استفاده از پارتیشن ترموود؛ محصولی زیبا، مطمئن و بادوام

همانطور که می‎دانید در حال حاضر تعداد متریال‌های مناسب طراحی دیوار بسیار زیاد شده است و روش‎ های مدرن و همچنین ساده‎ تری برای ساخت این سازه وجود دارد. یکی از این روش ‎ها استفاده از پارتیشن ترموود است که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. پارتیشن دارای انواع متفاوت در طرح ‎های گوناگونی است و با استفاده از متریال‎ های مختلفی نظیر ترموود ساخته می‏‎شود. این سازه به طور کلی باعث زیباتر شدن فضای خانه و گرمی بخشیدن به محیط می‎شود. اگر شما هم قصد دارید با استفاده از پارتیشن ترموود از مزایای آن برخوردار شوید، در این مطلب شناخت بیشتری از آن پیدا کنید.

منظور از پارتیشن ترموودی چیست؟

برای طراحی دکوراسیون داخلی می‎توان از روش‎ های متنوعی استفاده کرد که یکی از آن‎ها به‎ کارگیری پارتیشن ترموودی است. اما شاید این سوال برای شما ایجاد شود منظور از پارتیشن ترموود چیست؟ در اجرا و طراحی فضای داخلی منزل با استفاده از چوب ترموود، در برخی از مواقع نیاز است که فضایی از خانه را به چندین بخش گوناگون تقسیم ‎بندی کرد.

فرآیند دیوارکشی علاوه بر هزینه‌بربودن، کار بسیار سخت و البته وقت‏‎ گیری به شمار می‏‎ آید. ولی خوشبختانه با وجود این پارتیشن‎ ها، به‌سادگی می‎توان فرآیند دیوارکشی را در زمان کم و همچنین هزینه مناسب به انجام رساند. اما درباره ترموود باید گفت که این چوب تحت فرآیندهای پیچیده ‎ای حرارت می‎بیند و طی این پروسه، قسمت اعظمی از رطوبت، صمغ و البته شیره آن از بین رفته و خشک خواهد شد.

علاوه بر این ساختار سلولزی ترموود با انجام این فرآیند، بهبود پیدا می‎کند و براین‌اساس ترموود به چوبی بادوام و مستحکم تبدیل می‎شود. از ترموود می‎توان به‌عنوان یکی از بهترین متریال‎ های جهت ساخت پارتیشن نام برد. چرا که به غیرمقاومت بالایی که ترموود از آن برخوردار است، زیبایی خانه شما را نیز دوچندان خواهد کرد.

مزایای متعدد پارتیشن‏ های چوب ترموود

یکی از دلایل اصلی مبنی بر خرید پارتیشن ترموود، مزایای متفاوتی است که این سازه دارد. از مهم‏ترین مزایای این پارتیشن‎ ها می‎توان به ساختار آن اشاره کرد. چرا که هیچ نوع ماده شیمیایی در تولید پارتیشن ترموود مورداستفاده قرار نمی‎گیرد. این سازه از مقاومت قابل‌توجهی در برابر نور خورشید و همچنین رطوبت بالا برخوردار است و لازم نیست آن را در قسمت‎های دور از نور خورشید منزل یا محل کار خود استفاده کنید.

یکی دیگر از مزایای این سازه، دوام بالا نسبت به فشار و ضربه است. یعنی پارتیشن ترموود بر اثر ضربه یا فشار با خمیدگی یا تغییر ابعاد مواجه نخواهد شد. پارتیشن چوب ترموود همچنین از طول عمر بسیار زیادی برخوردار است و نیازی به تعمیر مداوم نخواهد داشت. امکان پوسیدگی این سازه با توجه به روند تولید ترموود، تقریباً صفر است.

برخی دیگر از مزایای جذاب استفاده از پارتیشن ترموود:

  • ثابت‌بودن رنگ پارتیشن ترموود
  • سازگاری بالا با محیط و قابلیت بازیافت
  • بادوام در برابر نفوذ آفت، قارچ و حشرات
  • عایق حرارت و صوت
  • قابلیت شستشوی راحت
  • دارای طرح‎ های بسیار جذاب و متنوع
  • زیبایی منحصربه‌فرد
  • نصب سریع و ساده

معرفی انواع پارتیشن ترموود

همان‌طور که در ابتدای مطلب اشاره شد، پارتیشن ترموود دارای انواع مختلفی است و این انواع از نظر ضخامت، طرح، رنگ، کیفیت، جنس چوب، ابعاد و دیگر ویژگی‎ های ظاهری با هم متفاوت هستند. اما به‌طورکلی می‎توان پارتیشن ترموود را به دو نوع ثابت و متحرک تقسیم کرد. در ادامه توضیحاتی را در خصوص این دو نوع پارتیشن ارائه می‎کنیم.

پارتیشن ترموود ثابت

بسیاری از افراد استفاده از پارتیشن ترموود ثابت را برای طراحی دکوراسیون داخلی به نوع متحرک ترجیح می‎دهند. این نوع پارتیشن‎ ها ساختار مستحکمی داشته و با وصل شدن به دیوار و یا سقف، در جای خود ثابت می‎مانند.

در حقیقت نمی‎توان پس از نصب، این پارتیشن ‎ها را جابه ‎جا کرد. پارتیشن ترموود ثابت امکان دارد از دو مدل یک جداره و همچنین دوجداره باشد. این پارتیشن ‎ها کاربردهای بسیار زیادی دارند که برای مثال می‎توان به استفاده در فضاهای اداری اشاره کرد.

پارتیشن ترموود متحرک

پارتیشن ترموود متحرک را بر خلاف پارتیشن‎ های ثابت، به‌سادگی می‎توان جابه‏‎ جا کرد. این خصوصیت جذاب پارتیشن متحرک موجب می‎شود که دست شما برای تغییروتحول دکوراسیون داخلی باز باشد. برخی از افراد از پارتیشن متحرک با نام پارتیشن خانگی نیز یاد می‎کنند. چرا که استفاده از پارتیشن ترموود متحرک اکثرا در خانه ‎ها انجام می‎شود.

موارد گوناگون استفاده از پارتیشن ترموود

کاربردهای پارتیشن ترموود بسیار متفاوت هستند و افراد زیادی از آن‎ها برای طراحی داخلی بهره می‏‎برند. برای مثال از این سازه می‎توان برای تقسیم‌بندی‌کردن پذیرایی منزل استفاده کرد. علاوه بر این استفاده از پارتیشن ترموود برای تقسیم‌کردن اتاق نشیمن نیز انجام می‎شود.

اگر فردی بخواهد هال بزرگ منزل خود را به دو بخش تقسیم کند، پارتیشن ترموود بی‎ شک بهترین انتخاب برای او خواهد بود. از طرفی این سازه زیبا در دو نوع متحرک و ثابت، برای جداکردن قسمت ورودی ساختمان و حتی لابی هتل ‎ها نیز به کار می‎رود. کاربردهای پارتیشن چوب ترموود تنها به موارد ذکرشده ختم نمی‎شود.

برخی دیگر از موارد استفاده این پارتیشن ‎ها:

  • جداسازی بخش‎ های مختلف مغازه ‎ها
  • بخش‏ بندی کردن کتابخانه
  • گزینه‎ های مناسب برای استفاده در سرویس بهداشتی یا حمام
  • تقسیم‌کردن فضاهای اداری و ساخت اتاق‎ های کوچک در این مکان‎ ها
  • استفاده در کافه، رستوران و…

استفاده از پارتیشن ترموود با تهیه این محصول از پارس آرای کوهستان

خرید و به‎ کارگیری پارتیشن ‎های ترموودی یک روش مناسب برای تقسیم‌کردن فضاهای مختلف به چند بخش است. در واقع این روش هزینه مناسبی دارد و در قیاس با دیوارکشی، دردسرهای بسیار کم‎تر و البته بسیار سریع‏‎تر به شمار می ‎آید. اگر قصد خرید این پارتیشن‎ها را دارید، بهتر است مجموعه‎ای معتبر که محصولات باکیفیتی دارد را انتخاب کنید.

مجموعه پارس آرای کوهستان سابقه درخشانی در زمینه فروش و اجرای ترموود دارد. شما می‎توانید علاوه بر خرید پارتیشن ترموود از مجموعه ما، اجرای این سازه را به هم نیروهای متخصص پارس آرای کوهستان بسپارید و از مزایای متنوعی نظیر ترموود باکیفیت، نصب سریع، گارانتی کیفیت محصول و همچنین کیفیت اجرا و… برخوردار شوید.

سؤالات متداول

عوامل مؤثر بر قیمت پارتیشن ترموود چیست؟

از اصلی‎ترین فاکتورهای تاثیرگذار بر هزینه خرید پارتیشن ترموود می‎توان به نوع متحرک یا ثابت آن، ضخامت ترموود، جنس ترموود، ابعاد پارتیشن، تعداد جداره، رنگ پارتیشن ترموود، نوع گره و … اشاره کرد.

وظایف یک مجموعه فروشنده و مجری پارتیشن ترموود در برابر مشتری چیست؟

یک شرکت مجری و فروشنده پارتیشن ترموود نسبت به مشتریان خود باید وظایفی مانند، ارائه گارانتی اصالت کالا و کیفیت کار، استفاده از نیروهای انسانی مجرب، استفاده از بهترین متدهای نصب ترموود، ارائه ترموودهای فنلاندی باکیفیت، سهولت در نصب، اجرای اصولی و … را انجام دهد.

برچسب ها: