تجهیزات باغی برای استراحت و تفریح مورداستفاده قرار می‌گیرند

آلاچیق‌ها از جمله محبوب‌ترین سازه‌های باغی هستند که می‌توان در فصول مختلف سال از آن‌ها به‌عنوان محلی برای استراحت و تفریح استفاده کرد. بسیاری از افراد از چوب ترموود برای ساخت انواع آلاچیق و تجهیزات باغی استفاده می‌کنند؛ زیرا این چوب مقاومت بالایی در برابر عوامل آسیب‌زا دارد و از ظاهر زیبایی نیز برخوردار است. به همین بهانه در این مطلب از پارس آرای کوهستان، نکات خرید تجهیزات باغی و آلاچیق ترموود را بررسی می‌کنیم.

انواع متریال‌های ساخت تجهیزات باغی و آلاچیق ترموود

افراد برای استراحت در فضای باز نیاز به مجموعه‌ای از تجهیزات و مبلمان باغی دارند. این تجهیزات برای آسایش بیشتر افراد طراحی شده‌اند و می‌توان آن‌ها را در آلاچیق‌ها استفاده کرد. تنوع بالای این تجهیزات باعث شده است که افراد در هنگام خرید آن‌ها آزادی عمل داشته باشند. در ادامه بهترین گزینه‌های خرید متریال برای تجهیزات باغی و آلاچیق ترموود را بررسی می‌کنیم.

چوب‌ ترموود

برای ساخت آلاچیق بهترین گزینه استفاده از چوب ترموود است. چوب‌ ترموود ظاهر بسیار زیبایی دارد و مقاومت آن‌ در برابر عوامل آسیب‌زا بسیار بالا است. این تخته‌های چوبی در ابعاد و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند و افراد می‌توانند از آن‌ها در محیط‌های مختلفی بهره ببرند.

کاربردهای چوب ترموود در آلاچیق عبارت‌اند از:

  • استفاده به‌عنوان سقف آلاچیق
  • استفاده برای پوشش ستون‌های آلاچیق
  • استفاده به‌عنوان روکش پله‌های آلاچیق

پنل‌های چندلایه چوب ترموود

یکی از پرکاربردترین متریال‌ها برای خرید تجهیزات باغی و آلاچیق ترموود، پنل‌های چوبی هستند. این پنل‌ها چندلایه هستند و مقاومت بسیار بالایی در برابر تحمل وزن و فشار دارند؛ به همین دلیل می‌توان از انواع پنل ترموود برای کف‌سازی آلاچیق و پرگولا استفاده کرد.

چوب دکینگ ترموود

چوب‌های دکینگ در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند و نصب آن‌ها بسیار آسان است. این مسئله موجب شده است که بتوان از چوب دکینگ به‌عنوان کف‌پوش زمین آلاچیق و ستون‌های آن استفاده کرد؛ این چوب‌ها همچنین ظاهر زیبایی دارند و می‌توانند برای ساخت انواع تجهیزات باغی مورداستفاده قرار گیرند.

برخی از کاربردهای چوب دکینگ عبارت‌اند از:

  • ساخت کف‌پوش آلاچیق
  • ساخت انواع میز و صندلی مقاوم
  • استفاده به عنوان روکش پله‌های آلاچیق
  • ساخت کف‌پوش دور استخر

انواع تجهیزات باغی ترموود

چوب ترموود یکی از پرکاربردترین متریال‌های طبیعی است و با آن می‌توان طیف گسترده‌ای از تجهیزات رفاهی باغی را ساخت. این چوب خواص متعددی دارد و در شرایط محیطی ناهموار در برابر آسیب‌های احتمالی از خود مقاومت بالایی نشان می‌دهد. پیش از خرید تجهیزات باغی و آلاچیق ترموود باید انواع آن‌ها را بشناسید، به همین دلیل در ادامه انواع تجهیزات ساخته شده از ترموود را به شما معرفی می‌کنیم.

انواع پرگولا

در فضاهای باز از قطعات چوب ترموود می‌توان برای ساخت انواع پرگولا استفاده کرد. پرگولا یک بنای ساخته شده از چوب است که سقف به‌صورت کامل از چوب پوشیده نمی‌شود. ظاهر پرگولا بسیار شبیه آلاچیق است و در محیط‌هایی که احتمال بارش باران در آن‌ها کم‌تر است ساخته می‌شود.

نیمکت ترموود

در باغ‌ها می‌توان از انواع تخته‌های چوب ترموود برای ساخت نیمکت استفاده کرد. نیمکت‌ها از قدیمی‌ترین مبلمان باغی هستند و افراد از آن‌ها برای نشستن و استراحت‌کردن استفاده می‌کنند. شما می‌توانید برای خرید تجهیزت آلاچیق و ترموود به سایت پارس آرای کوهستان مراجعه کنید.

انواع آلاچیق

آلاچیق‌ها به‌عنوان محل استراحت در فضای باغ مورداستفاده می‌گیرند. ساختار آلاچیق بسیار ساده است و از چند ستون و یک سقف ساخته می‌شود. از انواع چوب ترموود نما می‌توان برای طراحی و ساخت آلاچیق استفاده کرد.

میز و صندلی

برای پذیرایی از مهمانان در باغ باید از مجموعه‌ای از صندلی‌ها به همراه یک میز استفاده کرد. میز و صندلی‌ چوبی ساخته شده از ترموود بسیار زیبا هستند و هارمونی زیبایی را به محیط باغ شما اضافه می‌کنند. شما می‌توانید با خرید تجهیزات باغی و آلاچیق ترموود از جمله میز و صندلی‌، یک محل استراحت دل‌نشین ایجاد کنید.

سطل زباله

برای این که باغ شما آلوده نشود، می‌توانید از انواع سطل زباله ساخته شده از ترموود استفاده کنید. این سطل‌های زباله اندازه مناسبی دارند و امکان نصب آن‌ها در نقاط مختلف باغ وجود دارد. این سطل‌ها همچنین به دلیل طراحی حرفه‌ای از پخش بوی بد زباله جلوگیری می‌کنند. امکان خرید تجهیزات باغی و آلاچیق ترموود از جمله سطل‌آشغال برای شما در مجموعه پارس آرای کوهستان وجود دارد.

پرچین ترموود

در بسیاری از باغ‌ها به‌جای استفاده از دیوار، پرچین‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند. باتوجه‌به این که انواع پرچین‌های ترموودی برای جداسازی بخش‌های مختلف باغ در دسترس هستند، شما می‌توانید انواع آن‌ها را برای انجام این کار خریداری نمایید.

نکات خرید تجهیزات باغی و آلاچیق ترموود

مجموعه‌ای از قوانین و نکات وجود دارند که شما باید پیش از خرید تجهیزات ترموودی برای باغ به آن‌ها توجه کنید. رعایت‌کردن این نکات می‌تواند موجب کاهش هزینه‌های تمام شده اجرای پروژه‌های ترموود شما شود.

در ادامه نکات خرید تجهیزات باغی و آلاچیق ترموود را بررسی می‌کنیم:

  • اندازه‌گیری: پیش‌ازاین که برای خرید قطعات چوب ترموود اقدام کنید، باید اندازه‌گیری‌های لازم برای محاسبه میزان چوب مورد نیاز را انجام دهید. انجام این کار از صرف هزینه‌های اضافی جلوگیری می‌کند
  • اعتبار فروشگاه: برای این که از اصالت ورقه‌های محصولات خریداری شده اطمینان داشته باشد، باید یک فروشگاه معتبر را برای انجام این کار انتخاب کنید
  • رنگ محصولات: در هنگام خرید تجهیزات باغی و آلاچیق ترموود دقت کنید که رنگ محصولات یکدست باشد. در صورت مشاهده نقاط دارای رنگ غیرطبیعی از خرید محصول صرف‌نظر کنید
  • استاندارد محصولات: چوب‌های ترموود مطابق با گواهینامه‌های استاندارد اتحادیه اروپا تولید می‌شوند؛ به همین دلیل بر روی بسته‌بندی آن‌ها از یک برچسب برای معرفی فهرست گواهینامه‌های محصول استفاده می‌شود

بهترین تجهیزات باغی و آلاچیق ترموود را از پارس آرای کوهستان بخواهید

مجموعه پارس آرای کوهستان یکی از برترین تأمین‌کنندگان قطعات چوب ترموود در ایران است. ما در این مجموعه انواع چوب ترموود مورد استفاده در نما و کف‌پوش را با قیمتی رقابتی به مشتریان خود عرضه می‌کنیم. متخصصان ما همچنین انواع پروژه‌های ساخت و طراحی آلاچیق و تجهیزات باغی چوب ترموود را اجرا می‌کنند. شما می‌توانید برای خرید محصولات و ثبت سفارش اجرای پروژه‌ها با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

تجهیزات باغی ترموود شامل چه مواردی هستند؟

انواع میز و صندلی، سطل زباله و فلاورباکس از جمله تجهیزات باغی ترموود هستند.

آیا می‌توان از چوب ترموود برای ساخت پرگولا استفاده کرد؟

بله؛ ساخت پرگولا یکی از محبوب‌ترین روش‌های استفاده از ترموود به شمار می‌رود.

از کجا می‌توانم چوب ترموود اصل خریداری کنم؟

شما می‌توانید انواع قطعات چوب ترموود اصل را از مجموعه پارس آرای کوهستان خریداری کنید.

برچسب ها: