با جدیدترین طرح های سونا خشک، تجربه‌ای متفاوت داشته باشید

چرا باید جدیدترین طرح های سونا خشک را بشناسیم؟ اگر به سونا علاقه دارید و یا یک ورزشکار هستید، سونا خشک می‌تواند یک ریکاوری موثر بعد از یک روز کاری سخت و یا استراحتی در پایان تمرینات ورزشی شما باشد. امروزه استفاده از سونا خشک می‌تواند راهکاری مناسب برای کاهش استرس، کمک به ریکاوری عضلات و همچنین کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های مضمن باشد. از طرفی با ساخت سونا خشک خانگی به کمک الهام گرفتن از طرح‌های ترند برای این اتاقک می‌توانید علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، هر زمان که تمایل داشتید از سونا به راحتی استفاده کنید.

جدیدترین طرح های سونا خشک

یکی از جدیدترین طرح های سونا خشک، ساخت سونا در حمام است

یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین طرح های سونا خشک، انتقال آن به فضای حمام است. در صورتی که مطمئن نیستید که می‌خواهید سونای خشک در کدام قسمت از منزلتان باشد می‌توانید آن را به فضای حمام منتقل کنید. اما چرا این طرح تا این حد مورد استقبال قرار گرفته است؟ در حمام دوش در نزدیکی شما قرار دارد و می‌توانید به راحتی بعد از عرق کردن در سونا دوش بگیرید. از طرفی با این کار فضای حمام شما هم گرم می‌شود.

سونا خشک دونفره؛ از جدیدترین طرح های سونا خشک که نصب آسانی دارد

طرح های مجللی این روزها برای ساخت سونای خشک معرفی می‌شوند که هر کدام مزایا و معایب خودشان را دارند. یکی از جدیدترین طرح های سونا خشک، سونا خشک دو نفره است که به صورت پیش ساخته نیز به کاربران ارائه می‌شود. این سوناها اشکال و اندازه‌های متفاوتی دارند و جمع‌آوری و نصب آن‌ها هم بسیار آسان است. این سوناها برخلاف سوناهای سفارشی نیاز به صرف هزینه و زمان زیادی ندارند و می‌توانند تجربه یک اسپای خانگی را به راحتی در اختیار شما قرار بدهند. این نوع از سونا مناسب افرادی است که نمی‌خواهند در سوناهای عمومی باشند و فضایی شخصی را ترجیح می‌دهند.

استخر یا جکوزی خود سونای خشک

می‌توانید در نزدیکی استخر یا جکوزی خود سونای خشک را قرار دهید

یکی از جدیدترین طرح های سونا خشک، قرار دادن آن در فضای بیرونی است. بسیاری از ما شنیده‌ایم که سونای خشک یک آیتم داخلی است. در حالی که شما می‌توانید سونای خشک را در فضای بیرونی و در نزدیکی استخر و یا جکوزی قرار بدهید.

با قرار دادن پنجره در سونا از منظره محیط ویلای خود لذت ببرید

از جدیدترین طرح های سونا خشک که امروزه در بیشتر کشورهای اروپایی و آمریکایی با استقبال فراوانی مواجه شده است، قرار دادن پنجره در سونای خشک است. چه چیزی می‌تواند آرامش‌بخش‌تر از نشستن در سونا و تماشای جنگل و یا دریاچه باشد. شما همچنین علاوه بر اضافه کردن پنجره در این طرح سونا می‌توانید در اتاقک نورگیری در نظر بگیرید تا در سونا نور طبیعی دریافت کنید.

سونای متحرک؛ از جدیدترین و خلاقانه‌ترین طرح های سونا خشک

یکی از جدیدترین طرح های سونای خشک سونای متحرک است. این سونا گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که می‌خواهند ساعاتی را به دور از روزمرگی بگذرانند. سونای متحرک در واقع فضایی را برای یک ایوان و صندلی فراهم می‌کند تا شما بتوانید از تماشای طبیعت لذت ببرید. پیشنهاد می‌کنیم از این سوناها در زمان سفر استفاده کنید.

طراحی فضای داخلی سونای خشک

استفاده از گونه‌های چوب کاج در طراحی فضای داخلی سونای خشک

یکی از ایده‌های نوآورانه که ردپای آن در جدیدترین طرح های سونا خشک نیز به چشم می‌خورد، استفاده از چوب کاج در طراحی آیتم‌های داخلی سونا خشک است. آیتم‌هایی که در سونای خشک قرار داده می‌شوند عمدتا از چوب هستند زیرا سنگ و یا کاشی به اندازه چوب نمی‌تواند گرما را درون خود نگه دارد.

در این بین دیده شده که در بیشتر پروژه‌های طراحی و ساخت سونا خشک از چوب سدر استفاده می‌شود. این در حالی است که شما می‌توانید مانند آنچه که در تصویر مشخص است از چوب کاج استفاده کنید. چوب کاج علاوه بر اینکه بسیار مقاوم است و در برابر حرارت ثبات ابعاد دارد، می‌تواند ظاهری لوکس و جذاب به فضای داخلی سونای شما بدهد.

یکی از جدیدترین طرح‌های سونا خشک، نورپردازی فضای اتاقک است

با وجود اینکه ممکن است برخی از افراد فضای داخلی تاریکی را برای استفاده از سونا ترجیح دهند اما وجود نور درون فضای داخلی سونا خشک می‌تواند محیطی متفاوت را برای شما ایجاد کند. برای این منظور شما می‌توانید از نورهای LED نصب شده بر روی مبلمان داخل سونای خشک استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید این نورهای LED را در امتداد سقف نصب کنید تا دیوارها نور بیشتری جذب کنند.

به محیط سونای خشک یک یا دو ردیف صندلی بیشتر اضافه کنید

یکی از جدیدترین طرح های سونا خشک که می‌تواند تجربه‌ای متفاوت را از سونا در اختیار شما قرار بدهد، اضافه کردن یک یا دو ردیف صندلی بیشتر است. این طرح سونای خشک برای افرادی که می‌خواهند بیش از یک یا دو نفر را در سونای خود بپذیرند تا همه فضایی برای استراحت داشته باشند، بهترین گزینه است.

جدیدترین طرح های سونا خشک

اجرای جدیدترین طرح های سونا خشک در پارس آرای کوهستان

جدیدترین طرح های سونا خشک برخلاف سونا بخار رطوبت بسیار پایینی دارند و همین موضوع هم باعث می‌شود بتوانیم دمای بالای سونا خشک را تحمل کنیم. به همین منظور عایق‌کاری و سایر مراحل باید به گونه‌ای انجام شوند که رطوبت پایین و دما بالا باشد.

پارس آرای کوهستان یکی از بزرگ‌ترین و مجرب‌ترین مجریان پروژه‌های سونای خشک در کشور است. برای طراحی و اجرای سونا خشک بهتر است با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید تا با توجه به محل سکونت شما، یک مکان مناسب برای ساخت سونا را در نظر بگیرند.همچنین در پارس آرای کوهستان برای طراحی سونای خشک از آخرین طرح‌های روز دنیا الهام گرفته می‌شود تا شما بتوانید از فضایی لوکس و مدرن در محیط زندگی خود لذت ببرید.

برچسب ها: