قیمت پارکت چوبی در کرج

پارکت چوبی در دسته خاص‌ترین و پرطرف‌دارترین کف‌پوش‌های ساختمانی قرار دارد. این محصول خوشبختانه در رنگ و طرح‌های مختلفی قابل سفارش است. همین مسئله باعث شده تا با هر نیاز و سلیقه‌ای سازگار باشد. پارکت چوبی از مقاومت و استقامت سایشی بالایی برخوردار است. همین امر خیال خریدار را از بابت طول عمر و ماندگاری این محصول آسوده کرده است.

کرج شهری کوهپایه‌ای و بسیار خوش‌آب‌وهواست. از نظر اقلیمی، به‌واسطه ارتفاعات البرز و رودخانه چالوس در مقایسه با تهران آب‌وهوای خنک و مرطوب‌تری دارد. حتی میزان بارندگی در این شهر نیز بیشتر از تهران برآورد شده است. حال در این مقاله می‌خواهیم بدانیم ساکنین کرج باید چه انتظاری از قیمت پارکت چوبی در کرج داشته باشند؟ و یا چه نکاتی را رعایت کنند تا از آسیب به پارکت چوبی خود جلوگیری کنند؟

نکات مهم برای نصب پارکت چوبی در کرج

امروزه از پارکت به‌عنوان یک کف‌پوش زیبا و بادوام استفاده می‌شود.امکان نصب آن در هر گونه فضا و یا مکانی اعم از ساختمان‌های اداری و مسکونی وجود دارد. این کف‌پوش پرطرف‌دار توانسته جایگزین سرامیک، سنگ، کف‌پوش PVC و حتی موکت شود. همان‌طور که در ابتدای مقاله گفته شد، کرج در مقایسه با تهران دارای رطوبت بیشتر و بارندگی بیشتری است. به قیمت پارکت چوبی در کرج هنگام خرید توجه داشته باشید.

نکات مهم برای نصب پارکت چوبی در کرج

علاوه بر کیفیت محصول، قیمت نیز از جمله عواملی ست که باید هنگام خرید پارکت چوبی در نظر گرفت. فرقی ندارد در کدام شهر زندگی می‌کنید، قیمت پارکت چوبی برای تمامی شهر‌ها یکسان است. فقط قیمت نصب این محصول دارای نوساناتی می‌باشد. بدین منظور لازم است نکاتی را برای نصب پارکت چوبی در این شهر در نظر بگیرید. در این قسمت این نکات را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • استفاده از پارکت چوبی با قابلیت عایق گرما

از آن جایی که کرج شهری است که زمستان‌های بسیار سردی دارد، نصب پارکت‌هایی که از قابلیت عایق گرمایی برخوردارند گزینه مناسبی خواهد بود. خانواده‌هایی که دارای فرزند نوپا در منزل هستند، ترجیح می‌دهند که کودکشان بر روی سطحی گرم قدم بگذارد. بنابراین، هنگام نصب پارکت چوبی در کرج، حتماً به عایق بودن این محصول در مقابل حرارت توجه داشته باشید. این مورد می‌تواند بر قیمت پارکت چوبی در کرج تأثیر داشته باشد.

  • نصب پارکت روشن برای نشان‌دادن گردوغبار کمتر

از آن جایی که ممکن است خانه یا واحد آپارتمانی شما در یکی از شهرک‌های این شهر واقع شده باشد، مطمئناً گردوخاک زیادی به محیط وارد می‌شود. در این میان بانوان که به نظافت راحت و تمیزی کف خانه خود اهمیت می‌دهند، باید از پارکت‌های چوبی روشن رنگ استفاده کنند، تا خاک کمتری را نشان دهد.

  • بهره‌گیری از نصابان حرفه‌ای و استادکار در نصب پارکت

نصب پارکت چوبی در کرج کاری است که باید با تخصص انجام شود. بهتر است قبل از نصب، کف حتماً توسط نصاب بررسی شود تا در صورت مشاهده هر گونه شکستگی و یا ترک‌خوردگی، نسبت به بازسازی آن اقدام شود. یک نصاب ماهر می‌داند که درصورتی‌که سطح زیرین هموار نباشد، پارکت به‌مرور دچار سوراخ‌شدگی و یا فرورفتگی خواهد شد و این مسئله خریدار را متحمل پرداخت هزینه‌های بیشتر خواهد کرد.

بهره‌گیری از نصابان حرفه‌ای و استادکار در نصب پارکت

  • استفاده از پارکت چوبی با قابلیت عایق صدا

اگر در آپارتمان و یا مجتمع‌های این شهر زندگی می‌کنید، شاید دوست نداشته باشید که با ایجاد سروصدا به طبقات پایین باعث آزردگی همسایه‌ها شوید. به همین جهت لازم است که پارکت چوبی حتماً از خاصیت عایق بودن در مقابل صدا برخوردار باشد تا بتوانید راحتی و آرامش را برای خانواده و اطرافیان به ارمغان بیاورید. این مورد نیز در قیمت پارکت چوبی تأثیرگذار است.

  • حمل‌ونقل پارکت چوبی به شهرستان‌ها از جمله کرج

یکی دیگر از عواملی که باعث حفظ و نگهداری و جلوگیری از آسیب به کف پوش می‌شود، شیوه‌ای است که برای حمل‌ونقل انتخاب می‌شود. حمل و نقل درست این کف‌پوش باید با رعایت قوانینی انجام شود که یک نصاب و استادکار ماهر از آن‌ها مطلع است. بار‌ها دیده‌ایم که پارکت به دلیل حمل‌ونقل ناصحیح با آسیب‌های جدی مواجه شده است. هنگام حمل‌ونقل از شرکت ارائه‌دهنده پارکت بخواهید که نصاب و یا استادکاری ماهری را برای حمل بار شما در نظر بگیرد.

  • پارکت مقاوم در برابر رطوبت

همان‌طور که گفتیم، در شهر کرج بارندگی بیشتری در مقایسه با تهران رخ می‌دهد و ممکن است که آب باران از لابه‌لای پنجره به محیط خانه وارد شود و کف زمین را مرطوب سازد. نکته حائز اهمیت در هنگام خرید، نصب و قیمت پارکت چوبی در کرج این است که از خرید و انتخاب پارکت‌های مقاوم در برابر رطوبت مطمئن شوید. ضد آب بودن پارکت باعث می‌شود که در این شرایط کفپوش شما آسیب‌ندیده و متورم نشود.

  • نگهداری درست از پارکت چوبی

همان‌طور که می‌دانید، در زمستان‌ها هوای کرج بسیار سرد است. بنابراین، به‌خاطر داشته باشید که دمای محیط خانه باید متعادل باشد، یعنی دما را خیلی سرد و یا خیلی گرم نگه دارید. حتی اگر در خانه نیستید هم‌دمای خانه را سفر نکنید، زیرا گرم و سردشدن ناگهانی محیط خانه باعث می‌شود که کف‌پوش دچار انبساط و انقباض شده و آسیب ببیند.

نگهداری درست از پارکت چوبی

خرید پارکت‌های چوبی درجه یک و باکیفیت از مجموعه پارس آرای کوهستان

اگر می‌خواهید انتخابی هوشمند و باکیفیت را در زمینه پارکت‌ چوبی تجربه کنید، خرید از شرکت پارس آرای کوهستان را در اولویت قرار دهید. کارشناسان این مجموعه علاوه بر زیبایی به بهبود طراحی و دکوراسیون داخلی فضای شما اهمیت می‌دهند. این مجموعه با در اختیار داشتن محصولات متفاوت که از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند، که به شما در ایجاد فضایی دل‌انگیز و زیبا کمک خواهند کرد. شرکت پارس آرای کوهستان با انجام خدمات و تجربه چندین ساله مرتبط با نصب کف‌پوش چوبی در کرج و دیگر شهر‌های ایران انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

برند‌های معتبری همچون بوئن آلمان و باورک سوئیس در پارس آرای کوهستان ارائه می‌شود تا پارکت چوبی شما جلوه‌ای دلپذیر و زیبا داشته باشد. با خرید از این مجموعه نیاز‌هایتان به‌راحتی برآورده خواهد شد و از کیفیت و راحتی محیطی که در آن قرار گرفته‌اید، رضایت کامل خواهید داشت. فرقی ندارد کجای ایران زندگی کنید، می‌توانید با کارشناسان و همکاران این مجموعه تماس گرفته و با ذکر شرایط خود نسبت به استعلام قیمت پارکت چوبی در کرج و دیگر شهرها اقدام به خرید و نصب آن کنید.

 

برچسب ها: