قیمت پارکت چوبی در گیلان

پارکت‌های چوبی در طراحی داخلی بسیار پرطرف‌دار، محبوب و کاربردهای زیادی دارند. مزایای بی‌نظیر پارکت چوبی همچون استقامت و ماندگاری بالا، طول عمر زیاد، نگهداری راحت و بدون دردسر و… از دلایل محبوبیت آن است. سالانه افراد زیادی این محصول را خریداری و هر روزه بر تعداد طرف‌داران آن افزوده می‌شود.

به دلیل این که پارکت‌ از متریالی همچون چوب ساخته شده، منجر به نگرانی خریداران و طرفداران آن در مناطق شرجی و مرطوب شده است. گیلان یکی از استان‌های مرطوب و شرجی محسوب می‌شود. سؤال اکثر ساکنین این شهر این است که آیا پارکت چوبی برای مناطق شرجی و مرطوب مناسب است یا خیر؟ قیمت پارکت چوبی در گیلان متفاوت است یا خیر؟ در این مقاله قصد داریم پاسخ به این سؤالات و نکاتی برای افزایش طول عمر مفید پارکت چوبی در مناطق شرجی و مرطوب مانند گیلان بیان کنیم، در ادامه با ما همراه باشید.

نکات مهم در خرید و قیمت پارکت چوبی در گیلان

کف پوش چوبی از جمله محصولاتی است که کاربرد آن به منطقه و یا شرایط آب‌وهوای خاصی محدود نمی‌شود. می‌توان ادعا کرد که پارکت‌های چوبی برای هر منطقه آب‌وهوایی مناسب هستند. البته در این میان لازم است نکاتی را در نظر گرفت تا بتوان طول عمر این محصولات را افزایش داد. همراه ما باشید تا نکات مهم و ضروری را برای انتخاب کف‌پوش چوبی مناسب برای مناطق شرجی و مرطوب با یکدیگر بررسی کنیم. این موارد در تعیین قیمت پارکت چوبی در گیلان نیز مؤثر هستند.

نکات مهم در خرید و قیمت پارکت چوبی در گیلان 

  • کیفیت و برند پارکت چوبی

حتماً باید این موضوع را در نظر داشته باشید که به دنبال خرید پارکت‌های باکیفیتی باشید که‌ توسط برند شناخته شده و معروفی ساخته شده و به بازار وارد شده باشند. در غیر این صورت، پارکتی که برای خرید آن هزینه‌ای را پرداخت کرده‌اید، بعد از زمانی کوتاه آسیب‌دیده و از بین خواهد رفت.

با استفاده از برند‌های مطرحی که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردارند و از بهترین متریال ساخته شده‌اند می‌توان اطمینان حاصل کرد که رطوبت به‌هیچ‌عنوان به لایه زیرین آن‌ها نفوذ نمی‌کند و منجر به تخریب پارکت چوبی نیز نخواهد شد.

  • تخصص و دقت بالا در نصب پارکت چوبی

اگر مقالات قبل را مطالعه کرده باشید، بار‌ها اشاره کردیم که از مهم‌ترین و اصلی‌ترین عوامل که بر حفظ و نگهداری کف‌پوش تأثیر می‌گذارد، نصب دقیق و اصولی این محصول در مناطق شرجی و مرطوب است. یکی از نکاتی که باید برای نصب پارکت‌های چوبی در مناطق شرجی و مرطوب همچون گیلان رعایت شود، این است که قبل از شروع و اجرای پارکت باید تایل‌ها را به مدت ۴8 ساعت در فضای محیط قرار دهید تا دمای کفپوش‌ها با دمای محیطی که قرار است کفپوش‌ها نصب شوند، کاملاً سازگار شود.

  • زیرسازی محکم و بدون رطوبت برای نصب پارکت چوبی

از دیگر نکاتی که به حفظ و نگهداری پارکت در مناطق شرجی و مرطوب کمک می‌کند، همچنین در تعیین قیمت پارکت چوبی در گیلان نقش دارد، این است که زیرسازی خوبی داشته باشد. مثلاً درصورتی‌که کف سیمانی باشد، باید حتماً قبل از نصب پارکت، نصاب سطح را با نوار پلاستیکی بپوشاند. سطوح سیمانی قادر به جذب رطوبت فضا هستند و به پارکت‌ها آسیب می‌رسانند. استفاده از فوم سایلنت از دیگر نکاتی است که در زیرسازی باید به آن توجه شود.

  • رعایت فاصله بین دیوار و پارکت

در مناطق شرجی، هنگام نصب پارکت به این نکته توجه داشته باشید که فاصله مابین دیوار و کفپوش باید بین ۱۳ تا ۱۵ سانتی‌متر باشد.

رعایت فاصله بین دیوار و پارکت

  • خرید پارکت ضد آب

همان‌طور که در ابتدای این بخش اشاره شد، خرید از مراجع معتبر و برند‌های شناخته شده به شما کمک می‌کند تا پارکت چوبی ضد آب و باکیفیت را خریداری نمایید.

  • خشک‌کردن پارکت هنگام خیس شدن

هر محصولی با هر کیفیتی که باشد چنانچه به‌درستی نگهداری نشود، مسلماً خیلی زود آسیب‌دیده و خریدار را متحمل پرداخت هزینه خواهد کرد. کف‌پوش‌های چوبی نیز از این امر مستثنی نیستند. درصورتی‌که لکه آب به شکل اتفاقی روی پارکت چوبی بریزد، باید سریعاً با یک دستمال تمیز خشک شود تا از بادکردن و واردشدن آسیب به کف پوش جلوگیری گردد.

مقاومت و استقامت کف‌پوش‌های چوبی در مقابل رطوبت از جمله مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌هایی هستند که این محصول باید دارا باشد. بنابراین، اگر قصد دارید در مناطق شرجی و مرطوب همچون گیلان در فضای موردنظر خود از پارکت‌های چوبی استفاده کنید، حتماً باید از کیفیت و ضد آب بودن محصولی که خریداری می‌کنید، اطمینان حاصل کرده و کیفیت بالا را اولویت قرار دهید.

سعی کنید به دنبال خرید پارکت با قیمت پایین نباشید؛ چراکه خرید پارکت‌های ارزان‌قیمت و باکیفیت ضعیف شما را متحمل هزینه‌های زیادی در آینده نزدیک خواهد کرد. با خرید یک پارکت باکیفیت و مقاوم، از تخریب سریع کف‌پوش‌های خود جلوگیری کرده و طول عمر آن را افزایش خواهید داد.

در کنار تمامی این نکات، باید از مهارت و تجربه نصابی که قرار است پارکت‌ چوبی موردنظر شما را نصب کند، مطمئن شوید. مسلماً یک نصاب باتجربه که به‌تمامی این نکات واقف است، هزینه بیشتری را برای انجام کار از شما درخواست خواهد کرد؛ اما مطمئن باشید باتوجه‌به نتیجه نهایی کار و همچنین طول عمر محصول شما، ارزش پرداخت این هزینه‌ را خواهد داشت.

خشک‌کردن پارکت هنگام خیس شدن 

خرید پارکت‌های چوبی باکیفیت برای محیط‌های شرجی از پارس آرای کوهستان

به‌کارگیری پارکت‌های چوبی برای هر فضا و در هر منطقه با شرایط آب‌وهوایی مختلف امکان‌پذیر و شدنی است. فقط لازم است که با نکاتی برای نصب پارکت در این مناطق آشنا باشید تا بتوانید خریدی مطمئن داشته باشید. در بخش‌های قبل درباره این نکات مهم صحبت کردیم.

پارس آرای کوهستان با داشتن پرسنل باتجربه از شرکت‌های برجسته و معتبر در زمینه عرضه پارکت چوبی و نصب آن در تهران و دیگر شهرها فعالیت می‌کند. این مجموعه سالیان سال است که در زمینه فروش و نصب کف‌پوش‌های چوبی در انواع مختلف و در شهر‌های مختلف پروژه‌های موفقی اجرا کرده است. همچنین، توانسته رضایت مشتریان زیادی را برآورده سازد.

می‌توانید با گرفتن استعلام قیمت پارکت چوبی در گیلان و خدمات نصب اصولی پارکت توسط متخصصان حرفه‌ای و باتجربه در پارس آرای کوهستان بهره‌مند شوید. پارکت‌های چوبی ضد آب و مناسب مناطق شرجی و مرطوب در رنگ و مدل‌های مختلف در مجموعه موجود هستند. برای استعلام قیمت و کسب راهنمایی و مشاوره در زمینه خرید و انتخاب محصول می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

برچسب ها: