قیمت پارکت چوبی در آذربایجان شرقی

نصب پارکت چوبی یکی از پرتقاضاترین خدماتی است که در ساختمان‌سازی شاهد آن هستیم. کف‌پوش چوبی به‌عنوان یکی از محصولات پوشاننده سطح موفق شده طرف‌داران زیادی را به خود جلب کند. پارکت چوبی با برخورداری از جلوه بسیار جذاب این قابلیت را دارند که حس و حال فضا و خانه را به‌شدت تحت‌تأثیر قرار دهند.

آذربایجان شرقی یکی از مناطق سردسیر و کوهستانی کشورمان است. متقاضیان زیادی را برای نصب پارکت به خود اختصاص داده است. از آن جایی که این شهر زمستان‌های بسیار سردی دارد، لازم است که علاوه بر آشنایی با یک پارکت مناسب برای این آب‌وهوا، از شرایط نصب پارکت در این شهر برای جلوگیری از آسیب و افزایش طول عمر این محصول نیز آگاه شویم تا بتوانیم بهترین تصمیم‌گیری را برای خرید اتخاذ کنیم.

در این مقاله علاوه بر ذکر نکات مهم برای خرید و قیمت پارکت چوبی در آذربایجان شرقی ، نوعی پارک از جنس چوب درخت کاج را به شما معرفی می‌کنیم. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

5 اصل مهم برای نصب پارکت چوبی در آذربایجان شرقی

رعایت اصول و نکات خاص در حین نصب پارکت چوبی باعث می‌شود تا بهترین نتیجه از کار به دست آید. فراموش نکنید که درصورتی‌که حتی گران‌ترین پارکت را خریداری کرده باشید، اما نکات مهم در نصب پارکت را رعایت نکرده باشید، به نتیجه مطلوبی دست نخواهید یافت. در این قسمت از مقاله قصد داریم تا نکات مهم برای نصب کف پوش چوبی در آذربایجان شرقی را ذکر کنیم که باعث می‌شود این دسته از محصولات طول عمر بیشتر و ماندگاری بهتری داشته باشند.

5 اصل مهم برای نصب پارکت چوبی در آذربایجان شرقی

1. رعایت نظم در اجرای پارکت

مهم‌ترین نکته برای نصب پارکت چوبی در آذربایجان شرقی، رعایت نظم و ترتیب در قراردادن پارکت است. پارکت‌ها باید به‌صورت کاملاً منظم و یکنواخت در کنار یکدیگر قرار گیرند تا جلوه‌ای مناسب و جذاب برای شما ایجاد کنند. اگر به دلایلی فاصله بین تعدادی از تایل‌های پارکت‌ به‌خوبی رعایت نشود، بقیه آن‌ها نیز با مشکل مواجه می‌شوند و می‌توانند خسارت‌های زیادی برای خریدار به همراه داشته باشند.

کمک‌گرفتن از یک نصاب حرفه‌ای و باتجربه اگرچه باعث می‌شود که قیمت پارکت چوبی در آذربایجان شرقی افزایش یابد، اما مطمئناً چنین فرد باتجربه و متخصصی می‌داند که می‌بایست هنگام چیدمان پارکت، نظم و ترتیب را اولویت قرار دهد و به اصول مهم در نصب توجه داشته باشد.

2. اندازه‌گیری دقیق برای نصب پارکت

اندازه‌گیری دقیق محیط نیز یکی دیگر از نکات مهم در روش نصب پارکت چوبی است. قبل از هر اقدامی باید متراژ موردنظر خود را اندازه بگیرید. بسیاری از خریداران ترجیح می‌دهند ده متر بیشتر از متراژ فضای موردنظر خود، پارکت خریداری کنند که البته فکر بدی هم نیست. توصیه می‌کنیم رنگ‌های پارکت و قرنیز را نزدیک به هم انتخاب کنید تا اگر در هنگام نصب اشتباهی رخ داد چندان محسوس نباشد. کمک‌گرفتن از نصاب حرفه‌ای می‌تواند از چنین اشتباهاتی جلوگیری کند.

3. ابزار موردنیاز برای نصب پارکت چوبی

نصب قطعات چوبی نیز مانند سایر کار‌های فنی نیازمند ابزار خاص خود است که ابتدا باید آن‌ها را تهیه کنید.

4. نصب پارکت و زیرسازی محکم و بدون رطوبت

مهم‌ترین نکته در نصب پارکت این است که کف‌پوش برای نصب نیاز به سطحی صاف، مسطح و محکم دارد. علاوه بر این، زیرسازی که برای نصب پارکت در نظر گرفته شده، باید عاری از هرگونه رطوبت باشد. رطوبت می‌تواند به یکی از دشمنان اصلی کف‌پوش‌های چوبی تبدیل شود، بنابراین توصیه می‌کنیم حداقل ۲ تا ۶ ماه پس از زیر سازی نسبت به نصب پارکت اقدام نمایید.

نصب پارکت و زیرسازی محکم و بدون رطوبت

5. توجه به سطح زیرین

پارکت چوبی از جمله پوشش‌هایی است که امکان نصب آن بر روی تمامی سطوح امکان‌پذیر است. سطح زیرین می‌تواند موزاییک، سرامیک، سنگ و یا سیمان باشد. بهترین و به‌صرفه‌ترین سطح برای پارکت کردن موزاییک است. خریدار را متحمل پرداخت هزینه‌های بیشتر نمی‌کند. اما سطح زیرین هر چه که باشد باید به‌خوبی صاف و هموار و سپس نسبت به نصب پارکت اقدام شود.

تمام نکات و اصولی که در این قسمت به آن‌ها اشاره شد، توسط یک نصاب حرفه‌ای در نظر گرفته می‌شود. بنابراین، یکی از عواملی که بر قیمت پارکت چوبی در آذربایجان شرقی تأثیر می‌گذارد، استخدام یک نصاب حرفه‌ای است. نصب پارکت به‌صورت اصولی و با رعایت این نکات بر طول عمر و ماندگاری کف‌پوش شما می‌افزاید.

قیمت کف‌پوش چوبی کاج در آذربایجان شرقی

درخت کاج به طول عمر بالا شناخته می‌شود. این درخت قادر است در مناطق گوناگونی از جمله شمال و غرب آمریکا و برخی از نواحی روسیه و مکزیک رشد کند. از آن جایی که ساکنین آذربایجان شرقی زمستان‌های سردی را باید پشت سر بگذارند، انتخاب کف‌پوشی که بتواند محیط خانه آن‌ها را گرم نگه دارد، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

پارکت چوبی کاج یکی از کف‌پوش‌هایی است که مناسب مناطق کوهستانی و سردسیر است. علاوه بر بخشیدن جلوه زیبا و بی‌نظیر به خانه، روز‌های گرم و دلپذیری را در فصل زمستان به ارمغان خواهد آورد. باتوجه‌به مزایایی همچون طول عمر مفید، تطابق زیستی با شرایط مختلف محیطی و استقامت بالا، قیمت این پارکت چوبی در رده نسبتاً بالایی قرار دارد.

قیمت کف‌پوش چوبی کاج در آذربایجان شرقی

خرید کف‌پوش چوبی کاج از مجموعه پارس آرای کوهستان

پارس آرای کوهستان زمان زیادی است که خدمات خود در زمینه ارائه و نصب پارکت‌های چوبی را علاوه بر تهران در دیگر شهر‌ها و استان‌ها نیز ارائه می‌دهد. این مجموعه همچنان مفتخر است که رضایت مشتریان زیادی را با ارائه و نصب پارکت‌های چوبی باکیفیت در اقصی‌نقاط ایران برآورده می‌سازد.

کیفیت بالا در ارائه خدمات، پاسخگویی به مشتریان و نصب پارکت در دیگر شهرها باعث شده، مجموعه پارس آرای کوهستان به عنوان شرکتی محبوب شناخته شود. پارکت‌های این مجموعه با فناوری و تکنولوژی‌های مدرن طراحی و ساخته شده‌اند. همین مسأله باعث افزایش تقاضا برای خرید این پارکت‌ها روز به روز افزایش یابد.

کارشناسان و همکاران باتجربه پارس آرای کوهستان در این مجموعه آماده پاسخگویی به مشتریان عزیز در تمام استان‌های ایران هستند. برای خرید و استعلام قیمت پارکت چوبی در آذربایجان شرقی با کارشناسان مجموعه پارس آرای کوهستان در ارتباط باشید، تا شما را برای خرید بهترین و باکیفیت‌ترین کفپوش چوبی، متناسب با نیاز و شرایط آب‌وهوایی راهنمایی کنند.

 

برچسب ها: