پرفروش‌ترین رنگ پارکت چوبی 2024

اغراق نیست اگر بگوییم پارکت چوبی یکی از اساسی‌ترین موارد برای زیبایی یک خانه محسوب می‌شود. پارکت‌های چوبی باعث ایجاد سرزندگی و طراوت طبیعی در خانه می‌شوند. پارکت از وجود طبیعت گرفته شده و مجدد به طبیعت باز می‌گردد و این جذاب‌ترین ویژگی است که دوستداران محیط‌زیست را به این محصول علاقه‌مند کرده است.

انتخاب بهترین رنگ برای پارکت‌های چوبی که قرار است در فضای موردنظر ما نصب شوند، یکی از مهم‌ترین تصمیمات هنگام تغییر دکوراسیون منزل و فضای اداری است. انتخاب رنگ مناسب برای پارکت نه‌تنها دکوراسیون اتاق را بهتر می‌کند، بلکه جلوه بصری فضا را نیز بهبود می‌بخشد. در این مقاله قصد داریم به پرفروش‌ترین رنگ پارکت چوبی 2024 بپردازیم. اگر شما هم دوست دارید رنگ‌های ترند پارکت چوبی را بیشتر بشناسید و در تصمیم‌گیری خود به کار گیرید، تا انتهای مقاله همراه ما بمانید.

پرفروش‌ترین رنگ‌های پارکت چوبی کدام‌اند؟

قبل از اینکه بهترین رنگ‌های پارکت را به شما معرفی کنیم، باید به یک نکته مهم اشاره کنیم. یکی از مسائل مهم در انتخاب رنگ مناسب برای پارکت، درنظرگرفتن ترجیحات شخصی خریدار است. نه‌تنها محیط خانه، بلکه فضای اداری شما نیز باید مطابق سلیقه و رنگ موردعلاقه خود شما چیدمان شود. اما گاهی در انتخاب رنگ پارکت دچار تردید می‌شویم. پیشنهاد ما پرفروش‌ترین رنگ پارکت چوبی 2024 است. در این قسمت قصد داریم که بهترین و پرفروش‌ترین پارکت‌هایی که در سال ۲۰۲۴ مورد استقبال و خرید فراوان قرار گرفته‌اند را به شما معرفی کنیم.

پرفروش‌ترین رنگ‌های پارکت چوبی کدام‌اند؟

پارکت‌های چوبی مدرن و امروزی با طیف رنگ قهوه‌ای

قهوه‌ای یکی از محبوب‌ترین رنگ‌هایی است که برای پارکت انتخاب می‌شود و در انواع روشن و تیره موجود است. این رنگ با اکثر سبک‌های دکوراسیون و رنگ مبلمان سازگار است. در میان انواع پارکت‌های چوبی باکیفیت، می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. البته فراموش نکنید که علاوه بر رنگ، یکی از مواردی که باعث زیبایی بخشیدن به خانه شما می‌شود، کیفیت چوب پارکت است. استفاده از پارکت‌های مدرن و باکیفیت جلوه و زیبایی زیادی به فضا می‌بخشد.

پارکت خاکستری؛ پرفروش‌ترین رنگ پارکت چوبی 2024

یکی از راه‌های انتخاب مناسب‌ترین رنگ پارکت چوبی برای دکوراسیون به سبک مدرن و مینیمال استفاده از طیف رنگ خاکستری است. خاکستری از رنگ‌های خنثی و مدرن است و به‌راحتی می‌توان آن را با رنگ‌های دیگر ترکیب کرد. این رنگ برای فضا‌های بزرگ و کوچک مناسب است. بنابراین، در تمام اتاق‌هایی که فضا‌های بزرگ و کوچکی دارند، می‌توان از رنگ خاکستری به‌عنوان بهترین رنگ برای کف خانه استفاده کرد.

امروزه بسیاری از سلیقه‌ها به سمت سبک‌های مدرن و مینیمال گرایش پیدا کرده‌اند. این سبک با ایجاد فضایی مدرن و درعین‌حال ساده، طرف‌داران بسیاری را به خود جلب کرده است. بااین‌حال، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال پارکت‌های رنگی مدرن هستید؛ طیف رنگ خاکستری یکی از بهترین گزینه‌هایی است که پیشروی شما قرار دارد.

پارکت‌های مدرن خاکستری از پرفروش‌ترین‌های سال ۲۰۲۴

پارکت‌های چوبی روشن

یکی از چالش‌هایی که هنگام انتخاب بهترین رنگ پارکت چوبی برای فضای کوچک با آن مواجه می‌شویم، استفاده از پارکت‌های چوبی در پالت رنگ روشن است. به‌عنوان‌مثال، رنگ سفید و کرم جزو بهترین رنگ‌هایی محسوب می‌شوند که مناسب فضا‌های کوچک و محدود هستند. اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید از پارکت‌های رنگ روشن در فضا‌های بزرگ‌تر استفاده کنید.

بهترین رنگ برای پارکت، رنگی است که مطابق باسلیقه شما باشد. بنابراین، می‌توانید انواع رنگ پارکت را برای اندازه‌های مختلف و اتاق‌های مختلف انتخاب کنید. البته توصیه می‌شود برای مساحت‌های کوچک‌تر از رنگ‌های روشن مانند کرم یا سفید و برای متراژ با مساحت بیشتر از رنگ‌های تیره استفاده کنید.

رنگ طوسی از رنگ‌های ترند برای پارکت‌های چوبی

از رنگ‌های ترند و پرفروش‌ترین رنگ پارکت چوبی 2024 که خریداران به سراغ آن ‌می‌روند، می‌توان رنگ طوسی را نام برد. این رنگ در سال 2024 بسیار موردتوجه طراحان و مهندسان دکوراسیون و همچنین مردم قرار گرفته است. این رنگ‌ها فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهند و با بیشتر رنگ‌های دکوراسیون شما هماهنگ می‌شوند.

پارکت چوبی رنگ عسلی

پارکت‌های چوبی به رنگ عسلی از رنگ طبیعی و گرم چوب الهام گرفته شده است. این پارکت‌های چوبی گرم و رنگ روشن نور را به‌خوبی جذب و منعکس کرده و جلوه زیبایی در اتاق‌هایی با نور مناسب ایجاد خواهند کرد. ترکیب دیوار‌ها و مبلمان با رنگ‌های مختلف می‌تواند جلوه خاصی به فضای نشیمن شما بدهد.

پارکت چوبی رنگ عسلی

پرفروش‌ترین رنگ پارکت‌های چوبی برای پذیرایی کدام‌اند؟

انتخاب بهترین رنگ پارکت چوبی برای پذیرایی بستگی به رنگ سایر عناصر در فضا، سبک دکوراسیون شما و اندازه پذیرایی شما خواهد داشت. همه اجزای دکوراسیون باید هماهنگی و تناسب داشته باشند. بنابراین، بهترین رنگ‌های پارکت برای پذیرایی در منزل، رنگ‌هایی هستند که هارمونی اجزا را افزایش داده و جلوه خاصی به فضای خانه می‌بخشند.

اما برای اتاق‌های پذیرایی کوچک‌تر بهتر است از پارکت چوبی به رنگ‌های روشن مانند کرم، بژ، سفید و خاکستری روشن استفاده کنید. همچنین برای یک اتاق نشیمن بزرگ می‌توانید از رنگ‌های تیره مانند قهوه‌ای، شتری، خاکستری و مشکی استفاده کنید. زیرا این رنگ‌ها فضا را گرم‌تر و صمیمی‌تر می‌کنند.

پرفروش‌ترین رنگ پارکت‌های چوبی برای پذیرایی کدام‌اند؟

ترندترین و پرفروش‌ترین رنگ برای پارکت‌های چوبی را از پارس آرای کوهستان بخواهید

انتخاب رنگ برای پوشاندن کف فضا مستلزم توجه به رنگ سایر اجزای تزیینی مانند دیوار‌ها و لوازم جانبی است. پارکت‌های چوبی در رنگ‌های روشن (مثلاً کرم، سفید، خاکستری) یکی از ترند‌های پارکت هستند، اما اگر دیوار‌ها و اکسسوری‌های محیط به رنگ‌های خنثی و روشن انتخاب می‌شوند، بهتر است رنگ گردویی، راش و یا بلوطی را جایگزین کنید تا دکوراسیون داخلی شما همچنان حالت شاداب و زنده خود را حفظ کند.

اگر می‌خواهید دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید و یا پارکت چوبی جدیدی را برای محیط کار یا زندگی خود انتخاب کنید، شرکت پارس آرای کوهستان و کارشناسان مجرب این مجموعه در کنار شما هستند تا طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و مناسبی را به شما ارائه دهند.

مجموعه پارس آرای کوهستان به‌عنوان یکی از باتجربه‌ترین و باسابقه‌ترین مراکزی که در زمینه پارکت‌های چوبی در تهران و دیگر شهرستان‌ها فعالیت می‌کند، مفتخر است بهترین و پرفروش‌ترین رنگ‌های پارکت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این مجموعه به‌منظور راحتی و افزایش رضایت مشتریان، خدمات نصب پارکت را نیز به شکلی اصولی ارائه می‌دهد.

 

برچسب ها: