قیمت پارکت چوبی در خراسان شمالی

در انتخاب پارکت چوبی، علاوه بر مسئله انتخاب رنگ و عناصر موجود در فضا، توجه به نوع آب‌وهوای حاکم بر منطقه از اهمیت بسزایی برخوردار است. امروزه افراد زیادی در سراسر کشور از پارکت چوبی برای پوشاندن کف منازل و محیط کار خود، استفاده و آن را در اولویت قرار داده‌اند. ساکنین خراسان شمالی هم تمایل دارند که این کف‌پوش مدرن و باکیفیت را در فضای خود مورداستفاده قرار دهند.

خراسان شمالی از تنوع آب‌وهوایی برخوردار است. برخی از نواحی این استان از آب‌وهوای بیابانی و در برخی از نواحی هم آب‌وهوای سرد قابل‌مشاهده است. در این مقاله قصد داریم به قیمت پارکت چوبی در خراسان شمالی بپردازیم و نکات مهم در انتخاب پارکت در نواحی سردسیر را مورد بررسی قرار دهیم.

نکات مهم استفاده از پارکت‌های چوبی با رنگ تیره در مناطق سرد

در نواحی سردسیر همچون قسمت‌هایی از خراسان شمالی، استفاده از رنگ‌های تیره برای پارکت چوبی توصیه می‌شود. رنگ‌های تیره قادر به جذب نور بیشتر هستند و به گرم‌تر ماندن فضا کمک بیشتری می‌کنند. اما برای انتخاب پارکت تیره برای مناطق سردسیر همچون خراسان شمالی چه نکاتی باید رعایت شود؟ در این قسمت این نکات را موردبحث قرار می‌دهیم.

نکات مهم در استفاده از پارکت‌های چوبی با رنگ تیره در مناطق سرد

اندازه‌گیری متراژ فضا برای نصب پارکت

بهتر است قبل از پرس‌وجو در مورد قیمت پارکت چوبی در خراسان شمالی متراژ را اندازه‌گیری کنید. برخی از خریداران برای این که در صورت بروز خط‌وخش بتوانند پارکت را به‌راحتی و بدون دردسر تعمیر کنند، همیشه کمی بیشتر از متراژ موردنیاز خریداری کرده و در انبار نگهداری می‌کنند. البته با خرید پارکت‌های خوب و باکیفیت احتمال ایجاد خط‌وخش تا حد خیلی زیادی کاهش می‌یابد و احتیاجی به خرید متراژ اضافی نیست.

جستجوی طرح و رنگ موردنظر پارکت چوبی

قبل از اقدام به نصب پارکت باید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کرده و طیف رنگ‌های تیره را در طرح‌های مختلف جستجو کنید تا در نهایت رنگ موردعلاقه و متناسب با فضا را انتخاب کنید.

بررسی نمونه پارکت‌های انجام شده

با مراجعه به مرکز فروش پارکت می‌توانید از فروشنده بخواهید تا نمونه کار‌هایی که در طیف رنگی مورد دلخواه شما انجام داده‌اند را در صورت امکان نمایش دهند تا بتوانید راحت‌تر تصمیم‌گیری نمایید.

توجه به المان و عناصر خانه برای نصب پارکت

به این نکته که طرح و رنگ دیوار و یا کاغذدیواری شما چگونه است هم باید توجه داشته باشید یا مثلاً اگر قصد دارید آشپزخانه را پارکت کنید، حتماً رنگ کابینت‌های آشپزخانه را در نظر بگیرید.

توجه به المان و عناصر خانه برای نصب پارکت

نکات مهم برای نصب پارکت چوبی در مناطق سردسیر و بیابانی

رعایت نکات مهم برای نصب پارکت چوبی در مناطق سردسیر و بیابانی همچون خراسان شمالی به صاحبان خانه و یا کسب‌وکار کمک می‌کند تا از ماندگاری و دوام کف‌پوش‌های خود اطمینان خاطر داشته باشند. در این قسمت این نکات را ارائه می‌دهیم:

  • سطحی که قرار است پارکت روی آن اجرا می‌شود باید کاملاً صاف، یکدست و فاقد ناهمواری باشد. بهترین زیرسازی برای کف‌پوش چوبی شامل موزاییک، سرامیک و سنگ است.
  • در نصب پارکت‌های چوبی حوصله به خرج دهید و کف‌پوش را ۴۸ ساعت قبل از نصب در مکانی که قرار است نصب شود، بگذارید تا با محیط اطرافش هم دما شود.
  • به مدت ۲۴ ساعت از قراردادن اجسام بسیار سنگین بر روی کفپوش خودداری کنید.
  • اگر قصد دارید محل زندگی خود را با کف‌پوش چوبی بپوشانید، ابتدا مبلمان و وسایل را جمع‌آوری کنید.
  • برای انجام دورکار، باید ابزاری در اختیار داشته باشید که فاصله بین کفپوش و دیوار را به‌اندازه یک سانتی‌متر پوشش دهد. بهترین ابزاری که می‌توانید انتخاب کنید قرنیز است. البته برای برخی از نواحی ارتفاع قرنیز مناسب نبوده و بهتر است از دیگر ابزار‌ها همچون اسکوتی یا اسکوتیا و میت استفاده شود.
  • رنگ قرنیز را باتوجه‌به رنگ پارکت‌های چوبی انتخاب کنید و یا رنگ متضادی را که تیره‌تر از رنگ پارکت است، جایگزین نمایید.

نکات مهم برای نصب پارکت چوبی در مناطق سردسیر و بیابانی

قیمت کف‌پوش چوبی راش در مناطق سردسیر

افرادی که پارکت چوبی را به‌عنوان کفپوش برای پوشاندن کف منزل و یا محیط کار خود انتخاب می‌کنند، خوب می‌دانند که این انتخاب به افزایش ارزش ملک آن‌ها منجر خواهد شد. پارکت یکی از بهترین و سالم‌ترین کف‌پوش‌هایی است که زیبایی فضا را تضمین می‌کند.

در شهر‌های سردسیر لازم است که از کف‌پوش‌های عایق سرما و همچنین ضد رطوبت استفاده شود، بنابراین قیمت پارکت‌های چوبی در شهر‌های سرد ممکن است تحت‌تأثیر چندین عامل مختلف متغیر باشد که می‌توان به نوع پارکت، ایرانی و یا خارجی بودن محصول، هزینه زیرسازی و متراژ مساحت مکان موردنظر اشاره کرد.

از آن جایی که خراسان شمالی یکی از شهر‌های سردسیر محسوب می‌شود، بهتر است از پارکت‌های چوبی راش در محیط استفاده شود. پارکت راش برای فضا‌هایی که از سیستم گرمایش کف برخوردارند نیز گزینه مناسبی است. برای استعلام قیمت پارکت چوبی در خراسان شمالی با مجموعه پارس آرای کوهستان در ارتباط باشید. در این قسمت به عواملی که بر قیمت پارکت چوبی راش در خراسان شمالی تأثیر می‌گذارند، اشاره می‌کنیم:

ضخامت پارکت چوبی راش

چوب راش به‌عنوان یکی از چوب‌های مقاوم شناخته می‌شود که به‌عنوان چوبی محبوب در مناطق سردسیر به کار گرفته می‌شود.

ضد خط‌وخش بودن پارکت چوبی نوع راش

روی پارکت‌های چوبی راش به دلیل سخت بودن چوب این درخت به‌راحتی نمی‌توان خط و خشی را مشاهده کرد. استفاده از این پارکت برای محیط‌های پر رفت‌وآمد همچون فضای پذیرایی و یا محیط‌های تجاری نیز ‌ایده‌آل است.

رنگ تیره و یا روشن پارکت

پارکت‌های چوبی راش در رنگ و طرح مختلف ارائه می‌شوند. ممکن است هنگام استعلام قیمت نوع تیره و یا روشن، با قیمت‌های متفاوتی مواجه شوید.

قیمت کف‌پوش چوبی راش در مناطق سردسیر

خرید پارکت‌های چوبی برای مناطق سردسیر از پارس آرای کوهستان

پارکت چوبی از جمله محصولات چوبی است که به کمک طراحانی که در این حیطه فعالیت می‌کنند، شاهد تنوع در طرح و رنگ آن هستیم. البته در انتخاب این محصول هر فرد سلیقه و شرایط محیطی خود از جمله آب‌وهوا را در نظر گرفته تا یکی از متناسب‌ترین انواع را برای محیط خود انتخاب کند. مجموعه پارس آرای کوهستان یکی از ارائه‌کنندگان برتر پارکت‌های چوبی است که در زمینه ارائه محصولات چوبی باکیفیت فعالیت می‌کند و توانسته رضایت مشتریان و خریداران زیادی را برآورده کند.

این مجموعه می‌توانید انواع پارکت چوبی در رنگ‌های روشن و تیره که مناسب محیط‌های گرمسیر، سردسیر و یا مرطوب است را ارائه دهد. پارس آرای کوهستان سال‌ها است که خدمات نصب پارکت را علاوه بر تهران در دیگر شهر‌های ایران از جمله خراسان شمالی عرضه می‌کند. برای استعلام قیمت پارکت چوبی در خراسان شمالی با کارشناسان پارس آرای کوهستان می‌توانید به صورت رایگان در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند. کارشناسان این مجموعه در مورد نوع پارکتی که مناسب محیط شماست، به شما مشاوره می‌دهند. پارس آرای کوهستان از انتخاب و خرید پارکت‌ مناسب تا نصب آن در شهر خودتان همراه شما خواهد بود.

 

برچسب ها: