مقایسه قیمت‌ها و انتخاب بهترین چوب ترموود برای بهره‌مندی از مزایای آن

چرا مقایسه قیمت‌ها و انتخاب بهترین چوب ترموود مهم است؟ ترموود یکی از برترین متریال‌های ساختمانی است که امکان استفاده از آن در بخش‌های مختلف دکوراسیون داخلی و خارجی وجود دارد. این محصول یکی از تولیدات تمام چوب می‌باشد که در ساخت آن تماماً از چوب و مشتقات آن استفاده شده است. همین موضوع نیز باعث می‌شود که شما با استفاده از ترموود به طور کامل از مزایای این چوب بهره‌مند شوید و یک دکوراسیون حرفه‌ای چوبی برای خود بسازید. در این مطلب از سایت پارس آرای کوهستان قصد داریم شما با را با محدوده قیمتی بعضی از رایج‌ترین مدل‌های ترموود موجود در بازار آشنا کنیم.

 

در ادامه این بخش در قالب جدولی قصد داریم به شکل بازه‌ای قیمت بعضی از پرکاربردترین انواع ترموود وارداتی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم:

نوع محصول قیمت در هر متر مربع
ترموود 92*16 c3 2/000/000 – 3/000/000
ترموود (20-16) میل c3 2/000/000 – 3/500/000
ترموود 120*19 c1
ترموود 118*18 d4
2/000/000 – 3/000/000

2/500/000 – 3/200/000

تایل Hardwood 900-700 هزار تومان
ترموپاین با گره (گره پروانه‌ای) 2/600/000 – 3/200/000
ترموپاین بدون گره 4/000/000 – 6/000/000

مقایسه قیمت‌ها و انتخاب بهترین چوب ترموود در بین محصولات مشابه

در زمینه مقایسه قیمت‌ها و انتخاب بهترین چوب ترموود یکی از سؤالاتی که مطرح می‌شود این است که چرا قیمت ترموود در مقایسه با سایر متریال‌ها و پروفیل‌ها بالاتر می‌باشد؟ به‌طورکلی باید گفت که هزینه تولید در قیمت ترموود تأثیرگذار است. قیمت بالاتر این محصول در بازار بدون شک در درجه اول از هزینه تولید آن نشات می‌گیرد چرا که تولیدکننده ناچار به‌صرف هزینه بیشتر برای تولید این محصول می‌باشد.

کشور ایران به‌عنوان یک کشور با منابع چوبی کم به طور طبیعی برای تأمین چوب خود یا دست به واردات می‌زند یا از منابع داخلی استفاده می‌کند. منابع داخلی نیز به علت کم‌بودن قیمت خرید را کمی بالا می‌برد. در بحث واردات نیز باتوجه‌به هزینه حمل‌ونقل، ارز و ورود آن به محیط کارخانه باعث می‌شود که هزینه تولید و در نتیجه قیمت ترموود به نسبت افزایش پیدا کند. اما موضوع به همین‌جا ختم نمی‌شود و چگونگی ساخت این محصول هم در قیمت آن تأثیر دارد.

عوامل مؤثر در مقایسه قیمت‌ها و انتخاب بهترین چوب ترموود

به‌طورکلی برای هر محصولی مانند ترموود عواملی در نوسانات و بالا و پایین‌بودن قیمت آن تأثیر می‌گذارند. شما در زمان خرید این محصول با یک قیمت روبه‌رو نیستید و ممکن است با لیستی از قیمت ترموود مواجه شوید که به علت فاکتور‌هایی است که در این قسمت از مطلب به آن می‌پردازیم.

نوع چوب مورداستفاده

مقایسه قیمت‌ها و انتخاب بهترین چوب ترموود باید باتوجه‌به نوع چوب مورداستفاده انجام شود. این محصول به طور کامل از چوب ساخته شده است. اما چه چوبی در ساخت آن به کار گرفته شده است؟پاسخ این پرسش در قیمت ترموود تأثیرگذار خواهد بود.

هرچند که چوب همیشه یک متریال باکیفیت بوده است؛ اما انواع چوب نیز از مقاومت و طول عمر متفاوتی برخوردار می‌باشند. بر اساس نوع چوبی که در این ساخت ترموود به‌کاررفته است، وارداتی یا داخلی بودن آن، ارزش خود چوب در بازار و غیره قیمت این محصول نیز در بازار متفاوت خواهد بود.

مقایسه قیمت‌ها و انتخاب بهترین چوب ترموود باتوجه‌به برندهای فعال در بازار

برند‌های مختلفی در بازار هستند که به تولید ترموود می‌پردازند. بدیهی است که هر برند از کیفیت مخصوص به خود برخوردار می‌باشد و هزینه‌های مربوط به خود را برای تولید ترموود صرف کرده است. برند‌ها بر اساس هزینه تولیدات خود قیمت ترموود را به طور متفاوتی در بازار تعیین می‌کنند. همچنین برند‌های مشهور که در طول سال‌ها اعتبار بالایی کسب کرده‌اند، محصولات خود را با کمی قیمت بالاتر در بازار عرضه می‌کنند.

کشور مبدأ تولیدکننده متریال ترموود

درصورتی‌که برند تولیدکننده داخل باشد طبیعتاً قیمت ترموود نیز پایین‌تر می‌باشد. اما اگر از برند‌های وارداتی مانند ترموری استفاده کنید، فاکتورهایی مثل قیمت ارز، هزینه حمل‌ونقل و سایر موارد به قیمت اصلی محصول اضافه می‌شود.

طرح و رنگ

همان‌طور که در جریان هستید، ترموود در طرح‌ها و نقش‌های متنوعی تولید و در بازار عرضه می‌شود. بعضی از این رنگ‌ها و طرح‌ها برای تولید هزینه بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند و طبیعتاً قیمت بالاتری نیز دارند. علاوه‌برآن در نظر داشته باشید که به طور طبیعی رنگ‌های پر فروش، ترند و جدید یک محصول از قیمت بالاتری برخوردار می‌باشند. بااین‌وجود ازآنجاکه محصول خریداری شده تا سال‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد به شما پیشنهاد می‌کنیم رنگ موردعلاقه خود را حتی در صورت گران‌تر بودن نیز تهیه کنید.

کاربرد مورد انتظار کارفرمایان از ترموود

مقایسه قیمت‌ها برای چوب ترموود و انتخاب بهترین نوع این متریال باتوجه‌به کارایی مورد انتظار چطور انجام می‌شود؟ ترموود متریالی است که در ساخت محصولات مختلفی مانند چوب نما، کف‌پوش، فلاورباکس و آلاچیق مورداستفاده قرار می‌گیرد. هر کدام از این محصولات با اینکه از ترموود ساخته شده‌اند؛ اما بر اساس هزینه ساخت خود از قیمت متفاوتی برخوردار می‌باشند. برای نمونه قیمت چوب نما با قیمت فلاورباکس متفاوت است. در ضمن فلاورباکس بر اساس ابعاد خود و میزان متریال مورداستفاده برای ساخت نیز قیمت متفاوتی را به خود اختصاص می‌دهد.

مقایسه قیمت‌ها و انتخاب بهترین چوب ترموود با پارس آرای کوهستان

مقایسه قیمت‌ها و انتخاب بهترین چوب ترموود از آن جهت اهمیت دارد که این محصول، یک متریال ساختمانی نوین است که دارای فرایند نصب و اجرای آسان‌تری در مقایسه با سایر متریال‌ها می‌باشد. مجموعه پارس آرای کوهستان اولین و معتبرترین مرجع چوب‌های تخصصی صنعت ساختمان است. شما از طریق بخش فروش ترموود سایت ما می‌توانید لیستی از بهترین ترموودها برای فضاهای مختلف را به همراه قیمت آن‌ها مشاهده کرده و بعد از انتخاب ترموود مورد نظر، مراحل ثبت سفارش را سپری کنید.

سوالات متداول

قیمت ترموود بر چه اساسی محاسبه می‌شود؟

قیمت ترموود مورد استفاده در دکوراسیون داخلی و خارجی بر حسب متر مربع تخمین زده می‌شود.

آیا رنگ‌آمیزی ترموود تاثیری روی قیمت نهایی آن دارد؟

بله زیرا یکی از روش‌هایی که بر روی زیبایی ظاهری و افزایش مقاومت چوب های ترموود موثر است، استفاده از رنگ‌های مخصوص ترموود می‌باشد که در این شرایط این قیمت بر اساس نوع رنگ، میزان کیفیت و قیمت رنگ ترموود تعیین خواهد شد.

قیمت تایل ترموود با طرح سفارشی معمولاً چقدر است؟

قیمت تایل ترموود با طرح سفارشی برای هر مترمربع بین 800 هزار تومان تا 3 میلیون تومان است.

برچسب ها: