قیمت پارکت متری

مزایای پارکت چوبی باعث شده تا این کف‌پوش جایگاه ویژه‌ای در محیط‌های مسکونی و تجاری داشته باشند. از آن جایی که علاوه بر تنوع در مدل، شاهد تفاوت قیمت این محصول در بازار هستیم، انتخاب پارکت چوبی باتوجه‌به در اختیار داشتن بودجه محدود کمی سخت خواهد بود. قیمت پارکت متری از جمله فاکتورهایی است که هنگام خرید این محصول از اهمیت خاصی برخوردار است.

زیرا با درنظرگرفتن و محاسبه قیمت است که می‌توانیم بودجه خود را برای خرید محصولی باکیفیت ارزیابی کنیم. در این مقاله قصد داریم به فاکتورهایی بپردازیم که بر قیمت پارکت به‌صورت متری تأثیر می‌گذارند. آگاهی از این فاکتورها به ما کمک می‌کند تا خریدی خوب و ماندگار را تجربه کنیم.

عوامل مؤثر بر قیمت پارکت چوبی متری

خرید یک پارکت مناسب که از مرغوبیت بالایی نیز برخوردار است، تأثیر چشمگیری بر دکوراسیون محیط ایفا می‌کند و در واقع ظاهر محیط را به شکل خیره‌کننده‌ای دگرگون خواهد کرد. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پوشش کف محیط، خرید پارکت‌های چوبی است. این پارکت‌ها به دلیل تنوع در طرح و رنگ و مدل، برای به‌کارگیری در هر دکوراسیون با هر وسیله‌ای مناسب هستند.

به دلیل ماندگاری بالا نیز به یکی از ایده‌آل‌ترین انتخاب‌ها برای پوشاندن کف و دیوار تبدیل شده‌اند. از جمله نکاتی که هنگام خرید پارکت چوبی در نظر گرفته می‌شود، قیمت پارکت متری است. در این قسمت قصد داریم به آن دسته از عواملی بپردازیم که بر قیمت پارکت‌های چوبی به‌صورت متری تأثیر می‌گذارند.

عوامل مؤثر بر قیمت پارکت چوبی متری

درنظرگرفتن متراژ و مساحت فضا برای نصب پارکت

پارکت‌های چوبی ممکن است در قالب متری خریداری شوند. لازم است که قبل از خرید پارکت چوبی نسبت به اندازه‌گیری متراژ و مساحت لازم اقدام کنید تا بتوان هزینه را سنجید. مسلماً یکی از فاکتورهایی که بر قیمت پارکت به‌صورت متری تأثیر می‌گذارد، میزان پارکتی است که برای پوشاندن فضا موردنیاز است.

قبل از این که مدلی را انتخاب نمایید، بهتر است متراژ را اندازه‌گیری کنید تا بتوانید حدود قیمت پارکت را بسنجید. بهتر است متراژ پارکت را کمی بیشتر از اندازه دقیق آن در نظر گرفته و چند متر بیشتر خریداری نمایید. همیشه در خانه فضاهای پرتی وجود دارند که ممکن است به پارکت بیشتری نیاز باشد.

کیفیت پارکت‌های چوبی

برای ارزیابی قیمت پارکت چوبی، عامل دیگری نیز وجود دارد. بسته به کیفیت و مرغوبیت پارکت، قیمت‌های متغیری برای آن نیز پیشنهاد می‌شود. انواع مختلفی از پارکت با کیفیت‌های متفاوت در بازار موجود است. در حین خرید پارکت باید کیفیت محصول در نظر گرفته شود. با خرید از شرکت‌های دارای اعتبار و شناخت صحیح برندهای مختلف می‌توانید از پارکت‌های باکیفیت بهره‌مند شوید.

این موضوع نیز از جمله عوامل مهم قبل از خرید این محصول به شمار می‌روند. البته بر اساس فضایی که قرار است پارکت در آن نصب شود، پارکت‌های مختلفی وجود دارند. مقاومت در برابر رطوبت، مقاومت در برابر خط‌وخش و همچنین استقامت در مقابل حرارت از دیگر عوامل تعیین‌کننده قیمت پارکت محسوب می‌شوند.

شاید برای خریداری از یک برند باکیفیت نیاز باشد که هزینه بیشتری را پرداخت کنید، اما در مقابل از کیفیت بالا و ماندگاری طولانی مدت آن مطمئن خواهید بود. به علاوه، در این شرایط احتمال کمی وجود دارد که پارکت خراب و نیاز به تعمیرات داشته باشد. پارکت‌هایی که از کمپانی‌هایی همچون باورک سوئیس و بوئن آلمان وارد می‌شوند از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. البته نمی‌توان کیفیت برخی از محصولات خوب داخلی را نیز نادیده گرفت.

کیفیت پارکت‌های چوبی

ضخامت پارکت‌های چوبی

با درنظرگرفتن میزان رفت‌وآمد و همچنین کاربری فضا، پارکت‌های چوبی در ضخامت‌های متفاوتی تولید می‌شوند. همین امر باعث تغییر قیمت این محصول شده است. مسلماً پارکت‌های چوبی ضخیم‌تر، در برابر سرما و گرما عایق بهتری خواهند بود. هنگام خرید پارکت چوبی، درنظرگرفتن میزان ضخامت با توجه به محیطی که قرار است از محصول در آن استفاده شود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مسلماً می‌دانید که با افزایش ضخامت پارکت‌های چوبی، باید انتظار پرداخت هزینه بیشتری را نیز داشته باشید.

انتخاب پارکت‌های چوبی باتوجه‌به برند

برندهای ایرانی بسیاری نیز در زمینه تولید پارکت‌های چوبی فعالیت می‌کنند. مسلماً نمی‌توان کیفیت خوب و قابل‌قبول برخی از این برندهای ایرانی را نادیده گرفت. اما بسیاری از افراد خرید پارکت‌های چوبی خارجی را ترجیح می‌دهند. برندهای معتبر و شناخته شده قیمت‌های بالاتری را برای محصولات خود اعلام می‌کنند. بسیاری از خریداران ترجیح می‌دهند از محصولات باکیفیت‌تر استفاده کنند و در مقابل پرداخت هزینه بیشتر، مطمئن خواهند بود که محصول ماندگار‌تری را تحویل خواهند گرفت.

انتخاب پارکت‌های چوبی باتوجه‌به برند

گارانتی پارکت‌های چوبی

در بسیاری از فروشگاه‌ها و مراکز فروش و ارائه پارکت، ضمانت و گارانتی محصول به مشتری ارائه می‌شود تا کیفیت بالای آن تضمین شود و در صورت بروز ایراد فنی، تعویض این محصول امکان‌پذیر باشد. ارائه گارانتی توسط فروشنده حاکی از کیفیت بالای محصول و به نحوی نیز نشان‌دهنده اعتبار فروشگاه است. طبیعتاً کالاهایی که با گارانتی ارائه می‌شوند، قیمت بالاتری را برای خرید پارکت به‌صورت متری ارائه خواهند داد.

هزینه نصب و راه‌اندازی پارکت‌های چوبی متری

افرادی که در زمینه نصب پارکت‌های چوبی فعالیت می‌کنند باید در این حیطه تبحر کافی را داشته باشند و با بهره‌گیری بهترین متریال و در اختیار داشتن تجهیزات مناسب، پارکت را نصب کنند. اصولی که برای زیرسازی پارکت لازم است از جمله به‌کارگیری فوم پارکت، تأثیر زیادی بر قیمت پارکت به‌صورت متری خواهد داشت. به‌علاوه، بیشتر بودن مساحت و متراژ کف بر هزینه نصب پارکت‌های چوبی می‌افزاید. در نتیجه یکی دیگر از فاکتورها هنگام خرید، هزینه نصب اصولی پارکت چوبی است که توسط افراد متخصص انجام می‌شود.

هزینه نصب و راه‌اندازی پارکت‌های چوبی متری

خرید پارکت‌های چوبی خوب و باکیفیت از مجموعه پارس آرای کوهستان

پارکت‌های چوبی از جمله محصولاتی هستند که شاهد انواع مدل و طرح‌های مختلفی از آن در بازار هستیم. نصب اصولی پارکت چوبی یکی از عوامل مؤثر بر قیمت این دسته از کف‌پوش‌هاست. مشتریان عزیز می‌توانند بعد از استعلام قیمت پارکت به‌صورت متری و دریافت مشاوره خرید از کارشناسان در پارس آرای کوهستان از خدمات بی‌نظیر و حرفه‌ای نصب پارکت‌ در این مجموعه بهره‌مند شوند.

انواع مختلف پارکت‌های خارجی که از کمپانی‌های سوئیس و آلمان وارد می‌شود در این مجموعه قابل خریداری هستند. مجموعه پارس آرای کوهستان با ارائه محصولات باکیفیت در افزایش و جلب رضایت مشتریان، عملکرد خوب و چشمگیری داشته است.

 

برچسب ها: