قیمت پارکت چوبی در خراسان رضوی

امروزه تجهیز و پوشاندن کف منازل، شرکت‌ها، رستوران‌ها، مراکز تجاری و… با پارکت چوبی بسیار پرطرفدار است. اما به دلیل تنوع زیاد پارکت‌های چوبی موجود در بازار به کاری سخت و چالش‌برانگیز تبدیل شده است. باید دیزاین و طراحی متناسب با کاربری فضای موردنظر خود را ایجاد و از گزینه‌هایی که برطرف‌کننده نیازتان باشد، استفاده کنید.

اگر در خراسان رضوی ساکن هستید و قصد بازسازی منزل و یا محیط کار خود را دارید، پارکت چوبی از جمله مدرن‌ترین کف‌پوش‌هایی هستند که در دکوراسیون داخلی مورداستفاده قرار می‌گیرد. پارکت‌های چوبی جایگزین ‌ایده‌آلی برای لمینت، موکت، کف سیمانی و سنگ هستند.

علاوه بر قیمت پارکت چوبی در خراسان رضوی آگاهی در مورد روش‌های نصب پارکت به خریداران در این شهر کمک می‌کند. با رعایت این موضوع یکی از چالش‌های مهم را پشت سر می‌گذارید. در این مقاله به بررسی عوامل تأثیرگذار بر قیمت کف‌پوش چوبی در خراسان رضوی می‌پردازیم در ادامه با ما همراه باشید.

مکان نصب پارکت عاملی مؤثر بر قیمت پارکت چوبی در خراسان رضوی

از چالش‌هایی که در نصب پارکت با آن مواجه هستیم و بر قیمت پارکت چوبی در خراسان رضوی تأثیر می‌گذارد، مکان نصب آن است. در این قسمت از مقاله قصد داریم تا مکان‌های نصب پارکت را بررسی کنیم.

مکان نصب پارکت عاملی مؤثر بر قیمت پارکت چوبی در خراسان رضوی

  • نصب پارکت چوبی بر روی موزاییک

یکی از مکان‌هایی که نصب پارکت بر روی آن صورت می‌پذیرد، موزاییک است. قبل از نصب پارکت چوبی بر روی این مکان حتماً باید از محکم‌بودن کف مطمئن شوید و سپس چسب را پخش کرده و پارکت را به کف متصل کنید.

  • نصب دیوارپوش چوبی

دیوارپوش‌های چوبی پوشش مناسبی برای دیوار هم محسوب می‌شود. برای نصب آن بر روی دیوار، هزینه بیشتری باید به نصاب پرداخت شود.

  • نصب پارکت چوبی بر روی سیمان

در ساختمان و فضا‌هایی که کف با سیمان پوشانده شده، برای نصب پارکت ابتدا باید کف‌سابی انجام شود. در این شرایط، مسلماً قیمت بیشتری را برای نصب پارکت چوبی در نظر گرفته می‌شود. از مزیت‌های کف‌سابی می‌توان به ازبین‌بردن ناهمواری‌ها و تمیزکردن گردوغبار اشاره کرد. بعد از انجام این کار و اطمینان از این که نم و رطوبت به طور کامل خشک شده، نصاب نسبت به نصب پارکت چوبی اقدام می‌کند.

  • نصب پارکت چوبی بر روی پله

شاید برای شما هم این سؤال پیش بیاید که نصب پارکت چوبی بر روی پله چگونه انجام می‌شود؟ برای نصب پارکت چوبی روی پله‌ها نصاب باید دقت زیادی داشته باشد. درصورتی‌که حین نصب کف پوش در لبه‌ها و همچنین گوشه‌های پارکت دقت کافی اعمال نشود، نتیجه رضایت‌بخشی به دست نخواهد آمد. بنابراین، نصاب باید وقت بیشتری را برای انجام کار صرف کند. مسلماً خریدار با قیمت بیشتری برای نصب کفپوش چوبی مواجه خواهد شد.

نصب پارکت چوبی بر روی پله

انواع مختلف روش‌های چیدمان پارکت در خراسان رضوی

در بخش قبل در مورد مکان نصب پارکت که می‌تواند سطح سیمانی، سطح موزاییکی، دیوار و پله باشد توضیحاتی را ارائه دادیم و همان‌طور که گفتیم، مکان نصب پارکت از جمله عوامل تأثیر‌گذار بر قیمت پارکت چوبی در خراسان رضوی به شمار می‌آیند.

از دیگر عواملی که بر قیمت پارکت‌های چوبی تأثیر می‌گذارد، نحوه چیدمان آن است. چیدمان پارکت چوبی توسط خریدار برای نصب انتخاب می‌شود. در این قسمت چند مدل از متداول‌ترین چیدمان‌های نصب پارکت چوبی را ارائه می‌دهیم که شامل:

  • نصب آجری پارکت چوبی

این روش متداول‌ترین و ساده‌ترین مدل نصب پارکت چوبی است. نصاب تایل‌ها را در کنار هم قرار می‌دهد، درست مانند دیوار‌های آجری که در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. این روش در مقایسه با دیگر چیدمان‌ها هزینه کمتری را در برخواهد داشت.

  • نصب پارکت چوبی مدل جناقی

مدل جناغی نصب پارکت چوبی نیاز به‌دقت و مهارت زیادی دارد. نصاب پارکت‌ها را به شکل زیگزاگی در کنار یکدیگر قرار می‌دهد. از آن جایی که این چیدمان بسیار حساس است، هزینه بیشتری باید پرداخت شود.

  • پارکت چوبی و نصب خطی

یکی از ساده‌ترین چیدمان‌ها برای نصب پارکت چوبی به شمار می‌رود. در این مدل، نصاب پارکت چوبی نسبت به چیدن تایل‌ها به شکلی موازی و بر روی یک خط پیش خواهد رفت.

  • چیدمان هفت و هشت پارکت چوبی

در چیدن هفت و هشتی همان‌طور که از نامش پیداست، تایل‌های پارکت به شکل هفت و هشت در کنار یکدیگر چیده و نصب خواهند شد.

همان‌طور که در این قسمت هم بیان شد، نصب پارکت به شکل جناقی یکی از چیدمان‌هاییست که نسبت به دیر روش‌های نصب نیاز به مهارت بیشتری دارد. بنابراین نصاب قیمت بیشتری را درخواست خواهد کرد. البته هزینه نصب پارکت چوبی بر روی پله و یا دیوار هم بیشتر برآورد می‌شود.

انواع مختلف روش‌های چیدمان پارکت در خراسان رضوی

نکات مهم خرید پارکت چوبی در خراسان رضوی

خراسان رضوی یکی از شهر‌های سردسیر کشورمان است. این شهر، به دلیل وجود جاذبه‌های مذهبی به یکی از مکان‌های دیدنی و زیارتی تبدیل شده است. بنابراین برای خرید پارکت چوبی در این شهر لازم است نکاتی را مدنظر قرار دهید.

  • هماهنگی پارکت چوبی با دکوراسیون

هنگام خرید پارکت چوبی به تطابق و رنگ آن با دیگر عناصر موجود در فضا توجه داشته باشید.

  • بودجه خرید پارکت چوبی

بهتر است قبل از خرید کف‌پوش چوبی در خراسان رضوی، بودجه خود را تخمین ‌زده، سپس نسبت به خرید اقدام نمایید.

  • ضخامت پارکت چوبی

ضخامت پارکت چوبی یکی از عوامل تأثیرگذار مقاومت آن در برابر ضربه است. ازآنجایی‌که در خراسان رضوی هتل‌های زیاد و تردد زیادی هم در این مکان‌ها صورت می‌گیرد، لازم است نسبت به ضخامت پارکت چوبی اطمینان حاصل کنید، سپس اقدام به خرید نمایید.

  • ضدلغزش بودن پارکت چوبی

پارکت‌های چوبی که ضدلغزش هستند، مقاومت بیشتری دارند. بنابراین؛ ایمنی سالمندان و کودکان را نیز به شکل خوبی حفظ خواهند کرد.

  • طرح و رنگ پارکت چوبی

طرح و رنگ پارکت چوبی از نکات مهم هنگام خرید است که باید در نظر گرفته شود. زیرا تأثیر زیاد و چشمگیری بر زیبایی و جذابیت محیط خواهد داشت.

علاوه بر روش نصب و مکان نصب، تمامی مواردی که در این قسمت به آن‌ها اشاره شد، بر قیمت پارکت چوبی در خراسان رضوی تأثیر می‌گذارند.

نکات مهم خرید پارکت چوبی در خراسان رضوی

نصب کف‌پوش چوبی در خراسان رضوی در مجموعه پارس آرای کوهستان

شرکت پارس آرای کوهستان از جمله شرکت‌های معتبر و برجسته‌ای است که در حیطه عرضه و ارائه پارکت‌های چوبی در تهران و دیگر شهرها و استان‌ها از جمله خراسان رضوی فعالیت می‌کند. در این مجموعه، کارشناسان و نیرو‌های باتجربه همواره در تلاش هستند تا بهترین و بالاترین کیفیت را به خریداران ارائه نمایند.

قیمت پارکت چوبی در خراسان رضوی باکیفیت و استاندارد بالا در مجموعه پارس آرای کوهستان ارائه می‌شود. این مورد از جمله نقاط قوتی است که باعث شده مشتریان و خریداران زیادی از سراسر کشور برای خرید پارکت به پارس آرای کوهستان مراجعه کنند.

 

برچسب ها: