قیمت پارکت چوبی در کرمان

امروزه از پارکت‌ چوبی به عنوان پوششی زیبا، بادوام و باکیفیت در هر فضا و مکان مسکونی و یا تجاری استفاده می‌شود. از اصلی‌ترین نکات برای خرید هر محصول از جمله پارکت چوبی، اطمینان از کیفیت و همچنین مرغوبیت آن است. قبل از این که کف‌پوش‌ها به بازار وارد شوند، آزمایشات و تست‌های زیادی بر روی آن‌ها انجام می‌شود. این آزمایشات کیفیت و کارایی این محصولات را از نظر تحملشان در برابر ضربه، تغییرات دمایی و حتی گرما و نور خورشید ارزیابی می‌کند.

کرمان شهری گرمسیر به حساب می‌آید. بسیاری از صاحبان خانه، کسب و کارها و مغازه‌ها دوست دارند علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پارکت چوبی در کرمان با روش نگهداری این محصول در شهر‌های گرمسیری مانند کرمان بیشتر آشنا شوند. در این مقاله قصد داریم به نکات مهم در نگهداری از پارکت‌های چوبی در شهر‌های گرمسیری که دارای آب‌وهوای خشک هستند، بپردازیم.

اصلی‌ترین نکات برای نگهداری از پارکت چوبی در مناطق گرمسیر

همان‌طور که می‌دانید، نگهداری درست و صحیح از پارکت باعث می‌شود که این محصول طول عمر مفید و ماندگاری بیشتری داشته باشد. در این قسمت قصد داریم تا به ذکر نکاتی بپردازیم که در نگهداری از پارکت چوبی در مناطق گرمسیر مؤثر هستند.

اصلی‌ترین نکات برای نگهداری از پارکت چوبی در مناطق گرمسیر

نصب پارکت توسط نصاب ماهر و متخصص

نصب پارکت کاری کاملاً تخصصی است. این کار باید توسط استاد کاری که از مهارت و تجربه بالایی برای نصب پارکت برخوردار است انجام شود. یک نصاب ماهر مطمئناً قبل از شروع فرایند نصب، کف را بررسی می‌کند. مثلاً اگر جنس کف سرامیک بوده، باید نسبت به صاف‌کردن و بازسازی آن اقدام کند. در شرایطی که کف از گچ و یا سیمان باشد، قبل از نصب پارکت باید آن را هموار کرد.

این مسئله نیز کاری کاملاً تخصصی است. شاید با خود فکر کنید که با مراجعه به یک نصاب ماهر، قیمت پارکت چوبی در کرمان هم بیشتر خواهد شد، به همین دلیل از نصب اصولی پارکت صرف‌نظر می‌کنید. استخدام یک فرد ماهر مسلماً مستلزم پرداخت هزینه بیشتری است. از طرفی نصب درست، ماندگاری و کیفیت بالای پارکت چوبی را برایتان به همراه خواهد داشت.

نصب فوم‌های باکیفیت و درجه یک برای لایه زیرین پارکت

یکی دیگر از نکات مؤثر در نگهداری از پارکت، استفاده از فوم‌های باکیفیت و بسیار مرغوب در لایه زیرین سطح مورد نظر است. فوم با کیفیت خیال شما را از عایق بودن پارکت در مقابل صدا و یا گرما آسوده خواهد کرد. استفاده از فوم باعث افزایش قیمت پارکت چوبی در کرمان و بالا رفتن هزینه شما می‌شود. با قرار دادن فوم، آسیب کمتری به پارکت چوبی وارد خواهد شد.

نحوه حمل‌ونقل پارکت‌های چوبی

یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در نگهداری از پارکت‌های چوبی، نحوه حمل و نقل این محصول است. تنها یک تیم باتجربه و حرفه‌ای می‌دانند این کالا باید چگونه حمل شود تا بدون آسیب به مقصد برسد.

نحوه حمل‌ونقل پارکت‌های چوبی

آگاهی کامل از شرایط نگهداری از پارکت چوبی

از دیگر نکاتی که به شما کمک می‌کند تا پارکتی با طول عمر بالا داشته باشید، داشتن اطلاعات و آگاهی کامل در مورد شرایط نگهداری از این محصول است. هنگام خرید پارکت چوبی حتماً از فروشنده بخواهید تا در مورد ویژگی‌های محصول توضیحات کاملی در اختیار شما قرار دهد. به طور مثال پارکت ضد آب است یا خیر؟ پارکتی که ضد آب نباشد، مطمئناً گزینه خوبی برای نصب در حمام و دستشویی نیست. این نوع پارکت با رطوبت آب متورم شده و آسیب خواهد دید.

متعادل نگه داشتن دمای خانه یا محیط برای پارکت

نکته مهم در نگهداری صحیح و بهینه از پارکت چوبی، این است که دمای خانه را متعادل نگه داریم. دمای خانه نباید خیلی گرم و یا خیلی سرد باشد. گرم شدن و یا خنک کردن محیط هم باید به آهستگی و به تدریج اتفاق بیفتد. اگر به پارکت شوک دما وارد شود، دچار انبساط و یا انقباض شده و ممکن است آسیب ببیند.

قرار دادن فوم و یا پد روی پارکت و زیر وسایل سنگین

پارکت‌ها دارای مقاومت بالایی هستند. با قرار دادن وسیله روی آنهاه مشکلی برایشان پیش نخواهد آمد. اما اگر می‌خواهید چندین سال از پارکت خود استفاده کنید، یک فوم و یا پد را زیر وسایل سنگینی همچون یخچال، کمد، گاز و… قرار دهید.

کسب اطلاعات بیشتر در مورد نوع و کیفیت پارکت چوبی

نکته پایانی برای افزایش طول عمر مفید پارکت چوبی این است که هنگام خرید، اطلاعات دقیق و کاملی از محصول مورد نظر خود، به دست ‌آورید. به طور مثال اگر  پارکت را در پذیرایی نصب می‌کنید، باید مقاومت کافی در مقابل تردد بالا و رفت و آمد را داشته باشد.

اگر صاحب کسب و کاری هستید که رفت و آمد زیادی دارد، حتماً به علامت AC روی پارکت چوبی دقت نمایید. این علامت بر روی پارکت یعنی بهترین کارایی را برایتان خواهد داشت. با رعایت تمامی این نکات می‌توان نسبت به خرید خود کاملاً مطمئن شوید. همچنین با نگهداری خوب از پارکت‌های خود تا سالیان سال از قدم‌زدن بر روی آن‌ها لذت ببرید.

کسب اطلاعات بیشتر در مورد نوع و کیفیت پارکت چوبی

پارس آرای کوهستان انتخابی مطمئن برای خرید پارکت‌های چوبی

پارس آرای کوهستان طیف گسترده‌ای از خدمات مرتبط با فروش و نصب پارکت چوبی را ارائه می‌دهد. این موضوع شرایطی راحت برای مشتریان را فراهم می‌آورد. این مجموعه طی سال‌ها فعالیت و کسب تجربه فراوان در زمینه ارائه و نصب کف‌پوش چوبی در شهر‌های مختلف همواره توانسته رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید.

پارس آرای کوهستان پیش از این نیز خدمات نصب پارکت در شهرستان‌های ایران را ارائه داده است. اکنون نیز امکان بهره‌مندی از این خدمات وجود دارد. با برقراری ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید علاوه بر قیمت پارکت چوبی در کرمان در مورد محصولات در مناطق مختلف نیز مطلع شوید. با این کار کف‌پوش متناسب با شرایط آب و هوایی خود را خریداری نمایید.

 

برچسب ها: