خرید پارکت چوبی در لرستان

امروزه طرف‌داران دکوراسیون‌های چوبی خیلی بیشتر شده‌اند و سلایق عموم برای نوع کف‌پوش به سمت پارکت چوبی می‌رود. اما نصب و خرید پارکت چوبی در لرستان دغدغه بسیاری از افراد این شهر است؛ زیرا آن‌ها نمی‌دانند که برای خرید یک کفپوش چوبی مناسب برای منزل یا محیط کار خود باید به چه نکات و ویژگی‌هایی توجه کنند. اگر شما هم سؤالاتی درباره نکات خرید کف‌پوش چوبی دارید، ما قصد داریم با این مقاله شما را راهنمایی کنیم؛ بنابراین همراه ما باشید.

پارکت چوبی وارداتی بهتر است یا داخلی؟

در هنگام نصب و خرید پارکت چوبی بهتر است به کیفیت آن توجه کنید و وارداتی‌بودن پارکت برای شما ملاک اصلی نباشد. زیرا بسیاری از پارکت‌های چوبی که از کشورهای دیگر وارد می‌شوند، کیفیت چندانی ندارند و پارکت‌های داخلی می‌توانند از آن‌ها کارایی بیشتری داشته باشند.

بهتر است اگر قصد خرید کف‌پوش چوبی وارداتی را دارید، پارکت را از کمپانی‌های معتبر و شناخته شده تهیه کنید. دو مورد از این کمپانی‌ها بوئن آلمان و باورک سوئیس هستند. توصیه ما به شما خرید پارکت چوبی این کمپانی‌ها است، زیرا پارکت‌های تولید شده در این کمپانی‌ها کیفیتی ثابت شده دارند.

پارکت چوبی وارداتی بهتر است یا داخلی؟

آیا رنگ پارکت در کیفیت آن تأثیرگذار است؟

امروزه تنوع پارکت چوبی بسیار بالا است و هر نوع پارکت رنگ‌بندی زیادی دارد. عده‌ای بر این باورند که رنگ پارکت در جنس و کیفیت آن تأثیرگذار است. این گمان تا حدی درست و تا حدی غلط است. زیرا هر نوع پارکت رنگ‌های منحصربه‌فرد خود را دارد و جنس هر نوع پارکت با انواع دیگر متفاوت است.

رنگ‌بندی پارکت نیست که در جنس آن تأثیرگذار است، بلکه این نوع چوب پارکت است که در کیفیت و ماندگاری پارکت نقش زیادی را ایفا می‌کند. برای خرید پارکت چوبی در لرستان باید ویژگی‌های یک پارکت خوب را بدانید. در ادامه ویژگی‌های یک پارکت خوب را به شما معرفی خواهیم کرد.

پارکت چوبی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های یک کف‌پوش چوبی مناسب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارکت چوبی باید توانایی چندین بار سمباده خوردن را داشته باشد و صاف و صیقلی شود بدون این‌که از کیفیت آن کاسته شود. پارکت‌های چوبی ضخیم‌تر در این امر بهتر هستند. اگر از دسته افرادی هستید که بر روی صاف و صیقلی بودن پارک حساسیت دارید، توصیه می‌شود پارکت‌هایی که ضخامت بالای ۳ میلی‌متر دارند را انتخاب کنید.
  • کف‌پوش چوبی خوب ماندگاری بالایی دارد و تا زمان زیادی تازگی خود را حفظ می‌کند. بهتر است قبل از خرید پارکت، درباره ماندگاری هر نوع پارکت اطلاعات کسب کنید و سپس تصمیم به خرید بگیرید.
  • کفپوش چوبی مناسب نیاز به تمیزکاری زیادی ندارد و تمیز نگه‌داشتن آن بسیار آسان است. کف‌پوش‌های چوبی باکیفیت به‌راحتی با جاروبرقی و بخارشو تمیز و نو می‌شوند. زیرا پارکت پرز نمی‌گیرد و از تجمع شوره یا موی بدن حیوانات خانگی جلوگیری می‌کند. به همین دلیل در بسیاری از کلینیک‌های دامپزشکی از پارکت‌های چوبی باکیفیت استفاده می‌شود.
  • کف‌پوش چوبی که برای خانه و محل کار شما مناسب باشد، زیبایی زیادی به خانه شما می‌بخشد. بااین‌حال کف‌پوش چوبی که با دکوراسیون داخلی سازگار نباشد، فضای خانه را به محیطی دلگیر تبدیل می‌کند. کف پوش چوبی باکیفیت تا همیشه زیبایی و تازگی خود را حفظ می‌کند و کهنه و فرسوده نمی‌شود.
  • کف‌پوش چوبی مناسب به راحتی تعمیر می‌شود و با یک نقص نیاز به تعویض آن نخواهد بود. بنابراین، در هنگام خرید کف‌پوش چوبی به قابلیت تعمیر آن توجه کنید و کف‌پوشی را خریداری کنید که زود از کار نیفتد. برخی از پارکت‌ها با کوچک‌ترین مشکل خسارات زیادی به بار می‌آورند.

پارکت چوبی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

4 مورد از مزایای خرید پارکت چوبی در لرستان

از مزایای خرید پارکت‌های چوبی در لرستان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. جلوه بصری که پارکت به فضای خانه می‌دهد، سبب ایجاد حس ظرافت و زیبایی می‌شود. جالب است بدانید اغلب کف‌پوش‌های چوبی با ایجاد خطای دید و هدایت چشم به نقاط دور فضای خانه یا محل کار شما را بزرگ‌تر جلوه می‌دهند و سبب دلبازتر شدن اتاق می‌شوند. بنابراین، اگر خانه و محیط کار کوچکی دارید توصیه می‌شود از کف‌پوش‌های چوبی استفاده کنید.
  2. پارکت‌های چوبی اغلب ماندگاری بسیار بالایی دارند و در صورت نگهداری مناسب تا زمان زیادی باقی می‌مانند. کف‌پوش‌های چوبی با مقاومت و ماندگاری بالا سبب ایجاد حس اطمینان در شما می‌شوند و با خیال راحت می‌توانید بر آن‌ها قدم بگذارید.
  3. پارکت‌های چوبی سبب باارزش‌تر شدن ملک شما می‌شوند. به همین دلیل بسیاری از افراد هنگام فروش خانه و محیط کار خود کف‌پوش چوبی نصب می‌کنند تا با قیمت بیشتری ملک خود را به فروش برسانند. با نصب اصولی پارکت چوبی برای خانه خود هم می‌توانید خودتان از آن استفاده کنید و هم یک سرمایه‌گذاری انجام دهید.

حتی فرش هم قابلیت‌های پارکت را ندارد. زیرا خریداران خانه و ملک مایل به پرداخت قیمت زیادی برای فرش دست‌دوم نیستند؛ اما با دیدن کفپوش چوبی تمایلشان برای خرید خانه افزایش می‌یابد.

  1. برخلاف فرش و موکت، کف پوش چوبی گردوغبار ندارد و شوره نمی‌زند. با نصب کف‌پوش‌های چوبی، می‌توانید هوای داخلی خانه را باکیفیت‌تر کنید؛ بنابراین اگر مبتلا به آلرژی و بیماری‌های تنفسی هستید خرید پارکت برای شما بهترین گزینه است.

4 مورد از مزایای خرید پارکت چوبی در لرستان

خرید کف‌پوش چوبی باتوجه‌به آب‌وهوای لرستان

استان لرستان یکی از استان‌های متنوع در موضوع آب‌وهوا است و هر کدام از شهرها و قسمت‌های این استان آب‌وهوای خاصی دارد. در هنگام خرید پارکت چوبی در لرستان باید به وضعیت آب‌وهوایی شهر خود توجه کنید.

اگر در شهری سرد مثل الیگودرز زندگی می‌کنید، بهتر است از کف‌پوش چوبی که حس گرمایی بیشتری می‌دهد، استفاده کنید و اگر در نقاط مرطوب استان ساکن هستید، بهتر است پارکتی را انتخاب کنید که مقاومت بیشتری در برابر رطوبت دارد.

خرید کف‌پوش چوبی باتوجه‌به آب‌وهوای لرستان

خرید و نصب اصولی پارکت چوبی با تیم پارس آرای کوهستان

 دغدغه بسیاری از افراد انتخاب مکان مناسب برای خرید و نصب کفپوش چوبی است‌. مجموعه پارس آرای کوهستان با اعتباری چندین ساله متشکل از کارشناسان ماهر و کاربلد است. ما در تیم پارس آرای کوهستان با اجرای بیش از ۱۰۰۰ پروژه در شهرستان‌های ایران آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستیم.

اگر قصد خرید و نصب اصولی پارکت چوبی را دارید، می‌توانید به کارشناسان حرفه‌ای پارس آرای کوهستان اعتماد کنید و از آن‌ها راهنمایی بگیرید. همچنین اگر در خصوص خرید پارکت و انتخاب آن به مشکل برخورده‌اید، کارشناسان ما به بهترین نحو می‌توانند شما را راهنمایی کنند و اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار بدهند.

 

برچسب ها: