شرکت وارد کننده پارکت های چوبی

امروزه پارکت در دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها، به ملزومات اصلی تبدیل شده است. پارکت چوبی علاوه بر زیبایی فضای داخلی منزل، نقش عایقی بی‌نظیر را نیز ایفا می‌کند. امروزه کف‌پوش‌های چوبی زیادی در صنعت ساختمان‌سازی مورداستفاده قرار می‌گیرند. هر کدام از آنها جنس، کارایی، قیمت و دوام متفاوتی دارند که مخاطبان خاص خود را جذب کرده‌اند.

انتخاب کف‌پوش یکی از مهم‌ترین مسائلی است که می‌تواند بر تصمیم‌گیری‌های بعدی در طراحی داخلی نیز تأثیر بگذارد. قبل از خرید، علاوه بر این که باید انتظار خود را از راندمان و بازدهی کفپوش در نظر بگیرید، می‌بایست به مسائل دیگری همچون شرکت وارد کننده پارکت‌های چوبی نیز فکر کنید.

مسلماً شرکت وارد کننده‌ای که افراد متخصصی را در اختیار دارد، محصولات باکیفیت‌تر و بادوام‌تری را انتخاب و به مشتری عرضه می‌کند. در این مقاله به مزایای محصولات و بررسی برترین شرکت وارد کننده پارکت های چوبی معتبر و باسابقه می‌پردازیم، در ادامه با ما همراه باشید.

ویژگی‌های پارکت وارد شده توسط شرکت وارد کننده پارکت های چوبی

زیبایی ظاهری از فاکتورهاییست که در مورد خرید پارکت چوبی باید مد نظر قرار داده شود. پارکت محصولیست که با جذابیت و زیبایی، همگان را به خود جذب می‌کند. کمتر کسی در دنیا وجود دارد که این محصول را نپسندد. این محصول طبیعی در شکل و قالب‌های متفاوت با هر دکوراسیونی سازگار است.

در حال حاضر گونه‌های زیادی از پارکت وجود دارد که انتخاب را برای خریدار مشکل کرده است. در این قسمت ویژگی‌هایی که توسط شرکت‌های وارد کننده معتبر در عرضه پارکت در نظر گرفته می‌شود را بیان می‌کنیم، تا انتخابی منطقی‌تر و حساب شده داشته باشید.

ویژگی‌های پارکت وارد شده توسط شرکت وارد کننده پارکت های چوبی

جنس باکیفیت پارکت

پارکت‌ چوبی خوب از جنس باکیفیتی برخوردار بوده و چوب آن‌ دارای تراکم بسیار بالا و ساختار مقاومی است که همین مسئله باعث می‌شود تا مقاومت بسیار بالایی در مقابل فشار و ضربه داشته باشد. شرکت وارد کننده پارکت های چوبی معتبر به جنس باکیفیت در انتخاب خود اهمیت می‌دهند. پارکت خریداری شده از مقاومت بیشتر در برابر فشارهای مکانیکی و استفاده روزمره برخوردار هستند. همین مسئله باعث می‌شود که در طولانی مدت عملکرد و کارایی خوبی را نیز از خود نشان دهد.

لایه عایق بودن پارکت

این نوع پارکت وارد شده توسط وارد کنندگان معتبر دارای لایه عایق هستند. این مورد باعث عدم نفوذ رطوبت و یا گردوغبار به نیمکره زیرین پارکت چوبی می‌شود. همچنین این مورد در نهایت به سالم‌تر ماندن آن کمک خواهد کرد.

لایه براق پارکت

لایه براق پارکت در حقیقت پوششی محکم است که در لایه نهایی پارکت واقع شده است. این لایه به پارکت‌ها در مقابل خراش و سایش مقاومت می‌بخشد. علاوه بر این، این لایه براق باعث می‌شود که کف‌پوش ظاهر جذاب و درخشان خود را حفظ کند.

طرح‌بندی و زیبایی خاص پارکت چوبی

پارکت‌هایی که توسط وارد کنندگان حرفه‌ای عرضه می‌شوند، به مشتری این امکان را می‌دهند تا از انواع طرح و رنگ یکی را انتخاب نمایند. چوب‌های طبیعی به کار رفته در ساخت پارکت باعث داشتن جلوه طبیعی این محصول، از مدرن تا کلاسیک می‌شود. همین تنوع و طرح‌بندی امکان تطبیق این محصول را در هر دکوراسیونی فراهم خواهد آورد.

طرح‌بندی و زیبایی خاص پارکت چوبی 

نصب اصولی پارکت و نگهداری آسان

نصب آسان پارکت چوب یکی از دلایل محبوبیت آن است. البته شرکت‌های وارد کننده حرفه‌ای و معتبر علاوه بر نصب آسان به نصب اصولی پارکت چوبی نیز توجه دارند. زیرا می‌دانند که فقط واردات پارکت نیست که از اهمیت برخوردار است، بلکه نصب اصولی به‌عنوان تمام‌کننده کار می‌تواند علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های دیگر همچون تعویض زودهنگام محصول، ظاهر و زیبایی آن را نیز حفظ کند.

پارکت و استقامت در برابر حرارت و رطوبت

از دیگر ویژگی‌هایی که یک شرکت وارد کننده حرفه‌ای را از دیگران متمایز می‌سازد، استقامت پارکت چوبی از نظر حرارت و رطوبت است. با دارا بودن این خصوصیت، کف پوش قادر است در محیط‌هایی که دمای هوا متغیر و یا رطوبت بالاست، مقاومت خوبی را از خود نشان دهد.

دوام و ماندگاری طولانی پارکت چوبی

جنس و کیفیت درجه یک پارکت، در مقابل آسیب‌های محیطی و مکانیکی مقاوم است. همین مسئله باعث دوام و ماندگاری طولانی‌تری در مقایسه با دیگر کف‌پوش‌ها خواهد شد. البته نگهداری صحیح و تعمیر منظم  این محصول بر ماندگاری آن می‌افزاید. نصب اصولی پارکت، باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های ناشی از تعمیر و تعویض آنخواهد شد. رعایت نکات مهم در نگهداری این محصول نیز از دیگر عوامل ماندگاری آن است.

دوام و ماندگاری طولانی پارکت چوبی

نکات مهم برای خرید از کمپانی‌های وارد کننده پارکت‌های چوبی

برای این که از کیفیت محصولی که توسط کمپانی‌های وارد کننده پارکت چوبی اطمینان بیشتری حاصل کنید، توصیه می‌کنیم که هنگام خرید این نکات را در نظر داشته باشید:

  • بازدید و مشاهده نمونه‌ها: قبل از خرید از وارد کنندگان، بهتر است به فروشگاه‌ها مراجعه کرده و نسبت به بررسی نمونه‌های مختلف اقدام نمایید. این بازدید در بررسی کیفیت و مشاهده طرح و رنگ‌های مختلف این محصول به شما کمک کرده و در نهایت خواهید توانست انتخاب بهتری داشته باشید.
  • بررسی استانداردها: قبل از مراجعه به کمپانی‌های وارد کننده پارکت، مطمئن شوید که محصولی که عرضه می‌شود، از استاندارد و مجوزهای لازم برخوردار است. در این صورت از کیفیت و ایمنی محصول مطمئن شوید.
  • نصب اصولی پارکت: قبل از خرید می‌بایست نسبت به راهنمای نصب اصولی پارکت مطمئن شوید. چنانچه شرکت وارد کننده بتواند در زمینه نصب اصولی پارکت شما را یاری کند، می‌توانید مطمئن باشید که محصولی ماندگار را خریداری کرده که سال‌ها از قدم‌زدن روی آن لذت خواهید برد.

نکات مهم برای خرید از کمپانی‌های وارد کننده پارکت‌های چوبی

خرید پارکت از مجموعه پارس آرای کوهستان و نصب اصولی آن

پارس آرای کوهستان با داشتن کادری مجرب و متخصص در زمینه طراحی و اجرای پارکت چوبی، بیش از ۱۰۰۰ پروژه در تهران و دیگر شهرها را به‌خوبی اجرا کرده است. البته مدیریت قوی این مجموعه در راستای همگام‌سازی نیاز‌های مشتریان و محصولات چوبی همواره تلاش می‌کند رضایت مشتریانش را افزایش دهد.

اگر به فکر تغییر محیط زندگی یا کار خود هستید، شرکت پارس آرای کوهستان به‌عنوان حرفه‌ای‎‌ترین و معتبرترین وارد کننده پارکت های چوبی در کنار شماست. می‌توانید با مراجعه به این مجموعه از محصولات متنوع و باکیفیت آن دیدن کنید. بعد از مشورت با کارشناسان نسبت به خرید پارکتی متناسب اقدام نمایید.

 

برچسب ها: