فروش ترموود باکیفیت معتبرترین برندهای جهانی توسط پارس آرای

ترموود یکی از مقاوم‌ترین متریال‌های ساختمانی است که طرف‌داران بسیاری در ایران و جهان دارد. این چوب به علت داشتن قابلیت‌هایی مثل ضدحریق بودن، مقاومت در برابر حشرات و قارچ‌ها و عدم تغییر رنگ و پوسیدگی در بسیاری از پروژه‌های ساختمانی حرف اول و آخر را می‌زند. دراین‌بین اما برخی از شرکت‌های سودجو اقدام به عرضه ترموودهای بی‌کیفیت با قیمت‌هایی هنگفت به بازار می‌کنند. این مسئله منجر به آسیب رسیدن به سازه و همین‌طور خسارت‌های مالی شدید می‌شود. در این جا است که اهمیت یک شرکت معتبر مانند پارس آرای کوهستان مشخص می‌شود. در این مطلب قصد داریم خدمات فروش ترموود باکیفیت توسط پارس آرای را مورد بررسی قرار بدهیم.

چرا پارس آرای بهترین مرجع فروش ترموود باکیفیت در ایران است؟

به‌طورکلی یک شرکت عرضه‌کننده معتبر ترموود مانند پارس آرای کوهستان ویژگی‌هایی دارد که از دیدگاه مشتریان قابل‌توجه هستند و باعث جلب‌اطمینان آن‌ها می‌شود. عدم تهیه ترموود از مجموعه‌های قابل اطمینانی مثل پارس آرای باعث می‌شود که هزینه زیادی را صرف تعمیر و تعویض این متریال کنید. در ادامه ضمن معرفی موردی خدمات فروش ترموود باکیفیت توسط پارس آرای، این خدمات را به‌صورت کامل مورد بررسی قرار می‌دهیم.

خدمات نوین فروش ترموود توسط مجموعه ما موارد زیر را در بر می‌گیرند:

  • کیفیت ترموود
  • اصالت کالا
  • تنوع بی‌نظیر محصولات
  • قیمت مقرون‌به‌صرفه
  • ارائه خدمات پس از فروش
  • مدیریت صحیح کیفیت

خرید تضمینی ترموود باکیفیت در مجموعه پارس آرای کوهستان

یکی از دلایلی که باعث می‌شود در بازار فروش ترموود باکیفیت تنها توسط پارس آرای انجام شود، کیفیت بالای ترموودهای وارداتی این شرکت است. ترموودهای ما در مقابل رطوبت، پوسیدگی و تغییرات دمایی مقاوم هستند و در برابر تغییرات جوی مثل آفتاب‌سوختگی و یا ترک‌خوردگی به هیچ‌‌عنوان دچار آسیب نخواهند شد.

پارس آرای کوهستان اصالت ترموود را یکی از اولویت‌های اصلی خود می‌داند

مجموعه پارس آرای کوهستان به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه عرضه چوب‌های تخصصی صنعت ساختمان محصولات ترموود اصلی و اورجینال را ارائه می‌دهد. این ضمانت‌نامه‌های اصالت کالا به این معنا هستند که ترموودهای عرضه شده توسط مجموعه ما از چوب طبیعی تولید شده‌اند و به‌واسطه پروسه Thermo Modification تولید و تقویت شده‌اند.

فروش ترموود باکیفیت و با تنوع بالا توسط مجموعه پارس آرای

مجموعه پارس آرای کوهستان به‌عنوان یکی از برترین مراکز فروش ترموود در کشور، طیف گسترده‌ای از محصولات ترموود را به مشتریان ارائه می‌کند که شامل انواع ابعاد، ضخامت‌ها، نوع چوب و خصوصیات مختلف این محصول می‌شود. وجود چنین تنوع بالایی به مشتریان ما این امکان را می‌دهد تا محصولی را خریداری کنند که به بهترین شکل ممکن با نیازها و سلایق مختلف هماهنگی دارد.

فروش ترموود باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه توسط پارس آرای

پارس آرای کوهستان به‌عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان انواع ترموود در کشور، قیمت‌های رقابتی و درعین‌حال عادلانه‌ای را در مقایسه با سایر رقبای فعال در بازار به مشتریان خود ارائه می‌کند؛ قیمتی که باکیفیت محصول، ابعاد و ویژگی‌های آن به طور کامل سازگاری دارد. همین قیمت مناسب به همراه کیفیت بالا باعث شده است که محصولات ترموود مجموعه موفق به جلب رضایت حداکثری هم‌وطنان شوند.

پارس آرای کوهستان ارائه‌دهنده برترین خدمات پس از فروش است

شرکت پارس آرای کوهستان به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های تولیدکننده ترموود، خدمات پس از فروش قابل‌اعتماد و مناسبی را به مشتریان خود ارائه می‌کند که شامل مشاوره فنی، انواع ضمانت‌نامه‌ها، خدمات نگهداری و همچنین تعمیرات و تحویل به‌موقع محصول است.

وجود نظارت کیفی بر محصولات ترموود در پارس آرای کوهستان

شرکت پارس آرای از سیستم‌های مدیریت کیفیتی استفاده می‌کند که در تمامی مراحل تولید تا عرضه محصول، از کیفیت ترموود کسب اطمینان کنند. این مدیریت شامل کنترل مواد اولیه، پروسه‌های تولید، بازرسی کیفی و همین‌طور آزمایش محصول می‌شود.

مزایای خرید ترموود از مجموعه پارس آرای کوهستان

چوب ترمو به علت مزایای بسیاری که دارد، مورد استقبال مردم و طراحان داخلی قرار گرفته است. چرا که با پیشرفت جامعه کنونی و همین‌طور گسترش شهرنشینی، انس با طبیعت می‌تواند یکی از راهکارهای ایجاد آرامش و رهایی از شلوغی‌ها باشد. ترموود به دلیل داشتن ظاهر زیبا و طبیعی خود حس دلنشین طبیعت را به محیط زندگی شما انتقال داده و فضایی آرام و دلپذیر را خلق می‌کند.

به‌طورکلی مزایای ترموود را می‌توان به شکل زیر خلاصه کرد:

  • نصب سریع و آسان
  • نگهداری و شست‌و‌شوی آسان
  • قابلیت جابه‌جایی و انتقال به مکان دیگر
  • وزن سبک‌تر در مقایسه با چوب معمولی
  • عایق صدا به علت نگهداری هوا در منافذ
  • امکان برش در مدل‌های دلخواه و منحنی
  • دوام در مقابل ساییدگی و آسیب‌های محیطی
  • مقاوم در مقابل رطوبت، پوسیدگی و نفوذ حشرات
  • مقاومت بالا در برابر آب، آتش، سرما و طوفان (در مقایسه با چوب خام)
  • انعطاف‌پذیری و مقاومت بیشتر در مقابل فشار‌های بیرونی مانند زلزله
  • مقاوم‌بودن در برابر تغییر ابعاد و دفرمه شدن شکل ظاهری (منظور همان تاب برداشتن است)
  • طراحی اکولوژیک (Ecological design) به علت تجزیه‌پذیر بودن و عدم آسیب به محیط‌زیست

فروش ترموود باکیفیت و مطابق استانداردهای دنیا توسط پارس آرای

متریال ترموود به‌عنوان چوبی مقاوم و بادوام قابلیت استفاده در فضاهای مختلف را دارد و می‌تواند حسی طبیعی را برای محیط به ارمغان بیاورد. به همین دلیل اگر از طرف‌داران ظاهر و نمای چوبی برای قسمت‌های مختلف ساختمان هستید، توصیه می‌کنیم که این متریال را در اولویت اصلی خود برای پروژه‌های ساختمانی قرار بدهید.

پارس آرای کوهستان بیش از 16 سال سابقه در زمینه واردات انواع ترموود به کشور دارد و موفق به اجرای بیش از صد پروژه در سراسر کشور در خصوص اجرای نما، ساخت سازه‌های چوبی و همینطور اجرای ترموود در فضاهای داخلی شده است. ترموود در مجموعه ما با قیمتی رقابتی ارائه شده و با ارائه خدمات پس از فروش و همینطور مشاوره قبل از خرید و اجرا رضایت شما را جلب می‌کند.

سؤالات متداول

از ترموودهای پارس آرای کوهستان در کدام فضاهای خارجی استفاده می‌شود؟

از ترموودهای پارس آرای کوهستان در ساخت آلاچیق، پرگولا، نماسازی مدرن و کلاسیک، کف‌سازی برای پیاده‌روها و کنار استخر، نیمکت، سطل زباله، آبخوری، کف‌پوش آلاچیق و همین‌طور در روف‌گاردن معمولاً استفاده می‌شود.

اپلیکیشن فروشگاهی پک وود پارس آرای کوهستان چیست؟

اپلیکیشن فروشگاهی پارس آرای کوهستان امکان خرید اینترنتی محصولات چوبی ساختمان به‌خصوص ترموود را برای متقاضیان فراهم می‌کند.

نصب ترموود توسط پارس آرای کوهستان چگونه انجام می‌شود؟

نصب تر مورد در پارس آرای کوهستان به‌صورت زیرسازی سیمانی و زیرسازی فلزی انجام می‌شود.

برچسب ها: