قیمت کف‌پوش چوبی تراس

پارکت‌ چوبی امروزه از تنوع زیادی برخوردار بوده و هر روز شاهد افزایش تعداد این محصولات هستیم. درگذشته، افراد از موکت، سرامیک و یا فرش برای پوشاندن کف منازل خود استفاده می‌کردند. امروزه به لطف وجود متریال مدرن و زیبایی منحصربه‌فرد آن‌ها، منازل هم ظاهری زیبا و مدرن پیدا کرده‌اند.

همان‌طور که لازم است پارکت چوبی برای فضای داخلی بادقت انتخاب شود، انتخاب کف‌پوش برای فضای بیرونی مانند برای نیز باید با دقت بالا صورت بگیرد. از جمله سؤالاتی که هنگام خرید کفپوش چوبی برای تراس مطرح می‌شود، قیمت محصول و هزینه‌ای است که باید برای انجام این کار پرداخت شود. در این مقاله قصد داریم به قیمت کف‌پوش چوبی تراس بپردازیم.

کدام کف‌پوش چوبی برای تراس مناسب است؟

ترموود یکی از کف‌پوش‌های چوبی است که به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد برای تراس پیشنهاد می‌شود. در این قسمت قصد داریم به ویژگی‌های منحصربه‌فرد ترموود بپردازیم.

کفپوش چوبی با ظاهر گرم و جذاب

ظاهر پارکت چوبی به هر فضایی گرما و صمیمیت می‌بخشد، اما جادوی اصلی چوب ترموود این است که هرگز کهنه و قدیمی نمی‌شود.

سختی و مقاومت بالای کف پوش چوبی

کف‌پوش‌های چوبی ترموود بسیار مستحکم بوده و در برابر آب‌وهوای سخت، ضربه و وزن کاملاً مقاوم هستند.

احساس راحتی روی کف‌پوش چوبی موقع راه‌رفتن

هنگام راه‌رفتن کف‌پوش‌های چوبی ترموود حس فوق‌العاده‌ای به انسان منتقل می‌شود که با هیچ متریال دیگری مانند سرامیک، سنگ و یا بتن قابل‌مقایسه نیست.

احساس راحتی روی کف‌پوش چوبی موقع راه‌رفتن

سرعت نصب بالای کفپوش چوبی

هنگام نصب کفپوش چوبی ترموود نیازی به برداشتن کف‌پوش‌های کهنه و یا قدیمی نیست. در واقع کف‌پوش‌های چوبی ترموود را می‌توان بر روی کف‌پوش‌های قدیمی نصب کرد و این مسئله باعث تسریع در روند نصب پارکت خواهد شد.

ظاهر شیک و مدرن کف‌پوش چوبی

ظرافت پارکت چوبی به خانه شما ظاهری لوکس می‌بخشد. استفاده از چوب در دکوراسیون سنتی و مدرن باعث می‌شود که ظاهر خانه شما زیباتر هم شود.

عدم نیاز به مراقبت زیاد کف پوش چوبی

اگر از کف پوش چوبی ترموود برای تراس استفاده می‌کنید، نیاز به محافظت بالایی ندارد. ترموود قادر است کیفیت خود را تا ۳۰ سال بدون نیاز به مواد محافظ حفظ کند.

باتوجه‌به ویژگی‌هایی که برای این کف‌پوش چوبی بیان شد، مطمئناً قیمت کف‌پوش چوبی تراس از نوع ترموود در مقایسه با دیگر کف‌پوش‌ها بیشتر است و این بالابودن قیمت به دلیل دوام و استحکام در کنار ظاهر زیبا و لوکس این محصول خواهد بود.

عدم نیاز به مراقبت زیاد کف پوش چوبی 

4 عامل مؤثر بر قیمت کفپوش چوبی ترموود

اگر دوست دارید فضای بیرونی منزل خود را با کفپوش چوبی بپوشانید، مسلماً باید کف‌پوش چوبی ترموود را برای این کار انتخاب کنید. اما قیمت کف‌پوش چوبی ترموود به چند عامل بستگی دارد که در این قسمت به آن‌ها می‌پردازیم.

1. ضخامت پروفیل

اولین فاکتور مهمی که بر قیمت کف‌پوش چوبی تراس تأثیر می‌گذارد، ضخامت پروفیل است. حداقل ضخامت پروفیل کف پوش چوبی ترموود ۲ سانتی‌متر است و خرید چوب با ضخامت کمتر توصیه نمی‌شود. البته بسته به فضایی که قرار است با پارکت چوبی پوشانده شود، می‌توان از چوب ضخیم‌تری نیز استفاده کرد.

2. برند اصل

عامل دیگری که بر قیمت کف‌پوش چوبی ترموود تأثیر می‌گذارد، برند آن است. بهتر است ترموود را از یک برند معتبر خریداری کنید که به شما آرامش بیشتری می‌دهد. با پرس‌وجو و تحقیق لازم در مورد برند‌های معتبر تولید‌کننده ترموود، بهترین تصمیم را خواهید گرفت.

3. تنوع پروفیل

تنوع پروفیل را باید عامل تأثیر‌گذاری دانست که بر قیمت پارکت چوبی که قرار است تراس را بپوشاند تأثیر می‌گذارد. به‌طورکلی می‌توان گفت که هر چه یک شرکت محصولات بیشتری تولید کند، کیفیت محصولات بالاتر می‌رود. در تولید ترموود، هرچه تنوع پروفیل بیشتر باشد، کیفیت محصول بالاتر می‌رود.

4. تراکم ترمووود

یکی دیگر از موارد مهم که بر قیمت کف‌پوش چوبی ترموود تأثیر می‌گذارد، تراکم آن است. هرچه چگالی چوب بیشتر باشد مقاومت آن بیشتر است.

4 عامل مؤثر بر قیمت کفپوش چوبی ترموود

نکات مهم در نگهداری و تعمیرات کف‌پوش چوبی تراس

از آن جایی که قیمت کف‌پوش چوبی تراس و کف‌پوش ترموود تقریباً بالاست و خریدار باید هزینه بیشتری را در مقایسه با دیگر پارکت‌ها و کف‌پوش‌های چوبی برای انجام این کار صرف کند، بهتر است از این نکات آگاه باشد تا بتواند محصول بادوام‌تری داشته باشد. در این قسمت، نکات مهم برای نگهداری و تعمیرات کف‌پوش ترموود را بیان می‌کنیم.

  • برای نصب کف‌پوش‌های ترموود باید از چوب اشباع استفاده کنید. اگر از شاسی فلزی استفاده می‌کنیم باید آن را با چوب اشباع ماشین‌کاری کنیم و سپس یک سکوی چوبی روی آن نصب کنیم. در غیر این صورت، اگر چوب کفپوش را مستقیماً روی فلز پردازش کنیم، در طول فرایند انقباض و انبساط، ترک می‌خورد و می‌شکند.
  • فاصله بین چوب برای پایه نباید بیشتر از ۳۰ سانتی‌متر باشد، در غیر این صورت باگذشت زمان، چوب شل می‌شود، صدا ایجاد می‌کند و احتمال شکستن آن بیشتر می‌شود.
  • اگر در نصب از سیستم گیره و پیچ مخفی استفاده می‌شود، از گیره‌های خرچنگ و پروانه‌ای با ضخامت و استحکام کافی استفاده کنید و از فولاد یا حداقل گالوانیزه به رنگ کوره‌ای ساخته شده‌اند تا از زنگ‌زدگی جلوگیری شود.
  • در صورت استفاده از سیستم پیچ برای سرعت‌بخشیدن به کار، باید از پیچ‌های استیل هم‌رنگ چوب استفاده شود.
  • هنگام پیچ‌زدن سطح حتماً از تراز و طناب استفاده کنید تا پیچ‌ها به طرفین متمایل نشوند و همه را پشت‌سرهم پیچ کنید تا کار فوق‌العاده زیبا شود.
  • هنگام سفت کردن پیچ‌ها حتماً چوب را از قبل ذخیره کنید. در غیر این صورت چوب قطعاً ترک می‌خورد و می‌شکند.
  • ضخامت چوب در محل نباید کمتر از پنج سانتی‌متر باشد.
  • اطمینان حاصل کنید که با یک شرکت قدیمی و قابل‌اعتماد که نصابان حرفه‌ای و آموزش‌دیده دارد و تضمین می‌کند که در آینده مشکلی نداشته باشید و پاسخگو باشد، قرارداد ببندید.

مطمئناً اگر از خدمات یک شرکت معتبر و حرفه‌ای برای نصب پارکت چوبی استفاده کنید، باید هزینه بیشتری را برای این کار پرداخت کنید. اما مطمئن باشید که پرداخت هزینه بیشتر، ارزشش را خواهد داشت؛ زیرا محصول ماندگارتری را خواهید داشت.

نکات مهم در نگهداری و تعمیرات کف‌پوش چوبی تراس

خرید کف‌پوش چوبی ترموود باکیفیت از مجموعه پارس آرای کوهستان

امروزه روش خرید کاملاً تغییر کرده است. این روز‌ها به دلیل صرفه‌جویی در وقت و هزینه، افراد کمتری نسبت به خرید حضوری اقدام می‌کنند. فرقی ندارد که شما روش خرید حضوری و یا آنلاین را انتخاب کنید. هر روشی را که انتخاب کرده باشید، می‌توانید محصولاتی را در مدل و ابعاد مختلف از ‌سایت شرکت معتبری همچون پارس آرای کوهستان خریداری کنید.

مجموعه پارس آرای کوهستان یکی از بهترین ارائه‌کنندگان انواع پارکت چوبی و همچنین کف‌پوش چوبی ترموود در ایران است. محصولات این مجموعه کیفیت و دوام بسیار بالایی دارند و رضایت مشتریان تنها هدفی است که مدیریت و کارکنان این مجموعه برای دستیابی به آن تلاش می‌کنند. با خرید کف‌پوش ترموود برای تراس می‌توانید از گذراندن وقت در این فضای دلباز لذت ببرید.

 

برچسب ها: