آیا واردات پارکت چوبی نیاز به تخصص دارد؟

پارکت یکی از کف‌پوش‌های ساختمانی محسوب و در انواع مختلف تولید و به بازار وارد می‌شود. کف‌پوش چوبی دارای مزایای زیادی است. از جمله مزایای پارکت چوبی می‌توان به مقاومت در برابر خط‌وخش، استقامت در برابر رطوبت و نگهداری آسان اشاره کرد. این محصول چوبی، زیبایی و جذابیت فوق‌العاده‌ای به محیط کار و یا زندگی می‌بخشند.

چوب نوعی منبع طبیعی به شمار می‌رود. به‌منظور حفظ و نگهداری از آن در کشور شاهد واردات پارکت چوبی از دیگر کشورها هستیم. متأسفانه، شرکت‌های زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند، که دارای تخصص و تجربه کافی نیستند. همین مسئله باعث شده تا عده‌ای از خریداران رضایت کافی را از خرید خود نداشته باشند.

به‌منظور اطمینان از کیفیت و جنس پارکت لازم است از واردکنندگانی خرید کنید که دارای سابقه و اعتبار کافی در این زمینه هستند و بر حرفه خود به‌خوبی مسلط هستند. در این مقاله قصد داریم به بررسی این موضوع که آیا واردات پارکت چوبی نیاز به تخصص دارد؟ صحبت کنیم، در ادامه با ما همراه باشید.

واردات پارکت چوبی

خرید پارکت چوبی از آن دسته کارهایی است که ممکن است شما را به چالش بکشاند. اما آیا واردات پارکت چوبی نیاز به تخصص دارد؟ فروشندگان و واردکنندگان زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند، شاید تشخیص پارکت خوب از نوع باکیفیت آن برای شما مشکل باشد. در این قسمت از مقاله قصد داریم تا به ویژگی پارکت‌های باکیفیتی بپردازیم که توسط واردکنندگان حرفه‌ای عرضه می‌شوند.

ماندگاری بالا و عمر طولانی پارکت چوبی

یکی از مزیت‌های اصلی پارکت چوبی که توسط واردکنندگان معتبر عرضه می‌شود، دوام بالای آن نسبت به سایر کف‌پوش‌ها است. تکنولوژی به‌کاررفته در تولید این محصول باعث می‌شود که چوب پارکت در برابر ضربه بسیار مقاوم باشد. باتوجه‌به این ویژگی می‌توانیم ادعا کنیم که حتی اگر وسایل شکننده از دست شما بیفتد، کف پارکت آسیبی نمی‌بیند. در صورت نگهداری مناسب، کف‌پوش‌های چوبی معمولاً برای بیش از سی‌سال نیازی به تعویض ندارند.

ماندگاری بالا و عمر طولانی پارکت چوبی

طبیعی بودن چوب پارکت

در طول عملیات واردات پارکت چوبی، کمپانی واردکننده همواره می‌کوشد تا محصولی را انتخاب کند که با بدن انسان سازگاری بیشتری داشته باشد. این ویژگی از آلرژی‌های احتمالی جلوگیری می‌کند و به‌سلامت انسان کمک می‌کند. علاوه بر این، طبیعی بودن چوب به‌کاررفته در کف‌پوش‌های چوبی، فضایی گرم و صمیمی ایجاد می‌کند و حس حضور در طبیعت را به شما القا می‌کند.

پارکت و حفظ ایمنی کودکان

کف‌پوش چوبی قادر است از واردشدن آسیب جدی به کودکان و سالمندان جلوگیری کند. با پوشاندن کف زمین با پارکت دیگر نیازی نیست که نگران افتادن فرزند دلبندتان باشید، زیرا کفپوش به‌گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که کمترین آسیب را به کودک وارد می‌کند.

نصب آسان پارکت

سرعت بالا و نصب اصولی پارکت چوبی توسط واردکنندگان حرفه‌ای کف‌پوش از دیگر مزایای این محصول به شمار می‌رود.

تعمیر و بازسازی بدون دردسر و راحت پارکت چوبی

اگر به دلایلی قسمتی از کف پارکت آسیب‌دیده یا کاملاً از بین رفته باشد، می‌توانید به‌راحتی همان قسمت را بدون نیاز به تعویض کل پارکت تعمیر یا تعویض کنید.

پارکت چوبی عایق صدا و حرارت

کف‌پوش چوبی باتوجه‌به تکنولوژی به‌کاررفته در ساخت آن، از خاصیت عایق صدا و حرارتی خوبی برخوردار است. بنابراین، علاوه بر صرفه‌جویی در منابع سوخت، به دلیل عایق بودن صدا تاحدامکان از حریم خصوصی شما محافظت می‌کند و یکی از گزینه‌های مناسب برای استفاده در آپارتمان‌ها خواهد بود.

پارکت چوبی عایق صدا و حرارت

عدم رشد باکتری در پارکت

کف‌پوش‌های چوبی به‌گونه‌ای طراحی و ساخته می‌شوند که از رشد هر گونه باکتری جلوگیری می‌کنند. بنابراین، بین کف‌پوش‌های چوبی کپک یا قارچ رشد نمی‌کند و به سلامت افراد آسیب نمی‌رساند. علاوه بر این، به دلیل چوب به‌کاررفته در ساخت کف پوش، محصول ضد حساسیت نیز است. افراد مبتلا به آلرژی می‌توانند به‌راحتی و بدون نگرانی از آلرژی از این کف‌پوش استفاده کنند.

نکات مهم قبل از نصب اصولی پارکت چوبی

واردکنندگان حرفه‌ای همواره بر نکاتی که باید قبل از چیدمان پارکت چوبی در نظر گرفته شود، تأکید دارند. از جمله این نکات این است که سطحی که قرار است پارکت روی آن نصب شود باید صاف و بدون برآمدگی یا فرورفتگی باشد.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که توصیه می‌کنیم پارکت موردنظر برای نصب را دو روز قبل از نصب در محیط مورد نظر بگذارید تا بتواند با دمای محیط مربوطه سازگار شود.  واردکنندگان پارکت‌های چوبی که در این حرفه تخصص دارند، دما و میزان رطوبت هوا را قبل از نصب در نظر می‌گیرند.

از دیگر نکات مهم در نصب اصولی پارکت چوبی، اطمینان از لق نبودن سرامیک و یا هر نوع کف‌پوش دیگری است که قرار است پارکت روی آن نصب شود. اندازه‌گیری ابعاد و متراژ نیز از دیگر اصول مهم برای نصب پارکت به شمار می‌رود.

نکات مهم قبل از نصب اصولی پارکت چوبی

مجموعه پارس آرای کوهستان معتبرترین مرجع برای خرید پارکت‌های چوبی

کمپانی‌های زیادی در زمینه واردات پارکت چوبی فعالیت می‌کنند. اما آیا واردات پارکت چوبی نیاز به تخصص دارد؟ تمامی واردکنندگان از مهارت و تخصص کافی در این زمینه برخوردار نیستند. واردکننده‌ای که از تخصص کافی در زمینه عرضه پارکت برخوردار نباشد، نمی‌داند که چه پارکتی مناسب چه اقلیم و یا آب‌وهوایی است و از اهمیت نصب اصولی پارکت نیز بی‌اطلاع است.

اگرچه فرایند واردات نیز از اهمیت زیادی برخوردار است، اما چنانچه پارکت به شکلی اصولی نصب نشود نتیجه کار مطلوب و مورد قبول نخواهد بود و مسلماً خریدار در مدت زمانی کوتاه شاهد خراب‌شدن پارکت‌های فضای خود خواهد بود. مجموعه پارس آرای کوهستان یکی از وارد‌کنندگان برتر و صاحب نامی است که در زمینه عرضه و فروش پارکت‌های چوبی فعالیت می‌کند و بر اهمیت مسائلی همچون انتخاب پارکت مناسب شرایط اقلیمی و شرایط نصب اصولی پارکت کاملاً آگاه است.

اگر در جستجوی یک کف‌پوش چوبی مدرن و شیک هستید که بتواند چشم هر بیننده‌ای را به زیبایی خود خیره کند و به ارزش ملک شما بیفزاید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه پارس آرای کوهستان تماس گرفته تا بتوانید بهترین و متناسب‌ترین نوع کفپوش را باتوجه‌به شرایط اقلیمی و آب‌وهوایی منطقه خود انتخاب کنید. کارشناسان مجموعه در مورد نصب اصولی پارکت در هر منطقه‌ای که ساکن باشید به شما نکات مهم را یادآور می‌شوند تا در ماندگاری محصول به شما کمک کنند.

 

برچسب ها: