چگونه بهترین دکینگ ترموود را آنلاین بخریم؟

وقتی چوب‌های طبیعی باکیفیت، تحت فرآیند اصلاح حرارتی قرار می‌گیرند، به چوب‌هایی با ویژگی‌های ارتقا یافته به نام ترموود تبدیل می‌شوند. یکی از کاربردهای این چوب‌ها استفاده برای ساخت عرشه یا دکینگ ترموود است. دکینگ ترموود نوعی کفپوش ساخته شده با الوارهای ترموود است که بیشتر در فضاهای باز مانند دور استخر و معابر داخل باغ‌ها و… نصب می‌شود. با این حال به دلیل مشکلات خرید حضوری ترموود بسیاری از افراد می‌پرسند که چگونه دکینگ ترموود آنلاین بخریم. در این مطلب از پارس آرای کوهستان به این پرسش پاسخ داده‌ایم.

چرا از ترموود برای ساخت دکینگ استفاده می‌شود؟

دکینگ‌ها در واقع نوعی کفپوش هستند. بنابراین معمولا افراد زیادی از روی آن‌ها عبور می‌کنند و حتی ممکن است برخی از آیتم‌های دکوراسیون نیز روی آن‌ها قرار بگیرند. برای مثال در مورد دکینگ ترموود روف گاردن، ممکن است آیتم‌هایی مانند میز و صندلی چوبی و یا گلدان‌ها را روی آن‌ها قرار دهید. بنابراین این چوب‌ها باید دارای استحکام بالایی باشند.

فناوری تولید ترموود شرایطی را ایجاد کرده است که با حرارت دادن چوب و استفاده از بخار آب، رطوبت و رزین چوب از آن خارج شوند. همچنین طی این فرآیند ساختار سلولی چوب نیز تا حدودی تغییر می‌کند. مجموع این تغییرات باعث افزایش استحکام ترموود می‌شود. به همین دلیل می‌توان از این چوب‌ها برای دکینگ استفاده کرد.

برخی از مزایای دیگر چوب‌های ترموود را با هم مرور می‌کنیم:

  • چوب ترموود زیبایی طبیعی و نقوش طبیعی چوب اصلی را حفظ می‌کند
  • استفاده از ترموود، زیبایی محیط‌های استخر، بالکن، باغ و روف گاردن را افزایش می‌دهد
  • در ساخت ترموود از مواد شیمیایی استفاده نمی‌شود بنابراین با محیط زیست سازگار است
  • چوب ترموود حتی در زمان خیس شدن از سر خوردن افراد در اطراف استخر پیشگیری می‌کند
  • استفاده از ترموود به‌جای چوب‌های خام دوام دکینگ را افزایش می‌دهد
  • چوب ترموود در برابر نفوذ و رشد قارچ‌ها و باکتری‌ها مقاوم‌تر از چوب خام است

چگونه باکیفیت‌ترین دکینگ ترموود را آنلاین بخریم؟

چوب‌های ترموود دارای نقاط قوت بسیاری از نظر عملکرد در زمان نصب به‌عنوان دکینگ هستند. برای مثال فرآیند ترمو کردن باعث می‌شود قندهای داخل چوب از بین بروند. بنابراین برخلاف چوب‌های خام، حشرات علاقه‌ای به نفوذ در آن‌ها ندارند. با این حال این چوب‌ها نیز دارای انواع و ویژگی‌های مختلفی هستند. بنابراین اگر می‌پرسید که چگونه دکینگ ترموود باکیفیت را به‌طور آنلاین بخریم باید به نکاتی که در ادامه خواهیم گفت توجه کنید.

گونه درختی ترموود را بررسی کنید

دکینگ‌های ترموود از چوب‌های طبیعی فراوانی ساخته می‌شوند. اگرچه تمامی این چوب‌ها بعد از ترمو شدن از نظر ویژگی‌ها ارتقا می‌یابند اما کیفیت چوب اصلی تاثیر بالایی در کیفیت چوب ترمو بعد از فرآیند ترمو شدن دارد. برای مثال اگر چگالی چوب بالا باشد، استحکام محصول نهایی افزایش می‌یابد. شما در زمان خرید آنلاین می‌توانید اطلاعات مربوط به گونه درختی ترموود را از کارشناسان سایت مورد نظر دریافت کنید. برخی از بهترین چوب‌‎ها برای ساخت ترموود عبارتند از:

  • چوب کومارو
  • ترموود زبان گنجشک
  • چوب گردوی برزیلی
  • چوب گاراپا
  • ترموود سوکوپیرا
  • چوب کاج

آگاهی از کلاس ترموود

ترموودهای عرضه شده برای ساخت دکینگ در دو کلاس S و D عرضه می‌کنند. البته تفاوت بین چوب‌های این دو کلاس چندان زیاد نیست. با این حال آگاهی از کلاس ترموود می‌تواند باعث افزایش دقت شما در زمان خرید شود. ویژگی اساسی ترموود کلاس S در ثبات و پایداری بالا است و در دمای 190 درجه تیمار می‌شوند. ویژگی اساسی ترموودهای کلاس D نیز در دوام و ماندگاری بالا است. به همین دلیل ترموودهای کلاس D گزینه‌های بهترین برای ساخت دکینگ و سازه‌های فضاهای بیرونی هستند.

ترموود وارداتی یا داخلی

در ایران کارخانجات بسیاری اقدام به تولید چوب ترموود می‌کنند. بااین‌حال کیفیت این محصولات قابل‌مقایسه با محصولات کشورهای خارجی نیست؛ بنابراین بهترین گزینه، خرید ترموود وارداتی است. در مورد ترموودهای وارداتی نیز باید توجه داشته باشید که محصولات کشورهای اروپایی از جمله استونی دارای کیفیت بالاتری نسبت به محصولات کشورهایی مانند روسیه هستند.

بررسی اعتبار فروشگاه

برای پرسش به سوال چگونه دکینگ ترموود را آنلاین بخریم، بررسی اعتبار فروشگاه یکی از مهم‌ترین نکات است. شما باید فروشگاهی را انتخاب کنید که سابقه بالایی در تامین و عرضه محصولات ترموود داشته باشد. همچنین محصولات ترموود این فروشگاه باید تنوع بالایی برای کاربردهای مختلف داشته باشند. شما همچنین می‌توانید گواهینامه‌های این فروشگاه را برای عرضه آنلاین و فعالیت در این زمینه کاری بررسی کنید.

از کارشناسان فروشگاه مورد نظر مشاوره بگیرید

دکینگ ترموود باید تا سال‌ها در محیط مورد نظر بدون تعمیرات زیاد بهترین عملکرد را ارائه دهد. همچنین بسیاری از خریداران از دانش بالایی برای انتخاب بهترین نوع ترموود برای دکینگ برخوردار نیستند؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم حتماً از خدمات مشاوره این فروشگاه‌ها برای بهترین انتخاب استفاده کنید.

فروشگاهی را انتخاب کنید که خدمات نصب دکینگ ترموود را ارائه دهد

خرید ترموود از یک فروشگاه و دریافت خدمات نصب از مجموعه دیگر، باعث بروز برخی ناهماهنگی‌ها و افزایش هزینه‌های شما می‌شود. بنابراین بهترین روش این است که فروشگاهی را انتخاب کنید که دارای تیم‌های نصاب حرفه‌ای با تجربه بالا در زمینه نصب دکینگ ترموود باشد.

خرید دکینگ ترموود از پارس آرای کوهستان

اگر می‌پرسید چگونه دکینگ ترموود را آنلاین بخریم، بهترین پیشنهاد، خرید چوب ترمو از مجموعه پارس آرای کوهستان است. ما در این مجموعه بهترین ترموودهای اروپایی را با بالاترین درجه کیفی وارد کرده‌ایم و از سوی دیگر خدمات نصب دکینگ ترموود را نیز ارائه می‌دهیم. از پروژه‌های موفق دکینگ ترموود در پارس آرای کوهستان نیز می‌توان به پروژه‌های ساختمان دماوند، دکینگ استخر در محمد شهر، پروژه دکینگ در ساختمان شرکت بازرگانی کالاآوران آراز، پروژه دکینگ در ولنجک و… اشاره کرد. برای دریافت خدمات حرفه‌ای در این زمینه کافی است با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

سؤالات متداول

چرا ترموود بهترین گزینه برای ساخت دکینگ است؟

از مزایای استفاده از ترموود برای ساخت دکینگ می‌توان به مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی مانند نور خورشید، باد، باران و رطوبت، مقاومت در برابر نفوذ حشرات، ثبات ابعادی و… اشاره کرد.

در زمان خرید ترموود برای دکینگ باید به چه مواردی دقت کنیم؟

از جمله این موارد می‌توان از گونه درختی ترموود، کلاس ترموود، کشور تولیدکننده ترموود و اعتبار فروشگاه عرضه‌کننده آن نام برد.

برچسب ها: