استفاده از پارکت جناغی در فضاهای تجاری و اداری

انتخاب پارکت چوبی مناسب برای محیط‌های اداری و تجاری، نظر بسیاری از مدیران در مشاغل مختلف را به خود جلب کرده است. در واقع می‌توان گفت که با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است. انواع مختلفی از کف‌پوش‌های با استقامت و طول عمر بالا که مناسب برای محیط اداری باشد، در طرح و رنگ‌های مختلف وجود دارد. اما باتوجه‌به این تنوع واقعاً چه نوع پارکت چوبی را برای محیط‌های اداری مناسب است؟ در این مقاله قصد داریم به استفاده از پارکت جناغی در فضا‌های تجاری و اداری بپردازیم.

انتخاب پارکت جناغی در فضا‌های تجاری و اداری

انتخاب پارکت چوبی بر اساس نیاز و سلایق افراد انجام می‌شود. در این میان لازم است که پارکت دارای ویژگی‌هایی نیز باشد که با محیط موردنظر متناسب باشد. پارکت‌های چوبی اداری انواع مختلفی دارند. استفاده از کف‌پوش از نوع جناغی در ادارات بسیار رایج است. پارکت‌های جوبی جناغی امروزه به یکی از پرطرف‌دارترین انواع کف پوش اداری و تجاری تبدیل شده است. این نوع کفپوش در قسمت‌های مختلف ادارات و یا محیط‌های تجاری کاربرد دارد و زیبا و جذاب به نظر می‌رسد.

پارکت جناغی در فضاهای تجاری و اداری به دلیل مزایایی همچون استقامت بالا در برابر ضربه و فشار، گزینه مناسبی برای این محیط‌های پرتردد می‌باشد. از دیگر مزایای پارکت‌های جناغی می‌توان به عدم تغییر رنگ در مقابل تابش نور مستقیم خورشید اشاره کرد. این پارکت به‌راحتی و بسیار سریع نصب می‌شود و این مسئله وقت خریدار را تلف نخواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌هایی که استفاده از پارکت چوبی جناغی در فضا‌های تجاری و اداری را مورد تأیید قرار داده، طول عمری ۵ تا ۱۰ساله و همچنین لغزنده نبودن این محصول است. از دیگر ویژگی‌های کف‌پوش‌های جناغی می‌توان به استحکام فوق‌العاده بالا و تنوع در طرح‌، شرایط نگهداری ساده و امکان نظافت آسان اشاره کرد. پارکت جناغی یک انتخاب بسیار فوق‌العاده برای محیط‌های تجاری و اداری است که جلوه‌ای خاص و منحصربه‌فرد به محیط شما می‌بخشد. انتخاب پارکت جناغی باعث می‌شود که احساسی طبیعی در فضای موردنظر شما القا شود.

انتخاب پارکت جناغی در فضا‌های تجاری و اداری 

نکات مهم برای انتخاب پارکت چوبی برای فضا‌های تجاری و اداری

نوع و سبک دکوراسیون داخلی در محیط کار در انتخاب نوع کف‌پوش مؤثر است. بر اساس اصول دکوراسیون داخلی، کف یا همان سطح موردنظر باید با عناصر محیط کار و تجاری همخوانی داشته باشند. یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار، نوع کفپوش مورداستفاده و شرایط محل استفاده از آن است. گاهی اوقات کف‌پوش به دلیل جذابیت و اثربخشی آن موردتوجه قرار می‌گیرد، درحالی‌که در برخی موارد دوام و مقاومت بالای کف‌پوش مدنظر است.

نیاز‌های محیط اداری و انواع فعالیت‌هایی که در محیط کار انجام می‌شود در انتخاب و لحاظ‌کردن ویژگی‌های پارکت چوبی که استفاده می‌کنید بسیار مهم است. دوام، طول عمر و سهولت در نگهداری کف‌پوش از نکات مهم در انتخاب کف پوش مناسب برای فضا‌های تجاری و اداری است. پارکت جناغی یکی از کف‌پوش‌های است که استفاده از آن در فضا‌های تجاری و اداری، زیبایی خاص و چشم‌نوازی به محیط خواهد بخشید.

استفاده از پارکت با رنگ‌های روشن در فضا‌های تجاری و اداری

رنگ‌های روشن همیشه موردتوجه خریداران بوده و طرف‌داران بسیار زیادی هم دارد. در این قسمت قصد داریم به مزایای استفاده از رنگ روشن پارکت برای فضا‌های تجاری و اداری بپردازیم. خرید و انتخاب پارکت سفید و یا روشن می‌تواند باعث تحولی در دکوراسیون فضای تجاری و اداری شود. البته لازم است که تضاد خوبی بین عناصر موجود در فضا و پارکت برقرار شود. پارکت چوبی جناغی روشن می‌تواند محیط تاریک و کوچک را بزرگ‌تر کند و جلوه بصری بسیار فوق‌العاده‌ای در فضای کاری ایجاد کند.

استفاده از پارکت با رنگ‌های روشن در فضا‌های تجاری و اداری

روشن‌کردن محیط‌های اداری کم‌نور

نقش نور در دکوراسیون داخلی فضا‌های اداری و تجاری بسیار مهم و مورد تأکید است. درصورتی‌که نور طبیعی روز در فضای موردنظر نتابد، استفاده از پارکت‌ چوبی جناغی به رنگ روشن می‌تواند تغییر خوب و مثبتی ایجاد کند. نور در پارکت‌های روشن بهتر منعکس می‌شود و این موضوع باعث تعادل‌سازی نور در فضا خواهد شد.

کاهش گردوغبار با پارکت‌های چوبی روشن

استفاده از پارکت جناغی در فضاهای تجاری و اداری با رنگ روشن نسبت به پارکت تیره کمتر گردوغبار به خود گرفته و همچنین کثیفی کمتری را نشان می‌دهند. پارکت‌های چوبی رنگ روشن احساس آرامش، روشنایی و تمیزی را افزایش می‌دهند. اگر زمان کافی برای گردگیری و تمیزکردن ندارید، از یک کف پوش با رنگ مناسب استفاده کنید.

قیمت پارکت جناغی برای محیط‌های تجاری و اداری

شرکت‌های تولیدی اغلب محصولات کف‌پوش را در طیف رنگی کامل عرضه می‌کنند. رنگ، یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب محصول و زیبایی آن است و تأثیری بر کیفیت و ماندگاری آن ندارد. معیار‌های مهم دیگری در تعیین قیمت پارکت وجود دارد. برای مثال نوع مواد اولیه‌ای که برای ساخت یک محصول استفاده می‌شود بسیار مهم است. پارکت‌های ساخته شده از مواد باکیفیت پایین‌تر ارزان‌تر هستند، اما نباید انتظار داشته باشید که دوام زیادی داشته باشند.

بخش بصری، ظاهر و زیبایی یک محصول شامل طراحی و رنگ است. این امر بر کیفیت پارکت تأثیر نمی‌گذارد. البته تراکم هر لایه بر کیفیت محصول تأثیرگذار است. پارکت رنگ روشن از نظر تراکم و فشردگی تفاوتی با محصولات تیره‌رنگ ندارد.

برخی از افراد بر این باورند که کفپوش رنگ روشن به‌اندازه کف‌پوش‌های تیره مقاوم نیست. این موضوع درست نیست، پس بهتر است قیمت‌ها را بر اساس رنگ مقایسه نکنید. هنگام تغییر دکوراسیون محیط تجاری و اداری، روی کف‌پوش سرمایه‌گذاری کنید. کف پوش باکیفیت سال‌ها دوام می‌آورد، بنابراین اولویت خود را از قیمت به کیفیت تغییر دهید.

قیمت پارکت جناغی برای محیط‌های تجاری و اداری

خرید پارکت برای فضا‌های تجاری و اداری از مجموعه پارس آرای کوهستان

با مقایسه کف‌پوش‌هایی همچون سرامیک و یا لمینت، متوجه تفاوت آن‌ها با پارکت چوبی می‌شویم. از معایب این کف‌پوش‌ها می‌توان به سخت بودن آن‌ها اشاره کرد، طوری که هنگام راه‌رفتن فرد فشار و درد را احساس خواهید کرد. حتی در فصول سرد نیز متوجه احساس سرما هنگام راه‌رفتن روی این نوع از کف‌پوش‌ها می‌شویم. کف‌پوش چوبی به دلیل بافت چوبی، نرم‌تر است و گرمای خوب و مطلوبی دارد.

همین مسئله باعث شده تا استفاده از پارکت جناغی در فضاهای تجاری و اداری به انتخاب محبوبی تبدیل شود. یکی از معتبرترین ارائه‌کنندگان پارکت‌های چوبی باکیفیت، مجموعه پارس آرای کوهستان است که پارکت‌های چوبی در طرح و رنگ‌های مختلف را با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید با مشاهده کاتالوگ محصولات و دریافت مشاوره از کارشناسان این مجموعه بهترین انتخاب را داشته باشید.

برچسب ها: