طرح های جدید پارکت در سال 2023

همانند سال گذشته طرح های جدید پارکت در سال 2023 موردتوجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفت. این طرح‌ها و رنگ‌ها باتوجه‌به توسعه و گسترش انواع مختلف سبک زندگی و شرایط اقتصادی طراحی شده و در اختیار افراد قرار می‌گیرند. در این راستا، شرکت‌های تولیدکننده انواع پارکت‌ نیز باتوجه‌به طرح‌های جدید و موردعلاقه مردم، اقدام به تولید پارکت چوبی با این طرح‌ها و رنگ‌ها می‌کنند.

در این مقاله از پارس آرای کوهستان، به بررسی طرح‌ های جدید پارکت چوبی پرداختیم که در سال‌های اخیر ترند شده و بیشترین استفاده را داشتند. افراد زیادی برای شرکت، منازل و مکان‌های دیگر از این پارکت‌ها استفاده می‌کنند تا دکوراسیون داخلی خود را ارتقا داده و همگام با مد روز پیش بروند. در ادامه نیز بهترین رنگ برای طرح پارکت را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا در انتخاب و خرید پارکت، تصمیم مناسب در ذابطه با دکوراسیون محل موردنظر خود بگیرید. با ما همراه باشید.

جدیدترین طرح‌های پارکت در سال 2023

پارکت چوبی قابلیت ساخته‌شدن در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی را دارد و به همین دلیل، بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی از این محصولات در طراحی‌های خود استفاده می‌کنند. در ادامه، طرح های جدید پارکت در سال 2023 که به‌تازگی موردتوجه قرار گرفته‌اند، معرفی خواهیم کرد:

جدیدترین طرح‌های پارکت در سال 2023

پارکت با طرح چوب

یکی از طرح های جدید پارکت در سال 2023 که در میان کاربران محبوبیت بسیار زیادی دارد، کف‌پوش چوبی است؛ اما باتوجه‌به قیمت بالای این محصول، تقاضا برای استفاده از آن چندان قابل‌توجه نیست. پارکت با طرح چوب به‌عنوان محصولی جایگزین، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی به شمار می‌آید که بودجه محدودی برای دکوراسیون و تغییر کفپوش دارند. این پارکت‌ها در رنگ‌های مختلف در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرند.

پارکت با طرح چوب گردو و بلوط، جزء بهترین طراحی‌ها برای این کار شناخته می‌شوند که طرف‌داران بسیاری نیز دارند. باتوجه‌به اینکه چوب گردو محصولی مقاوم بوده و طرح آن برای کف پوش بسیار شیک و جذاب است، طرف‌داران این طرح پارکت استقبال زیادی از تولید آن کردند. طرح گردو در پارکت بسیار طبیعی است و همان حس و حال گرم و صمیمانه استفاده از چوب گردو به‌عنوان کفپوش را القا می‌کند.

چوب بلوط نیز باتوجه‌به تفاوت زیبایی که در طراحی داخلی ایجاد می‌کند، طرف‌داران زیادی دارد. پارکت با طراحی چوب بلوط نیز نظر بسیاری افراد را جلب کرده و در طراحی داخلی استفاده زیادی از آن می‌شود.

این نوع پارکت‌ها علاوه بر اینکه هزینه بسیار کمتری در مقایسه با کف‌پوش‌های چوبی دارند، زمان نصب و اجرای آن‌ها نیز بسیار کمتر است و به‌آسانی نصب می‌شوند.

استفاده از سنگ در طراحی های جدید پارکت

پارکت با طراحی سنگ یا سرامیک، یکی دیگر از طرح های جدید پارکت در سال 2023 است که موردتوجه قرار می‌گیرد. این طرح برای افرادی که علاقه به استفاده از سنگ یا سرامیک در طراحی دکوراسیون خود دارند بسیار مناسب است. استفاده از پارکت با طرح سنگ، همان حس و حال استفاده از سنگ و سرامیک در طراحی دکوراسیون داخلی را می‌دهد. این طرح پارکت شامل طرح‌های مختلفی از سنگ و تخته‌سنگ است که مانند کفپوش‌های سنگی جلوه می‌کنند.

مزایای استفاده از این پارکت‌ها مانند پارکت‌های چوبی است. این طرح‌ها از قیمت پایین‌تری برخوردار بوده و زمان بسیار کمتری برای نصب نیاز دارند. دردسرها و سختی‌هایی که برای نصب پارکت طرح سنگ وجود دارد نیز بسیار کمتر از کف‌پوش سنگی است.

در مجموع، استفاده از این طراحی‌های جدید پارکت در دکوراسیون داخلی بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و جایگزین مناسبی برای چوب و سنگ برای استفاده به‌عنوان کفپوش شناخته می‌شوند.

طراحی های جدید پارکت

بهترین رنگ برای طرح پارکت

رنگ‌ها برای طرح های جدید پارکت در سال 2023 تأثیرگذار هستند و در طراحی دکوراسیون داخلی نقش زیادی ایفا می‌کنند. استفاده از کف‌پوش در رنگ‌های متنوع، یکی از انواع این کاربردهاست که جذابیت زیادی به طراحی‌های داخلی می‌افزاید. در این بخش، رنگ‌های جذابی که در طراحی‌های جدید پارکت چوبی مورداستفاده قرار می‌گیرند را معرفی می‌کنیم.

  • رنگ بلوطی: باتوجه‌به این که پارکت بلوطی طرف‌داران زیادی دارد، این مدل در دورنگ متفاوت تیره و روشن ارائه می‌شود. این پارکت‌ها در رنگ تیره حالتی گرم و صمیمی داشته و رنگ روشن آن، برای دکوراسیون مدرن مورداستفاده قرار می‌گیرد.
  • رنگ قهوه‌ای روشن: این رنگ که به‌عنوان رنگ عسلی نیز شناخته می‌شود، یکی از بهترین ترندها در میان رنگ‌های مورداستفاده در طراحی داخلی شناخته می‌شود. این طیف با رنگ‌های مختلفی در دکوراسیون همخوانی داشته به همین دلیل، ‌ موارد استفاده زیادی دارد.
  • رنگ شنی: رنگ شنی باتوجه‌به زیبایی خاصی که دارد، موردتوجه طراحان قرار می‌گیرد. برای استفاده از پارکت با رنگ شنی، بهتر است مبلمانی انتخاب کنید که رنگ خنثی داشته باشد.
  • رنگ خاکستری: یکی دیگر از رنگ‌های جذاب که در طراحی‌های جدید پارکت مورداستفاده قرار می‌گیرد، پارکت با رنگ خاکستری است. باتوجه‌به این که این رنگ پارکت با تمامی رنگ‌ها همخوانی دارد، در بسیاری از موقعیت‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد.

در طراحی‌های جدید پارکت، استفاده درست از رنگ‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است؛ بنابراین در زمان سفارش و خرید پارکت، باید رنگ این محصول را به نحوی انتخاب کنید که با محیط همخوانی داشته باشد.

بهترین رنگ برای طرح پارکت

خرید و نصب طرح‌های جدید پارکت با مجموعه پارس آرای کوهستان

در هنگام خرید پارکت باید طراحی آن را در نظر بگیرید؛ چراکه طراحی های جدید پارکت، نقش بسیار مهمی در زیبایی و کیفیت طراحی دکوراسیون داخلی ایفا می‌کنند. در این مقاله، در رابطه با طرح‌های مختلف پارکت و رنگ‌های مورد استفاده در آن‌ها که در سال 2023 ترند شده‌اند، به طور کامل صحبت کردیم.

برای استفاده از طرح های جدید پارکت در سال 2023 می‌توانید، از محصولات پارس آرای کوهستان استفاده کنید. ما در این مجموعه، مفتخریم که با ارائه بهترین محصولات، شما را در طراحی دکوراسیون داخلی همراهی کنیم. برای راهنمایی بیشتر در این رابطه و ارتباط با واحد فروش، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

برچسب ها: