با تعمیرات و بازسازی ترموود طول عمر پروژه را افزایش دهید

ترموود طول عمر بسیار بیشتری نسبت به انواع چوب‌های ساختمانی طبیعی و مصنوعی دارد. با این حال این چوب نیز مانند دیگر مصالح ساختمانی، متناسب با عوامل محیطی و بعد از گذشت سال‌ها دچار تغییراتی می‌شود. برای مثال اگر این چوب به‌طور مداوم در برابر نور خوشید باشد اندک اندک کمرنگ می‌شود. ضربه‌های فیزیکی در کفپوش و دکینگ ترموود نیز تاثیر می‌گذارند و مواردی مانند طوفان ممکن است باعث شل شدن اتصالات این چوب در نما شود.

در چنین شرایطی نیازی به هیچ گونه نگرانی نیست، زیرا پارس آرای کوهستان خدماتی حرفه‌ای و متنوع را نیز برای تعمیرو بازسازی انواع سازه‌ها و سطوح ترموودی به شما ارائه می‌دهد. تیم اجرایی مجموعه در محل پروژه حضور پیدا می‌کنند و بعد از برآورد اولیه، انواع خدمات را به شما ارائه می‌دهند. در ادامه برخی از مراحل مشترک بازسازی پروژه‌های نما و دکینگ چوب ترمو را با هم مرور می‌کنیم.

تجدید رنگ چوب‌ها

در مواردی که چوب ترمو در برابر اشعه فرابنفش خورشید قرار می‌گیرد، بعد از سال‌ها رنگ این چوب به خاکستری براق متمایل می‌شود. بنابراین تیم اجرایی پارس آرای، با روش‌هایی مانند استفاده از مواد شیمیایی مخصوص Antigrey و یا ساب زدن قطعات، این مشکل را حل می‌کنند.

تعویض قطعات چوب ترمو

در مواردی که به هر دلیل میزان آسیب‌ها به چوب ترمو بالا باشد، ما این قطعات را برای شما تعویض می‌کنیم. پارس آرای کوهستان تامین‌کننده طیف وسیعی از انواع چوب ترمو در رنگ‌ها و ابعاد مختلف است، بنابراین چوب‌هایی با نزدیک‌ترین ویژگی‌ها به چوب‌های پروژه برای این کار استفاده می‌شوند.

تعویض پیچ‌های آسیب‌دیده

در بسیاری از موارد به‌دلیل فشارهای دائم وارده از سوی عوامل محیطی به قطعات چوب ترمو و یا وزن بالای سازه، امکان شل شدن پیچ‌های نگهدارنده وجود دارد. گاهی نیز پیچ‌ها در گذر زمان دچار زنگ‌زدگی می‌شوند. ما تمامی این پیچ‌ها را برای شما اصلاح و تعویض می‌کنیم.

تجدید رنگ چوب‌ها

اگر بعد از گذر سال‌ها رنگ چوب ترمو دچار تغییراتی شده باشد، ما تمامی سازه مورد نظر یا بخشی از آن‌ها را برای شما با استفاده از محصولات تخصصی تجدید رنگ می‌کنیم. همچنین برای این کار می‌توان از روغن و ورنی چوب ترمو استفاده کرد.

                            اجرای دکینگ شرکت بازرگانی کالاآوران

 

پارس آرای کوهستان؛ مجری زیباترین پروژه‌های ترموود

تیم اجرایی پارس آرای کوهستان با به‌کارگیری مهندسان و کارشناسان و کارگران خبره در طراحی و اجرای انواع پروژه‌های ترموودی شکل گرفته است. اعضای تیم اجرای پارس آرا تاکنون ده‌ها پروژه موفق را اجرا کرده‌اند و توانسته‌اند رضایت صد در صدی کارفرمایان را کسب کنند.

برخی از پروژه‌های اجرا شده توسط تیم اجرایی پارس آرای کوهستان عبارتند از:

  • اجرای نمای ترموود در دیباجی جنوبی
  • ساخت روف گاردن در اختیاریه شمالی
  • اجرای دکینگ و نما شرکت بازرگانی کالاآوران
  • ساخت آلاچیق در شهرک غرب
  • ساخت و نصب پرگولا در درکه
  • اجرای نمای داخلی فروشگاه در جمهوری
  • اجرای نمای سنگ و چوب در یوسف آباد
  • پروژه پاویون دفتر اصلی لوتوس در محمودیه

پارس آرای کوهستان؛ تامین‌کننده برتر و طراح و مجری پروژه‌های ترموود

مجموعه پارس آرای کوهستان از سال 1384 تا امروز به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های فعال در عرصه واردات ترموودهای مرغوب به ایران فعالیت کرده است. ما در این مجموعه همچنین خدمات طراحی کامل و اجرای تمامی سازه‌های چوب ترمو را به کارفرمایان ارائه می‌دهیم.

از دیگر خدمات مجموعه پارس آرا می‌توان به خدمات بازسازی و تعمیر سازه‌های چوب ترمو اشاره کرد. برای بهره‌مندی از هر یک از این خدمات کافی است از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید. شما همچنین می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان در زمینه قیمت ترموود، انواع ترموود، میزان چوب مورد نیاز برای پروژه، مراحل انجام پروژه و موارد دیگر بهره‌مند شوید.

برچسب ها: