باکس گلدان ترموود به ساختمان شما روح می‌بخشد

امروزه استفاده از باکس گلدان ترموود برای تزیین منازل و افزایش زیبایی دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. برای ساخت این نوع گلدان از چوب ترموود استفاده می‌شود. ترموود چوبی است که تحت‌فشار و حرارت شدید قرار می‌گیرد و مقاومت بالایی به دست می‌آورد. استفاده از این چوب برای باکس گلدان، باعث می‌شود که ماندگاری و زیبایی این آیتم دوچندان شود. معمولاً از باکس گلدان ترموود برای زیباسازی روف‌گاردن آپارتمان‌های شهری استفاده می‌شود. چوب به‌کاررفته در باکس این گلدان، هماهنگی چشم‌نوازی با عناصر طبیعی داخل و اطراف گلدان دارد. در این مطلب مزایای استفاده از باکس گلدان ترموود و کاربردهای آن را بررسی می‌کنیم.

مزایای استفاده از باکس گلدان ترموود

مزایای استفاده از باکس گلدان ترموود در ساختمان

به‌طورکلی باید در نظر داشت که استفاده از گلدان ترموود، معمولاً در فضاهای خارجی و در معرض عوامل بیرونی است. از این رو باید برای ساخت آن از متریالی استفاده شود که دارای مقاومت مناسبی در این شرایط است. در ادامه برخی از مزایای استفاده از گلدان ترموود را برای تزیین فضاهای باز منازل و ادارات بررسی می‌کنیم.

ظاهر زیبا و هماهنگ با محیط‌زیست

شکی در جلوه زیبای چوب برای استفاده در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان‌ها نیست. اما استفاده از این آیتم معضلات بسیاری را نیز به همراه دارد. برای مثال عدم یکپارچگی رنگ و الیاف چوب از جمله مهم‌ترین مشکلاتی هستند که بسیاری از معماران و مهندسان با آن مواجه هستند. زیرا استفاده از چوبی که دارای طرح و رنگ یک‌نواخت نیست، در ساختمان‌های مدرن جلوه مناسبی ندارد. اما امروزه با جایگزینی چوب‌های سنتی و اشباع شده با چوب ترموود، این مشکل حل شده است.

چوب ترموود با برخورداری از رنگی یکپارچه و ظاهری شیک و ساده، به گزینه مناسبی برای استفاده در آپارتمان‌های لوکس و مدرن تبدیل شده است. درعین‌حال باید توجه داشت که ترموود، هماهنگی مناسبی با عناصر طبیعی مانند گل و گیاهان دارد. این هماهنگی باعث ایجاد احساس آرامش و آسودگی برای اعضای ساختمان شده و تجربه‌ای دلنشین را در هنگام استراحت برای آن‌ها فراهم می‌کند.

مقاومت بالا در برابر رطوبت

رطوبت بزرگ‌ترین دشمن چوب‌ها به شمار می‌رود. چراکه رطوبت و نفوذ آب به درون این متریال می‌تواند منجر به تغییر ابعاد چوب و ایجاد جلوه‌ای نامناسب شود. اما چوب ترموود به دلیل اینکه تحت‌فشار و حرارت بالایی قرار می‌گیرد، تمام رطوبت خود را ازدست‌داده و در برابر جذب رطوبت مقاوم می‌شود. لازم به ذکر است که معماران، سطح ترموود را با رنگ‌های مخصوص روغنی می‌پوشانند. این رنگ‌ها در برابر رطوبت و آب باران یا آب ناشی از آبیاری گل‌ها مقاومت کامل داشته و نفوذناپذیر هستند. در نتیجه ترموود، نه‌تنها در برابر رطوبت و نفوذ آب آسیب‌پذیر نیست، بلکه به‌عنوان یک باکس گلدان دوام و مقاومت بالایی نیز دارد.

مقاومت در برابر اشعه مضر آفتاب

نور خورشید دارای اشعه مضر فرابنفش است که می‌تواند به بافت سلول‌ها انواع متریال‌ها آسیب‌هایی جدی وارد کند. توجه داشته باشید که شما برای رشد و حفظ طراوت گیاهان داخل گلدان، باید حتماً آن‌ها را در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید؛ بنابراین اثرات مخرب اشعه فرابنفش، بر روی باکس گلدان، اجتناب‌ناپذیر هستند. از این رو شما باید برای ساخت این آیتم از متریالی استفاده کنید که در برابر اشعه فرابنفش خورشید دارای مقاومت مناسبی باشد. چوب ترموود دارای رطوبت پایین و مقاومت نسبی مناسبی در برابر اشعه فرابنفش خورشید است که با استفاده از رنگ‌های مخصوص ترموود می‌توان آن را به گزینه‌ای مناسب برای باکس گلدان تبدیل کرد.

گلدان ترموود

ایده‌های نوین برای استفاده از باکس گلدان ترموود

شما می‌توانید از باکس گلدان ترموود که خاصیت ضدقارچ دارد و جلوی رشد میکروارگانیسم‌ها را می‌گیرد، در شرایط و حالات متنوعی استفاده کنید. ازآنجایی‌که گلدان ترموود با سایر فضاها و انواع سبک‌های معماری هماهنگ می‌شود، می‌توان از این محصول در بخش‌های مختلف استفاده کرد. در ادامه با برخی از ایده‌های نوین برای به‌کاربردن باکس گلدان ترموود در ساختمان آشنا می‌شوید.

نمای ساختمان

استفاده از آیتمی که هماهنگی زیبایی با عناصر طبیعت دارد، می‌تواند جذابیت ساختمان را بیش‌ازپیش کرده و توجه رهگذران را به خود جلب کند. لازم به ذکر است که به دلیل طراحی ساده و شیک این محصول، می‌تواند به‌راحتی با تمام‌نماهای ساختمانی هماهنگ شده و کارایی مور نظر را ارائه کند. توجه داشته باشید که به دلیل در دسترس نبودن باکس گلدان‌ها و شرایط جوی مختلف، باید از گیاهانی برای گلدان ترموود استفاده کنید که توانایی رشد در شرایط سخت را نیز داشته باشند. برخی از روش‌های استفاده از این محصول در نمای ساختمان به شرح زیر هستند:

  • استفاده از این گلدان‌ها در پیاده‌رو
  • تزیین درب ورودی با گلدان ترموود
  • به‌کاربردن باکس گلدان ترموود در بالکن منازل

روف‌گاردن

یکی از بخش‌های ساختمان که برای استراحت و دوری از فضای استرس‌زای روزمره استفاده می‌شود، روف‌گاردن است. در این بخش از ساختمان، جلوه‌های بصری و ایجاد احساس آرامش در ذهن بازدیدکنندگان اهمیت زیادی دارد؛ بنابراین به‌کاربردن باکس گلدان چوبی ترموود که هماهنگی مناسبی با عناصر طبیعی دارد، گزینه مناسبی برای این منظور به شمار می‌آید. همچنین استفاده از این باکس گلدان‌ها در روف‌گاردن ساختمان باعث جذب دی‌اکسیدکربن شده و به حفظ رطوبت محیط کمک می‌کند.

خرید باکس گلدان ترموود

خرید باکس گلدان ترموود باکیفیت از پارس آرای کوهستان

امروزه استفاده از آیتم‌هایی که در عین حفظ سادگی دکوراسیون ساختمان، جلوه‌ای زیبا و شیک به‌وجود می‌آورند، بسیار رایج شده است. برای تهیه باکس‌های گلدان ترموودی باکیفیت و ماندگار، باید به مجموعه‌ای معتبر مراجعه کنید. پارس آرای کوهستان؛ مجموعه‌ای باسابقه و معتبر در زمینه واردات ترموود باکیفیت و عرضه گلدان ترموود برای علاقه‌مندان است. تمامی محصولات ما دارای ضمانت اصالت کالا بوده و دارای قیمت‌های رقابتی هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت باکس گلدان ترموود می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سؤالات متداول

چگونه می‌توان از گلدان ترموود در نمای ساختمان استفاده کرد؟

برای افزایش جذابیت ساختمان و ایجاد جلوه‌ای نشاط‌آور می‌توان از این گلدان‌ها در پیاده‌رو، تزیین درب ورودی و زیباسازی بالکن منازل استفاده کرد.

استفاده از باکس گلدان ترموود چه مزایایی دارد؟

مقاومت بالای باکس ترموود در برابر رطوبت، اشعه ماورا بنفش، رشد قارچ‌ها و هماهنگی مناسب با عناصر محیطی برخی از مزایای استفاده از این آیتم هستند.

برچسب ها: