اجرای نمای چوبی ساختمان ها و خانه‌های ترموودی

پارس آرای کوهستان یکی از فعال‌ترین شرکت‌های مجری نمای ترموودی در کشور است که پروژه‌های فراوانی در شهرهای مختلف کشور و به‌ویژه در شهر تهران اجرا کرده است. شما می‌توانید فهرستی طولانی از این پروژه‌ها را در بخش پروژه‌های اجرا شده در سایت ما مطالعه کنید. نمای ساختمان به‌دلیل قرارگیری در برابر عوامل محیطی نیاز به استفاده از مصالحی با مقاومت بالا در برابر رطوبت و اشعه فرابنفش خورشید دارد.

چوب‌های ترمو نیز دارای تمامی ویژگی‌های لازم برای استفاده در نمای ساختمان هستند. همچنین استفاده از این چوب‌ها در پروژه‌های مدرن محبوبیت بالایی دارد و نمایی شیک را برای شما ایجاد می‌کند. از سوی دیگر پارس آرای کوهستان پیشروترین مجموعه در ساخت خانه‌های تمام ترموود است. ما می‌توانید این سازه‌ها را در هر نقطه از کشور در محیط‌های جنگلی، روستایی و شهری برای شما ایجاد کنیم.

ساخت سازه‌های ترموودی را به پارس آرای کوهستان بسپرید

از چوب ترمو علاوه بر نمای ساختمان می‌توان در بسیاری از موارد دیگر در دکوراسیون داخلی و بیرونی استفاده کرد. زیبایی این چوب و شکل‌پذیری آسان آن، این چوب را به گزینه‌ای محبوب برای محیط‌های داخلی تبدیل کرده است. از سوی دیگر مقاومت چوب ترمو در برابر تغییرات دما و آب‌وهوا باعث افزایش استفاده از آن در دکوراسیون بیرونی، محوطه‌سازی و ساخت آیتم‌های فضای باز شده است. ما به شما در تامین چوب مورد نیاز برای تمامی این موارد و نیز در ساخت این آیتم‌ها به شما می‌کنیم.

اجرای دکینگ با ترموود

کفپوش‌های فضای باز که از چوب‌های مختلف مانند چوب ترمو ساخته می‌شوند در گروه دکینگ قرار می‌گیرند. از جمله کاربردهای دکینگ ترمو می‌توان به دکینگ کنار استخر، مسیر عبور ساکنان در محوطه باغ و ویلا، کف تراس‌های بزرگ، عرشه جلوی درب ورودی و … اشاره کرد. از آن‌جا چوب ترمو در برابر فشار و ضربه و همچنین رطوبت مقاوم است، این چوب گزینه‌ای برتر برای ساخت دکینگ است.

اجرای کفپوش ترموودی

با استفاده از چوب ترمو می‌توان کف فضاهای داخلی خانه‌های ویلایی و هر محیط داخلی دیگری را نیز کفسازی کرد. این کاربرد چوب ترمو، زیبایی و گرمای خاصی به محیط می‌بخشید. پارس آرای کوهستان در پروژه‌های فراوانی در تهران از این روش برای زیباسازی دکوراسیون داخلی در پروژه‌های مسکونی و برخی فضاهای داخلی کسب‌وکار استفاده کرده است.

ساخت آلاچیق و پرگولا با ترموود

آلاچیق و پرگولا از جمله سازه‌های محبوب فضای باز در پارک‌ها و بوستان‌ها، محوطه رستوران‌ها، محوطه ویلاها، مراکز خدمات گردشگری، محوطه هتل‌ها و حتی روف گاردن هستند. پرگولا نقش سایبان را دارد و آلاچیق نیز علاوه‌بر سایبان، دارای عناصر مبلمان برای گردهمایی و دورهم‌نشینی است. مقاومت ترموود در برابر نور خورشید و باد و باران، آن را به بهترین متریال برای ساخت این سازه‌ها تبدیل کرده است.

اجرای بام سبز ترموودی

امروزه در بسیاری از مجتمع‌های مسکونی مدرن و غیر مدرن، از روف گاردن برای افزایش زیبایی محیط ساختمان و افزایش کاربرد محیط پشت بام استفاده می‌شود. از چوب ترمو در موارد گوناگونی در این محیط استفاده می‌شود که برخی از آن‌ها ساخت میز و صندلی ترموودی، ساخت دکینگ در روف گاردن، ساخت فلاورباکس و … هستند. ما خدمات طراحی و ساخت بام سبز با این چوب‌ها را به شما ارائه می‌دهیم.

ساخت سونا با چوب ترمو

چوب رایج‌ترین متریال برای ساخت اتاق سونا است. البته با توجه به دمای بالای محیط این اتاق باید از چوب‌هایی استفاده کرد که مقاومت حرارتی بالایی داشته باشند و در این زمینه نیز چوب ترمو پیشتاز است. همچنین این چوب دارای این ویژگی است که در زمان خیس شدن از سر خوردن افراد جلوگیری می‌کند. همچنین با خروج شیره گیاه از آن، امکان نفوذ حشرات و رشد قارچ و جلبک در آن وجود ندارد.

طراحی دکوراسیون محیط داخلی کسب‌وکارها

تیم اجرایی پارس آرای کوهستان در پروژه‌های متعددی در تهران از چوب‌های ترمو برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی دفاتر کار، محیط‌های اداری، کافه‌ها و رستوران‌ها و موارد دیگر استفاده کرده است. در این کاربری نیز امکان استفاده از این چوب به‌عنوان دیوارپوش، کفپوش، چوب زیر سقف، ساخت دکور و بسیاری از موارد دیگر وجود دارد.

اجرای دیوارپوش با چوب ترمو

ترموود یکی از محصولات محبوب برای اجرای دیوارپوش است. این چوب انتقال حرارتی اندکی دارد و بنابراین استفاده از آن در کنار زیبایی باعث افزایش بهره‌وری انرژی در ساختمان می‌شود. از سوی دیگر امکان ساخت دیوارهای حائل در فضاهای داخلی بزرگ در ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری با این چوب وجود دارد. یکی دیگر از کاربردهای چوب ترمو در این زمینه نیز ساخت دیوار پشت تلویزیون با چوب ترمو است.

با تعمیرات و بازسازی ترموود طول عمر پروژه را افزایش دهید

ترموود طول عمر بسیار بیشتری نسبت به انواع چوب‌های ساختمانی طبیعی و مصنوعی دارد. با این حال این چوب نیز مانند دیگر مصالح ساختمانی، متناسب با عوامل محیطی و بعد از گذشت سال‌ها دچار تغییراتی می‌شود. برای مثال اگر این چوب به‌طور مداوم در برابر نور خوشید باشد اندک اندک کمرنگ می‌شود. ضربه‌های فیزیکی در کفپوش و دکینگ ترموود نیز تاثیر می‌گذارند و مواردی مانند طوفان ممکن است باعث شل شدن اتصالات این چوب در نما شود.

پارس آرای کوهستان؛ عرضه‌کننده بهترین انواع چوب ترموود

ترموود یا چوب تولید شده با استفاده از فرایند حرارت‌دهی دارای کاربردهای بسیار متنوع است.لطافت خاص، مقاومت بالا در برابر پوسیدگی و رشد قارچ‌ها و نرخ انتقال حرارت پایین برخی از مهم‌ترین ویژگی‌ها هستند که موجب محبوبیت بالای ترموود در ساخت سازه های ترموودی می‌شود.

ترموود هیچ نوع ماده سمی ندارد، بدون رزین و مواد شیمیایی است، تراشه تولید نمی‌کند و می‌توان بدون نگرانی درباره ایجاد آلرژی از آن استفاده کرد. مجموعه پارس آرای کوهستان انواع چوب ترموود مناسب برای ساخت و ساز را از بهترین تولیدکنندگان اروپایی وارد می‌کند. شما می‌توانید برای دریافت خدمات متنوع با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برچسب ها: