قیمت پارکت چوبی با نصب در مشهد

یکی از پرطرف‌دارترین انواع کف‌پوش برای طراحی داخلی، پارکت چوبی است. کف‌پوش‌های چوبی علاوه بر این که زیبا هستند، عاری از معایبی هستند که در کف‌پوش‌های سنگی و سرامیکی یافت می‌شود و به همین دلیل است که کاربرد وسیعی را به خود اختصاص داده‌اند. نصب پارکت به شکل اصولی باعث می‌شود که کف فضای موردنظر شما زیبا و مستحکم شود. یکی از بزرگ‌ترین موضوعاتی که هنگام خرید پارکت، ذهن خریداران را به خود مشغول می‌کند قیمت است.

قیمت خرید پارکت چوبی از هزینه نصب آن مجزاست. زیرا نصب توسط فردی ماهر به نام نصاب انجام می‌شود که برای انجام کارش دستمزد دریافت می‌کند. در این مقاله قصد داریم در خصوص قیمت نصب پارکت‌های چوبی در شهر زیبا و مقدس مشهد صحبت کنیم. این که عوامل مؤثر بر قیمت پارکت چوبی با نصب در مشهد چه هستند، از جمله سؤالاتی است که در این مقاله به آن پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید.

محاسبه قیمت پارکت چوبی با نصب در مشهد

برای بازسازی و پوشاندن کف منزل، یا محیط کار با پارکت، قبل از خرید پیگیر هزینه و قیمت پارکت چوبی با نصب در مشهد باشید. با آگاهی از قیمت نصب می‌توان بودجه را از قبل مشخص کرد تا وقفه‌ای در حین پروژه صورت نگیرد. قیمت پارکت و نصب آن برای تمامی خریداران ثابت نیست و عواملی همچون چوب به کار رفته در پارکت تأثیر گذار است. در این قسمت قصد داریم تمام عوامل را بررسی کنیم.

محاسبه قیمت پارکت چوبی با نصب در مشهد

مساحت نصب پارکت چوبی

بارزترین عاملی که هزینه نصب پارکت در مشهد را افزایش می‌دهد، متراژ و مساحت فضایی است که قرار است پارکت شود. هرچه فضا بزرگ‌تر باشد، مواد بیشتری برای نصب کف‌پوش موردنیاز است و حجم کاری نصاب هم ‌افزایش خواهد یافت.

جنس و ضخامت پارکت

بدیهی است که جنس پارکت تأثیر مستقیمی بر هزینه نصب آن دارد. به‌عنوان‌مثال، پارکت چوب گردو در مقایسه با دیگر چوب‌ها قیمت بالاتری دارند. پارکت هر چه ضخیم‌تر باشد، زمان و انرژی بیشتری از نصاب می‌گیرد. از آن جایی که برش آن‌ها سخت‌تر است، بر قیمت نصب پارکت چوبی در مشهد تأثیرگذار خواهد بود.

محل نصب پارکت چوبی

از دیگر فاکتور‌های مهم در تعیین قیمت محل نصب است. به طور مثال نصاب باتوجه‌به پیچیدگی و طولانی‌تر شدن زمانی که برای کار صرف می‌کند، قیمت نصب متفاوتی را ارائه خواهد داد. مثلاً نصب پارکت روی دیوار، راه‌پله و یا سیستم‌های گرمایشی از کف از جمله مواردی هستند که نسبت به کار‌های دیگر وقت و زمان بیشتری از نصاب می‌گیرد.

محل نصب پارکت چوبی

پارکت چوبی و زیرسازی

زیرسازی از دیگر فاکتور‌های مؤثر بر قیمت نصب پارکت است. پارکت را می‌توان بر روی سطوح متفاوتی همچون سرامیک، کاشی، سیمان و یا بتن نصب کرد. البته پوشاندن کف زمین با پارکت بدون زیرسازی امکان‌پذیر نیست. زیرسازی از جمله مراحل ضروری به‌حساب می‌آید. سطح زمین که قرار است با پارکت پوشانده شود، نباید حالت ارتجاعی و به‌اصطلاح پستی‌وبلندی داشته باشد. درصورتی‌که زیرسازی به‌خوبی انجام نشود، عمر مفید پارکت کاهش می‌یابد و بعد از مدت کوتاهی هم آسیب‌دیده و زیبایی خود را از دست خواهد داد.

هزینه فوم برای نصب پارکت

بعدازاین که مرحله بازسازی توسط نصاب انجام شود، رول‌های فومی باید روی سطح قرار داده شود. این کار برای این است که بتوان تایل‌های پارکت را نصب کرد. یکی از مزایای این فوم‌ها کاهش بسیار چشمگیر سروصدا به طبقات پایین، جلوگیری از اتلاف انرژی و سالم نگه‌داشتن تایل‌ها به دلیل توزیع فشار مناسب بر روی آن‌هاست. قیمت نصب پارکت چوبی در مشهد باتوجه‌به این مرحله که توسط نصاب باید گذرانده شود و مرحله بسیار مهمی نیز است، افزایش خواهد یافت.

چسب پارکت استفاده‌ شده

در برآورد قیمت نصب پارکت باید هزینه چسب برای اجرا نیز در نظر گرفته شود. علاوه بر میزان چسب موردنیاز، کیفیت این ماده نیز بر روی قیمت پارکت چوبی با نصب در مشهد تأثیر خواهد گذاشت. به طور مثال چسب‌ها از نوع تک‌جزئی کیفیت چندان خوبی ندارند و بانفوذ کمترین آب بلند می‌شوند. اما چسب‌های دوجزئی که قیمت بالاتری دارند در برابر آب مقاومت بیشتری دارند.

هزینه لاک و ساب زدن پارکت چوبی

بعدازاین که پارکت چوبی نصب شد، نوبت ساب‌زنی می‌رسد. ساب در حقیقت روغنی بی‌رنگ است که به تایل‌های پارکت جلا می‌دهد. علاوه بر اضافه‌شدن هزینه ساب‌زنی به هزینه نصب پارکت، ممکن است نصاب هزینه حمل‌ونقل و جابه‌جایی دستگاه ساب زن را نیز اضافه کند.

"</p

مزایا و معایب نصب پارکت در مشهد

پارکت یکی از متریال‌های مناسب و فوق‌العاده کاربردی برای پوشش کف ساختمان است که امروزه طرف‌داران زیادی پیدا کرده است. کف‌پوش‌های چوبی جلوه بسیار جذابی دارند و می‌توانند به طور کامل بر فضای خانه یا محیط کار شما تأثیر بگذارند. در این قسمت قصد داریم به مزایا و معایب نصب پارکت در مشهد بپردازیم.

مزایای نصب پارکت‌های چوبی

  • ارزش ملک را افزایش می‌دهد.
  • کیفیت هوا را بهبود می‌بخشد و شما را از شر هر گونه گردوغبار حفظ می‌کند.
  • ماندگاری بیش از ۳۰ سال، در صورت داشتن کیفیت بالا، به اثبات رسیده

معایب نصب پارکت چوبی

  • هزینه اولیه بالاتر را نسبت به دیگر کفپوش‌ها را به خود اختصاص داده است.

مزایا و معایب نصب پارکت در مشهد

تجربه‌ای بی‌نظیر از خرید و نصب پارکت در پارس آرای کوهستان

بعدازاین که پارکت چوبی موردنظر خود را خریداری کردید، نوبت به نصب پارکت می‌رسد. این مرحله از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و لازم است که از وجود نصاب و افراد حرفه‌ای بهره‌مند شوید. درصورتی‌که مرحله نصب به‌خوبی و درستی انجام نشود، آسیب‌های جدی به کف‌پوش وارد می‌شود. در نتیجه هزینه‌ای که برای خرید پرداخت کرده‌اید کاملاً هدر رود.

برای نصب کف‌پوش‌های چوبی، به‌دقت زیادی نیاز است. حتی با ابزار مناسب ممکن است خطا رخ دهد. بنابراین، توصیه می‌کنیم به دنبال نصاب حرفه‌ای باشید. در انتخاب نصاب دقت و حوصله کافی را به خرج دهید. کار خود را به دست افراد کاربلد و باتجربه بسپارید. می‌توانید انواع پارکت‌های چوبی باکیفیت و بادوام فوق‌العاده را از مجموعه پارس آرای کوهستان تهیه کنید.

خبر خوب این است که پس از تهیه پارکت، می‌توانید نصب اصولی آن را نیز به این مجموعه بسپارید. برای این کار نیازی نیست حتماً ساکن تهران باشید، پارس آرای کوهستان امکان نصب پارکت‌های چوبی در مشهد و دیگر شهرها را نیز فراهم نموده است. خرید و قیمت پارکت چوبی با نصب در مشهد را با خیال آسوده به پارس آرای کوهستان بسپارید.

 

برچسب ها: