خرید و قیمت پارکت چوبی در تبریز

تبریز از لحاظ تجهیزات و امکانات به‌عنوان یکی از بهترین شهر‌های ایران شناخته می‌شود. زندگی در این کلان‌شهر حس زندگی در شهری بزرگ و پیشرفته را در شما القا خواهد کرد. شاید شما هم به‌عنوان یکی از ساکنین این شهر زیبا در جستجوی پارکت چوبی متناسب و زیبا برای فضای خانه یا محیط کار خود هستید. انتخاب پارکت از جنس چوب باتوجه‌به تنوع و گوناگونی در الگو، برند، قیمت و طرح امری چالش‌برانگیز خواهد بود.

ازآنجایی‌که تبریز زمستان‌های بسیار سخت و سردی دارد، در بسیاری از منازل از سیستم گرمایش از کف استفاده می‌شود تا علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی، گرمایش بیشتری در محیط ایجاد شود. بنابراین، باید خریداران نوعی از کف‌پوش را انتخاب کنند که مناسب سیستم گرمایش از کف باشد. در این مقاله قصد داریم علاوه بر قیمت پارکت چوبی در تبریز، به ویژگی‌هایی که پارکت مناسب سیستم گرمایش از کف باید دارا باشد بپردازیم.

ویژگی‌های پارکت چوبی مناسب سیستم گرمایش از کف

کف‌پوشی که برای نصب بر روی سیستم گرمایش از کف انتخاب می‌شود، علاوه بر کاهش مصرف انرژی باعث می‌شود که محیط گرم‌تر شود. تقریباً تمامی پارکت‌های چوبی را می‌توان بر روی سیستم‌های گرمایشی از کف نصب نمود. انتخاب کف پوش مناسب سیستم گرمایش از کف یکی از مسائلی است که باعث می‌شود بسیاری از مالکین و خریداران سردرگم شوند. با نصب پارکت چوبی، بی‌شک سطح رفاه ساکنان افزایش‌یافته و محیط خانه نیز گرم‌تر خواهد شد. لازم است که قبل از هر گونه اقدامی ابتدا از خصوصیات کف‌پوشی که مناسب نصب بر روی سیستم گرمایش از کف است، بیشتر آشنا شوید.

ویژگی‌های پارکت چوبی مناسب سیستم گرمایش از کف

  • طرح و بافت مناسب پارکت چوبی

اگرچه انتخاب کفپوش چوبی برای فضا تا حد زیادی به سلیقه فرد بستگی دارد، اما درنظرگرفتن طرح و بافت مناسب و انتخاب اصولی آن یکی از مهم‌ترین عواملی است که باید در انتخاب به آن توجه کنیم. بحث قیمت پارکت چوبی در تبریز موضوعی نیست که آن را نادیده گرفت. برخی طرح‌ها قیمت بالاتری نسبت به دیگر طرح‌ها دارند.

  • ضخامت و چگالی پارکت

برای این که از کارکرد مناسب یک کف‌پوش چوبی که قرار است بر روی سیستم گرمایش از کف نصب شود، آسوده‌خاطر باشیم باید به ضخامت و چگالی آن توجه کنیم. این دسته از کف‌پوش‌ها باید از چگالی بالاتری در مقایسه با دیگر انواع برخوردار باشند. ظاهر این محصولات بسیار ضخیم است. ضخامت کف‌پوش‌های مناسب نصب بر روی سیستم گرمایش از کف بالاتر از ۱۸ میلی‌متر تخمین ‌زده شده است.

  • مقاومت پارکت چوبی در برابر گرما

در کف‌پوش‌هایی که قرار است بر روی سیستم گرمایش از کف نصب شوند، باید از موادی استفاده شده باشد که آن‌ها را در برابر دما و حرارت مقاوم سازد. گرمای کف ساختمان به‌مرورزمان باعث ازبین‌رفتن رطوبت کف‌پوش شده و ممکن است به بافت آن آسیب وارد کند. بنابراین، هنگام خرید به متریال و ساختار پارکت توجه داشته باشید.

مقاومت پارکت چوبی در برابر گرما

بهترین کف‌پوش چوبی برای استفاده در محیط‌های مرطوب و سرد

از آن جایی که تبریز یکی از شهر‌هایی است که در زمستان با باران و برف زیادی همراه است، این سؤال ممکن است برای ساکنین و شهروندان مطرح شود که چه پارکتی مناسب منازل و محیط‌های تجاری آن‌هاست. در این قسمت بهترین کف پوش را برای محیط‌های مرطوب و سرد پیشنهاد کرده‌ایم.

کف‌پوش چوبی ضد خش و ضد آب

پارکت چوبی ضد خش و ضد آب علاوه بر این که از مقاومت بالای در برابر خط‌وخش برخوردار است، باتوجه‌به موادی که در آن به کار گرفته شده در مقابل رطوبت نیز مقاومت بالایی از خود نشان داده است. لایه محافظ این کف‌پوش‌ها باعث شده تا در برابر خط‌وخش و سایش و دیگر آسیب‌های روزمره در‌امان بماند. این دسته از کف‌پوش‌های ضد خش علاوه بر این که برای منازل مناسب هستند، در محیط‌های پر تردد نیز مورداستفاده قرار می‌گیرند.

کف‌پوش چوبی ضد خش و ضد آب

قیمت کف‌پوش چوبی ضد آب و ضدسایش در شهر تبریز

پارکت‌ چوبی ضد آب و ضد خش در طرح و رنگ‌های متنوعی موجود است و کاربرد گسترده‌ای را در معماری و دکوراسیون داخلی فضا‌های تجاری و اداری به خود اختصاص داده‌ است. این طرح و رنگ متنوع و جذاب می‌تواند محیطی خاص و دیدنی را ایجاد کند و حس منحصربه‌فردی را در محیط القا کند. قیمت پارکت چوبی در شهر تبریز یکی از عواملی است که هنگام خرید توسط خریداران حتماً موردتوجه قرار می‌گیرد. اما چه عواملی باعث می‌شود که قیمت کف‌پوش چوبی از نوع ضد آب و ضد خش در تبریز متفاوت باشد؟

  • کیفیت و جنس مواد: هر چه از مواد مرغوب‌تر و درجه یک‌ در ساخت پارکت استفاده شود، مسلماً هزینه بیشتری باید پرداخت شود.
  • طرح و رنگ‌بندی: کف‌پوش‌های چوبی در طرح و رنگ‌های متفاوتی موجود و در دسترس هستند. مسلماً رنگ‌های خاص و ویژه قیمت بالاتر و بیشتری را به خود اختصاص داده‌اند.
  • ضخامت: ضخامت کفپوش نیز بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد. پارکت‌های ضخیم‌تر از قیمت بالاتری هم برخوردار خواهند بود.
  • برند: برند‌های خاص و معروف که در صنعت پارکت فعالیت می‌کنند، غالباً قیمت بالاتری هم دارند و آن‌هایی که باکیفیت‌تر و موثق‌تر هستند معمولاً هزینه بیشتری را طلب می‌کنند.

قیمت پارکت چوبی در تبریز تحت‌تأثیر این پارامتر‌ها قرار می‌گیرد. در نظر داشته باشید که ممکن است قیمت‌ پارکت در بازار متفاوت باشد و در طول زمان نیز تغییر کند.

قیمت کف‌پوش چوبی ضد آب و ضدسایش در شهر تبریز

خرید پارکت‌های چوبی ضد آب و ضد خش از مجموعه پارس آرای کوهستان

اگر تمایل دارید با انتخاب پارکت چوبی ضد آب و ضد خش، محیط خود را در مقابل هر گونه خش و یا رطوبت حفظ کنید، توصیه می‌کنیم از محصولات بی‌نظیر مجموعه پارس آرای کوهستان دیدن فرمایید. این مجموعه با در اختیار داشتن کارشناسانی باتجربه به شما کمک می‌کند تا باتوجه‌به شرایط آب‌وهوایی، بهترین گزینه را انتخاب کنید. محصولات در طرح و رنگ‌های مختلفی در پارس آرای کوهستان در دسترس هستند که به شما کمک می‌کنند تا فضایی زیبا و استثنایی برای خود ایجاد کنید.

پارس آرای کوهستان سال‌هاست که با ارائه خدمات باکیفیت در زمینه نصب پارکت در تمامی نقاط ایران از جمله تبریز توانسته رضایتمندی مشتریان و خریداران را جلب کند. فرقی ندارد کجای ایران زندگی می‌کنید، این امکان برای شما مهیاست تا با کارشناسان و همکاران این مجموعه تماس برقرار کرده و از قیمت پارکت‌های چوبی مناسب محیط و شرایط زندگی خود مطلع شوید.

 

برچسب ها: