آیا برترین واردکننده ترموود در ایران را می‌شناسید؟

ترموود نوعی چوب است که برای نمای درونی و بیرونی سازه‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. مرغوب‌ترین چوب برای ساخت ترموود، از جنگل‌های کشورهای فنلاند، استونی، روسیه و آلمان تهیه می‌شود. البته ترموودهای وارداتی درجات مختلفی دارند. شرکت پارس آرای کوهستان یکی از شرکت‌های موفق در زمینه واردات بهترین نوع ترموود در ایران است. در این مطلب قصد داریم به معرفی برترین واردکننده ترموود در ایران بپردازیم.

دلایل واردات ترموود به ایران

ترموودهای وارداتی سطحی بسیار صاف دارند، در مواجه با نم و رطوبت باد نمی‌کنند و در برابر حمله حشرات نیز بسیار مقاوم هستند. در کشور ما مرغوب‌ترین نوع ترموود توسط شرکت پارس آرای کوهستان وارد می‌شود. ترموود وارداتی اصل، نشان استاندارد انجمن بین‌المللی ترموود فنلاند را بر روی خود دارد. البته باید توجه داشت که وجود نشان این استاندارد، به معنای کیفیت بالای محصول نیست. بر اساس این استاندارد، ترموود دارای دو درجه کیفیت A و B است. A کیفیت بالاتری دارد؛ بنابراین در چوب، ترک و گره سوخته کمتری دیده می‌شود. همچنین در روند تولید محصولات A از ابزارهای بهتری استفاده می‌شود.

نوع چوب ترموود وارداتی بسیار مهم است. در واقع چوب درختان بعضی از کشورها بهتر و مناسب‌تر هستند. برای تولید باکیفیت‌ترین ترموود، از چوب درختان کاج شمال فنلاند استفاده می‌شود. همچنین چوب درختان کاج جنوب این کشور نیز برای تولید ترموود یک گزینه عالی خواهند بود؛ اما درختان شمالی مناسب‌تر هستند. پس از درختان فنلاندی، درختان کاج کشور استونی نیز بسیار باکیفیت هستند. درختان کاج کشورهای اسکاندیناوی و شمال اروپا برای تولید ترموود بسیار عالی می‌باشند. لازم به ذکر است که ترموودها در ابعاد و ضخامت‌های مختلفی به کشور وارد می‌شوند. از میان مزایای بهترین ترموود وارداتی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی
  • حفظ رنگ و شکل ظاهری
  • سازگار با محیط‌زیست و بدن انسان
  • قابلیت شستشو و مقاومت در برابر نفوذ حشرات
  • نصب آسان

برترین واردکننده ترموود در ایران چه ویژگی‌های دارد؟

شرکت پارس آرای کوهستان در سال 1384 پایه‌گذاری شد. این شرکت به‌عنوان برترین واردکننده ترموود در ایران، با پیشینه و سابقه طولانی فعالیت مدیران خود در بخش‌های مختلف ساختمانی، صنعتی و تجاری توانسته است در طی 18 سال، اعتبار لازم را در بازار ایران کسب کند. پارس آرای کوهستان یکی از بنیان‌گذاران استفاده از چوب‌های تخصصی صنعت ساختمان در دوره معاصر کشور است.

پارس آرای به‌عنوان شرکتی پیشرو همواره گام‌های مؤثری به‌سوی فعالیت‌های نوآورانه برداشته است. این شرکت دارای بیش از 3 هزار و 800 مشتری، نزدیک به 100 نفر کارمند و نیز ۲ هزار سرویس و محصول است. از میان عمده فعالیت‌های شرکت پارس آرای کوهستان به‌عنوان برترین واردکننده ترموود در ایران، می‌توان به واردات چوب و تجهیزات وابسته، نصب و اجرای سازه‌های چوبی و نیز ساخت خانه‌های چوبی اشاره کرد. در ادامه مطلب به مهم‌ترین ویژگی‌های شرکت پارس آرای کوهستان به‌عنوان برترین واردکننده ترموود در ایران می‌پردازیم.

محصولات متنوع؛ از مهم‌ترین ویژگی‌های برترین واردکننده ترموود در ایران

شرکت پارس آرای کوهستان ترموودهای مختلفی وارد و به بازار عرضه می‌کند که هر یک کاربردهای خاصی دارند. یکی از انواع ترموود که توسط برترین واردکننده ترموود در ایران عرضه می‌شود، ترموود نما است. این ترموود به‌عنوان نمای بیرونی و درونی ساختمان بسیار مناسب است.

به‌عنوان‌مثالی دیگر، می‌توان به ترموود وارداتی برای محوطه‌سازی اشاره کرد. از این نوع ترموود برای ساخت روف‌گاردن، آلاچیق، پرگولا و غیره استفاده می شود. این نوع ترموود مانند ترموود نما می‌تواند با انواع چمن مصنوعی، گیاهان، فلزات و سنگ‌ها ترکیب بسیار زیبایی بسازد.

نوع دیگر ترموود که توسط شرکت پارس آرای کوهستان به بازار عرضه می‌شود، ترموود برای سونا و استخر است. پوشش سونا و اطراف استخر تأثیر مستقیمی بر طول عمر و دوام آنها دارد. به همین دلیل امروزه فقط از انواع ترموود وارداتی به‌عنوان پوشش سونا خشک و اطراف استخر استفاده می‌شود؛ چرا که کاملاً ضد آب هستند و دچار بادکردگی و پوسیدگی نمی‌شوند.

گفتنی است تنوع محصولات شرکت پارس آرای کوهستان به‌عنوان برترین واردکننده ترموود در ایران به همین‌جا ختم نمی‌شود و می‌توان به تنوع ابعادی، تنوع بر اساس جنس چوب، نرم‌چوب و سخت‌چوب بودن ترموود و چوب درختان مختلف نیز اشاره کرد.

خدمات نصب ترموود

یکی از مسائل مهم در مورداستفاده از ترموود در ساخت‌وساز، روش نصب و اجرای آن است. باتوجه‌به حساسیت بالای این کار، باید به‌صورت کاملاً دقیق و اصولی و توسط افراد ماهر انجام شود. در واقع نصب غیراصولی می‌تواند مشکلات و خسارت‌های زیادی به همراه داشته باشد. خوشبختانه شرکت پارس آرای کوهستان بهترین خدمات نصب ترموود را نیز ارائه می‌دهد.

مشاوره خرید

کارشناسان شرکت پارس آرای کوهستان برای پروژه‌های ترموود به مشتریان راهنمایی‌های لازم را ارائه و مزایای پروژه با ترموود را توضیح می‌دهند. تمامی مهندسین شرکت پارس آرای کوهستان نقطه‌نظرات اجرایی خود را با کارفرمایان در میان می‌گذارند تا بدین ترتیب کارفرما بتواند برای اجرای پروژه موردنظر خود، تصمیم‌های سنجیده‌ای بگیرد.

واردات مستقیم ترموود

شرکت پارس آرای کوهستان این افتخار را دارد که برترین ترموود جهان را به طور مستقیم و بدون واسطه وارد کند و در اختیار هم‌وطنان گرامی قرار بدهد. این شرکت با سال‌ها تجربه در زمینه واردات این متریال، بهترین ترموود با مناسب‌ترین قیمت را وارد می‌کند.

خدمات پشتیبانی

تمامی پروژه‌های ترموود شرکت پارس آرای کوهستان مطابق با استانداردهای بین‌المللی اجرا می‌شوند. پس از خرید و نصب ترموود، مشتریان می‌توانند از خدمات پشتیبانی همچون تعمیرات ترموود نیز برخوردار شوند. خرید مطمئن و راحت همراه با ضمانت کیفیت، از اهداف شرکت پارس آرای کوهستان به‌عنوان برترین واردکننده ترموود در ایران است.

رضایت مشتریان؛ از افتخارات برترین واردکننده ترموود در ایران

رضایتمندی مشتریان بزرگ‌ترین افتخار شرکت پارس آرای کوهستان در طی سالیان فعالیت خود بوده است. این شرکت همواره در تلاش است تا در کنار فعالیت صادقانه، گام‌های مؤثری در راستای ارتقای کیفیت محصولات و خدمات بردارد. پارس آرای کوهستان توانسته است از جنبه‌های مختلف از جمله قیمت، کیفیت متریال، کیفیت نصب و خدمات پس از فروش، رضایت مشتریان خود را جلب کند.

بهترین ترموود را از برترین واردکننده این متریال تهیه کنید

ترموودهای وارداتی با کیفیت‌های مختلفی در بازار ایران وجود دارند. به همین خاطر بهتر است این چوب را از یک واردکننده معتبر تهیه کنید. بدین ترتیب می‌توانید از بابت کیفیت، قیمت، نصب و نیز خدمات پس از فروش ترموود آسوده‌خاطر باشید.

شرکت پارس آرای کوهستان به‌عنوان یک شرکت فعال در زمینه صنعت ساختمان از جمله ترموود، همواره تلاش کرده است تا با دنبال‌کردن مسیر پیشرفت شاخه‌های گوناگون این صنعت، روندهای خلاقانه را بررسی و پیاده‌سازی کند. ما در پارس آرای کوهستان متناسب با نوع پروژه شما، بهترین نوع ترموود را با قیمت رقابتی ارائه می‌کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ترموودهای وارداتی پارس آرای کوهستان، لطفاً با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سؤالات متداول

بهترین ترموود از چه کشورهایی وارد می‌شود؟

بهترین ترموود از کشورهای فنلاند، استونی، آلمان و روسیه وارد می‌شود.

آیا برترین واردکننده ترموود در ایران خدمات نصب نیز انجام می‌دهد؟

بله شرکت پارس آرای کوهستان به‌عنوان برترین شرکت واردکننده ترموود، به مشتریان خود خدمات نصب نیز ارائه می‌دهد.

آیا شرکت پارس آرای کوهستان ترموود را به طور مستقیم وارد می‌کند؟

بله شرکت پارس آرای کوهستان ترموود را به‌صورت مستقیم و بدون واسطه به ایران وارد می‌کند.

برچسب ها: