خرید اینترنتی پارکت چوبی

پارکت چوبی یکی از زیباترین و محبوب‌ترین گزینه‌ها برای دکوراسیون داخلی است. با انتخاب و خرید اینترنتی پارکت‌های چوبی مناسب، به‌راحتی یک جلوه زیبا به فضای داخلی خود ببخشید. درگذشته، پارکت چوبی فقط به‌عنوان جایگزینی برای کاشی و سرامیک مورداستفاده قرار می‌گرفت. در حالیکه امروزه با افزایش کیفیت این محصول، به‌عنوان جایگزینی مناسب برای دیگر کف‌پوش‌ها نیز استفاده می‌شود.

کاربردهای خرید اینترنتی پارکت چوبی

از مهم‌ترین کاربردهای پارکت‌های چوبی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • پارکت‌های چوبی معمولاً به‌عنوان یک نوع پوشش کف در فضاهای مسکونی مختلف نصب می‌شود. مکان‌هایی مانند اتاق نشیمن، اتاق‌خواب، قسمت غذاخوری، راهرو و… نصب پارکت چوبی به فضای داخلی گرما و ظرافت می‌بخشند.
  • محیط‌های تجاری مانند ادارات، فروشگاه‌ها، هتل‌ها و رستوران‌ها، پارکت چوب راش گزینه مناسبی است. برای ایجاد محیط پیچیده و حرفه‌ای و همچنین فضای دلپذیر و راحت برای کارکنان و مشتریان مورداستفاده قرار می‌گیرد.
  • در سالن‌های نمایشگاه و موزه‌ها نیز پارکت‌های چوبی برای ایجاد زیبایی و جذابیت، همچنین مکمل سایر آثار هنری استفاده می‌شود.
  • نصب پارکت در فضاهای عمومی و لابی ساختمان‌های تجاری و اداری برای ایجاد محیطی دلپذیر و مجلل برای ایجاد زیبایی بصری کارکنان و بازدیدکنندگان استفاده می‌شود.
  • در طراحی داخلی قایق‌ها و کشتی‌های تفریحی لوکس، این پارکت تجربه بی نظیر و راحتی برای استفاده از وسایل تفریحی فراهم می‌کند.
  • و مورد آخر در مکان‌های فرهنگی و تفریحی مانند، سالن‌های کنسرت، تئاتر و اپرا، پارکت‌های چوبی به محیط زیبایی خیره‌کننده‌ای می‌بخشد. همچنین، آکوستیک فضا را افزایش می‌دهد.

کاربردهای خرید اینترنتی پارکت چوبی

مزایا و معایب خرید پارکت چوبی

پارکت‌ها را می‌توان هم از چوب طبیعی و هم از چوب مهندسی شده تهیه کرد. در گذشته، این محصول بیشتر از چوب طبیعی درختان مانند بلوط، گردو، گیلاس، کاج و افرا ساخته می‌شد، اما امروزه با ورود محصولات فراوری شده، می‌توان پارکت‌های مهندسی شده که از لایه‌های مختلفی تشکیل شده‌اند را نیز تولید کرد.

به‌طورکلی از مزایای خرید و نصب پارکت‌های چوبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارکت‌های چوبی بسیار بادوام هستند و با استفاده روزمره به‌راحتی خراب نمی‌شوند.
  • نگهداری و تمیزکردن پارکت‌های چوبی بسیار آسان است. کافی است با جاروبرقی و پارچه مرطوب روزانه آن را تمیز کنید. همچنین، پارکت‌های چوبی بو را جذب نمی‌کنند.
  • پارکت طبیعی برای افرادی که به آلرژی مبتلا هستند، گزینه بهتری نسبت به فرش و موکت است.
  • طرح‌های جذاب و زیبای پارکت‌های چوبی، ظاهری کلاسیک و سلطنتی را به فضا می‌بخشند.
  • راه‌رفتن بر روی پارکت‌های چوبی احساس نرمی و گرمای بیشتری نسبت به سایر مواد سخت مانند بتن یا کاشی به شما می‌بخشد.
  • نصب پارکت‌های چوبی نیز بسیار آسان است و می‌توان آن را با استفاده از چسباندن کاشی‌های آن به کف، انجام داد.

مزایا و معایب خرید پارکت چوبی

معایب پارکت چوبی

  • لایه رویی پارکت در مقابل خراش‌ها و رطوبت آسیب‌پذیر است، بنابراین نیاز به مراقبت دوره‌ای دارد و در معرض خطراتی مانند خراش و جذب رطوبت قرار دارد. البته با نگهداری اصولی از این محصول می‌توانید تا سال‌ها از آن استفاده کنید. همچنین، خرید پارکت‌های باکیفیت نیز در این زمینه بسیار کمک‌کننده است.
  • پارکت‌های چوبی نیاز به سنباده زدن، لکه‌گیری و آب‌بندی دوره‌ای دارند.
  • در برخی مواقع، پارکت‌های چوبی ممکن است با سیستم‌های سرمایش و گرمایش ساختمان هماهنگی نداشته باشد.
  • قیمت پارکت‌های چوبی به دلیل مزایای بسیار زیاد و دوام بالای آن ممکن است نسبت به پارکت‌های دیگر بالاتر باشد.

نکات مهم در خرید اینترنتی پارکت چوبی

در خرید اینترنتی پارکت چوبی، به موارد زیر توجه کنید:

  • ابتدا برای خرید اینترنتی پارکت‌های چوبی، باید متراژ محل موردنظر، سبک موردعلاقه و میزان بودجه خود را در نظر بگیرید. با بررسی هر یک از این موارد به‌راحتی می‌توانید انتخاب خوبی داشته باشید.
  • اطمینان حاصل کنید که پارکت انتخابی مقاوم در برابر سوختگی و حرارت است.
  • از پارکتی باکیفیت بالا که در برابر مشکلات سایش مجهز شده است، استفاده کنید.
  • سیستم‌های پارکتی که نیازی به چسبندگی ندارند، را ترجیح دهید؛ زیرا نصب آن‌ها آسان‌تر است.
  • پارکتی را انتخاب کنید که صدا را به‌راحتی منتقل نکند و از انتقال صداهای ناخواسته مانند ردپاها جلوگیری کند.
  • پارکتی را انتخاب کنید که از عبور آب و رطوبت جلوگیری کند تا استفاده‌ طولانی‌مدت و سهولت در استفاده را برای شما فراهم کند.
  • برای خرید اینترنتی پارکت به دنبال مرجعی معتبر و مطمئن باشید تا از کیفیت پارکت و مزایای بی‌شمار آن بهره‌مند گردید.

نکات مهم در خرید اینترنتی پارکت چوبی

قیمت پارکت چوبی چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت پارکت‌های چوبی تحت‌تأثیر عواملی مانند نوع چوب، گرید چوب، پیچیدگی طرح و موارد دیگری مانند رنگ‌آمیزی و لاک‌زدن قرار می‌گیرد. گونه‌های کمیاب چوب معمولاً گران‌تر هستند، همچنین چوب با گرید بالاتر و الگوهای پیچیده نیاز به هزینه بیشتری دارد. در نهایت، نوسانات قیمتی در بازار و تقاضا و عرضه نیز می‌توانند بر قیمت پارکت‌های چوبی تأثیر بگذارد.

همچنین پارکت‌های‌ چوبی در سه دسته ایرانی، چینی و اروپایی در بازار موجود هستند. پارکت‌های اروپایی معمولاً قیمت بالاتری دارند و پارکت‌های ایرانی به‌عنوان گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر شناخته می‌شوند. برای دریافت قیمت به‌روز پارکت‌های چوبی، لازم است مرجعی معتبر و مطمئن را پیدا کنید.

قیمت پارکت چوبی چگونه تعیین می‌شود؟

خرید اینترنتی پارکت چوبی از پارس آرای کوهستان

یکی از مزایای اصلی خرید اینترنتی پارکت چوبی از پارس آرای کوهستان، تنوع محصولات موجود در فروشگاه است. از پارکت‌های چوبی با طرح و رنگ‌های مختلف گرفته تا جنس انواع چوب‌ها در این مجموعه موجود است. علاوه بر این، امکان مشاهده‌ نمونه‌های تصویری و توضیحات دقیق در سایت، به مشتریان کمک می‌کند تا انتخاب مناسبی داشته باشند.

یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی پارکت‌های چوبی از پارس آرای کوهستان، خدمات مشتریان برتر است. از زمان ثبت سفارش تا تحویل محصول، این شرکت از رصد دقیق وضعیت سفارش و ارائه پشتیبانی مداوم به مشتریان برخوردار است. همچنین، ارسال امن و مطمئن محصولات، یکی از اولویت‌های این شرکت محسوب می‌شود.

مجموعه پارس آرای کوهستان یکی از برترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه ارائه پارکت‌های چوبی در ایران است. این مجموعه امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان فراهم کرده، تا پارکت موردنظر را انتخاب، سفارش و درب منزل تحویل بگیرند. شما می‌توانید با دریافت مشاوره از کارشناسان این مجموعه بهترین و مناسب‌ترین نوع پارکت چوبی را نصب و از کیفیت بالای آن لذت ببرید. همچنین، با انتخاب پارس آرای کوهستان دیگر نگران نصب اصولی پارکت نباشید. نصابان حرفه‌ای در این مجموعه برای نصب پارکت آماده خدمت‌رسانی هستند.

 

برچسب ها: