معتبرترین شرکت واردکننده پارکت چوبی

تکنولوژی‌های به روز و مدرن در صنعت تولید پارکت چوبی منجر به افزایش کیفیت و طول عمر این محصول شده است. این موضوع افزایش رضایتمندی مشتریان را نیز به دنبال داشته است. همچنین استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین متریال در ساخت پارکت چوبی باعث تولید محصولات مستحکم و باکیفیتی می‌شود. مسلماً با ارائه محصولات باکیفیت بالا، اعتماد مشتریان نسبت به شرکت عرضه‌کننده و ارائه‌کننده کف‌پوش چوبی نیز افزایش خواهد یافت.

پارکت با برخورداری از جلوه‌ای بسیار طبیعی، به خانه گرما می‌بخشد. پارکت چوبی از رنگ‌های متنوع گرم تا سرد و چوب درختانی همچون گردو، بلوط، زبان‌گنجشک و… تولید می‌شوند. به راحتی و به شکلی چشم‌نواز با دیگر عناصر خانه ترکیب می‌شوند.

اما برای این که از زیبایی‌های کفپوش لذت ببرید، لازم است که از کیفیت و مرغوبیت آن اطمینان حاصل کنید. اما چگونه می‌توان به شرکت‌های وارد‌کننده کف‌پوش چوبی اعتماد کرد و به عبارتی معتبرترین شرکت وارد‌کننده پارکت چوبی باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟ در این مقاله قصد داریم تا ویژگی‌هایی معتبرترین و بهترین شرکت‌هایی که در زمینه واردات پارکت فعالیت می‌کنند را بررسی کنیم.

8 ویژگی معتبرترین شرکت واردکننده پارکت چوبی

کیفیت یکی از فاکتور‌های بسیار مهمی است که باتوجه‌به آن می‌توان پارکت را درجه‌بندی کرد. هنگام خرید، این فاکتور باید مورد توجه قرار گیرد. البته بسیاری از افراد به دلیل قیمت پایین‌تر، به سمت خرید پارکت‌هایی سوق پیدا می‌کنند که از کیفیت پایین‌تری برخوردارند.

8 ویژگی معتبر شرکت وارد‌کننده پارکت چوبی

عدم برخورداری از کیفیت مطلوب منجر به کاهش طول عمر پارکت و مشاهده خراشیدگی در مدت زمان کوتاهی خواهد شد. خرید از معتبرترین و باسابقه‌ترین شرکت وارد‌کننده پارکت می‌تواند خیال مشتری را از بابت کیفیت محصول آسوده سازد. در این قسمت قصد داریم به چند ویژگی مهم شرکت‌های وارد‌کننده پارکت چوبی که از اعتبار بالایی برخوردارند، بپردازیم.

1. شناخت پارکت‌های چوبی

اولین ویژگی باسابقه‌ترین شرکت‌های وارد‌کننده پارکت‌های چوبی این است که محصول خود را به خوبی می‌شناسند و با مشخصات فنی و ظاهر آن به خوبی آشنا هستند. این مورد باعث شده، با خیالی آسوده کف‌پوش وارد شده را به مشتریان ارائه دهند.

2. پیگیری بازار صنعت پارکت

از دیگر ویژگی‌هایی که یک شرکت معتبر داراست، پیگیری بازار صنعتی است که در آن فعالیت می‌کند. با شناخت محصولات، نقاط قوت، تاریخچه محصولات قدیمی و دلیل برکنار شدن آن‌ها، یک شرکت وارد‌کننده می‌تواند محصول خود را بهتر انتخاب و به مشتری معرفی کند.

3. آگاهی از سوابق فروش پارکت چوبی

وارد‌کننده پارکت‌های چوبی به‌خوبی از سابقه فروش خود مطلع است و می‌داند که در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کند. در این صورت، خریدار می‌تواند با خیالی راحت و آسوده نسبت به خرید محصول اقدام کند.

آگاهی از سوابق فروش پارکت چوبی

4. صداقت داشتن در واردات پارکت

هیچ‌چیزی به اندازه صادق بودن در فروش از اهمیت برخوردار نیست. درصورتی‌که وارد‌کننده به‌دوراز تقلب و کلک نسبت به واردات و فروش محصولات خود اقدام نماید، مسلماً شاهد فروش بیشتر محصولات خود خواهد بود.

5. افزایش رضایت مشتری از پارکت‌های چوبی

افزایش رضایت مشتری از دیگر ویژگی‌هایی است که معتبرترین شرکتی که در زمینه واردات پارکت فعالیت می‌کند، باید دارا باشد.

6. نصب اصولی پارکت چوبی

واردات پارکت اگرچه از اهمیت زیادی برخوردار است، اما نصب اصولی پارکت چوبی از جمله ویژگی‌های بسیار حائز اهمیتی است که باید شرکت وارد‌کننده دارا باشد. اهمیت نصب پارکت به شکل اصولی و حرفه‌ای آن‌قدر بالاست که در صورت قصور می‌تواند به مرغوب‌ترین کف‌پوش‌ها نیز لطمه وارد کند.

7. واردات پارکت بر اساس منطقه و شرایط اقلیمی

یک شرکت معتبر که در زمینه واردات پارکت فعالیت می‌کند، بر نوع پارکت و متناسب بودن محصول با شرایط اقلیمی کاملاً آگاه است و باتوجه‌به شرایطی که بر اقلیم کشورش حاکم است نسبت به انتخاب پارکت اقدام خواهد کرد.

8. واردات پارکت‌های چوبی با درنظرگرفتن ضخامت

پارکت‌های چوبی در ضخامت‌های متفاوتی طراحی و ساخته می‌شوند. ضخامت آنها از 6 تا 15 میلی متر متغیر خواهد بود. پارکت هر چه ضخیم‌تر باشد عایق بهتری در برابر انرژی و سر و صدا خواهد بود.

واردات پارکت‌های چوبی با درنظرگرفتن ضخامت

ویژگی‌های پارکت وارد شده توسط شرکت‌های معتبر

پارکت‌ چوبی که توسط شرکت‌های معتبر وارد و عرضه می‌شود، از ویژگی‌هایی برخوردار هستند که در این قسمت به آن‌ها می‌پردازیم:

  • کیفیت بالا: پارکت‌هایی که توسط شرکت‌های معتبر وارد‌کننده عرضه می‌شود، با استفاده از بهترین مواد اولیه و فناوری‌های نوین تولید شده است.
  • طراحی منحصربه‌فرد: پارکت‌های که توسط شرکت‌های وارد‌کننده باسابقه به بازار وارد می‌شوند، دارای طراحی منحصر به فرد و ظریفی هستند که رضایت مشتری را بر می‌انگیزد.
  • مقاومت در برابر سایش: پارکتی که توسط شرکت‌های پیشرو وارد و عرضه می‌شوند، از مقاومت سایشی بالایی برخوردار هستند. به‌راحتی خراشیده یا فرسوده نمی‌شود.
  • ماندگاری بالا: پارکتی که توسط شرکت‌های معتبر وارد شده‌اند، از ماندگاری بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل مدت‌ها مشتریان را همراهی و رضایت آن‌ها را جلب کنند.
  • نصب آسان: پارکت‌های چوبی ارائه شده توسط وارد‌کنندگان معتبر به راحتی نصب می‌شوند. این یکی از ویژگی‌های اصلی آن‌ها به‌حساب می‌آیند.
  • خدمات پس از فروش: معتبرترین شرکت واردکننده پارکت چوبی با تیم‌ فنی به مشتریان خود در خدمات پس از فروش و نگهداری پارکت کمک می‌کنند. در صورت بروز مشکل به‌سرعت آن را برطرف می‌نمایند.

ویژگی‌های پارکت وارد شده توسط شرکت‌های معتبر

نصب و اجرای دقیق و مناسب پارکت‌های چوبی با مجموعه پارس آرای کوهستان

پارس آرای کوهستان معتبرترین شرکت واردکننده پارکت چوبی در ایران و با سابقه درخشان خود به عنوان یکی از کمپانی‌های معتبر شناخته شده است. این مجموعه پارکت‌هایی را که از مواد اولیه مرغوب و تکنولوژی پیشرفته ساخته شده‌اند، عرضه می‌کند.

تمرکز شرکت بر ارائه پارکت‌های چوبی ضد آلرژی و ضد آب است. تمامی محصولات شرکت دارای هولوگرام اصالت کالا می‌باشند. این مجموعه به دلیل کیفیت بالا و نوآوری در خدمات شناخته شده است. نصب اصولی پارکت از دیگر ویژگی‌هاییست که این کمپانی را از دیگر رقبا برتر می‌شود.

موفقیت مجموعه در اجرای بیش از ۱۰۰۰ پروژه در تهران و دیگر شهر‌ها از دیگر مواردی است که اعتبار بالای پارس آرای کوهستان را به اثبات می‌رساند. چنانچه به فکر تعویض و یا بازسازی کف‌پوش خود هستید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید و با مطرح‌کردن شرایط و بودجه نسبت به خرید بهترین و متناسب‌ترین محصول اقدام نمایید.

 

برچسب ها: