‌پارکت چوبی را از کجا بخریم؟

یکی از اولین قدم‌ها در تغییر دکوراسیون خانه و یا محل کار انتخاب کف‌پوش مناسب و تغییر دیزاین کفپوش است. پارکت چوبی یکی از هوشمندانه‌ترین انتخاب‌ها برای کف خانه است. پارکت‌های چوبی علاوه بر ظاهر خیره‌کننده، مزایای بسیار زیادی دارند و همین امر باعث می‌شود، خیلی از افراد این نوع کف‌پوش را برای منزل خود انتخاب کنند. خرید پارکت چوبی مثل هر انتخاب دیگری نیازمند دانش و اطلاعات کافی است.

قبل از انجام هر کاری باید به طور کامل آگاهی داشته باشید تا در وهله اول سرتان کلاه نرود و در مرحله بعد انتخاب خوبی داشته باشید! مهم‌ترین سؤالی که ممکن است در این مسیر به آن‌ها برخورید این است که ‌پارکت چوبی را از کجا بخریم؟ چه مواردی را باید قبل از خرید پارکت بدانیم؟ در این مقاله همراه ما باشید تا به شما در کامل‌کردن اطلاعاتتان کمک کنیم.

8 نکته‌ای که قبل از خرید پارکت چوبی باید بدانید

هنگام انتخاب‌کردن کفپوش چوبی باید به نکات مهمی توجه کنید که باعث می‌شود بعداً از خودتان تشکر کنید و از انتخاب محصولی باکیفیت لذت ببرید. با دانستن این نکات بهترین انتخاب متعلق به شماست. این نکات عبارت‌اند از:

1. فروشگاه معتبر پارکت چوبی

پیداکردن برند معتبر مثل بوئن آلمان اولین نکته‌ای است که باید به آن توجه کنید. خیلی از فروشگاه‌ها و شرکت‌ها به شما قول هزینه و قیمت پایین می‌دهند؛ اما در نهایت پارکت بی‌کیفیتی را به شما ارائه می‌دهند و آن را در محیط نامناسب نصب می‌کنند و شما باید چندین برابر هزینه کنید تا اشتباه آن‌ها را اصلاح کنید! بهتر است قبل از خرید، دانش خود را بالا ببرید تا توانایی تشخیص پارکت خوب از بد را داشته باشید و همچنین بتوانید بر کار نصب و اجرا نظارت کنید.

فروشگاه معتبر پارکت چوبی

2. سطح و متراژ نصب پارکت چوبی

سطح و متراژی که قرار است پارکت شود را بررسی کنید اگر دارای پستی‌وبلندی است و یا داری مشکل است حتماً از قبل با نصاب صحبت کنید. زیرا تراز نبودن سطح باعث ازبین‌رفتن نظم پارکت چوبی می‌شود و ظاهر نامناسبی پیدا می‌کند.

3. نحوه نصب پارکت‌های چوبی

جویا شدن نحوه نصب و ابزاری که نصاب استفاده می‌کند از دیگر نکاتی است که باید نسبت به آن آگاه شوید. هرکدام از پارکت‌های چوبی با استفاده از مواد خاص نصب می‌شوند و عدم رعایت این موضوع در آینده هزینه‌های جانبی بسیاری در برخواهد داشت.

4. نگه‌داری و مراقبت از پارکت چوبی

نگه‌داری و مراقبت از پارکت، کار دشواری نیست؛ اما نکات خاص خودش را دارد. برای محافظت از سرمایه‌ای که خرج کرده‌اید باید از ویژگی‌های پارکت خودآگاه باشید اگر پارکت چوبی نسبت به آب عایق نباشد ممکن است خیلی زود بعد از شست‌وشو دچار پوسیدگی شود. همچنين استفاده از بخارشوي مي‌تواند به چوب پارکت آسيب بزند؛ زيرا گرما و رطوبت آن باعث تورم دانه‌هاي چوب مي‌شود.

 پارکت‌های فرسوده نياز به جلادهنده دارند که باز هم هزینهٔ ديگري است براي شما. برای مراقبت بیشتر از پارکت‌ها بهتر است فرش‌ها را در نقاط پررفت‌وآمدتر پهن کنید و زیر پایه‌های مبل نگه دارنده‌های سیلیکونی بگذارید تا رد پایه‌ها روی پارکت نماند.

درنهایت اگر حیوان خانگی دارید باید حواستان باشد که راه‌رفتن آن‌ها روی سطح باعث ایجاد خط‌وخش در پارکت می‌شود و مجبورید زودبه‌زود پارکت‌ها را ترمیم کنید.

نگه‌داری و مراقبت از پارکت چوبی

5. عایق بودن پارکت

 امروزه بسیاری از پارکت‌ها دارای مزایای شگفت‌آوری هستند از جمله عایق بودن در برابر آب، رطوبت، صدا و حرارت. دانستن این موضوع به شما کمک می‌کند انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید. برای مثال اگر منزل یا دفتر کار شما در طبقات بالایی ساختمان است، با استفاده از پارکت‌های عایق صوتی می‌توانید فضای شخصی بهتری برای خود ایجاد کنید و دیگر نگران دویدن و یا راه‌رفتن فرزند خود نباشید.

6. دوام و طول عمر پارکت چوبی

 دانستن دوام و طول عمر پارکت در جلوگیری‌کردن از هزینه‌های آتی به شما کمک می‌کند. برای مثال اگر تصمیم دارید کف دفتر کار خود را پارکت کنید باید از پارکت‌های مستحکم و بادوام استفاده کنید. زیرا این پارکت‌ها مدام در معرض رفت‌وآمد هستند و در فصول سرد با عبور کفش‌های خیس و کثیف نیاز به نظافت مداوم دارند. اگر پارکت از مقاومت مناسبی برخوردار نباشد خیلی زود دچار فرسایش می‌شود و هزینه‌هایی که کردید هدر می‌روند.

7. درنظرگرفتن بودجه برای خرید پارکت

‌پارکت چوبی را از کجا بخریم؟ نکتهٔ دیگری که قبل از خرید پارکت‌های چوبی باید به آن توجه کنید بودجه‌ای است که برای این کار در نظر گرفته‌اید. باتوجه‌به بودجهٔ موردنظر باید تصمیم بگیرید کدام یک از فضاهای خانه و یا محل کار باید پارکت شوند. کمک‌گرفتن از کارشناسان ماهر در این زمینه می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری بهتر کمک کند.

8. آگاهی از برند تولیدکننده پارکت چوبی

 برند‌های مختلفی مثل باورک سوئیس تولیدکننده پارکت چوبی هستند و آگاهی از این برندها به شما کمک می‌کند پارکت متناسب باسلیقه خود را انتخاب کنید. شرکت‌های داخلی و خارجی زیادی در این حوزه فعالیت دارند که کیفیت و قیمت متفاوتی دارند.

آگاهی از برند تولیدکننده پارکت چوبی

بهره‌‌مندی از کیفیت بالا با پارکت‌های پارس آرای کوهستان

در نهایت، ‌پارکت چوبی را از کجا بخریم؟ اگر قصد خرید پارکت‌های چوبی را دارید و به دنبال کیفیت و طول عمر بالا هستید، به پارس آرای کوهستان مراجعه کنید. این مجموعه یکی از بنیان‌گذاران استفاده تخصصی از چوب در صنایع چوبی از جمله پارکت، ترموود، نمای ساختمان‌ها، دکینگ، آلاچیق، سونا و… است. این شرکت جزو اولین پیش‌گامان در واردات، اجرا و طراحی صنایع چوب است.

 اگر به دنبال شرکتی باسابقه و پیشینه طولانی هستید و می‌خواهید از کیفیت و دوام پارکت‌های خود مطمئن باشید. پیشنهاد می‌کنیم به پارس آرای کوهستان مراجعه کنید. کارشناسان ما باسابقه درخشان و موفق در این حوزه، بهترین گزینه برای ارائه خدمات به شما هستند. شما می‌توانید کاتالوگ و نمونه کارهای انجام شده توسط شرکت را مشاهده کنید تا سبک دیزاین موردنظرتان را پیدا کنید. از طرف دیگر قدرت انتخاب بالایی دارید؛ زیرا کارشناسان حرفه‌ای ما آماده ارائه انواع پارکت در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف هستند و بسته به محیط انتخابی شما آن‌ها را با روش‌های استاندارد و به‌روز اجرا و نصب می‌کنند.

تیم پارس آرای کوهستان با درنظرگرفتن متراژ، شرایط و دکوراسیون موردنظر شما باکیفیت‌ترین پارکت‌ها را ارائه و به شکل استاندارد اجرا می‌کند. این مجموعه در ظرافت و کیفیت حرف اول را می‌زند و شما می‌توانید با خیالی آسوده دکوراسیون خانه خود را به ما بسپارید. در نهایت اگر هنوز به پاسخ سؤالات خود نرسیده‌اید کارشناسان ما آماده ارائه اطلاعات بیشتر به شما عزیزان هستند.

 

برچسب ها: