کف‌پوش چوبی برای بالکن چه ویژگی‌هایی دارد؟

بالکن نقش بسیار مهمی در آپارتمان‌ها و همچنین خانه‌های ویلایی ایفا و بخش زیادی از جذابیت خانه را تشکیل می‌دهد. اگر می‌خواهید تغییر و تحولی در این قسمت از خانه ایجاد کنید، استفاده از کفپوش چوبی انتخاب بسیار مناسبی است. این قسمت از خانه جزو فضای بیرونی محسوب می‌شود و در معرض مستقیم تغییرات جوی قرار دارد.

بنابراین؛ باید پارکت مناسبی برای آن در نظر گرفته و خریداری گردد. ترموود یکی از انواع پارکت چوبی است که از چوب طبیعی فراوری و ساخته شده است. به همین دلیل مقاومت بالایی دارد. در این مقاله به بررسی کف‌پوش چوبی برای بالکن چه ویژگی‌هایی دارد؟ می‌پردازیم، در ادامه با ما همراه باشید.

ترموود به‌ عنوان کف‌پوش چوبی برای بالکن چه ویژگی‌هایی دارد؟

ترموود یکی از پارکت‌های چوبی محسوب می‌شود. به اشکال مختلف همچون تایل ترموود، الوار و شاخه تولید و به فروش می‌رسد. استفاده از ترموود به‌عنوان پارکت چوبی در دکوراسیون داخلی و خارجی بسیار رایج است. علاوه بر زیبایی و ظرافت چوب طبیعی، این چوب در برابر رطوبت مقاوم است. همچنین؛ در برابر نور مستقیم خورشید و اشعه ماورا بنفش مقاومت بالایی دارد.

چوب ترموود به عنوان کف‌پوش چوبی برای بالکن چه ویژگی‌هایی دارد؟ در زمستان یخ نمی‌زند و در تابستان گرم نمی‌شود. به همین دلیل است که می‌توانید به‌راحتی روی آن با پای‌برهنه راه بروید. از طرفی، این چوب در یک فرایند کاملاً طبیعی و بدون گنجاندن کوچک‌ترین مواد شیمیایی تولید شده و بنابراین هیچ آسیبی به محیط زندگی شهری، مردم، حیوانات و کودکان وارد نمی‌کند.

تایل‌های ترموود همچنین دارای زیره‌های پلاستیکی مقاومی هستند که به‌راحتی به هم می‌چسبند، بنابراین نصب و جابه‌جایی بدون دردسری دارد. به‌این‌ترتیب می‌توانید به‌راحتی آن را از محیطی به محیط دیگر منتقل کرده و دوباره نصب کنید. بهترین راه‌حل برای ایجاد محیطی دوستانه و دلنشین در تراس، به‌کارگیری ترموود به‌عنوان مناسب‌ترین کف‌پوش چوبی برای بالکن  است.

ترموود به‌ عنوان کف‌پوش چوبی برای بالکن چه ویژگی‌هایی دارد؟

چه عواملی بر قیمت پارکت چوبی ترموود تأثیر می‌گذارد؟

تایل‌های ترموود در اشکال و اندازه‌های مختلف تولید و به فروش می‌رسند تا با کاربرد‌های مختلف مطابقت داشته باشند. ترموود بیشتر برای کف‌ فضا و محیط‌های باز استفاده می‌شود.

  • اندازه تایل چوب ترموود

به طور معمول، تایل ترموود در اندازه‌های صورت 27.5 در 27.5، ۳۰ در ۳۰ و ۴۰ در ۴۰ موجود هستند.

  • ضخامت چوب ترموود

ضخامت تخته‌های ترموود به‌طورکلی ۱۶ میلی‌متر و ۲۵ میلی‌متر است.

  • هزینه‌های واردات و نوسانات ترمووود

از آن جایی که این چوب از فنلاند وارد می‌شود، تحت‌تأثیر قیمت دلار و نوسانات نرخ ارز قرار دارد.

  • وجود تولیدکنندگان ترمووود متفاوت

 تولیدکنندگان متعدد تأثیر بسزایی بر قیمت چوب ترموود برای پوشاندن کف بالکن دارد چرا که هر کدام قیمت‌های متفاوتی برای محصولات خود دارند.

  • نوع و مرغوبیت چوب ترموود

نوع و کیفیت چوب مورداستفاده در ساخت پارکت چوبی ترموود از عواملی هستند که بر قیمت آن تأثیر می‌گذارند.

  • مساحت و متراژ فضای نصب ترمووود

اندازه و ابعاد فضای موردنظر بر قیمت نهایی نیز تأثیرگذار خواهد بود. به‌این‌ترتیب هر چه فضا بزرگ‌تر باشد، تعداد و در نتیجه قیمت چوب ترموود برای پوشاندن تراس بیشتر می‌شود.

چنانچه قصد دارید بالکن خود را با پارکت چوبی بپوشانید و از ترموود استفاده کنید، توصیه می‌کنیم نوع باکیفیت آن را خریداری کنید. همچنین، نصب اصولی پارکت را نیز فراموش نکنید. در این شرایط، امکان استفاده طولانی‌مدت از این محصول امکان‌پذیر است. بعد از مدتی نیز متحمل پرداخت هزینه‌های ناشی از تعمیر و نگهداری نخواهید شد.

چه عواملی بر قیمت پارکت چوبی ترموود تأثیر می‌گذارد؟

4 نکته مهم برای خرید پارکت ترموود برای بالکن

ترمووود به عنوان کف‌پوش چوبی برای بالکن چه ویژگی‌هایی دارد؟ هنگام خرید و انتخاب پارکت ترموود برای پوشاندن فضای بالکن، نکات مهمی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اول از همه باید مطمئن شوید که بهترین محصول را خریداری می‌کنید. در این قسمت قصد داریم تا این نکات را بیان کنیم.

تولیدکنندگان و مجموعه‌های زیادی در زمینه فروش پارکت چوبی ترموود فعالیت می‌کنند. خوب است این موارد را بدانید تا بتوانید بهترین و زیباترین پارکت ترموود را با مرغوبیت بالا خریداری کنید.

1. خرید از فروشندگان معتبر و باسابقه

اولین و مهم‌ترین نکته در هنگام خرید ترموود مراجعه و خرید از فروشندگان معتبر و شناخته شده است تا مطمئن شوید که محصولی باکیفیت تهیه می‌کنید.

2. توجه به زیره چوب ترموود

در هنگام خرید ترموود به کیفیت و استحکام زیره آن توجه کنید. خرید زیره‌های بی‌کیفیت باعث می‌شود که تایل‌های ترموودی که خریداری کرده‌اید، به‌مرورزمان شکسته و آسیب ببینند.

3. درنظرگرفتن ضخامت ترموود

به طور استاندارد، استانداردترین ضخامت ترموود مورداستفاده در باید حداقل ۲۰ میلی‌متر باشد.

4. رنگ‌پذیری چوب ترموود

رنگ‌آمیزی کاشی‌های ترموود با استفاده از رنگ‌های منحصربه‌فرد و باکیفیت نه‌تنها فضای شما را زیباتر و می‌سازد، بلکه محصول خریداری شده را در برابر آسیب‌های محیطی نیز مقاوم می‌کند.

4 نکته مهم برای خرید پارکت ترموود برای بالکن

نکات مهم برای نصب پارکت در بالکن

آگاهی از نکات مهمی که برای نصب اصولی پارکت چوبی موردنیاز است، در ماندگاری و طول عمر این محصول مؤثر خواهد بود.

  • هنگام نصب تایل ترموود، اجازه دهید هوا در زیر آن‌ها جریان داشته باشد تا از پوسیدگی آن‌ها در هنگام انباشتگی جلوگیری شود.
  • کفی‌ها را با استفاده از پیچ‌های گالوانیزه و ضد آب نصب کنید تا از پوسیدگی یا آسیب‌دیدن سازه در مواجهه با رطوبت جلوگیری کنید.
  • اگر تایل ترموود را از فروشنده یا سازنده مورداعتماد دیگری خریداری می‌کنید، لازم نیست نگران نحوه نصب محصول خریداری شده باشید. بیشتر فروشندگان باسابقه و معتبر از حضور نصابان حرفه‌ای و باسابقه بهره‌مند هستند و خدمات موردنیاز را به مشتریان ارائه می‌دهند.

نکات مهم برای نصب پارکت در بالکن

خرید مناسب‌ترین پارکت‌های چوبی برای بالکن از پارس آرای کوهستان

یکی از ویژگی‌های بسیار مهمی که یک پارکت چوبی مناسب برای بالکن می‌بایست داشته باشد، علاوه بر زیبایی محصول، دوام آن است. اگر پارکت مناسبی را برای پوشاندن فضای بالکن خود انتخاب کنید، می‌توانید در کنار عزیزانتان ساعات خوبی را سپری کنید. چوب ترموود به دلیل مقاومت در برابر شرایط محیطی از جمله چوب‌هایی است که برای بالکن توصیه می‌شود.

ترموود از جمله پارکت‌های چوبی است که در مجموعه پارس آرای کوهستان عرضه می‌شود. مجموعه پارس آرای کوهستان با ارائه خدمات نصب اصولی پارکت و در اختیار داشتن نصابان بسیار حرفه‌ای و کاربلد علاوه بر کیفیت محصولی که خریداری می‌کنید، ماندگاری پارکت را برای شما تضمین خواهند کرد.

 

برچسب ها: