مزایای خرید و فروش ترموود با کیفیت وارداتی از شرکت پارس آرای

شناخت یک مجموعه معتبر به منظور خرید و نصب ترموود یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی است که می‌خواهند برای دکوراسیون داخلی و خارجی سازه خود از یک متریال چوبی مقاوم و ایمن استفاده کنند. با ورود مجموعه پارس آرای کوهستان به صنعت ساخت و ساز و متریال‌های تخصصی ساختمانی تا حد بسیار زیادی از نیاز کارفرمایان برای پروژه‌های مختلف برطرف شده است. در این مطلب قصد داریم مزایای خریدوفروش ترموود از شرکت پارس آرای را به شما کارفرمایان محترم معرفی کنیم.

چرا پارس آرای کوهستان بهترین مجموعه برای خرید و نصب ترموود است؟

پیش از معرفی مزایای خریدوفروش ترموود از شرکت پارس آرای قصد داریم معرفی سیاست‌های کاری این مجموعه را داریم. بدیهی است که خرید ترموود تقلبی از شرکت‌های نا‌معتبر، باعث ایجاد آسیب به سازه در مدت زمانی بسیار کوتاه و خسارت‌های مالی شدید به دلیلی نیاز به تعمیر و تعویض ترموود می‌‌شود.

ویژگی‌های پارس آرای به عنوان برترین و معتبر‌ترین شرکت‌ ترموود را معرفی می‌‌کنیم:

  • پارس آرای کوهستان محصولاتی باکیفیت بالا و با رعایت استاندارد‌های بین‌المللی را به مشتریان خود ارائه می‌‌‌دهند. ترموود باید در برابر رطوبت، پوسیدگی و تغییرات دما مقاوم باشد و بتواند در برابر تغییرات جوی مانند خوردگی، ترک‌خوردگی و آفتاب‌سوختگی نیز دچار آسیب نشود
  • پارس آرای کوهستان محصولات اصلی و اورجینال را ارائه می‌کند. این ویژگی به این معنا است که ترموود باید از چوب طبیعی تولید شده باشد و به‌وسیله فرایند Thermo Modification تولید و تقویت شده باشد
  • مجموعه پارس آرای کوهستان طیف وسیعی از محصولات ترموود را ارائه می‌‌دهند که شامل انواع ابعاد، ضخامت‌ها، نوع چوب و ویژگی‌های مختلف می‌‌شود. این تنوع به مشتریان امکان می‌‌‌دهد تا محصولی را انتخاب کنند که به بهترین شکل با نیاز‌ها و سلیقه آن‌ها سازگاری داشته باشد
  • پارس آرای قیمت‌های رقابتی و عادلانه‌ای را ارائه می‌کند. قیمت باید باکیفیت محصول، ابعاد و ویژگی‌های آن سازگاری داشته باشد. قیمت مناسب و کیفیت بالا باعث جلب رضایت مشتریان از شرکت ترموود می‌‌شود
  • پارس آرای خدمات پس از فروش قابل‌اعتماد و مناسبی را به مشتریان خود ارائه می‌‌دهند که شامل مشاوره فنی، ضمانت‌نامه‌ها، خدمات نگهداری و تعمیرات و تحویل به‌موقع محصولات می‌شود
  • پارس آرای از سیستم‌‌های مدیریت کیفیت استفاده می‌کند تا در کلیه مراحل تولید تا عرضه محصول، از کیفیت ترموود اطمینان حاصل شود. این مدیریت نیز شامل کنترل مواد اولیه، فرایندهای تولید، بازرسی کیفی و آزمایش محصول است

نگاهی به مزایای خریدوفروش ترموود از شرکت پارس آرای کوهستان

طول عمر و ماندگاری بالا محصولات ترموود یکی از مزیت‌های مهم خریدوفروش ترموود از شرکت پارس آرای است. عملیات حرارتی منجر به ارتقای مقاومت فیزیکی این متریال در برابر عوامل مخرب جوی و در نتیجه پوسیده‌نشدن چوب می‌شود.

چوب‌های حرارتی نیز به‌منظور استفاده در آب‌وهوا و شرایط مختلف بهینه‌سازی شده‌اند. از همین رو می‌توان گفت که این محصول دوام بیولوژیکی بسیار بالایی دارد. کلاس مقاومتی چوب ترموود پارس آرای کوهستان، 1 تا 2 است و عمر مفید آن نیز نسبت به چوب تصفیه نشده چندین برابر است. در ادامه سایر مزایای خریدوفروش ترموود از شرکت پارس آرای را به شما معرفی می‌کنیم.

ترموودهای پارس آرای ثبات ابعادی بالایی دارند

خصوصیات ترموود مجموعه پارس آرای باعث شده‌اند تا این ماده به‌عنوان محصولی زنده و طبیعی، چالش‌های همیشگی سایر متریال‌های مورداستفاده در صنعت ساختمان‌سازی را به همراه نداشته باشد. باتوجه‌به این مسئله که عملیات حرارتی منجر به کاهش میزان رطوبت چوب می‌شود این پروسه می‌تواند به شکل قابل‌توجهی ثبات ابعادی ترموود را بهبود ببخشد.

ترموودهای پارس آرای کوهستان امکان بازیافت و تجزیه دارند

بسیاری از مردم از تأثیرات زیست‌محیطی محصولاتی که در صنعت ساختمان از آن‌ها استفاده می‌کنند، اطلاعات ندارند. در تولید ترموودهای پارس آرای کوهستان از هیچ نوع ماده شیمیایی استفاده نمی‌شود و صرفاً حرارت بالا و بخار آب در این پروسه نقش دارند. محصولات ترموود پارس آرای حتی بعد از اینکه عمر مفید آن‌ها به اتمام می‌رسد نیز قابل‌بازگشت به طبیعت می‌باشند.

احساس خوشایند کاربران از به‌کارگیری ترموودهای مجموعه پارس آرای کوهستان

یکی از مزایای کلیدی خریدوفروش ترموود از شرکت پارس آرای، احساس خوشایندی است که به کاربران در زمان استفاده از این محصول دست می‌دهد. به‌طورکلی عملیات حرارتی رسانایی حرارتی چوب را کاهش می‌دهد و به همین خاطر این چوب حتی در شرایط آب‌وهوایی بسیار گرم نیز باعث گرم‌شدن و القای حرارت به محیط اطراف نمی‌شود. به همین خاطر نیز کاربر حس خوشایندی از آن پیدا می‌کند. باتوجه‌به این مسئله که در پروسه تولید ترموود از هیچ ماده شیمیایی نیز استفاده نمی‌شود، محصول نهایی کاملاً غیرسمی می‌باشد. همین امر نیز باعث می‌شود تا مصرف‌کنندگان نگرانی از بابت استفاده و آلودگی متریال نداشته باشند.

ترموودهای پارس آرای کوهستان خالص و بدون صمغ هستند

در چوب‌های معمولی ساختار سلولزی موجود در بافت چوب، منبعی مغذی برای حشرات و قارچ‌های مولد پوسیدگی است. این حشرات و قارچ‌ها به‌مرورزمان به چوب آسیب وارد می‌کنند. در ترموود به دلیل فشار و حرارت بالای فرایند ساخت، تمامی حشرات و موجودات میکروسکوپی درون‌چوب از بین می‌‎روند. همچنین ساختار سلولزی درون‌چوب (زنجیره قندی) نیز تجزیه می‌شود که چوب ترموود را در برابر این پوسیدگی‌ها و حمله حشرات مقاوم می‌کند.

برترین ترموودها را تنها از پارس آرای کوهستان بخواهید

درصورتی‌که برای اجرای پروژه‌های مختلف دکوراسیون داخلی و خارجی نیاز به چوب ترموود دارید، باید به یک مرجع قابل‌اطمینان مراجعه کنید. مجموعه پارس آرای کوهستان یکی از برندهای به نام در صنعت چوب‌های تخصصی صنعت ساختمان است و محصولات خود را با ضمانت‌نامه اصالت کالا، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش به متقاضیان ارائه می‌کند. با مجموعه ما می‌توانید نصب نما، کف‌پوش و یا احداث روف‌گاردن را به بهترین شکل ممکن با ترموود انجام دهید.

سؤالات متداول

چه فاکتورهایی قیمت ترموود را تعیین می‌کنند؟

نوع چوب مورداستفاده، برند، کشور مبدأ تولیدکننده، طرح و رنگ و محصولی که قرار است توسط ترموود ساخته شود از جمله عواملی هستند که بر روی قیمت این متریال تأثیر می‌گذارند.

آیا مجموعه پارس آرای کوهستان برای خرید و نصب ترموود خدمات پس از فروش نیز ارائه می‌کند؟

بله شما می‌توانید بعد از خرید و نصب ترموود با پارس آرای در صورت بروز هرگونه مشکل از خدمات پس از فروش استفاده کنید.

آیا ترموودهای پارس آرای کوهستان نسبت به ضربه مقاوم هستند؟

هنگامی که یک چوب تحت فرایند حرارتی ترموود قرار بگیرد، مقاومت آن در مقابل ضربه در مقایسه با چوب‌های معمولی 25 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

برچسب ها: