طراحی و ساخت مبلمان باغی با متریال منحصر‌به‌فردی مثل ترموود

مبلمان باغی با ترموود شامل مبلمانی است که در مراحل مختلف طراحی و ساخت آن‌ها از ترموود استفاده شده است. این نوع از مبلمان در مقایسه با سایر محصولات مشابه از بسیاری جنبه‌ها برتری قابل‌توجهی دارند. چرا که ویژگی‌های بارز آن‌ها به دلیل به‌کارگیری ترموود، مثل ثبات ابعاد و عدم نفوذپذیری در مقابل شرایط جوی، امکان استفاده از این مبلمان را در هر شرایط آب‌وهوایی فراهم کرده است. از طرفی با گسترش فضاهای شهری نیاز به محیطی که بتواند ما را به حال و هوای طبیعت برگرداند، روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند. در این مطلب از مجموعه پارس آرای کوهستان قصد داریم تمامی نکات مرتبط در زمینه مبلمان باغی ترموود را به شما معرفی کنیم.

مبلمان باغی ساخته شده با ترموود چه مزایایی دارند؟

در این بخش می‌خواهیم مزایای مبلمان باغی ترموود ایده‌آل را به شما معرفی کنیم. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این دسته از مبلمان، سازگاری آن‌ها با شرایط آب‌وهوایی مختلف و کاربردی‌بودن در تمام طول سال است. برای مثل میز و صندلی ترموود یا نیمکت ترموود حتی در دشوارترین شرایط آب‌وهوایی نیز از خود مقاومت نشان می‌دهد. علاوه بر این موارد، این نوع از مبلمان نسبت به تابش مداوم نور خورشید و اشعه فرابنفش به‌خصوص در فصولی مانند بهار و تابستان بسیار مقاوم هستند و همین موضوع یک مزیت کلیدی برای شما است تا در این فصول به همراه اعضای خانواده و دوستان، اوقاتی خوش را سپری کنید.

دو ویژگی مبلمان ساخته شده با ترموود که در ادامه به طور مفصل به آن‌ها می‌پردازیم، به شرح زیر هستند:

  • عملکرد ایده‌آل
  • جابه‌جایی آسان

مبلمان باغی با ترموود عملکردی ایده‌آل دارند

از دیگر مزایای مبلمان باغی ساخته شده با ترموود، عملکرد ایده‌آل آن‌ها است. این دسته از مبلمان باغی تهویه کافی را حتی در شرایطی که فرد در حال استراحت بر روی آن‌ها می‌باشد را فراهم می‌کند. همچنین دیزاین و چیدمان آن‌ها بسیار راحت است. برای نمونه می‌توانید از بالشت‌های مخصوصی به‌منظور زیبایی و راحتی هر چه بیشتر روی آن‌ها استفاده کنید.

مبلمان باغی ترموود با قابلیت جابه‌جایی و حمل آسان

مبلمان باغی ترموود بادوام بوده، به‌اندازه کافی سبک‌وزن هستند و جابه‌جایی آن‌ها در باغ بسیار آسان است. به همین خاطر هم انتخاب این نوع از مبلمان باغی قطعاً انتخاب عاقلانه‌ای خواهد بود. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا این مبلمان را به هر کجا که بخواهید، منتقل کنید. علاوه‌برآن، بیشتر آنها جمع‌وجور بوده و بعضاً قابلیت تاشوندگی دارند.

این موضوع بدان معنی است که آنها فضای زیادی را اشغال نخواهند کرد، به‌ویژه زمانی که جمع شوند. این قابلیت امکان جابه‌جایی آن‌ها را حتی چندین برابر آسان‌تر خواهد کرد. اما برخی مواقع نیز این مبلمان در مکانی موردنظر به‌صورت ثابت قرار خواهند گرفت. این مورد بیشتر در آلاچیق چوبی یا پرگولا چوبی دیده می‌شود.

لزوم هماهنگی مبلمان ویلایی ترموود با محیط اطراف

ویلا یا خانه‌باغ شما در واقع محل لذت‌بردن و گذراندن اوقات فراغت در کنار خانواده و دوستان است. پس برای آن که لذت لحظات و دورهمی‌ها را دوچندان کنید و میزبان بهتری برای مهمانان خود باشید باید از چیدمانی زیبا و درعین‌حال راحت استفاده کنید.

با شناخت فضای موردنظر می‌توانید دیزاینی زیبا داشته باشید

بخشی از این چیدمان که در واقع مهم‌ترین قسمت آن نیز محسوب می‌شود، انتخاب مبلمان مناسب باغ است. برای برخورداری از چیدمانی زیبا و راحت لازم است تا فضای موردنظر را به‌خوبی بشناسید و بررسی کنید که برای آن فضا چه مدلی از مبلمان باغی مناسب‌تر خواهد بود.

تناسب مبلمان ویلایی با شرایط آب‌وهوایی

درصورتی‌که می‌خواهید از مبلمان باغی با ترموود در فضای باز باغ یا ویلای خود استفاده کنید لازم است تا پیش از انتخاب شرایط آب‌وهوایی منطقه را در نظر بگیرید. این کار کمک می‌کند تا مدلی را که خریداری می‌کنید از دوام مطلوب برخوردار بوده و متناسب با شرایط آب‌وهوایی منطقه باشد. در نتیجه تنها چهره زیبای وسایل کافی نیست؛ بلکه تجهیزاتی که برای ویلا یا باغ تهیه می‌کنید، باید کارایی مطلوبی برای شما داشته باشند.

تنوع بالا در طرح و جنس

از طرفی تنوع بالا در طرح و جنس مبلمان فضای باز ترموود، انتخاب را برای شما آسان خواهد کرد چرا که ما با درنظرداشتن شرایط آب‌وهوایی مختلف مدل‌های مناسب که در هر شرایط دوام بالایی داشته باشند را تولید کرده‌ایم. برای آن که خریدی مطمئن داشته باشید، دانستن نکات مهم در خرید مبلمان باغی به شما کمک فراوانی خواهد کرد تا مهم‌ترین خرید تجهیزات باغی شما بهترین باشد.

قیمت مبلمان ویلایی ترموود به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

به‌طورکلی عوامل قیمت‌گذاری روی مبلمان ویلایی مطابق معیارهای مختلفی اولویت‌بندی می‌شوند. برای نمونه ابتدا جنس متریال و در وهله دوم کیفیت محصول قیمت مبلمان باغی ترموود را تعیین می‌کند. قیمت برخی از مبلمان‌های باغی ممکن است بسیار بالاتر از سایر مبلمان‌های مشابه باشد و این موضوع می‌تواند به علت تفاوت آن‌ها در متریال استفاده شده در آن‌ها باشد.

مثلاً مبلمان چوبی از قیمت نسبتاً بالا‌تری در مقایسه با سایر محصولات دارند. اگر جنس چوب استفاده شده در آن‌ها مرغوب باشد و در کل محصول از کیفیت بالایی برخوردار باشد، این قیمت می‌تواند بالا‌تر هم برود. اما در طرف دیگر ماجرا مبلمان ویلایی پلاستیکی از نظر قیمت، در رنج پایین‌تری قرار دارند. قیمت مناسب این محصول سبب استقبال گسترده از آن در بین مشتریان شده است. اما توجه داشته باشید که قیمت نسبتاً پایین نشان‌دهنده برخورداری از سطح کیفی نامطلوب نیست و در واقع بیانگر فراوانی زیاد پلاستیک‌ها است.

سؤالات متداول

مبلمان باغی ترموود شامل چه مواردی هستند؟

میز و صندلی، نیمکت، آلاچیق، پرگولا، فلاورباکس و همچنین سطل زباله چوبی از جمله این موارد هستند.

مبلمان ویلایی ترموود در مقایسه با نمونه‌های پلاستیکی، فلزی و حصیری چه مزیت‌هایی دارند؟

قیمت مناسب، کیفیت بالا و همچنین سازگاری با شرایط آب‌وهوایی مختلف از جمله مزایای این دسته از مبلمان باغی هستند.

توجه به فضا پیش از خرید مبلمان باغی ترمو چه اهمیتی دارد؟

یکی دیگر از معیارهای کلیدی برای انتخاب مبل باغی، فضایی است که شما در اختیار دارید. اصولاً مبلمانی که برای فضای باز انتخاب می‌کنید باید با آن فضا هماهنگی لازم را داشته باشند. به‌عنوان‌مثال اگر می‌خواهید مبل اوت دور را برای کنار استخر روباز تهیه کنید، بهترین گزینه خرید مبلمان ویلایی ترموود است.

پارس آرای کوهستان؛ انتخاب کارفرمایان برای خرید مبلمان ویلایی ترموود

باغ از جمله مکان‌هایی است که می‌توانید در آن زمانی را به استراحت و سپری‌کردن اوقات فراغت به‌دور از شلوغی و ازدحام جمعیت و در طبیعت اختصاص بدهید. مکانی که تعطیلات آخر هفته یا زمانی که رویداد خاصی وجود دارد، فضایی مناسب برای دورهمی خانواده یا دوستان خواهد بود. برای اینکه بتوانید وقت خود را در این محیط راحت‌تر سپری کنید، طراحی محیطی آرامش‌بخش با استفاده از آیتم‌های مبلمان باغی ساخته شده با ترموود، ایده بسیار خوبی است.

پارس آرای کوهستان مرجعی تخصصی برای خرید انواع آیتم‌های مبلمان باغی در کشور است. مجموعه ما سال‌ها سابقه در زمینه طراحی و تولید انواع مبلمان باغی دارد و مفتخر است که می‌تواند ایده‌های شما را به مرحله اجرا برساند. قیمت انواع مبلمان فضای باز در پارس آرای کوهستان بسیار مناسب است. اما تفاوت آن با مجموعه‌های دیگر این است که در قبال این قیمت مناسب، کیفیت بالایی را برای محصولات خود در نظر می‌گیرد تا همواره رضایت مشتریان را به خود اختصاص دهد.

برچسب ها: