قیمت پارکت چوبی در البرز

هر چیزی در طول زمان با تغییراتی مواجه می‌شود. اما چوب و جذابیت آن در قالب پارکت چوبی در گذر زمان دستخوش هیچ‌گونه تغییری نشده است. همچنین ارزش بیشتری پیدا کرده. در ساخت پارکت، از چوب‌ درختان مختلفی استفاده می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به راش، افرا، گردو، بلوط، زبان‌گنجشک و… اشاره کرد. به دلیل استفاده از چوب‌های متفاوت در ساخت این محصول، قیمت پارکت چوبی در البرز متغیر است.

آب‌وهوای البرز در فصولی همچون بهار و تابستان خنک و معتدل و در زمستان و پاییز هم بسیار سرد است. برای شهر‌هایی با چنین آب و هوایی، پارکت موردنظر ما باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت پارکت چوبی در البرز بپردازیم، در ادامه با ما همراه باشید.

چوب‌های باارزش و باکیفیت برای محیط‌های سرد و یخ‌بندان

همان‌طور که می‌دانید، در ساخت پارکت‌های چوبی از چوب طبیعی درختان استفاده می‌شود. طبیعی بودن چوب باعث زیبایی فضای خانه می‌شود. هر چوبی دارای ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فردی است که آن را به گزینه‌ای مناسب برای شرایط آب‌وهوایی مختلف تبدیل می‌کند. در این قسمت با ما همراه باشید تا شما را با پارکت چوبی مناسب محیط‌های سرد بیشتر آشنا کنیم.

چوب‌های باارزش و باکیفیت برای محیط‌های سرد و یخ‌بندان

کف‌پوش چوبی بلوط

بلوط یکی از چوب‌هایی است که به استحکام و مقاومت بالا در برابر سایش و خط‌وخش شناخته می‌شود. همچنین، گزینه‌ای مناسب برای پوشاندن کف خانه یا محیط کار است. این چوب از عمر طولانی برخوردار بوده و به لطف رنگ طلایی‌اش، زیبایی خاصی به محیط شما می‌بخشد.

چوب بلوط دارای چگالی و سختی زیادی است و در محیط‌هایی که تردد و رفت‌وآمد زیادی در آن صورت می‌پذیرد، گزینه‌ای ‌ایده‌آل است. بر اساس نظرسنجی و آزمایش‌های انجام شده، استحکام پارکت‌های چوبی بلوط در مقابل رطوبت، پوسیدگی و حمله حشرات ثابت شده است. می‌توان گفت که قیمت پارکت چوبی در البرز از نوع بلوط باتوجه‌به این ویژگی‌ها بالاتر از سایر کف‌پوش‌ها است.

کف‌پوش چوبی گیلاس و حفظ گرمای خانه

گیلاس به‌عنوان یک چوب سخت و لوکس شناخته می‌شود. این چوب دارای رنگ قهوه‌ای متمایل به قرمز است که باعث بخشیدن عمق و بعد بیشتر به پارکت‌های چوبی می‌شود. چوب گیلاس در مقایسه با بلوط نرم‌تر است، اما اگر به‌خوبی از آن استفاده و نگهداری شود، دوام و مقاومت خود را حفظ خواهد کرد.

 گیلاس از آن دسته چوب‌هایی است که باگذشت زمان کهنه می‌شود و این امر باعث می‌شود که بتوانید در خانه‌ای به سبک روستیک زندگی کنید. این چوب نیز گزینه‌ای مناسب برای محیط‌های سردسیری از جمله البرز به شمار می‌رود.

کف‌پوش چوبی ساج

ساج چوبی جنگلی است که در مناطق گرمسیری رویش می‌کند. این چوب در برابر آب مقاومت بسیار بالایی دارد و برای محیط‌های سردسیر که رطوبت و بارندگی زیادی در آن رخ می‌دهد نیز گزینه‌ای مناسب است. ماندگاری و طول عمر کفپوش چوبی ساج بالاست و برای قسمت پذیرایی که رفت‌وآمد زیادی در آن رخ می‌دهد، گزینه‌ای ‌ایده‌آل است.

کف‌پوش چوبی ساج

کف‌پوش چوبی راش

چوب راش دوام، زیبایی و مقاومت بالایی دارد. رنگ زرد روشن این چوب خانه شما را متمایز خواهد ساخت. از این چوب نیز به‌عنوان یکی از چوب‌های باارزش در محیط‌های سردسیری کار می‌شود.

کف‌پوش چوبی بامبو برای مناطق سردسیری

بامبو یک گیاه بسیار مستحکم و مقاوم است. سختی آن با بلوط و راش تقریباً یکسان است. استفاده از پارکت چوبی بامبو، ظاهر خانه را مدرن می‌سازد. مقاومت این پارکت در برابر رطوبت و نفوذ حشرات به اثبات رسیده است. همچنین، برای مناطق سردسیری و بارانی همچون البرز گزینه‌ای ‌ایده‌آل خواهد بود.

5 عامل مؤثر بر قیمت پارکت چوبی در البرز

قیمت پارکت چوبی در البرز باتوجه‌به چوبی که در ساخت محصول به کار گرفته شده، کیفیت و… متفاوت خواهد بود. در این قسمت از مقاله قصد داریم به عوامل مؤثری که باعث می‌شوند قیمت پارکت در مناطق سردسیر متفاوت و متغیر باشد، بپردازیم.

1. مواد باکیفیت پارکت چوبی

کیفیت چوبی که برای ساخت کف‌پوش به کار گرفته می‌شود، در قیمت آن تأثیرگذار خواهد بود. این عامل را می‌توان مهم‌ترین عامل در تعیین قیمت دانست.

مواد باکیفیت پارکت چوبی

2. ضخامت بالای پارکت

ضخامت بالا یکی از پارامتر‌هایی است که تا حدی بر قیمت کف‌پوش چوبی در مناطق سردسیر تأثیر می‌گذارد. استفاده از پارکت چوبی ضخیم باعث می‌شود که سرمای کمتری در روز‌های زمستانی به خانه نفوذ کند و براین‌اساس باید انتظار قیمت بیشتری هم داشته باشیم.

3. پیچیده بودن طرح و الگوی پارکت‌های چوبی

قیمت کفپوش چوبی در البرز می‌تواند تحت‌تأثیر پیچیدگی طرح این محصول قرار گیرد. مسلماً انتخاب طرح‌های پیچیده؛ مانند شاه‌ماهی وقت بیشتری از نصاب گرفته و قیمت بیشتری هم اعلام خواهد شد.

4. شرکت تولید‌کننده پارکت چوبی

یکی دیگر از عوامل مؤثر بر قیمت این محصولات، برندی است که کف‌پوش را تولید می‌کند. امروزه خرید هر محصولی که برند باشد، قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

5. پارکت و دارابودن کارت ضمانت

کارت ضمانت یا همان گارانتی نشان می‌دهد که محصول یا همان پارکت چوبی دارای کیفیت بالایی است و در واقع باعث می‌شود که خریدار با اعتماد بیشتری خرید خود را انجام دهد.

تمامی مواردی که در این قسمت به آن‌ها اشاره‌ شد، بر قیمت پارکت‌های چوبی از هر نوع و هر چوبی که باشند تأثیر می‌گذارند. توصیه می‌کنیم برای اطمینان بیشتر از کارایی محصول، به دنبال پرداخت کمترین هزینه نباشید و باکیفیت‌ترین پارکت‌های چوبی را انتخاب کنید. با این انتخاب، سال‌ها از مزایای بی‌نظیر این کف‌پوش‌ها بهر‌ه‌مند خواهید شد.

پارکت و دارابودن کارت ضمانت

پارس آرای کوهستان مرجعی مطمئن برای خرید و نصب کف‌پوش چوبی

پارکت چوبی از چوب‌های متفاوتی ساخته شده‌اند. هر یک از این پارکت‌ها مناسب محیط و شرایط آب‌وهوایی خاصی هستند. پارس آرای کوهستان یکی از شرکت‌های بسیار مطمئنی است که رضایت بسیاری از مشتریان را کسب نموده است. پارکت‌های باکیفیت و استاندارد پارس آرای کوهستان، همیشه رضایت مشتری  برآورده شده است.

مجموعه ما سال‌هاست که در زمینه نصب و اجرای پارکت‌های چوبی در مدل‌های متنوع در شهر‌های مختلف فعالیت می‌کند. همچنین درصد بالایی از رضایت و کیفیت در خدمات را به خود اختصاص داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پارکت چوبی در البرز و یا مدل و نوع پارکت می‌توانید با کارشناسان پارس آرای کوهستان ارتباط برقرار کنید تا راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

 

برچسب ها: