قیمت و نصب پارکت چوبی در اصفهان

نصب پارکت چوبی یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها در منزل و محیط است. پارکت چوبی باعث زیبا و مدرن‌شدن فضا خواهد شد. بسیاری از ما برای انتخاب پارکت دچار سردرگمی می‌شویم. دلیل این سردرگمی تنوع گسترده این محصول در بازار است. البته نقش بودجه را در این میان نباید نادیده گرفت. در کنار توجه به بودجه، باید پارکتی را انتخاب کرد که علاوه بر هماهنگی با محیط و دکوراسیون خانه با شرایط آب‌وهوایی فضا نیز سازگار باشد.

اصفهان از لحاظ آب‌وهوایی در سه دسته قرار می‌گیرد. آب‌وهوای آن را می‌توان خشک، نیمه‌مرطوب و خشک دانست. اگر ساکن این شهر هستید و قصد استفاده از پارکت چوبی برای پوشاندن کف منزل خود دارید، در این مقاله همراه ما باشید تا قیمت و نصب پارکت چوبی در اصفهان را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم.

خرید، قیمت و نصب پارکت‌ چوبی در اصفهان

برای افزایش طول عمر و ماندگاری پارکت چوبی، لازم است نوعی از پارکت انتخاب شود که با شرایط آب‌وهوایی محیط موردنظر سازگار باشد. همان‌طور که در ابتدای مقاله گفته شد، اصفهان از شهر‌هایی است که هر دو هوای خشک و مرطوب را شامل می‌شود. در این قسمت قصد داریم آن دسته از پارکت‌های چوبی را معرفی کنیم که برای این شرایط آب‌وهوایی مناسب و کارآمد هستند.

خرید، قیمت و نصب پارکت‌ چوبی در اصفهان

نصب پارکت‌های چوبی مهندسی شده در اصفهان

پارکت‌های چوبی مهندسی شده در دسته کف‌پوش‌هایی قرار گرفته که به‌صورت متداول به کار گرفته می‌شود. این کف‌پوش علاوه بر این که برای نصب در محیط‌های خشک و مرطوب مناسب است، از مزایای دیگری همچون قابلیت بازسازی آسان، نظافت راحت و بدون دردسر برخوردار است.

چوب بلوط یا افرا به شکل چندلایه در قسمت زیرین کف‌پوش‌های مهندسی شده به کار گرفته شده و همین مسئله منجر به القای احساس حضور در دل طبیعت در فضا خواهد شد. قرارگرفتن چندلایه بر روی یکدیگر بادقت تمام و به شکل مهندسی باعث افزایش مقاومت و استقامت این پارکت‌ها در مقابل سایش و فشار خواهد شد.

نصب کف‌پوش چوبی بامبو برای محیط‌های مرطوب

پارکت‌ چوبی بامبو همان‌طور که از نامش پیداست، از ساقه و نی گیاهی به نام بامبو ساخته می‌شود. این پارکت علاوه بر کیفیت و ظاهر آراسته از مزایای شگرفی نیز برخوردار است. در رنگ‌های مختلفی ارائه و به محیط ظاهری دراماتیک و احساسی می‌بخشد. همچنین، دارای جذابیت و ماندگاری بسیار بالایی است. رنگ‌های این پارکت متنوع هستند. قابلیت هماهنگی و سازگاری با هر سبک و سلیقه‌ای را دارند.

پارکت‌های چوبی ماهون

یکی دیگر از پارکت‌های چوبی که مخصوص محیط‌های خشک است، کف پوش چوبی ماهون است. این درختان بسیار بادوام و دارای عمر طولانی هیتند. از نظر تنوع، این پارکت در طرح و رنگ‌بندی زیادی موجود است. علاوه بر زیبایی، خرید این پارکت باعث ارزش ملک شما خواهد شد و این هم یکی دیگر از مزایای پارکت‌های چوبی ماهون محسوب می‌شود.

پارکت‌های چوبی ماهون

نکات مهم برای خرید کف‌پوش چوبی در اصفهان

برای خرید کف‌پوش چوبی در اصفهان، علاوه بر کیفیت باید نکات دیگری را مدنظر قرار دهیم که در این قسمت به آن‌ها می‌پردازیم.

نصب پارکت با درنظرگرفتن کاربری

یکی از نکاتی که قبل از انتخاب و خرید پارکت چوبی باید در نظر گرفته شود، این است که قرار است کفپوش در چه مکانی نصب شود و کاربری فضا چیست. مسلماً کف‌پوشی که قرار است در محیط خانه نصب شود با محیط کار، دارای تفاوت‌هایی است. علاوه بر کاربری، لازم است که منطقه جغرافیایی که در آن ساکن هستید و همچنین میزان رطوبت هوا را در نظر بگیرید.

قیمت پارکت چوبی در اصفهان

از دیگر معیار‌هایی که باید هنگام خرید کف‌پوش باید مدنظر قرار داده شود. قیمت پارکت است. انواع کف‌پوش‌ها در جنس و ابعاد مختلف که باعث تفاوت در قیمت آن‌ها می‌باشد. با آگاهی از قیمت می‌توانید باتوجه‌به بودجه خودتان در مورد هزینه‌ای که قرار است صرف خرید پارکت کنید، تصمیم بگیرید. در این صورت هنگامی که برای خرید مراجعه می‌کنید، دچار سرگردانی نخواهید شد.

ممکن است بودجه شما از قیمت پارکت چوبی مد نظرتان کمتر باشد و مجبور به خرید کف‌پوشی با قیمت پایین‌تر شوید. اما توصیه ما این است که هیچگاه کیفیت را فدای قیمت پایین‌تر نکنید. با خرید پارکت‌های چوبی باکیفیت در هزینه‌های آتی صرفه‌جویی خواهید کرد.

درنظرگرفتن دکوراسیون منزل برای نصب پارکت

سبک دکوراسیون منزل و یا محیط کار شما تعیین‌کننده کف‌پوشی است که برای فضای خود انتخاب می‌کنید. هنگامی که برای خرید کف‌پوش به مراکز خرید مراجعه می‌کنید باید توجه داشته باشید که جنس و طرح و رنگ پارکت انتخابی با دکوراسیون و معماری داخلی محیط شما سازگار باشد.

ابعاد فضای مدنظر برای نصب پارکت چوبی

یکی از سؤالاتی که از خریداران هنگام خرید پارکت چوبی سؤال می‌شود، ابعاد فضایی است که قرار است پارکت شود. برای ارائه پاسخ دقیق و صحیح به این سؤال باید بدانید چه ابعادی را قرار است پارکت کنید و قبل از خرید حتماً نسبت به اندازه‌گیری ابعاد خود اقدام نمایید. این کار به شما کمک می‌کند تا در حین انجام کار، کفپوش کم و یا زیاد نشود.

نکات مهم برای خرید کف‌پوش چوبی در اصفهان

پارس آرای کوهستان مرجع خرید پارکت‌های مناسب و باکیفیت

قبل از خرید، استعلام قیمت و نصب پارکت چوبی در اصفهان متراژ، تردد در محیط و سبک موردنظرتان را درنظر بگیرید. کف‌پوش چوبی یکی از مهم‌ترین عناصریست که تغییرات بی‌نظیری را در دکوراسیون داخلی به وجود می‌آورد. به همین دلیل می‌توان ادعا کرد که انتخاب و خرید پارکت از تصمیمات مهم است. می‌توان برای طراحی داخلی محیط خانه و یا محیط کار آن را اتخاذ کرد.

مجموعه پارس آرای کوهستان با سال‌ها سابقه و تجربه در زمینه عرضه پارکت‌های باکیفیت و بادوام فعالیت می‌کند. این مجموعه در حقیقت به‌عنوان نماینده رسمی شرکت‌هایی همچون بوئن آلمان و باورک سوئیس در ایران فعالیت می‌کند. این برند‌ها از جمله شناخته شده‌ترین و معتبرترین‌ها در حیطه پارکت چوبی هستند.

همچنین، استاندارد کیفی بالایی را به خود اختصاص داده‌ است. پارس آرای کوهستان سابقه اجرای پروژه در زمینه نصب پارکت در شهرستان‌ها را دارا است و در حال حاضر نیز این خدمات را به مشتریان عزیز در اصفهان و دیگر شهرستان‌ها ارائه می‌دهد.

 

برچسب ها: