خدمات ساخت، نصب و اجرای تیم اجرایی پارس آرای کوهستان

مجموعه پارس آرای کوهستان اولین و برترین تأمین‌کننده چوب‌های صنعت ساختمان به‌ویژه چوب‌های ترموودی کشورهای اروپایی است. این مجموعه همچنین در زمینه ساخت سازه‌های ترموودی و آیتم‌های ترموودی دکوراسیون داخلی فعالیت دارد. این موارد به لطف دانش، تجربه و تخصص تیم اجرایی پارس آرای کوهستان ممکن شده‌اند. در این مطلب با انواع خدمات تیم اجرایی شرکت باسابقه و معتبر پارس آرای کوهستان آشنا می‌شویم.

خدمات تیم اجرایی پارس آرای کوهستان شامل چه مواردی می‌شوند؟

طراحی، ساخت آیتم‌های قابل‌جابه‌جایی، برنامه‌ریزی برای اجرا و خدمات اجرا شامل زیرسازی و نصب را می‌توان از مهم‌ترین خدمات تیم اجرایی پارس آرای کوهستان دانست. برای مثال اعضای تیم اجرایی ما می‌توانند متناسب با شرایط مکان، کاربرد، سلیقه و نظر کارفرما و ترندهای روز، بهترین طرح را برای ساخت پرگولا، آلاچیق، خانه چوبی و… ایجاد کنند.

تیم اجرایی همچنین در ساخت آیتم‌های چوبی مبلمان شهری و فضای باز مانند نیمکت‌های باغی و پارکی، سطل زباله چوبی، پایه چراغ ترموودی و… سابقه‌ای طولانی دارد. از سوی دیگر تیم اجرایی پارس آرای کوهستان می‌تواند با انتقال چوب‌ها و اتصالات و مصالح موردنیاز، مراحل زیرسازی و نصب چوب‌های ترموود برای پروژه‌های نمای چوبی، دکینگ، پارکت چوبی و… را انجام دهد. از دیگر خدمات تیم اجرایی پارس آرای می‌توان به خدمات تعمیرات و بهسازی سازه‌های چوبی اشاره کرد. در ادامه با برخی از این خدمات به طور مجزا آشنا می‌شویم.

ساخت آیتم‌های چوبی مانند مبلمان ترموودی فضای باز

با ترموود می‌توان انواع مبلمان باغی و فضای باز و مبلمان کنار استخر را ساخت. از جمله این آیتم‌ها می‌توان به چهارپایه ترموود، تخت استخر ترموود، ست ناهارخوری ترموود، میز و صندلی ترموود و نیمکت‌های فضای باز و دیگر آیتم‌های مبلمان شهری اشاره کرد.

اجرای پروژه‌های دکینگ

یکی از پرتقاضاترین خدمات پارس آرای کوهستان، پروژه دکینگ است. دکینگ ترموود سطحی در فضاهای بیرونی مانند کنار استخر، معابر محوطه ویلا و باغ، معابر مراکز گردشگری و پارک‌ها و حتی روف‌گاردن و تراس است که با چوب ترموود ساخته می‌شود و مقاومت بالایی نسبت به رطوبت، بادوباران و آفتاب دارد.

ساخت پرگولا و آلاچیق برای فضای باز

تیم اجرایی پارس آرای کوهستان آمادگی دارد تا انواع سازه‌های فضای باز برای باغ، ویلا، پارک، رستوران و مراکز گردشگری را در انواع سایبان‌ها، آلاچیق و پرگولا برای کارفرماها طراحی و اجرا کند. این سازه‌ها بر اساس طرح‌های سنتی و نو و متناسب با نیازهای فضای موردنظر ساخته می‌شوند و می‌توان در ساخت آن‌ها از متریال‌های دیگر نیز به طور ترکیبی استفاده کرد.

اجرای پروژه‌های روف‌گاردن

بام سبز فضای دلپذیر در پشت‌بام انواع ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری است که فضایی سبز با آیتم‌های مبلمان فضای باز و همچنین مواردی مانند فلاورباکس دارد. از مزایای ایجاد روف‌گاردن نیز می‌توان به ایجاد فضایی عالی برای استراحت، افزایش ارزش ملک، بهبود سلامتی و جذب آب و کاهش اثرات مخرب عوامل جوی بر بام اشاره کرد.

نصب و اجرای پارکت چوبی

پارکت‌های ساخته شده با انواع چوب، زیبایی منحصربه‌فردی دارند و می‌توان از آن‌ها به‌عنوان کف‌پوش در فضاهای داخلی استفاده کرد. تیم اجرایی پارس آرای کوهستان آمادگی دارد تا صفر تا صد پروژه‌های پارکت چوبی را برای شما اجرا کند. ما همچنین خدمات بازسازی پارکت را نیز ارائه می‌دهیم که شامل مراحل مختلفی مانند بررسی قطعات آسیب‌دیده، تمیزکردن قطعات و بستر، ترازکردن زیرسازی کف و… است.

اجرای پروژه‌های ساخت سونا با ترموود

پارس آرای کوهستان در ساخت سونا با ترموود تخصص دارد. همچنین ترموود یکی از مقاوم‌ترین چوب‌های صنعت ساختمان برای استفاده در محیط‌های مرطوب و گرم مانند سونا است. از این چوب‌ها می‌توان برای ساخت اتاقک سونا و بخش‌های داخلی آن‌ها استفاده کرد.

اجرای نمای ترموودی

امکان ساخت کامل یا ترکیبی نما با ترموود وجود دارد. مقاومت ترموود در برابر حشرات، زیبایی بسیار این چوب‌ها، ثبات ابعادی و دوام بالا در برابر نور خورشید و عوامل محیطی آن را به متریالی عالی برای ساخت نما تبدیل کرده است. تیم اجرایی پارس آرای پروژه‌های موفقی برای ساخت نمای ترموودی داشته است که می‌توان نمونه‌های آن را در سایت ما مشاهده کنید.

ساخت کامل خانه‌های تمام چوب

مجموعه پارس آرای کوهستان افتخار دارد که توانسته است اولین شرکتی باشد که صفر تا صد ساخت خانه‌های تمام چوبی را بر استانداردهای روز دنیا انجام دهد. این روش ساخت خانه باعث افزایش سرعت در ساخت، افزایش بهره‌وری انرژی، کاهش هزینه‌های ساخت و افزایش زیبایی نما و دکوراسیون داخلی خانه می‌شود.

نمونه کارهای تیم اجرایی پارس آرای کوهستان

مجموعه پارس آرای کوهستان کار خود را از سال 1384 آغاز کرده است و تیم‌های اجرایی ما در این مدت، پروژه‌های فراوانی را در سراسر ایران و به‌ویژه در شهر تهران اجرا کرده‌اند. رضایت مشتریان پارس آرای همچنین برترین سرمایه مجموعه ما است.

برخی از نمونه کارهای تیم اجرای شرکت پارس آرای کوهستان عبارتند از:

  • پروژه دکینگ و زیر سقف در دماوند
  • پروژه آلاچیق در شهرک غرب
  • پروژه دکینگ در محمد شهر
  • پروژه دکینگ و نما شرکت بازرگانی کالاآوران آراز در خیابان ولیعصر
  • پروژه نمای ترموود در دیباجی جنوبی در سال 1401
  • پروژه روف‌گاردن در اختیاریه شمالی
  • پروژه ترکیب نمای چوبی و سنگ در امیرآباد
  • پروژه نمای ترموود در قزوین
  • پروژه متمایزکردن نما با ترموود در پاسداران
  • پروژه ساخت و نصب پرگولا در درکه
  • پروژه دکینگ در ولنجک
  • پروژه دکینگ در فرمانیه
  • پروژه نمای داخلی فروشگاه در جمهوری
  • پروژه نما ویلا در آبعلی
  • پروژه کف‌پوش چوبی محیط‌های داخلی در دیباجی جنوبی
  • پروژه نمای سنگ و چوب در یوسف‌آباد
  • پروژه دکوراسیون داخلی ترموودی در دولت
  • پروژه دکینگ چوبی و کف‌پوش چوبی فضای باز در لواسان
  • پروژه پاویون دفتر اصلی لوتوس در محمودیه

اجرای پروژه‌های ترموود را به تیم اجرایی پارس آرای کوهستان بسپارید

ترموود با برخورداری از مزایایی مانند ثبات در ابعاد، امکان بازسازی آسان، امکان ساخت انواع سازه‌ها و آیتم‌های مبلمان، مقاومت بالا در عوامل محیطی و… به یکی از برترین گزینه‌ها برای استفاده در صنعت ساختمان و مبلمان شهری تبدیل شده است.

تیم اجرایی پارس آرای کوهستان آمادگی دارد تا متناسب با نیازهای کارفرمایان انواع پروژه‌های ترموود را طراحی، نصب و اجرا کند که از این میان می‌توانیم به ساخت مبلمان فضای باز، ساخت پرگولا و آلاچیق، نصب پارکت، اجرای نما و… اشاره کنیم. برای استفاده از این خدمات کافی است با همکاران ما در مجموعه پارس آرای کوهستان تماس بگیرید.

 

برچسب ها: