تراس چوبی | پیوند طبیعت و خانه

تراس چوبی | پیوند طبیعت و خانه

اطلاعات کلی پروژه

پروژه لاله واقع در خیابان گلستان شمالی  یکی از بهترین مناطق  مسکونی  تهران میباشد . در این پروژه با توجه به حسن نظر کارفرما  و اعتماد آن از اصالت کالا جهت پوشش  کف  تراس  های  داخلی ساختمان از سری پروفیل  های  سخت IPE  استفاده شده است .  یکی از خصوصیات مهم این پوفیل ها  داشتن چگالی بسیار بالای آن میباشد که چیزی  درحدود 1200 گیلوگرم بر مترمکعب هست .

در زمان نصب  این پروفیل ها  رعایت استاندارد نصب  در بهبود کیفیت چوب  ها  نهایی اهمیت بسزایی  دارد . در این پروژه با توجه به انتخاب سری چوب های HEAVYHARDWOOD , و اهمیت رعایت استاندارد بازدید های  دوره ای  بر کیفیت کار انجام شده می  افزاید .

در این پروژه با توجه به نوع  اجرا  که نصب  برروی  بستر موزاییکی کف  تراس  بوده در ابتدا  برای زیر سازی و تراز بندی  کف  موجود کلیه فضاهای  مورد نیاز به وسیله چهار تراش  های  45*70 تماما  اشباع در جهت خلاف  طرح مورد نظر شبکه بندی  شود .یکی  از خصوصبات مهم چوب  های  چهار تراش  زیر سازی اشباع  مقاومت بسیار بالای آنها  در زمان تغییرات آب و هوایی  و انبسطا و انقباض  زمان بهرهبرداری میباشد ./ جهت مونتاژ زیرسازی از سری  پیچ های  6*120 گالوانیزه استفاده شده است . در این پروژه جهت عبور آب های  سطحی  از فاصله انداز تفلون در زیر شبکه چوبی استفاده شده است .

بعد از حصول اطمینان از محک شدن شبکه زیر کارو تراز بودن آن نسبت به برش و نصب چوب های  20*90 IPE اقدام شده است . جهت نصب  چوب ه ای  رویه از سری پیچ های  4.5*40 SPAX  که به صورت سفارشی برای  این پروژه در رنگ آنتیک ارسال  شده است استفاده شده .

لازم به توضیح است در زمان نصب  چوب های  HARDWOOD همواره شرکت پارس آرای  کوهستان جهت پوشش  مقطع برش  خورده از مواد پارافین استفاده میکند. در این پروژه نیز همین کار به صورت روال  دائمی  انجام شده است ./

بعد از اتمام نصب  چوب های  رویه جهت زیبای هر چه بیشتر و رنگ آمیزی  نهااییی از سری روغن های  HO.OOO  محول کمپانی MOPCOPINUSآلمان در دو نوبت استفاده شده است . 

 

در پایان از تیم کارفرما  که با همکاری  صمیمانه ما  را  در اجرای این پروزه یاری کردن  کمال تشکر را داریم .