قیمت پارکت چوبی در فارس

جذابیت کف‌پوش‌های چوبی هیچ‌وقت از بین نمی‌رود و با انتخاب این محصولات رفاه و ارزش خانه شما افزایش خواهد یافت. نکاتی را هنگام انتخاب و خرید پارکت چوبی باید در نظر بگیرید. برای مثال همه پارکت‌ها از چوب‌های یکسان ساخته نشده‌اند. هر چوب ویژگی‌ خاص خود را دارد.

پارکت‌های چوبی بلوط یکی از کف‌پوش‌های هستند که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتند و طرف‌داران زیادی هم دارند. استان فارس و خصوصاً شهر شیراز از جاذبه‌های گردشگری فراوانی برخوردار است. باغ ارم، تالار و موزه زن و مسجد حافظ نمونه‌هایی از مکان‌های دیدنی این شهر هستند. حتی نمایشگاه‌های زیادی نیز وجود دارند که از جمله جاذبه‌های این استان محسوب می‌شوند و هر ساله توریست و مسافران زیادی را به این شهر می‌کشاند.

اگر بخواهیم از آب‌وهوای این استان هم صحبت کنیم، باید بگوییم که زمستان‌های سردی دارد و میزان بارندگی آن هم متوسط است. با توجه موارد بیان شده، در این مقاله قصد داریم به معرفی ویژگی‌ها و نکات مهم در خرید و قیمت پارکت چوبی در فارس بپردازیم. این نوع پارکت‌ها برای محیط‌های پرتردد و سرد گزینه مناسبی هستند.

آشنایی با پارکت چوبی بلوط و قیمت پارکت چوبی در فارس

پارکت‌های چوبی که از چوب درخت بلوط ساخته شده و از بافت منحصربه‌فردی برخوردارند. این چوب دارای سطح صاف و تمیزی است و اغلب ترک یا نقص روی آن مشاهده نمی‌شود. رنگ این چوب قهوه‌ای تیره است که رگه‌هایی هم بر روی ساختار آن قابل‌مشاهده است.

آشنایی با پارکت چوبی بلوط و قیمت پارکت چوبی در فارس

وجود این رگه‌ها به زیبایی و کیفیت پارکت‌های چوبی از نوع بلوط می‌افزاید. در این قسمت قصد داریم به معرفی مزایای پارکت‌ چوبی بلوط برای مناطق سرد بپردازیم. شیراز دارای جاذبه‌های گردشگری و رستوران‌های فراوانی است. کف‌پوش چوبی بلوط می‌تواند گزینه‌ای ‌ایده‌آل برای پوشاندن کف این مناطق باشد.

ضریب سختی بالا

بلوط یکی از پرطرف‌دارترین چوب‌ها در تولید پارکت می‌باشد. این چوب دارای ضریب سختی بالا و خواص مکانیکال بی‌نظیری است که تمامی این عوامل در کنار هم باعث شده تا به چوبی محبوب در صنعت تولید پارکت تبدیل شود.

بلوط و پایداری ساختاری بی‌نظیر

از دیگر ویژگی‌هایی که این چوب را به یکی از محبوب‌ترین محصولات در بازار تبدیل کرده، ویژگی‌هایی همچون مقاومت در برابر نفوذ حشرات و قارچ‌ها است. این کف‌پوش قادر است تا بیش از ۲۵ سال طول عمر مفید داشته باشد. حتی اگر در محیط‌های پرتردد مانند موزه و یا رستوران هم نصب شود، به‌هیچ‌عنوان علائم سائیدگی را بر روی آن مشاهده نخواهید کرد. از دیگر ویژگی‌های پارکت چوبی بلوط، استفاده از آن در محیط‌های مرطوب است و خریداران می‌توانند با خیالی آسوده از آن در فضاهای گوناگون استفاده کنند و به زیبایی محیط خود بیفزایند.

تعمیر و نگهداری آسان و بدون دردسر

یکی از بهترین مزایای پارکت‌ چوبی بلوط، تعمیر و نگهداری بدون دردسر و آسان است. این دسته از کف‌پوش‌ها به‌راحتی و به‌آسانی پاک و تمیز می‌شود. بیشتر اوقات، حتی با یک جاروی ساده می‌توانید درخشش پارکت‌ها را مشاهده کنید. از آن جایی که این چوب دارای خطوطی است که در امتداد هم قرار گرفته‌اند، آلودگی‌ها را کمتر نشان می‌دهند.

رنگ‌پذیری بی‌نظیر و بالا

ظاهر خنثی چوب بلوط را می‌توان از دیگر مزایای آن دانست. این پارکت چوبی قادر است خود را با دکوراسیون‌های مختلف به‌راحتی سازگار کند. استعلام قیمت پارکت چوبی در فارس و خرید آن را از منابع معتبری مثل سایت پارس آرای کوهستان پیگیری کنید.

تنوع بالای پارکت در مقایسه با دیگر پارکت‌های چوبی

پارکت‌های چوبی بلوط در مقایسه با دیگر محصولات از تنوع بالاتری برخوردارند. این مسئله باعث شده تا انتخاب برای مشتریان راحت‌تر شود و بتوانند رنگ پارکت خود را با دیگر عناصر موجود در فضا هماهنگ و به‌اصطلاح ست کنند.

باتوجه‌به نکات و ویژگی‌های بیان شده، پارکت‌های چوبی بلوط نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شوند. اگر چه قیمت پارکت چوبی از نوع بلوط در استان فارس در مقایسه با پارکت‌های دیگر قیمت بالاتری دارد، اما مزایایی همچون دوام بالا، استفاده در محیط‌های پرتردد بدون آسیب و شرایط نگهداری آسان ارزش پرداخت هزینه بالا را خواهد داشت.

تنوع بالای پارکت در مقایسه با دیگر پارکت‌های چوبی

قیمت پارکت‌های چوبی بلوط در فارس

چوب بلوط از محبوب‌ترین و پرطرف‌دارترین چوب‌ها در ساخت محصولات چوبی بوده و البته می‌توان گفت که این محبوبیت بدون دلیل نیست. الگو و نقش زیبا در چوب‌های بلوط باعث القای یک حس نوستالژی و جلوه‌ای درخشان و زیبا خواهد شد. درخت بلوط بیشتر در آثار چوبی خانه‌های اشرافی انگلیسی، آلمانی و فرانسوی به کار گرفته شده است. درگذشته به‌عنوان چوبی مقدس شناخته می‌شده است.

درخت بلوط قادر است حتی در شرایط آب‌وهوایی بسیار سخت هم رشد کند و همین مسئله این درخت را به سمبل سختی و استقامت تبدیل کرده است. اگر دوست دارید خانه‌ای با ظاهری شیک و به سبک کلاسیک داشته باشید، کفپوش چوبی بلوط رؤیای شما را محقق می‌سازند.

اگر بخواهیم در مورد قیمت پارکت چوبی در فارس صحبت کنیم، باید بگوییم که پارکت چوبی بلوط باتوجه‌به کیفیت و ویژگی‌هایی که دارد، در دسته چوب‌های گران‌قیمت و باارزش قرار می‌گیرد. می‌توان گفت که قیمت این چوب از دیگر چوب‌ها بالاتر است، اما مطمئن باشید که ارزش و کیفیت این محصول آن‌قدر بالاست که ارزش چنین هزینه‌ای را خواهد داشت. یکی از دلایل افزایش قیمت پارکت‌های چوبی بلوط به افزایش تقاضای این محصول باز می‌گردد.

قیمت پارکت‌های چوبی بلوط در فارس

خرید پارکت‌ چوبی بلوط برای محیط‌های پرتردد از پارس آرای کوهستان

مجموعه پارس آرای کوهستان با ارائه جدید‌ترین پارکت‌های چوبی باکیفیت و استاندارد از کشور‌های آلمان و سوئیس، رضایت مشتریان را به خود جلب کرده است. عملکرد و کارایی بی‌نظیر پارکت‌های چوبی ارائه شده توسط این مجموعه آن را از دیگر تولید‌کنندگان و عرضه‌کنندگان متمایز می‌دارد.

قیمت پارکت چوبی در فارس با کیفیت بالا و بی‌نظیر در پارس آرای کوهستان مناسب خریداران است. این پارکت برای محیط‌های پرتردد همچون رستوران‌ها و مکان‌های دیدنی در استان فارس گزینه ‌ایده‌آلی است. این مجموعه با تکیه و استناد بر موفقیت‌های درخشان در زمینه ارائه و نصب پارکت در شهرستان‌ها اعتبار خوبی کسب نموده. اکنون بار دیگر امکان خدمت‌رسانی و نصب اصولی پارکت در شهرستان‌ها را فراهم نموده است.

با انتخاب باکیفیت‌ترین پارکت‌ها از مجموعه پارس آرای کوهستان باخیال راحت خرید مطمئنی انجام دهید. نصب اصولی پارکت توسط متخصصین این مجموعه در استان فارس و دیگر شهرها از مزایای بی‌نظیر این کفپوش است.

 

برچسب ها: