بهترین پارکت چوبی دیوار

تغییر دکوراسیون محیط‌های مختلف با ایجاد یک المان جدید، یا با ایجاد طراحی‌های متفاوت در بخش‌های مختلف، باعث می‌شود هم در محل کار، کارمندان حس بسیار بهتری داشته باشند و هم در فضای خانه باعث القای حس خوشایند به اعضای خانواده شود. یکی از کارهایی که می‌توان برای تحول فضای داخلی محل کار یا محیط خانه استفاده کرد طراحی دیوارها است.

 امروزه، طراحی دیوار مثل طراحی دیگر اجزای ساختمان مهم است. یکی از راه­هایی که می‌توان زیبایی محیط داخلی در فضاهای مختلفی از جمله خانه، دفتر کار و سالن‌های کنفرانس و… را دوچندان کرد، استفاده از پارکت چوبی برای دیوار است که باعث جلوه بسیار شیک و مدرن در محیط شما شود.

پارکت چوبی دیواری، یک مدل دیوارپوش مدرن و با طراحی شیک، با دوامی فوق‌العاده و ماندگاری بسیار خوب است. پارکت‌های چوبی یک گزینه محبوب از میان دیگر دیوارپوش­ها برای تزیین دیوارها هستند.

چرا استفاده از پارکت چوبی دیوار پرطرف‌دار است؟

پارکت چوبی با مزایایی چون نگهداری آسان، سادگی، نصب سریع و طیف وسیعی از طراحی‌ها و انتخاب‌های مختلف برای هر سلیقه، چه مدرن و چه کلاسیک، باعث جلب‌توجه بسیاری از افراد برای استفاده از آن‌ها به‌عنوان دیوارپوش در محیط‌های متنوعی مانند دفاتر شرکت، بوتیک‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها، ویلاها و بسیاری از مکان‌های دیگر می‌شود.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد پارکت‌های چوبی دیواری، مقاومتی است که این نوع دیوارپوش­ها دارند و آن را از دیگر دیوارپوش­ها متمایز کرده است. چراکه پارکت‌های چوبی در واقع می‌توانند به‌عنوان یک پوشش محافظ برای دیوارها عمل کند و آن‌ها را در برابر آسیب‌های مختلف حفظ کنند.

اگر به دنبال کیفیت و دوام بالا برای انتخاب پارکت چوبی دیوار هستند و این موضوع برای شما مهم است، تهیه انواع پارکت‌های چوبی علاوه بر پارکت دیواری از مجموعه پارس آرای کوهستان، تجربه بسیار خوشایندی از خرید و هم نتیجه بهتر مطابق باسلیقه و نیاز شما را به همراه خواهد داشت.

چرا استفاده از پارکت چوبی دیوار پرطرف‌دار است؟

مزیت نصب پارکت­های چوبی دیواری نسبت به دیگر دیوارپوش­ها

استفاده از پارکت چوبی دیوار به‌وضوح دکوراسیون شما را از دیگر مکان‌ها متمایز خواهد کرد. این نوع دیوارپوش عمدتاً در مکان‌هایی با خصوصیت‌های فرهنگی، هنری و تجاری به‌عنوان یک المان بی‌نظیر در دکوراسیون به کار می‌رود. نصب پارکت به‌عنوان دیوارپوش یک انتخاب هوشمندانه است، زیرا دارای ویژگی‌ها و مزایا متعددی است. در ادامه به برخی از این مزایا اشاره می­کنیم:

  • نصب پارکت‌های چوبی دیوار به نسبت آسان است و نیازی به تجهیزات خاصی ندارد.
  • وجود ظاهر طبیعی پارکت که به دیوارها جلوه‌ای شیک و طبیعی می‌بخشد که این موضوع باعث می­شود فضای داخلی شیک‌تر به نظر برسد. این به دلیل خاصیت متریال‌های چوبی به‌کاررفته در پارکت‌ها است.
  • گزینه‌های طراحی مختلفی برای این نوع دیوارپوش­ها وجود دارد که باعث می­شود شما با هر نوع سلیقه‌ای که دارید فضای داخلی محل کار و خانه خود را طراحی کنید.
  • امکان نصب بر روی دیوارهای مختلف برای شما وجود دارد. پارکت‌های چوبی دیوار به شما این امکان را می‌دهد تا بر روی دیوارهای داخلی مختلفی از جمله اتاق نشیمن، اتاق‌خواب، آشپزخانه و حتی حمام از پارکت استفاده کنید و هیچ محدودیتی برای شما وجود نداشته باشد.
  • امکان استفاده از یک‌لایه فوم و مواد عایق در این نوع دیوارپوش وجود دارد که منجر به عایق‌سازی کامل محیط در برابر صدا و حرارت می‌شود که این مزیت برای سالن­های کنفرانس بسیار حائز اهمیت است.
  • دیگر ویژگی مهم پارکت، دوام و ماندگاری بالاست. پارکت‌های نصب شده برای دیوار دارای مقاومت بالا در برابر خراش و آسیب‌دیدگی هستند و سطح آن‌ها به‌آسانی خراب نمی‌شود. در مقابل، کاغذدیواری و دیگر دیوارپوش‌ها‌ امکان پاره شدن و سوراخ‌شدن سطح در مواجهه با اشیای تیز را دارند.

مزیت نصب پارکت­های چوبی دیواری نسبت به دیگر دیوارپوش­ها

چه فاکتوری در خرید پارکت چوبی دیوار نقش دارد؟

استفاده از پارکت دیواری امروزه در محیط‌های مختلف بسیار گسترده شده است. این محصولات نه‌تنها در محیط‌های خانگی بلکه حتی در مراکز رسمی و اداری نیز کاربردهای متعددی دارند؛ بنابراین برای خرید پارکت‌های چوبی خوب و باکیفیت دیوار، باید به نکاتی توجه کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید. برخی نکات شامل موارد زیر است:

  • پارکت‌های مقاوم نسبت به خراشیدگی‌ها

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پارکت‌ چوبی، مقاومت آن در برابر خراشیدگی است. این ویژگی به‌شدت وابسته به جنس چوب مورداستفاده در پارکت است. برای اطمینان داشتن از مقاومت پارکت نسبت به خراشیدگی، بهترین انتخاب، پارکت‌هایی از جنس چوب مقاوم و محکم است. بسیار مهم است که پارکت باکیفیت و مرغوبی تهیه کنید تا مقاومت لازم را داشته باشد.

  • پارکت‌های مقاوم در برابر آب و رطوبت

در بعضی از مناطق ما با رطوبت زیاد مواجه هستیم. آیا بااین‌وجود انتخاب پارکت دیواری مناسب است؟ در پاسخ به این سؤال می‌توان گفت، متریالی در پارکت‌های دیواری مورداستفاده قرار می‌گیرد، نسبت به رطوبت مقاوم هستند. البته انتخاب نوع پارکت مورداستفاده نیز بسیار مهم است. انتخاب پارکت‌های چوبی باکیفیت و بادوام بالا باعث می‌شود هیچ نگرانی در این زمینه نداشته باشید و همیشه پارکت شما زیبایی ظاهری خود را حفظ کند. برای خرید پارکت باکیفیت و مرغوب، شرکت پارس آرای کوهستان بهترین گزینه برای شماست.

  • نوع چوب مورداستفاده در پارکت

نوع چوبی که در پارکت دیواری استفاده می‌شود بسیار مهم است. چوب‌های مختلفی مانند راش، بلوط و… برای این منظور مورداستفاده قرار می‌گیرند. انتخاب نوع چوب باید با معماری و سبک داخلی منزلتان هماهنگ باشد.

خرید پارکت‌ دیوار

استفاده از پارکت‌ برای دکوراسیون داخلی، به‌خصوص پارکت چوبی دیوار یک انتخاب بسیار عالی و کاربردی است که می‌تواند باعث تبدیل فضا به یک محیط جذاب، مدرن و شیک شود. با انتخاب نوع پارکت مناسب و رعایت نکات مرتبط با مقاومت و نگهداری، می‌توانید از پارکتی با طراحی زیبا، کیفیت فوق­العاده و عمر طولانی بهره‌مند شوید.

خرید پارکت‌ دیوار

پارس آرای کوهستان؛ مرجع تخصصی انواع پارکت چوبی

انتخاب درست نوع پارکت آن هم متناسب با محیط داخلی­تان قطعاً تجربه‌ لذت‌بخشی برای شما و اطرافیانتان در فضاهای کاری یا محل زندگی ایجاد خواهد کرد. این پوشش چوبی می‌تواند به زیبایی و ارزش ملک افزوده و بادوام زیادی که نسبت به کاغذدیواری دارد، در هزینه‌های تعمیر و تعویض صرفه‌جویی کند.

اگر به دنبال پارکت چوبی دیوار هستید که همه موارد از جمله کیفیت و مقاومت بالا همراه با زیبایی، خاص و شیک‌بودن برای محیط‌های مختلف مانند دفتر کار، شرکت، سالن‌های کنفرانس یا  خانه­های ویلایی را داشته باشد، شرکت پارس آرای کوهستان با تنوع بالا و کیفیت خوب محصولات، در خدمت شما عزیزان خواهد بود. پارکت‌های ارائه شده توسط پارس آرای کوهستان ، مقاومت و کیفیت مناسب را دارند و می‌توانند به سلیقه‌های مختلف موجود در بازار پاسخ دهد.

برچسب ها: