت محل مورد نطر (شمال ایران ) برای  نصب  کلیه پانل ها از یرق آلات اسنلس استیل  در پروژه استفاده شده است . همچینین همان طور که در تصویر مشاهد میکنید برای حرکت ریل  در مسیر مبه موازات نمای  ساخمان از سری ریل های  مخصوص  آلومینیومی  برای  این کار استفاده شده است . در این پروژه با توجه به استفاده از ریل های  آلومینیومی  دیگر سر و صدای  ناشی از حرکت قرقره ها برروی  ریل  نشده است و همین امر بر کیفیت و رضایت مندی  کارفرما  افزود ه است .

03. مشخصات فنی اجرایی

با توجه به لور بودن اجرای  این نما  لازم به توضیح است قبل  از نصب  کلیه پروفیل  ها ابتدا در یک نوبت رنگ آمیزی  شده اند و بعد از نصب  تمامی  آنها  به وسیله پروفیل  42*42 به یکدیگر پانل  شده اند.

در این پروژه با توجه به رضایت کارفرما  از محصولات نمای خریداری  شده جهت پوشش دور استخر داخلی  نیز از سری  پروفیل  های  ترمو 26*140 استفاده شده است .. از خصوصیات این پروفیل  عدم نیاز به استفاده از پیچ های رویه میباشد . در این پروفیل ها نصب به وسیله کلیپس انجام میپذیرد .جهت زیر سازی دکینگ دور استخر با توجه آبریز بودن استخر و حساسیت قسمت از سری  الوارهای  45*70 تماما اشباع  جهت زیرسازی  دکینگ استفاده شده است . بعد از اتمام نصب  چوب  های رویه ترمو پاین جهت محوطه دور استخر کلیه قسمت ها توسط روغن ho002 محصول  کمپانی  mocopinusآلمان رنگ آمیزی  شده است .

در این پروژه جهت پوشش  دیوارهای  داخلی  از سری  الوارهای  20*40  ترمو پاین جهت استفاده در دیوارهای  راه پله داخلی  استفاده شده است که همگی  توسط ورق mdf  زیر سازی شده و عد از آن توسط میخ استوپ به زیر سازی  متوسط شده اند .

در پایان از مدیر اجرای  این پروژه جناب مهندس  امیری  کمال  تشکر را داریم .