پارکت چوبی برای اتاق خواب ؛ بهترین کفپوش برای فضاهای شخصی

اتاق خواب از مکان‌های شخصی مهم در داخل خانه به حساب می‌آید که باید با دکوراسیون مناسب حس و حال آرامش بخشی القا کند و پارکت چوبی برای اتاق خواب یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید.

پارکت‌ها به‌عنوان نوعی کف‌پوش طرف‌داران زیادی در طراحی داخلی امروزی پیدا کرده‌اند و تنوع آن‌ها در رنگ، طرح و جنس باعث شده تا سازگاری خوبی با اجزای دیگر دکوراسیون در مقایسه با دیگر کف‌پوش‌ها داشته باشند. پارکت چوبی برای اتاق‌خواب مزیت‌های زیادی به همراه دارد و همچنین انتخاب رنگ و طرح مناسب می‌تواند زیبایی اتاق خواب را دوچندان کند.

شما می‌توانید به‌راحتی با مراجعه به یک مجموعه خدمات پارکت و کف پوش، بهترین پارکت چوبی برای اتاق خوابتان را بیابید؛ اما آشنایی مقدماتی با جزئیات این نوع کف‌پوش‌ها خالی‌ازلطف نیست. مجموعه پارس آرای کوهستان به این منظور قصد دارد تا شما را در این مقاله با جزئیات استفاده از پارکت برای اتاق‌خواب و همچنین طرح و رنگ مناسب آن آشنا کند.

پارکت چوبی برای اتاق خواب ؛ بهترین کفپوش برای فضاهای شخصی

مزایای استفاده از پارکت چوبی برای اتاق خواب

توجه به مزایای استفاده از پارکت چوبی باعث می‌شود نسبت به استفاده از این کف‌پوش‌ها مشتاق شوید. جالب است بدانید که این نوع پوشش‌ها روی کیفیت خواب شما هم تأثیر می‌گذارند. حس گام‌نهادن روی سرامیک سرد را در فصل زمستان تصور کنید. مسلماً تجربه جالبی نیست!

درحالی‌که پارکت چوبی برای اتاق‌خواب عایق خوبی برای حرارت است و با راه‌رفتن روی آن‌ها حس نرمی و آرامش دارید و به دلیل انعطاف نسبی این محصول، نسبت به سنگ و سرامیک انتخاب بهتری به نظر می‌رسد.

همچنین زیبایی خاصی که این پارکت‌ها به فضای اتاق می‌دهند وصف‌ناپذیر است و حس و حال کلاسیک را با پارکت چوبی برای اتاق خوب به ارمغان می‌آورید. طرح و رنگ متنوع این محصول باعث می‌شود که با هر نوع دکوراسیونی به‌راحتی ست شوند.

مزایای استفاده از پارکت چوبی برای اتاق خواب

اهمیت رنگ پارکت چوبی برای اتاق خواب

رنگ پارکت چوبی برای اتاق‌خواب یکی از مهم‌ترین فاکتورهای دیزاین داخلی است و با تغییر رنگ می‌توانید فضای اتاق را کوچک‌تر یا بزرگ‌تر کنید. پارکت برای اتاق خواب به دودسته تیره و روشن تقسیم می‌شود. هرچه رنگ پارکتی که انتخاب می‌کنید روشن‌تر باشد، فضا پرنورتر و بزرگ‌تر دیده می‌شود. درحالی‌که پارکت‌های چوبی تیره باعث کم‌نورتر شدن و کوچک‌تر دیده‌شدن فضای شخصی شما خواهند شد.

از رنگ‌های روشن پارکت بیشتر برای سبک طراحی‌های مدرن استفاده می‌کنند. رنگ‌های تیره‌تر غالباً برای سبک طراحی‌های کلاسیک مورداستفاده قرار می‌گیرند و حس و حال قدیمی دارند. به‌صورت کلی رنگ پارکت چوبی برای اتاق خواب نوعی خطای دید و بازی با رنگ‌هاست و باعث می‌شود بیشتر نواقص و ایراداتی که در اتاق هست برطرف شود.

اهمیت رنگ پارکت چوبی برای اتاق خواب

طرح پارکت برای اتاق خواب

طراح پارکت چوبی برای اتاق خواب از دیگر معیارهای انتخاب بهترین نوع پارکت است. نکته اول این که تایل‌های آماده شده به شکل‌های مربعی یا مستطیلی باشند. در طراحی پارکت چوبی چون از چوب طبیعی و برش‌های درختان استفاده می‌شود؛ به همین دلیل شاید نتوان یک الگوی منظم و تکراری در آن‌ها پیدا کرد.

همچنین بستگی دارد که شما بخواهید پارکت چوبی شما از کدام جنس چوب و از کدام نوع درخت باشد؛ اما به‌صورت کلی تمام پارکت‌های چوبی به‌نوعی حسی هم‌جواری با طبیعت را در شما زنده می‌کنند.

قیمت پارکت چوبی برای اتاق خواب

در خصوص قیمت پارکت چوبی برای اتاق‌خواب نمی‌توان یک قیمت ثابت به مشتریان ارائه داد و فاکتورهای زیادی در این مسئله دخیل هستند. جنس چوب می‌تواند قیمت پرداختی را تغییر دهد. همچنین وسعت اتاقی که برای آن می‌خواهید اقدام به نصب پارکت کنید مهم است.

هزینه نصب به‌عنوان یک عنصر اضافی بر روی قیمت نهایی افزوده خواهد شد. گاهی تغییر قیمت به دلیل چگالی محصول، ضخامت پارکت چوبی و همچنین جنس و کیفیت مواد اولیه اتفاق می‌افتد. بنابراین برای اینکه به یک قیمت دقیق در خصوص پارکت چوبی برای اتاق خواب دست پیدا کنید، از یک تیم حرفه‌ای مشاوره دریافت نمایید.

قیمت پارکت چوبی برای اتاق خواب

با استفاده از پارکت چوبی پارس آرای کوهستان ؛ فضای شخصی خود را دلنشین کنید!

پارکت چوبی برای اتاق خواب یک انتخاب هوشمندانه می‌باشد. مزیت‌های پارکت چوبی بسیار زیاد است؛ به‌این‌ترتیب که پارکت‌های چوبی عایق حرارت هستند و راه‌رفتن روی آن‌ها حس خوب و آرامش بخشی به همراه خواهد داشت. طرح و نقش و رنگ آن‌ها به‌گونه‌ای است که با هر نوع دیزاین داخلی ترکیب و یک فضای عالی را خلق می‌کنند.

در نهایت اگر تصمیم دارید که این بار از پارکت چوبی برای اتاق‌خواب و دیگر بخش‌های خانه خود استفاده کنید، بهتر است به سراغ یک تیم متخصص در زمینه ارائه مشاوره و فروش جنس باکیفیت بروید. مجموعه پارس آرای کوهستان به‌عنوان یکی از تیم‌های مجرب در زمینه ارائه خدمات پارکت و چوب شما را در این امر یاری می‌کند. در صورت تمایل می‌توانید با شماره‌های ما تماس بگیرید تا بهترین انتخاب را برای اتاق ‌خواب خود داشته باشید.

 

برچسب ها: