نصب حرفه‌ای ترمووودبرای افزایش طول عمر سازه و زیبایی آن

ترمووودبه‌عنوان یکی از جذاب‌ترین آیتم‌های پوششی برای کف، سقف و نمای خارجی یا حتی داخلی شناخته می‌شود. برای اینکه ترموووددر محیط موردنظر شما زیباترین جلوه ممکن را داشته باشد و درعین‌حال نگرانی از بابت طول عمر آن نداشته باشید، باید حتماً نصب آن را به‌صورت کاملاً حرفه‌ای انجام دهید. همچنین باید حتماً به نکاتی در این زمینه توجه داشته باشید. به‌عنوان‌مثال، باید در بین هر پالت، فاصله مشخصی در نظر گرفته شود. برای آشنایی با خدمات نصب حرفه‌ای ترمووودتوسط مجموعه پارس آرای کوهستان، این مطلب را از دست ندهید.

ترموود؛ زیبایی در عین کارایی و طول عمر بالا

ترمووودرا می‌توان یکی از زیباترین و بهترین آیتم‌های معرفی شده برای دکوراسیون‌های داخلی و خارجی معرفی کرد. اگر به دنبال جلوه‌ای جذاب و برای فضای داخلی یا حتی خارجی هستید، می‌توانید از این نوع چوب‌ها استفاده کنید.

فرایند ساخت ترمووودبه این صورت است که آن را در کوره‌های مخصوص قرار می‌دهند که دمای بالایی دارند. این باعث می‌شود تا رطوبت داخل ترمووودکشیده شود و طول عمر آن افزایش پیدا کند. اما برای اینکه این آیتم‌های دکوراسیون بیشترین طول عمر را داشته باشند، باید حتما نصب آن‌ها به بهترین شکل ممکن انجام شود.

نصب ترمووودبه چند روش انجام می‌شود؟

در حال حاضر نصب ترمووودرا به روش‌های مختلفی می‌توان انجام داد. این روش نصب متناسب با نوع و موقعیت استفاده از ترمووودمتفاوت خواهد بود. به‌عنوان‌مثال، اگر قصد استفاده از ترمووودرا به‌عنوان کف‌پوش دارید، نمی‌توان از پیچ و گیره برای نصب آن استفاده کرد. اما برای استفاده در فضای نمای خارجی، هیچ مشکلی برای نصب به این شکل وجود ندارد. در ادامه با برخی از روش‌های نصب ترمووودبه‌صورت حرفه‌ای آشنا می‌شویم.

نصب حرفه‌ای ترمووودبا استفاده از پیچ و گیره

یکی از ساده‌ترین و درعین‌حال بهترین روش‌ها برای نصب ترموود، استفاده از پیچ و گیره است. با کمک پیچ و گیره می‌توانید به‌راحتی ترموودها را نصبت کنید. مهم‌ترین مزیت نسبت به این روش، سرعت کار بالا و هزینه پایین نصب است. اما به دلیل برآمدگی‌های بعد از نصب، برای ترموود‌های مورداستفاده به‌عنوان کف‌پوش و دیواره داخلی یا حتی سقف، بهتر است به سراغ روش‌های دیگر بروید. در مقابل، اگر به دنبال نصب حرفه‌ای ترموووددر فضای نما هستید، این نوع روش گزینه مناسبی برایتان خواهد بود.

برای نصب حرفه‌ای ترمووودبا استفاده از پیچ و گیره در مجموعه پارس آرای کوهستان، باید از قبل سوراخ‌هایی روی تخته‌های ترمووودو دیوار یا بستر نصب آن ایجاد شوند. توصیه می‌کنیم باری این منظور از مته با قطر بزرگ‌تر از یک میلی‌متر استفاده کنید. انجام این کار باعث می‌شود تا در حین نصب، احتمال بروز شکاف در ترمووودبه حداقل برسد.

نصب ترمووودبا زیرسازی فلزی و حرفه‌ای

روش دیگر برای نصب حرفه‌ای ترموووددر مجموعه پارس آرای کوهستان، نصب با زیرسازی فلزی است. در این روش، لازم است که زیرسازی ترموووداز نوع فلزی باشد که به آن قوطی‌کشی نیز گفته می‌شود. در این روش، باید از قوطی‌های فلزی با ابعاد 40 در 40 سانتی‌متر استفاده می‌شود. در ادامه، لازم است روی تمام این قوطی‌ها ماده ضدزنگ پاشیده شود. توجه داشته باشید که این روش زیرسازی بیشتر برای ساخت نما استفاده می‌شود. تکنسین‌ها و نصاب‌های مجموعه پارس آرای کوهستان، دارای مدرک تحصیلی از کشور آلمان هستند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانند نصب ترمووودرا به‌صورت کاملاً حرفه‌ای انجام دهند.

نکاتی که باید حتماً در زمان نصب حرفه‌ای ترمووودرعایت شوند

توجه داشته باشید که برای نصب حرفه‌ای ترمووودحتماً باید زیرسازی مناسبی داشته باشید. برخی از نصاب‌ها برای زیرسازی از چوب استفاده می‌کنند. درحالی‌که برخی دیگر برای این منظور به سراغ قوطی‌های فلزی می‌روند. برای انتخاب زیرسازی مناسب، حتماً باید به موقعیت استفاده از ترمووودتوجه داشته باشید. در صورت عدم توجه به این موضوع، ممکن است نصب ترمووودبه‌صورت اصولی انجام نشود و نتیجه نهایی، طول عمر چندان بالایی نداشته باشد.

در برخی مواقع نیز ممکن است بتوان به‌صورت مستقیم و بدون نیاز به زیرسازی نصب ترمووودرا انجام داد. این کار معمولاً در زمان نصب ترمووودبه‌عنوان کف‌پوش انجام می‌شود. نصاب‌های مجموعه پارس آرای کوهستان می‌توانند انواع ترمووودرا متناسب با موقعیت و شرایط استفاده، به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن برای شما نصب کنند.

نکته بعدی که باید حتماً در زمان نصب حرفه‌ای ترمووودبه آن توجه داشته باشید، فاصله میان پالت‌ها است. چوب ترموووددر شرایط آب‌وهوایی مختلف ممکن است دچار انبساط و انقباض شود و تغییر ابعاد بدهد. به همین خاطر، لازم است که حتماً در زمان نصب و استفاده از ترموود، فاصله مشخصی را بین پالت‌ها در نظر بگیرید. به‌طورکلی، بهتر است این فاصله برای استفاده در فضای نما در حدود 3 میلی‌متر عرضی و یک سانتی‌متر طولی باشد.

دررابطه‌با فاصله میان پالت‌ها در نصب ترموود، به این نکته توجه داشته باشید که این فاصله بر اساس نوع ترمووودنیز تعیین می‌شود. به‌عنوان‌مثال، برخی از ترموود‌ها انقباض و انبساط بسیار زیادی دارند. به همین خاطر، لازم است که فاصله بیشتری را میان پالت‌ها در نظر بگیرید.

ارائه خدمات نصب حرفه‌ای ترموووددر مجموعه پارس آرای کوهستان

اگر به دنبال نصب حرفه‌ای ترموووددر فضای داخلی یا خارجی موردنظر خود هستید، می‌توانید از خدمات مجموعه پارس آرای کوهستان در این زمینه استفاده کنید. نصاب‌های فعال در مجموعه ما، دوره‌های آموزشی را در آلمان پشت سر گذاشته‌اند و می‌توانند نصب ترمووودرا به بهترین شکل ممکن انجام دهند. شما می‌توانید برای دریافت این خدمات، همین حالا با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید و برای دریافت خدمات، نوبت رزرو کنید.

برچسب ها: