قیمت پارکت چوبی در یزد

استفاده از پارکت چوبی اغلب موردپسند طیف گسترده و وسیعی از افراد بوده و هست. پارکت چوبی در نمای ساختمان، دیوار و کف فضا به دلیل مزایای بی‌نظیر و زیبایی چشم‌نوازی که به ارمغان می‌آورند، توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای برای خود ایجاد کرده و همواره آن را حفظ کنند. از آن جایی که یزد دارای زمستان‌های سرد و تابستان‌های گرم و خشکی است، باید در محیط‌های تجاری و مسکونی از پارکتی استفاده شود که بتواند در مقابل این شرایط تاب آورده و زیبایی و مقاومت خود را همچنان حفظ کند.

پارکت درخت زبان‌گنجشک یکی از کف‌پوش‌های است که به دلیل طبیعی بودن و دیگر مزایایی که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت، گزینه‌ای مناسب برای استفاده در محیط‌های سرد، گرم و خشک است. اما قیمت پارکت چوبی در یزد از جمله مسائلی است که ذهن خریداران را به خود مشغول کرده است. در این مقاله قصد داریم علاوه بر بررسی قیمت کف‌پوش چوبی درخت زبان‌گنجشک به مزایا و ویژگی‌های آن بپردازیم.

مناسب‌ترین پارکت چوبی برای آب‌وهوای گرم و خشک

اگر شما هم ساکن شهر‌هایی باشید که از آب‌وهوای گرم و خشک برخوردارند، ممکن است دوست داشته باشید بدانید که مناسب‌ترین و بهترین قیمت پارکت چوبی در یزد کدام است. در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که پارکت‌های چوبی که از درخت زبان‌گنجشک ساخته شده‌اند، گزینه مناسبی برای محیط‌های سردسیری و گرمسیری به شمار ‌می‌روند.

مناسب‌ترین پارکت چوبی برای آب‌وهوای گرم و خشک

اگر بخواهیم از درخت زبان‌گنجشک صحبت کنیم، باید بگوییم که این درخت متعلق به اروپاست و بیشتر در نقاط کوهستانی می‌روید. این چوب به دلیل مقاومت و استحکام بالا گزینه‌ای مناسب برای ساخت پارکت است. در این قسمت قصد داریم تا مزایای کف‌پوش چوبی زبان گنجشک را بررسی کنیم.

  • مقاومت پارکت چوبی در برابر ساییدگی

پارکت‌های چوبی که از چوب درخت زبان‌گنجشک ساخته شده‌اند، از مقاومت و استقامت بالایی در برابر ساییدگی برخوردارند.

  • زیبایی و جلوه مدرن و خاص پارکت‌های چوبی

از آن جایی که رنگ این چوب خاکستری است، به محیط موردنظر شما جلوه‌ای مدرن و بسیار ویژه می‌بخشد و رنگی بسیار پرطرف‌دار و خاص است که در دکوراسیون مدرن و مینیمال کاربرد زیادی دارد.

  • خاصیت رنگ‌پذیری پارکت چوبی

کف‌پوش‌های چوبی زبان‌گنجشک از خاصیت رنگ‌پذیری مناسبی برخوردارند و همین ویژگی باعث شده تا بتوان آن‌ها را به رنگ دلخواه تغییر داد.

  • پارکت و مناسب بودن آن با سیستم گرمایش از کف

بیشتر خانه‌هایی که در مناطق سردسیر واقع شده‌اند مجهز به سیستم گرمایش از کف هستند. پارکت‌ چوبی ساخته شده از درخت زبان‌گنجشک را به‌راحتی می‌توان بر روی سیستم‌های گرمایش از کف نصب کرد.

  • مقاومت پارکت چوبی در برابر آب

مقاومت در برابر رطوبت و آب را می‌توان مزیت دیگری برای پارکت‌های چوبی درخت زبان‌گنجشک دانست.

باتوجه‌به مزایا و ویژگی‌هایی که برای کفپوش چوبی ساخته شده از درخت زبان‌گنجشک معرفی شد، می‌توان گفت که توجه به کیفیت پارکت به‌جای اولویت قراردادن قیمت پارکت چوبی در یزد اهمیت زیادی دارد.

مقاومت پارکت چوبی در برابر آب

7 عامل مهم در نصب پارکت‌های چوبی در یزد

چنانچه ساکن یزد هستید و برای خرید کف پوش کمی مردد هستید، باید بگوییم که پارکت چوبی زبان‌گنجشک باتوجه‌به مزایایی همچون نصب بر روی سیستم‌های گرمایش از کف، مقاومت در برابر رطوبت گزینه‌ای مناسب برای هر دو محیط‌ سردسیری و گرمسیری است. نصب این پارکت در سالن پذیرایی و آشپزخانه جلوه‌ای زیبا و چشم‌نواز به محیط شما خواهد بخشید.

اما برای نصب پارکت‌های چوبی از هر نوع چوبی که باشد می‌بایست نحوه نصب به‌درستی و توسط نصابی باتجربه و ماهر انجام شود. نصب پارکت به شکل درست باعث افزایش طول عمر این محصول زیبا در خانه‌های شما خواهد شد. در این قسمت همراه ما باشید تا با نحوه نصب پارکت‌های چوبی در مناطقی همچون یزد بیشتر آشنا شوید.

1. کف‌سازی مناسب برای نصب پارکت چوبی

برای نصب پارکت‌های چوبی، کف‌سازی مناسب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. کف ساختمان باید عایق شده و مسطح باشد تا محصول ما تحت‌تأثیر تغییرات دمایی و رطوبتی قرار نگیرد. قبل از نصب کف‌پوش، نیاز است که کف ساختمان به طور کامل صاف شود. باید هر گونه ناصافی و یا نقص در کف باید کاملاً برطرف شود.

2. استفاده از مواد عایق برای نصب پارکت چوبی

به‌کارگیری مواد عایق در لایه زیرین پارکت باعث می‌شود که کیفیت پارکت حفظ شود و رطوبت به زیر کف‌پوش چوبی نفوذ نکند.

استفاده از مواد عایق برای نصب پارکت چوبی 

3. متعادل بودن رطوبت محیط برای نصب پارکت پارکت

قبل از نصب پارکت چوبی، از تطابق میزان رطوبت موجود در محیط با نوار رطوبت کفپوش اطمینان حاصل کنید. درصورتی‌که اختلاف بین محیط و نوار رطوبت زیاد باشد، پارکت دچار انبساط و انقباض خواهد شد.

4. نصب پارکت چوبی و به‌کارگیری لایه محافظ زیرین

استفاده از لایه زیرین به‌عنوان محافظ برای پارکت باعث می‌شود که گردوغبار به این لایه نفوذ نکرده و پارکت از آسیب در ‌امان بماند.

5. فاصله‌گذاری دقیق و مناسب برای نصب پارکت چوبی

هنگام نصب پارکت، نصاب موظف است که فاصله دقیقی را برای انبساط طبیعی پارکت در نظر بگیرد. لازم است که فاصله بین لبه از دیوار و دیگر عناصر رعایت شود.

6. خرید چسب مناسب و باکیفیت برای نصب پارکت چوبی

یکی از نکات مهم برای نصب پارکت، خرید و استفاده از چسب باکیفیت و مناسب است. یک چسب باکیفیت باعث می‌شود که طول عمر محصول بیشتر شود و چسبندگی بهتری هم داشته باشد.

8. روغن محافظ و جلادهنده پارکت چوبی

بعدازاین که نصب پارکت چوبی توسط نصاب انجام شد، نیاز است که از لاک و یا روغن مخصوص و مناسب پارکت استفاده شود تا علاوه بر دوچندان کردن زیبایی پارکت، طول عمر آن نیز افزایش یابد. برای استعلام قیمت پارکت چوبی در یزد با کارشناسان پارس آرای کوهستان به صورت رایگان در تماس باشید، تا شما را راهنمایی کنند.

روغن محافظ و جلادهنده پارکت چوبی 

نصب و اجرای کف‌پوش چوبی در یزد توسط مجموعه پارس آرای کوهستان

نصب و اجرای پارکت چوبی پروسه‌ای حساس و مهم است که انجام آن مستلزم داشتن دقت و دانش کافی در این زمینه است. رعایت اصول و نکات مهم در نصب پارکت‌های چوبی در مناطق سردسیری و گرمسیری باعث می‌شود که این محصولات طول عمر بیشتری داشته باشند.

از افراد باتجربه و متخصص برای اجرای پارکت غافل نشوید. مجموعه پارس آرای کوهستان مرجع معتبری است که این فرایند را با استفاده از افراد متخصص برای شما انجام داده و به پایان می‌رساند. پارس آرای کوهستان با دارابودن چندین سال سابقه درخشان در زمینه نصب و اجرای پارکت‌های چوبی باکیفیت در تهران و دیگر شهر‌ها همواره تلاش می‌کند تا رضایت شما مشتریان عزیز را جلب کرده و بهترین خدمات را ارائه دهد.

برچسب ها: