طرح های روف گاردن سال 2023 شما را شیفته خود می‌کنند

در طرح های روف گاردن سال 2023 استفاده از یک متریال کلیدی همواره به چشم می‌خورد. چوب ترموود بعد از پشت سر گذاشتن فرایند حرارت‌دهی مقاومت بالایی در برابر رطوبت پیدا می‌کند و از طرفی زیبایی چشمگیری هم به بام سبز شما می‌دهد. همین موضوع هم باعث شده است آن را در جدیدترین طرح‌های روف گاردن مشاهده کنید. طرح‌های ترند روف گاردن در سال 2023 عمدتا شامل سنگفرش، عرشه، تخت گل و گلدان‌هایی مرتفع هستند. به همین دلیل هم می‌توان ردپای گیاهان را به وضوح در این طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه دید. در این مطلب از پارس آرای کوهستان به بررسی آخرین طرح‌های روف گاردن می‌پردازیم.

روف گاردن خود را شبیه به دکوراسیون اتاق نشیمن طراحی کنید

یکی از جدیدترین طرح های روف گاردن در سال 2023 چینش آیتم‌های آن مشابه با اتاق نشیمن است. شما می‌توانید مبل، صندلی راحتی، میز قهوه‌خوری و فرش را به فضای محلی که قرار است روف گاردن خود را در آن احداث کنید اضافه کنید.

در طرح های روف گاردن سال 2023 فضایی برای آشپزخانه ایجاد می‌شود

در طرح های ترند روف گاردن در سال 2023 آشپزخانه نقش بسیار مهمی دارد. اینکه فضایی در روف گاردن خود برای آشپزخانه اختصاص بدهید باعث می‌شود تا برای آوردن نوشیدنی و مواد غذایی از منزل زیاد در رفت و آمد نباشید و از بودن در کنار خانواده و دوستان خود لذت ببرید. در طراحی و ساخت آشپزخانه روف گاردن هم می‌توانید از چوب ترموود استفاده کنید. در این طرح همچنین می‌توانید فضایی برای ناهار‌خوری و یک اتاق نشیمن کوچک داشته باشید.

روف گاردن سال 2023 فضایی برای آشپزخانه
روف گاردن سال 2023 فضایی برای آشپزخانه

مبلمان در روف گاردن؛ از پرطرفدارترین طرح های روف گاردن سال 2023

یکی از طرح های محبوب روف گاردن در سال 2023، استفاده از مبلمان در فضای روف گاردن است. به این منظور  باید از قبل تصمیم بگیرید که چه نوع مبلمانی را می‌خواهید خریداری کنید. آیا می خواهید در تراس پشت بام استراحت کنید یا می‌خواهید صرفا در آنجا شام میل کنید؟ شما باید در مراحل اولیه انتخاب کنید. مبلمانی که متناسب با سبک و تم روف گاردن شما باشد گزینه به مراتب بهتری خواهند بود.

مبلمان در روف گاردن
مبلمان در روف گاردن

در طراحی روف گاردن خود همیشه از یک رنگ برجسته استفاده کنید

طرح های ترند روف گاردن سال 2023 به وضوح می‌توان اهمیت عنصر رنگ را مشاهده کرد. در طراحی آیتم‌های داخلی روف گاردن پیشنهاد می‌شود همیشه از یک رنگ به عنوان سایه برجسته استفاده شود. زیرا استفاده از چندین رنگ مختلف برای دیوارها، کف، نرده‌ها، مبلمان و یا ظروف می‌تواند روف گاردن شما را در نظر بینندگان بیش از حد شلوغ و نامرتب جلوه بدهد. رنگی که با رنگ خنثی ترکیب شده باشد بهترین گزینه در این زمینه است.

این رنگ‌های خنثی می‌توانند علاوه بر زیبایی روف گاردن، جلوه مناسبی هم به گیاهان روف گاردن شما بدهند:

  • سفید
  • خاکستری
  • بژ
  • نیلی
طراحی روف گاردن
طراحی روف گاردن

می‌توانید در کنار روف گاردن خود یک استخر کوچک داشته باشید

چرا طرح های روف گاردن سال 2023 تا این حد متقاضی دارند؟ یکی از دلایل این میزان از استقبال وجود طرح‌هایی مانند اضافه کردن یک استخر کوچک در فضای روف گاردن برای آن دسته از افرادی است که تراس چندان بزرگی ندارند. اگر تراس بزرگی ندارید، می‌توانید یک استخر کوچک برای خود بسازید و فضای اطراف آن را با استفاده از گیاهان زینتی تزئین کنید.

کنار روف گاردن خود یک استخر کوچک داشته باشید
کنار روف گاردن خود یک استخر کوچک داشته باشید

اتصال فضای داخلی منزل به روف گاردن؛ از طرح های فرانسوی سال 2023

بسیاری از افراد می‌خواهند تا فضای روف گاردن خود را روبروی محیط منزل خود داشته باشند. اینکه بتوانید از آشپزخانه و یا اتاق نشیمن به روف گاردن تردد باشید می‌توانید بسیار جذاب باشد. لازم به ذکر می‌باشد که این طراحی برای ماه‌های گرم سال مناسب است. اتصال فضای داخلی منزل به روف گاردن، از طرح های ترند روف گاردن در سال 2023 است که در بیشتر کشورهای اروپایی از جمله فرانسه با استقبال بی‌سابقه‌ای مواجه شده است.

اهمیت نورپردازی در طرح های روف گاردن سال 2023

یکی از طرح‌های مدرن روف گاردن استفاده از نورپردازی است. اینکه بتوانید عصرها و شب‌ها در روف گاردن خود مهمانی‌های خانوادگی و یا دوستانه برگزار کنید می‌تواند بسیار جذاب باشد. نورپردازی در روف گاردن باید خیره‌کننده به نظر برسد و روشنایی آن تمام فضای روف گاردن شما را به خوبی پوشش بدهد.

در این زمینه چراغ‌های LED و یا چراغ‌های خورشید می‌تواننند گزینه مناسبی باشند. برای اینکه بتوانید این طرح را به خوبی پیاده‌سازی کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از نورپردازی‌های متمرکز برای درختان و گیاهان روف گاردن استفاده کنید تا در طول عصر و شب از یک منظره دوست‌داشتنی لذت ببرید.

اهمیت نورپردازی در طرح های روف گاردن
اهمیت نورپردازی در طرح های روف گاردن

از انتخاب یک کفپوش مناسب برای روف گاردن خود غافل نشوید

یکی از جدیدترین طرح های روف گاردن، استفاده از کفپوش است. اما چه کفپوشی برای استفاده در روف گاردن مناسب است؟ پیشنهاد ما به شما پارکت ترموود است. پارکت چوبی با توجه طی کردن مراحل گرمادیدگی، دوام بسیار بالا و زیبایی طبیعی بهترین متریال به منظور طراحی و ساخت کفپوش فضاهای باز به خصوص روف گاردن است. برای انتخاب پارکت ترموود مورد نظر هم می‌توانید به عواملی مانند میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید و همچنین شرایط آب و هوایی محل سکونت خود توجه کنید.

اجرای طرح‌های ترند روف گاردن را به پارس آرای کوهستان بسپارید

در بررسی آخرین طرح‌های روز دنیا برای روف گاردن، نقش بسیار پررنگ گیاهان در طراحی دکوراسیون، رنگ‌بندی، نورپردازی و اختصاص دادن فضاهایی برای استخر و یا گلخانه و آشپزخانه اجتناب‌ناپذیر است. در این بین آن دسته از طرح‌هایی که در آن‌ها چوب ترموود به چشم می‌خورد از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. زیرا یکی از ویژگی های بارز ترموود، قابلیت ضد آب بودن آن است که باعث می‌شود از آن در هر قسمتی از روف گاردن یا فضای سبز پشت بام استفاده کرد و نگران بارش باران و رطوبت هم نبود.

مجموعه پارس آرای کوهستان اولین و معتبرترین مرجع چوب‌های تخصصی صنعت ساختمان است. پارس آرای کوهستان مجری بزرگ‌ترین پروژه‌های طراحی و ساخت روف گاردن در سراسر کشور است. کمک به طول عمر ساختمان، افزایش ظرفیت گرمایی بام و صرفه‌جویی اقتصادی و نصب آسان از جمله دلایلی هستند که به شما پیشنهاد می‌کنیم برای اجرای طرح‌های ترند مورد علاقه خود مجموعه ما را انتخاب کنید.

برچسب ها: