کیفیت ترموود را باید از مشتریان آن پرسید

ترموود یکی از پرکاربردترین چوب‌های ساختمانی است که از آن برای ساخت آیتم‌های دکوراسیون نیز استفاده می‌شود. این چوب از مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل محیطی برخوردار است و طول عمر بالاتری نسبت به چوب‌های طبیعی دارد. اما تجربه واقعی مشتریان از ترموود چگونه بوده است؟ برای پاسخ به این سوال باید میزان رضایت مشتریان ترموود را بررسی کنیم. به‌همین‌منظور در این مطلب متناسب با کاربردهای این چوب برخی از پروژه‌های اجرا شده توسط تیم اجرایی پارس آرای کوهستان را معرفی کرده و رضایت مشتریان آن را بررسی می‌کنیم.

رضایت مشتریان از پرگولا و آلاچیق ترموود

پرگولا نوعی سایبان و سازه فضای باز است که از چیدمان ستون‌های عمودی و الوارهای افقی ساخته می‌شود و سازه‌ای مستحکم را ایجاد می‌کند. ترموود از بهترین متریال‌ها برای ساخت این سازه است. پرگولا می‌تواند در ورودی ساختمان‌ها، ورودی ویلا، کنار استخر، داخل باغ، چسبیده به گاراژ و … ساخته شود.

آلاچیق نیز یکی دیگر از سازه‌های کاربردی است که می‌توان با ترموود به زیبایی آن را اجرا کرد. آلاچیق‌ها استقلال کامل دارند و همچنین معمولا دارای میز و صندلی هستند و حتی ممکن است دارای باربکیو و المان‌های دیگر باشند. زیبایی چوب ترموود و دوام آن عامل اصلی کسب رضایت مشتریان پارس آرای کوهستان در ساخت این سازه‌های فضای باز بوده است.

برخی از پروژه‌های پارس آرا را در این زمینه را با هم مرور می‌کنیم:

  • پروژه آلاچیق در شهرک غرب
  • پروژه ساخت و نصب پرگولا در درکه

رضایت مشتریان از دکینگ ترموود

دکینگ در واقع نوعی کفپوش تمام چوب از الوارهای ترموود است. در بین کاربردهای دکینگ، استفاده در کنار استخر از همه بیشتر شناخته شده است و مزیت آن نیز این است که از لیز خوردن شناگران در زمان راه رفتن در اطراف استخر جلوگیری می‌کند و از سوی دیگر ترموود کاملا برای این محیط مرطوب مناسب است. زیرا رطوبت به‌سادگی نمی‌تواند باعث پوسیدگی آن شود.

در این مورد باید چوب‌ها با استفاده از ساختارهای مربوط به زیرسازی از کف مقداری فاصله داشته باشند. زیرا تجمع آب در زیر ترموود و ارتباط مداوم با آن می‌تواند بستری برای رشد عوامل بیولوژیکی و پوسیدگی ترموود در زمان کوتاه‌تر شود. در عین حال دکینگ ترموود فقط برای کنار استخر استفاده نمی‌شود می‌توان آن را با طراحی‌های مختلف برای پوشاندن سطح معابر و در محیط‌های بیرونی و حتی در فضاهای داخلی استفاده کرد.

برخی از پروژه‌های اجرا شده پارس آرای کوهستان در این زمینه عبارتند از:

  • پروژه دکینگ در ولنجک
  • پروژه دکینگ و زیر سقف در دماوند
  • پروژه دکینگ و نما شرکت بازرگانی کالاآوران آراز در خیابان ولیعصر
  • پروژه دکینگ در فرمانیه
  • پروژه دکینگ در محمد شهر

رضایت مشتریان از نمای ترموود

یکی از محبوب‌ترین کاربردهای ترموود، استفاده از آن به‌عنوان چوب ساختمانی برای ساخت نمای بیرونی ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری است. آن‌چه باعث انتخاب این چوب برای این کاربرد شده است را می‌توان در مقاومت آن در برابر شرایط نامساعد جوی، جذب آب کم، عمر طولانی، ثبات رنگ بالا و ثبات ابعادی جستجو کرد. از سوی دیگر آن‌چه رضایت مشتریان پروژه‌های نمای ترموودی را افزایش داده است، عایق بودن در برابر سرما و گرما است که هزینه‌ مصرف انرژی در ساختمان را کاهش می‌دهد.

در کنار این موارد، کارفرمایان می‌خواهند چوب‌های ساختمانی همچنان جلوه طبیعی خود را داشته باشند. خوشبختانه ترموود در طول فرآیند ترمو کردن بافت و طرح‌ها و جلوه طبیعی چوب را از دست نمی‌دهد و به همین دلیل عاملی برای افزایش زیبایی نما ساختمان است. تیم اجرایی پارس آرای کوهستان از این چوب ساختمانی محبوب برای ساخت نمای بسیاری از پروژه‌ها در شهر تهران و دیگر شهرها استفاده کرده است.

برخی از پروژه‌های اجرا شده توسط تیم پارس آرای کوهستان در این زمینه عبارت‌اند از:

  • پروژه نمای ترموود در شهر قزوین
  • پروژه نمای ترموود در دیباجی جنوبی در سال 1401
  • پروژه نمای ویلا در آبعلی
  • پروژه متمایزکردن نما با ترموود در پاسداران
  • پروژه نمای سنگ و چوب در محله یوسف‌آباد
  • پروژه نمای داخلی فروشگاه در جمهوری
  • پروژه ترکیب نمای چوبی و سنگ در امیرآباد

رضایت مشتریان از کف‌پوش ترموود

ترموود دوام و وزن سبکی دارد؛ این ویژگی‌ها آن را به گزینه‌ای محبوب در میان کارفرمایان برای اجرای کف‌پوش تبدیل کرده است. از این کف‌پوش‌ها برای محیط‌های داخلی مانند دفاتر کار، رستوران‌ها، هتل‌ها، منازل مسکونی و فروشگاه‌ها استفاده می‌شود. همچنین می‌توان آن را همچون دکینگ فضای باز برای معابر در باغ‌ها و محوطه ویلاها و محوطه مجموعه‌های تفریحی به کاربرد.

برای مثال ما از این چوب برای پروژه دکینگ چوبی و کف‌پوش چوبی فضای باز در لواسان استفاده کرده‌ایم که زیبایی بسیار مطلوبی را برای این پروژه ایجاد کرده است و کارفرما نیز رضایت بالایی داشته است. پروژه دیگر اجرا شده توسط پارس آرای کوهستان در این زمینه پروژه کف‌پوش چوبی محیط‌های داخلی در دیباجی جنوبی می‌باشد.

رضایت مشتریان از دکوراسیون داخلی ترموود

در کنار موارد استفاده ترموود در فضای باز، این چوب در فضاهای داخلی نیز کاربردهای فراوانی دارد. برای مثال از این چوب می‌توان به‌عنوان چوب زیر سقف، دیوارپوش ترموودی، کف‌پوش ترموود، ساخت دیوارهای جداکننده محیط‌ها و… استفاده کرد. همچنین از این چوب برای ساخت میز و صندلی چوبی استفاده می‌شود. بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌ها و همچنین دفاتر کار نیز از این چوب برای ایجاد یک دکوراسیون مدرن استفاده می‌کنند. پروژه پاویون دفتر اصلی لوتوس در محمودیه از نمونه‌های موفق استفاده از ترموود در محیط‌های کاری بوده است. پروژه دیگر پارس آرا نیز برای دکوراسیون داخلی، پروژه دکوراسیون داخلی ترموودی در دولت می‌باشد.

کسب رضایت صددرصدی مشتریان توسط پارس آرای کوهستان

مجموعه پارس آرای کوهستان اولین و برترین واردکننده چوب‌های ساختمانی و مجری انواع پروژه‌های ترموود است. افتخار ما در این است که طی سال‌های فعالیت خود توانسته‌ایم رضایت حداکثری مشتریان را به دست آوریم. ما چوب موردنیاز برای پروژه شما را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت تضمین کرده و پروژه را در کمترین زمان ممکن اجرا می‌کنیم.

سؤالات متداول

بهترین گزینه برای اجرای کف‌پوش در محیط‌های پررفت‌وآمد چیست؟

ترموود به دلیل مقاومت بالا در برابر سایش و توان تحمل وزن، گزینه‌ای عالی برای این منظور است.

آیا امکان تعمیر ترموود وجود دارد؟

ترموود دارای عمر طولانی است بااین‌حال مجموعه پارس آرای کوهستان خدمات کامل تعمیر ترموود را برای انواع سازه‌ها ارائه می‌دهد.

ثبات ابعادی ترموود چقدر است؟

ثبات ابعادی آن بسیار بالا است و میزان این معیار به استاندارد ترموود بستگی دارد.

برچسب ها: