خرید کف‌پوش چوبی در تبریز

عایق سرما بودن را می‌توان یکی از محاسن و مزایای پارکت چوبی دانست. افرادی که در طبقات اول خانه آپارتمانی و یا صاحب‌خانه ویلایی هستند، حتماً باید از پارکت‌های چوبی عایق سرما استفاده کنند. این واحد‌ها به دلیل این که زیر آن‌ها خالی است، به‌راحتی سرمایی که از زیر به بالا منتقل می‌شود را احساس می‌کنند. درصورتی‌که از سنگ و یا سرامیک در این دسته از خانه‌ها استفاده شود، مسلماً مجبور خواهند بود زمستان‌های سردی را تجربه کرده و پشت سر بگذارند.

تبریز یکی از شهر‌هایی است که زمستان‌های بسیار سرد و سختی دارد و شاهد بارش باران و برف زیادی در آن هستیم. برای این که در فصول سرد از انتقال سرما به داخل منزل جلوگیری شود، حتماً باید از پارکت چوبی عایق سرما استفاده شود. اما کدام پارکت‌ها برای شهر‌های سردی همچون تبریز توصیه می‌شوند؟ در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از پارکت‌های چوبی بپردازیم که برای خرید کف‌پوش چوبی در تبریز مناسب هستند و بهتر است ابتدا به سراغ این گزینه بروید.

نصب و خرید کف‌پوش چوبی در تبریز

چوبی که از درخت صنوبر استخراج شده و به دست می‌آید در صنایع مختلفی همچون ساخت پارکت و کف‌پوش، ساخت مبلمان و حتی در ساخت خودرو مورداستفاده قرار می‌گیرد. اما چرا برای خرید کف پوش چوبی در تبریز، ما بر پارکت چوبی صنوبر تأکید می‌کنیم؟ در این قسمت از مقاله قصد داریم تا دلایل خرید این نوع پارکت را بررسی کنیم.

نصب و خرید کف‌پوش چوبی در تبریز 

  • زیبایی بخشیدن به فضای خانه با نصب پارکت

با انتخاب چوب صنوبر برای خرید کف‌پوش چوبی در تبریز فضایی با زیبایی طبیعی خواهید داشت. الگو‌ها و ترکیباتی که به شکل متنوع در چوب صنوبر به کار گرفته شده‌اند، باعث می‌شوند که با دیگر عناصر داخلی در فضا هماهنگ شده و از ظاهر دلنشین و دلپذیر فضای خود لذت ببرید.

  • سهولت در نصب و انعطاف‌پذیری پارکت چوبی

چوب صنوبر یکی از چوب‌های بسیار نرمی است که از انعطاف‌پذیری بالایی هم برخوردار است. بر اساس همین ویژگی، نصب پارکتی که از چوب صنوبر استخراج و ساخته شده به‌آسانی انجام خواهد شد. حتی در فضا‌هایی که سطوح صاف و یکدستی ندارد، این پارکت به‌خوبی جواب می‌دهد.

  • پارکت چوبی و عایق سرما

اگرچه چوب صنوبر به‌عنوان چوبی نرم و انعطاف‌پذیر شناخته می‌شود، اما علاوه بر مقاومت در برابر فشار و سایش به‌عنوان یک عایق خوب سرما عمل کرده و در فصول سرد فضای خانه را گرم نگه خواهد داشت.

  • پارکت چوبی مناسب برای فضا‌های پر تردد

پارکت‌های چوبی که از چوب درختانی همچون صنوبر استخراج می‌شوند، دارای ساختار چندلایه بوده و همین مسئله باعث می‌شود که مقاومت این محصول در برابر استفاده مکرر بالا رود و کارایی خوبی داشته باشد. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که در خانه خود مهمانی برگزار می‌کنید، بهتر است برای پوشاندن فضای پذیرایی خود از پارکت‌ چوبی صنوبر استفاده کنید.

پارکت چوبی مناسب برای فضا‌های پر تردد

مراقبت از پارکت چوبی صنوبر در تبریز

پارکت‌های چوبی در مدل‌های کلاسیک و سنتی و همچنین ساده و مدرن موجود هستند؛ بنابراین، می‌توان ادعا کرد که این کف‌پوش‌ها سازگار با هر نوع سلیقه و سبکی هستند و فضایی دل‌انگیز برای خانه یا محیط کار ایجاد خواهند کرد. یکی از مسائلی که بعد از خرید کفپوش چوبی در تبریز باید به آن توجه کرد، نگهداری و مراقبت از این محصول چوبی است.

 نگهداری از پارکت چوبی بسیار اهمیت دارد، ازاین‌جهت که اگر دوست دارید همیشه از مشاهده پارکت‌های درخشان بر روی زمین لذت ببرید باید از آن به طور مستمر نگهداری کنید. اگرچه نگهداری از پارکت کار خیلی سختی نیست و به‌راحتی می‌توانید با رعایت چند نکته از این محصول نگهداری نمایید.

  • عدم استفاده از مواد شوینده خاص برای تمیزکردن پارکت

اگر دوست داشتید به‌غیراز آب از مواد شوینده خاصی استفاده کنید، بهتر است حتماً خوب تحقیق کرده و مطمئن شوید که مناسب پارکت است و به آن آسیبی وارد نمی‌کند.

  • خودداری از مصرف مواد شیمیایی قوی در تمیزکردن پارکت چوبی

برای پاک‌کردن پارکت‌ها، به‌هیچ‌عنوان از مواد شوینده و شیمیایی قوی استفاده نکنید.

  • عدم استفاده از دستمال‌های خیلی زبر برای تمیزکردن پارکت

برای زدودن گردوغبار و پاک‌کردن پارکت چوبی حتماً از دستمال‌های لطیف و نرم استفاده کنید.

  • براق کردن پارکت چوبی

بهتر است برای این که طول عمر کف‌پوش چوبی در تبریز بیشتر شود، بعد از تمیزکردن از پولیش‌هایی که مخصوص چوب هستند برای براق نمودن آن‌ها استفاده کنید.

  • تعمیر و بازسازی به‌موقع پارکت چوبی

درصورتی‌که تایل‌های پارکت آسیب‌دیده و خراب شده باشد، باید دراسرع‌وقت نسبت به تعویض و بازسازی آن اقدام نمایید. کف‌پوش‌ها تکمیل‌کننده زیبایی خانه شما هستند. با تمیزکردن سروقت و نگهداری و بازسازی به‌موقع می‌توانید سال‌ها از زیبایی این محصولات بی‌نظیر لذت ببرید.

مراقبت از پارکت چوبی صنوبر در تبریز

نکات مهم برای خرید کف‌پوش چوبی صنوبر در تبریز

پارکت چوبی یکی از اصلی‌ترین عناصری است که می‌تواند به خانه شما هویت ببخشد. جزئیات زیادی برای خرید پارکت وجود دارد که در صورت رعایت آن‌ها می‌توانید بعد از خرید آن نهایت لذت و رضایت را داشته باشید. در این قسمت به نکات مهم برای خرید کف‌پوش چوبی صنوبر در تبریز می‌پردازیم.

  • رنگ روشن و تیره پارکت چوبی

انتخاب رنگ پارکت باتوجه‌به نوع کاربری و نیاز هر فرد موضوعی کاملاً متفاوت است. پارکت صنوبر به رنگ خاکستری می‌تواند باعث شود فضای خانه شما مدرن به نظر برسد. اما رنگ‌های بلوطی، محیطی گرم ایجاد می‌کنند. همان‌طور که می‌دانید با انتخاب رنگ‌های روشن نیز فضای شما روشن‌تر خواهد شد.

  • گارانتی پارکت

برا‌ی این که از کیفیت پارکت‌ها اطمینان حاصل کنید، باید مدل‌هایی را انتخاب کنید که دارای گارانتی باشند. مدت زمانی که فروشنده هر محصول را گارانتی می‌کند، یکی از مواردی است که باید هنگام خرید در نظر بگیرید. برخی از پارکت‌ها بین ۱۵ تا ۲۰ سال و برخی دیگر کمتر از ۱۵ سال طول عمر دارند؛ بنابراین، این مسئله را در خرید خود لحاظ کنید.

نکات مهم برای خرید کف‌پوش چوبی صنوبر در تبریز

خرید پارکت‌های چوبی عایق سرما از مجموعه پارس آرای کوهستان

خرید پارکت چوبی از نوع عایق سرما در تبریز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بنابراین ‌امیدواریم با توضیحاتی که در این مقاله در مورد اهمیت انتخاب پارکت‌های عایق سرما داده شد، بتوانید بهترین مورد را انتخاب کنید.

مجموعه پارس آرای کوهستان از جمله شرکت‌هایی است که پارکت‌های باکیفیت و تضمین شده خود را در طرح و رنگ‌های متفاوت ارائه می‌دهد و شما خریداران محترم می‌توانید متناسب با شرایط محل زندگی و آب‌وهوایی منطقه خود صاحب بهترین‌ و باکیفیت‌ترین پارکت‌های چوبی باشید. شما همچنین می‌توانید نصب اصولی پارکت در تبریز را به پارس آرای کوهستان بسپارید تا از کیفیت و ماندگاری پارکت لذت ببرید.

 

برچسب ها: