بهره‌مندی از مزایای ترموود با شناخت راهکارهای کلیدی خریدوفروش آن

ترموود یکی از پرکاربردترین متریال‌های ساختمانی به منظور استفاده در عملیات مختلف ساخت‌وساز دکوراسیون‌های داخلی و خارجی است. این محصول به علت سپری‌کردن فرایندهای حرارتی خاصی قابلیت‌هایی مانند مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی و طول عمر بالا را دارد. به همین خاطر نیز معاملات موفق ترموود اهمیت زیادی دارد. یک شخص حقیقی و یا یک مجموعه برای خرید ترموود و فروش نیاز به شناخت راهکارهایی دارد تا از خریدوفروش این محصول ضرر نکرده و برای سالیان متمادی بتواند از آن استفاده کند. در این مطلب از مجموعه پارس آرای کوهستان به بررسی راهکارهای کلیدی خریدوفروش ترموود می‌پردازیم.

راهکاری کلیدی به‌منظور فروش موفق ترموود

چرا باید راهکارهای کلیدی خریدوفروش ترموود را بشناسیم؟ ترموود به نوعی خاص از چوب گفته می‌شود که به علت آماده‌سازی با مکانیزم‌های پیشرفته حرارتی در مقایسه با سایر انواع چوب از استحکام و ماندگاری به مراتب بیشتری برخوردار است. در حالت کلی برای تولید و ساخت این محصول از مواد شیمیایی استفاده نمی‌شود و این محصول در مقابل حشرات موذی، موریانه، ساس ، کپک و قارچ مقاوت زیادی از خود نشان می‌دهد. در ادامه ضمن معرفی موردی راهکارهای کلیدی فروش ترموود هر یک از آن‌ها را به صورت کامل برای شما تشریح می‌کنیم.

به‌طورکلی از جمله راهکارهای فروش ترموود می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • افزایش تنوع در محصولات
  • ارائه خدمات نصب و اجرای ترموود
  • ارائه خدمات تعمیر و بازسازی ترموود

یک مرکز فروش ترموود باید طیف وسیعی از محصولات ترموود را برای فروش داشته باشد

همان‌طور که در جریان هستید ترموود متریالی است که محصولات زیادی از آن تولید می‌شود که در بخش‌های مختلف دکوراسیون داخلی و خارجی قابل‌استفاده است. به همین خاطر نیز مجموعه‌ای که قصد فروش این متریال را دارد باید انواع ترموود برای فضاهای داخلی و خارجی مانند کف‌پوش، ترمو وال، فلاورباکس و نما را با قیمتی مناسب و ضمانت‌نامه اصالت کالا به خریداران ارائه کند.

ارائه خدمات نصب و اجرا یکی از راهکارهای کلیدی برای فروش ترموود است

اینکه مجموعه‌ای خدمات نصب و اجرا را ارائه کند به طور مشترک شامل راهکارهای کلیدی خریدوفروش ترموود نیز می‌شود. به‌طورکلی نصب ترموود به شکل اصولی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. درصورتی‌که مراحل نصب و اجرا به‌خوبی انجام نشود می‌تواند باعث ایجاد خسارات زیادی برای سازه شود. خدمات نصب و اجرای ترموود نیز معمولاً برای کف، دیوارپوش، نمای ساختمان، روف گاردن، مبلمان چوبی مثل نیمکت چوبی، آلاچیق و همینطور پرگولا ارائه می‌شود.

اگر قصد تعیین نرخ برای خدمات نصب را دارید بهتر است باتوجه‌به این موارد هزینه نصب اعلام شود:

  • متراژ سازه
  • موقعیت جغرافیایی
  • ابعاد و متراژ ترموود مورداستفاده در سازه
  • هزینه حمل‌ونقل و فاصله
  • نوع و جنس پروفیل‌های به‌کاررفته
  • نوع زیرسازی
  • اجرت نصب

ارائه خدمات تعمیر و بازسازی ترموود

در ادامه بحث راهکارهای کلیدی خریدوفروش ترموود به یکی از خدماتی که مراکز فروش ترموود باید ارائه کنند؛ یعنی خدمات تعمیر و بازسازی اشاره کنیم. قطعاً در طول نصب و یا به‌مرورزمان چوب ترموود ممکن است آسیب‌هایی ببیند که نیاز به تعمیر و یا حتی بازسازی داشته باشد. یکی از مشکلاتی که ممکن است برای ترموودها رخ بدهد، ترک‌هایی است که روی سطح چوب به وجود می‌آید.

در این شرایط چوب ترموود حالت منقبض به خود می‌گیرد. برای رفع این مشکل باید از روغن‌های خاصی به شکل منظم استفاده کرد. این کار باعث می‌شود تا تغییر رنگ به حداقل ممکن برسد. در خصوص بازسازی هم که معمولاً رنگ‌کاری انجام می‌شود، فرایند رنگ‌کاری باید توسط تیمی متخصص انجام شود که این دسته از خدمات مخصوص ترموودهایی هستند که در کف‌پوش اطراف استخر، کف تراس یا نمای بیرونی سازه به‌کاررفته باشند.

راهکارهای کلیدی خرید ترموود

شناخت راهکارهای کلیدی خریدوفروش ترموود می‌تواند امکان استفاده حداکثری از مزایای این محصول را به شما می‌دهد. برای خرید ترموود باکیفیت باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید. این نکات هم ویژگی‌های ظاهری و هم ویژگی‌های ساختاری چوب ترموود را در برمی‌گیرند. در ادامه این بخش نکاتی را به شما معرفی می‌کنیم که توجه به آن‌ها می‌تواند خرید باکیفیت ترموود را تضمین کند.

برند چوب ترموودی که قصد خرید آن را دارید

به‌طورکلی نوع چوبی که برای ساخت ترموود استفاده شده است، اهمیت فراوانی دارد. به همین دلیل نیز توصیه می‌کنیم که در هنگام خرید به هولوگرام درج شده بر روی بسته‌بندی و تطابق داشتن آن با لوگوی محصول توجه داشته باشید. به‌این‌ترتیب می‌توانید به اصالت محصول پی ببرید.

داخلی یا خارجی بودن ترموود تولیدی

در زمان خرید ترموود باید حتماً به داخلی یا خارجی بودن آن دقت کنید. چرا که مشاهده شده بعضی از افراد و مجموعه‌های سودجو فروش الوارهای ترموود را به‌عنوان نماینده اروپا انجام می‌دهند و با فروش چوب‌های معمولی تحت عنوان برندهای معتبر خارجی به دنبال درآمدزایی هستند.

خدمات پس از فروش؛ یکی از راهکارهای کلیدی خریدوفروش ترموود

از دیگر راهکارهای کلیدی خریدوفروش ترموود باید به وجود ضمانت‌نامه‌ها و خدمات پس از فروش اشاره کنیم. به‌طورکلی تولیدکنندگان ترموود گواهی‌نامه‌ای را به همراه محصولات خود ارائه می‌کنند که در آن مشخصات محصول به طور کامل شرح داده شده است.

از دیگر نکات خرید ترموود می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ضخامت استاندارد ترموود باید در حدود 18 تا 21 میلی‌متر باشد
  • سطح چوب ترموود باید فاقد هر نوع ترک باشد
  • برخی از ترموودها مغز روشنی دارند و این مساله نشان از غیراستاندارد بودن پروسه حرارت‌دهی دارد
  • وجود لکه‌های تیره در سطح چوب به معنای پوسیدگی و کیفیت پایین ترموود تولیدی است

راهکارهای کلیدی خرید و فروش ترموود با پارس آرای کوهستان

به‌منظور خرید ترموود حتماً سعی کنید که این محصولات را از شرکت‌های معتبر تولیدکننده چوب ترموود خریداری کنید. چرا که این شرکت‌ها معمولاً دارای استانداردهای خاصی برای تولید چوب ترموود هستند و تمامی محصولات خود را گارانتی می‌کنند. شما به کمک راهکارهای کلیدی خریدوفروش ترموود که در این مطلب به بررسی آن‌ها پرداختیم، می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی معاملات موفقی برای پروژه‌های ساخت‌وساز خود داشته باشید.

مجموعه پارس آرای کوهستان اولین و معتبرترین مرجع چوب‌های تخصصی صنعت ساختمان است. مجموعه ما ترموود را از معتبرترین برندهای بین‌المللی تهیه می‌کند و آماده ارائه انواع ترموود برای پروژه‌های دکوراسیون داخلی و خارجی شما با قیمتی مناسب است.

سؤالات متداول

قیمت ترموود بر اساس چه فاکتورهایی تعیین می‌شود؟

متراژ و محل استفاده از ترموود، ضخامت، هزینه نصب و اجرا و موقعیت جغرافیایی پروژه از جمله عوامل تأثیرگذار بر قیمت ترموود هستند.

در فروش ترموود باید به چه نکاتی توجه شود؟

یک مرکز معتبر فروش ترموود باید خدمات نصب و اجرا، تعمیر و بازسازی این متریال پرکاربرد را به بهترین شکل ممکن ارائه کند. همچنین باید طیف وسیعی از محصولات ترموود را برای فروش داشته باشد.

ترموودهایی با گرید A چه ویژگی‌هایی دارند؟

به طور کلی ترموودهای گرید A باید فاقد هر نوع ترک‌خوردگی و یا گره سوخته بر روی سطح چوب باشند.

برچسب ها: